-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
htason οδήγησες το ντομπλό ?
Οχι και δεν θελω με όσα έχω ακούσει!
Γιατί δαγκώνει ή κλωτσάει?:shifty:
0-100 σε 23sec
Σου λέει κάτι αυτό;Ναι μου λέει.Το Golf 4 μου 1.4 με 75 ημίωνους κάνει 16+.Με 74000 χιλιόμετρα παρακαλώ.Και μόλις το κάνω αυτό πάω να συμπληρώσω 2 κιλά λάδι.Αυτά
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
htason οδήγησες το ντομπλό ?
Οχι και δεν θελω με όσα έχω ακούσει!
Γιατί δαγκώνει ή κλωτσάει?:shifty:
0-100 σε 23sec
Σου λέει κάτι αυτό;οκ...
αναρτησάρα ... καμία σχέση με την βάρκα -
Κοίτα, για να λέμε τα πράγματα σωστά, την ανάρτηση του Berli κανένα δεν μπορεί να την φτάσει... .-
Εγώ μπορεί να το λέω βάρκα, γιατί είμαι απο ένα αμάξι πολύ καλά στημένο και σκληρό, άρα σε ότι και αλλο να πήγαινα πιο πολυμορφικό, το ίδιο θα έλεγα
-
Το Μπερλίνγκο είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και το Ντομπλό υπερέχει (αν θυμάμαι καλά) σε χώρο φόρτωσης. Πιστεύω οτι θα το ευχαριστηθείς!
Φωτό λέμε
-
Απο αυριο που θα εχει και ασφάλεια
-
-
???
-
Πού κολλάει η ασφάλεια με τις φωτό; Εκτός αν εννοείς οτι θέλεις να το πας αλλού για φωτογράφιση και δε θες να το κυκλοφορείς ανευ ασφάλειας.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Πού κολλάει η ασφάλεια με τις φωτό; Εκτός αν εννοείς οτι θέλεις να το πας αλλού για φωτογράφιση και δε θες να το κυκλοφορείς ανευ ασφάλειας.Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!
-
είδες;
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
htason οδήγησες το ντομπλό ?
Οχι και δεν θελω με όσα έχω ακούσει!
Γιατί δαγκώνει ή κλωτσάει?:shifty:
0-100 σε 23sec
Σου λέει κάτι αυτό;Ναι μου λέει.Το Golf 4 μου 1.4 με 75 ημίωνους κάνει 16+.Με 74000 χιλιόμετρα παρακαλώ.Και μόλις το κάνω αυτό πάω να συμπληρώσω 2 κιλά λάδι.Αυτά
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
htason οδήγησες το ντομπλό ?
Οχι και δεν θελω με όσα έχω ακούσει!
Γιατί δαγκώνει ή κλωτσάει?:shifty:
0-100 σε 23sec
Σου λέει κάτι αυτό;Ναι μου λέει.Το Golf 4 μου 1.4 με 75 ημίωνους κάνει 16+.Με 74000 χιλιόμετρα παρακαλώ.Και μόλις το κάνω αυτό πάω να συμπληρώσω 2 κιλά λάδι.Αυτά
Δεν είναι για γέλια είναι για κλάματα.Ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία που κυκλοφόρησαν σου λέει μετά.
-
Ρε σεις εδω το ΒΧ 14Ε μου που εχει και το οριζοντιο μοτερ 150C οσοι το ξερουν, εκαιγε 1,5 λιτρο λαδι, οταν το εσκιζα για 2500 χιλιομετρα και να πηγαινω χειμωνα καλοκαιρι με 4000-5500. Ο nonos ξερει....
Και το κατηγορουσαν για φλατζες και θερμοκρασιες, ενω αυτο δουλευει ρολο'ι'. Και μετα λεγαν τα TU οτι ηταν πιο συγχονα οταν στα χιλιομετρα του δικου μου 150C ειχαν αλλαξει 2 φλατζες..... -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
htason οδήγησες το ντομπλό ?
Οχι και δεν θελω με όσα έχω ακούσει!
Γιατί δαγκώνει ή κλωτσάει?:shifty:
0-100 σε 23sec
Σου λέει κάτι αυτό;Ναι μου λέει.Το Golf 4 μου 1.4 με 75 ημίωνους κάνει 16+.Με 74000 χιλιόμετρα παρακαλώ.Και μόλις το κάνω αυτό πάω να συμπληρώσω 2 κιλά λάδι.Αυτά
Δεν είναι για γέλια είναι για κλάματα.Ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία που κυκλοφόρησαν σου λέει μετά.
Ειδικα το τελευταιο με τιποτα...Οταν η ΖΧάρα εβγαζε στα 1.4 75 αλογα το Golf 3 εβγαζε στα 1.6 70 υπο την προυποθεση οτι εχεις 1 μπετονι λαδι στο πορτ μπαγκαζ ...και μετα σου λεει ''Das Auto...''
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Ρε σεις εδω το ΒΧ 14Ε μου που εχει και το οριζοντιο μοτερ 150C οσοι το ξερουν, εκαιγε 1,5 λιτρο λαδι, οταν το εσκιζα για 2500 χιλιομετρα και να πηγαινω χειμωνα καλοκαιρι με 4000-5500. Ο nonos ξερει....
Και το κατηγορουσαν για φλατζες και θερμοκρασιες, ενω αυτο δουλευει ρολο'ι'. Και μετα λεγαν τα TU οτι ηταν πιο συγχονα οταν στα χιλιομετρα του δικου μου 150C ειχαν αλλαξει 2 φλατζες.....Ναι αλλα σε αποζημιωνουν δεοντως... (πρεπει να 'γινε μια φορα αλλαγη φλαντζας στον TU3 μας... )
-
Ρωτα τον nono να σου πει τι σκισιμο εχει φαει. Και δεν λεει ακομα κιχ. Μονο μια φορα πριν 4,5 χρονια που ειχα προσπαθησει να πιασω την τελικη του, σε κατοφορικο δρομο βεβαια, επιασε 180 εξακριβωμενο και απο τις σχεσεις στο κιβωτιο (δλδ με το στροφομετρο και την σχεση μεταδοσης) και δουλευε για πανω απο μιση ωρα τουλαχιστον 4500+ και με ταχυτητες 140-150 και επειτα τελικη, την επομενη μερα που πηγα να ελεγξω τα λαδια ειχε 'πιει' περιπου μισο λιτρο λαδι. Εμενα παντως καλα μου φανηκε, αν σκευτει κανεις οτι το μοτερ ειναι σχεδιασμενο το '70 ....
Ζηση βεβαια μην κατηγορουμε τοσο πολυ τα μοτερ VW, γιατι μεχρι την εποχη του Golf II ναι μεν ηταν σχετικα αδυναμα (δλδ στα 1,6 8ν εβγαζαν 82 αλογα, ενω τα PSA 90) αλλα ειχαν απο χαμηλα ροπη. Βεβαια τα μοτερ των Golf ΙΙ πρωτης γενιας (με τους στενους προφυλακτηρες) των 1272cc με τα 52 αλογα (δεν θυμαμαι ακριβως τα cc) που εμπαιναν μεχρι και το 1987 ή 88 αν θυμαμαι καλα, ηταν σχετικα οικονομικα σε καυσιμο, αλλα ειχαν ενα θεμα με τις θερμοκρασιες το καλοκαιρι.... Αλλα δεν εκαιγαν σχεδον καθολου λαδι σε νορμαλ τουλαχιστον χρηση. Τωρα πως εγινε αυτο το κακο με τα FSI/TSI....κριμα παντως.
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Ρωτα τον nono να σου πει τι σκισιμο εχει φαει. Και δεν λεει ακομα κιχ. Μονο μια φορα πριν 4,5 χρονια που ειχα προσπαθησει να πιασω την τελικη του, σε κατοφορικο δρομο βεβαια, επιασε 180 εξακριβωμενο και απο τις σχεσεις στο κιβωτιο (δλδ με το στροφομετρο και την σχεση μεταδοσης) και δουλευε για πανω απο μιση ωρα τουλαχιστον 4500+ και με ταχυτητες 140-150 και επειτα τελικη, την επομενη μερα που πηγα να ελεγξω τα λαδια ειχε 'πιει' περιπου μισο λιτρο λαδι. Εμενα παντως καλα μου φανηκε, αν σκευτει κανεις οτι το μοτερ ειναι σχεδιασμενο το '70 ....Ζηση βεβαια μην κατηγορουμε τοσο πολυ τα μοτερ VW, γιατι μεχρι την εποχη του Golf II ναι μεν ηταν σχετικα αδυναμα (δλδ στα 1,6 8ν εβγαζαν 82 αλογα, ενω τα PSA 90) αλλα ειχαν απο χαμηλα ροπη. Βεβαια τα μοτερ των Golf ΙΙ πρωτης γενιας (με τους στενους προφυλακτηρες) των 1272cc με τα 52 αλογα (δεν θυμαμαι ακριβως τα cc) που εμπαιναν μεχρι και το 1987 ή 88 αν θυμαμαι καλα, ηταν σχετικα οικονομικα σε καυσιμο, αλλα ειχαν ενα θεμα με τις θερμοκρασιες το καλοκαιρι.... Αλλα δεν εκαιγαν σχεδον καθολου λαδι σε νορμαλ τουλαχιστον χρηση. Τωρα πως εγινε αυτο το κακο με τα FSI/TSI....κριμα παντως.
Δεν τα ηξερα ολα αυτα ομολογω...
-
Και εμείς στο ΑΧ είχαμε αλλάξει 2 φλάτζες
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Και εμείς στο ΑΧ είχαμε αλλάξει 2 φλάτζεςΔεν βαριεσαι...Κατα τ' αλλα παντως ηταν αμαξαρα...
-
Παιδιά δεν ξέρω τι λέτε αλλά αυτό με το λάδι εγώ πρώτη φορά σ' αυτο το αυτοκίνητο(ο Θεός να το κάνει )το βλέπω.Μεγάλωσα με 2 Renault(τώρα είμαστε στο 3ο) και λάδι δεν έκαιγε κανένα με όσο και να τα πήγαινες.
Κι όταν λέμε δεν έκαιγε εννούμε 5 λίτρα έμπαιναν 5 έβγαιναν.Η στάθμη δεν έπεφτε χιλιοστό στον δείκτη.Έτσι απ' όσο ξέρω είναι και οι κινητήρες του PSA από το 89 και μετά.
CITROËN FORUM