-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Vitara έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και διαφορικό με αλουμινένιο 'καβούκι' (τα καινούργια). Πίσω έχει άκαμπτο άξονα. Το Jimny έχει άκαμπτο άξονα εμπρός και πίσω. Οπότε τα διαφορικά δεν είναι ίδια. Και τα δύο πάντως έχουν κιβώτιο μεταφοράς (κι όχι κεντρικό διαφορικό) με μειωτήρα ('κοντά') των σχέσεων.
Σε 'μαμίσια' οχήματα το Vitara είναι πιο καλό στην άσφαλτο και το Jimny στο χώρα.Η ανάρτηση μπορεί να μην είναι ίδια στον μπροστινό άξονα, αλλά τα διαφορικά είναι.
Vitara και Jimny, έχουν και τα δύο, ελεύθερα διαφορικά και στους δύο τους άξονες και όπως πολύ σωστά έγραψες, δεν υπάρχει κεντρικο διαφορικό.
Ένα αλουμινένιο 'καβούκι' δεν διαφοροποιεί, ουσιαστικά, ένα διαφορικό από ένα άλλο.Για να πεις ότι δύο διαφορικά είναι ίδια, θα πρέπει να έχουν το ίδιο βήμα και γενικά τα ίδια 'εντόσθια όπως είπε και ο cliff, κάτι που νομίζω ότι δεν υσχίει στο Jimny και το Vitara.
-
Ο χρήστης makfrag έγραψε:
... Όσο για το Νίβα που αναφέρθηκε είναι ένα πολύ τίμιο αμάξι με πολλές δυνα΄τοτητες εκτός δρόμου αλλά βρίσκεται και 50 τουλάχιστον χρόνια πίσω σε όλα τα σημεία. Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα!!Όχι και σε όλα Έχει την ίδια λογική στην ανάρτηση με το Vitara και πολύ καλή τετρακίνηση με κοντά και με μεσαίο που κλειδώνει Που υπερτερεί το Vitara;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τελικά στην μεταξύ τους διαμάχη κερδίζει το Jimny στο χώμα και το Vitara στην άσφαλτο. Καμμια άλλη διαφορά έχουν?
Για να το θέσω διαφορετικά, αξίζει να δώσει κανείς τα 5Κ Ευρώ παραπάνω για να πάρει το Vitara, αντί για το Jimny, στην περίπτωση που πρόκειται και για δεύτερο αυτοκίνητο?Ο μόνος λόγος είναι εαν θέλει να κάνει οικογενιακές εξορμίσεις και δεν του φτάνουν οι χώροι του Jimny.
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
Για να πεις ότι δύο διαφορικά είναι ίδια, θα πρέπει να έχουν το ίδιο βήμα και γενικά τα ίδια 'εντόσθια όπως είπε και ο cliff, κάτι που νομίζω ότι δεν υσχίει στο Jimny και το Vitara.
Με αυτή τη λογική έχεις δίκιο. Εγώ αναφερόμουν στην φιλοσοφία κατασκευής.
Φαντάζομαι ότι αυτό εννοούσε και ο 'siakis'.
Σύμφωνα με αυτή τη λογική και τα δύο δεν έχουν κεντρικό διαφορικό και στα δύο είναι ελεύθερα τα διαφορικά στους δύο άξονες, άρα κατά μία έννοια είναι ίδια. -
Όλα σχετικά είναι σε αυτή την ζωή
Πάντως έτσι όπως το θέτεις, το 80% των τετρακίνητων έχουν τα ίδια διαφορικά
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Θα κέρδιζε πόντους εάν είχε κεντρικό διαφορικό με τόσα χρήματα που το πουλάνε.
Δηλαδή να ήταν μόνιμα τετρακίνητο? Δε νομίζω ότι θα ήταν καλό αυτό.
Πέρα από την επιβάρυνση στη κατανάλωση δεν θα προσέφερε τίποτα εκτός από ίσως μία βελτιωμένη συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Βέβαια και μάλλον αυτό εννοείς, αν βάζαμε το λεβιέ στη θέση 4Η και τότε η μεταφορά της ροπής γινόταν από διαφορικό και ήταν συνέχεια μεταβαλόμενη, τότε μάλιστα...
Επίσης πολύ καλή θα ήταν η ύπαρξη ενός πίσω μπλοκέ διαφορικού το οποίο προσφέρεται στα εξτρά από τη Suzuki, αλλά είναι πολύ ακριβό.Αυτο δεν υσχυει!
Περα απο το GV που εχω, εχει και ο πατερας μου το Nissan King Cab 2.5, το οποιο εχει 4κινηση κατ επιλογή και κεντρικό διαφορικό, να μην πολυλογώ τα διαφορικά του ειναι μπλοκέ.
τωρα σχετικά με το jimny και vitara δεν εχουν καμια διαφορά περαν του βαρους και μαλλον στις αναρτησεις, δηλαδή εκει που το vitara μπορει να κολλησει (λασπη, χωμα κτλ) το jimny που ειναι ελαφρυτερο ΙΣΩΣ να την γλυτωσει, και τα δυο οχηματα ειναι αξιολογα εκτως δρομου, εχω κανει πολλα χιλιομετρα σε χωμα με το vitara, και ειναι απιστευτο! δεν χρειαστηκε ποτε να ξεκολλησει απο καπου δυσκολα (εχω εμπειριες) αν και δεν θα με χαλαγε να ειχε κεντρικο μπλοκε διαφορικό, και, επιελους ας βαλουν λιγο πιο δυνατους κινητηρες, κατεβηκα κυππαρισία, και μου εβγαλε την πιστη στα κατεβασματα!
λιγες οι διαφορες, στα σημεια, αξιολογα και τα 2!!!
-
Παιδια να σας κανω εγω μια ερωτηση? απο καταναλωσεις τι λενε τα συγκεκριμενα αυτοκινητα? ( ξερω το ξεθαψα το θεμα)
-
Υποθέτω ότι το jimny έχει χαμηλότερη κατανάλωση σε κάθε περίπτωση.Το βιτάρα 1.6 είναι μόνιμα 4χ4 και το 2.0 είναι πολλά κυβικά(επιλεκτική 4χ4).
-
Ο χρήστης makfrag έγραψε:
. Όσο για το Νίβα που αναφέρθηκε είναι ένα πολύ τίμιο αμάξι με πολλές δυνα΄τοτητες εκτός δρόμου αλλά βρίσκεται και 50 τουλάχιστον χρόνια πίσω σε όλα τα σημεία. Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα!!ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ το ΝΙΒΑ ειναι πολυ πιο καλο απο το τζιμνυ και το βιταρα 1.6...οπως και στο χωμα.
Το βιταρα ειναι καλυτερο στο δρομο μονο (το 2λιτρο) ενω το 1.6 ειναι βαρκα γυαλο.Πολλοι κατασκευαστες θα ηθελαν την αναρτηση-γεωμετρια-γωνιες του ΝΙΒΑ.
-
Ποιο βιταρα. ειχα την εντυπωση οτι ολα τα βιταρα τουλαχιστον τα 2 προηγουμενης γενιας ΔΕΝ ειχαν μονιμη τετρακινηση
το τρεχον 1.6 δεν εχω ασχοληθει μαζι του λογω του οτι ελλειψη 'κοντων' δεν το θεωρω ισαξιο των προηγουμενων.
το νιβα ναι μεν ειναι ικανό αλλα η αξιοπιστία του αμφιλεγόμενη, τουλαχιστον στα χερια ιδιοκτήτη που δεν ξερει να ασχοληθει -
σωσταααα
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
σωστα, τα προηγουμενα βιταρα 1.6+2.0 δεν ειχαν μονιμη 4κινηση, ενω ειχαν κοντα (αρκετα κοντα)
Το τωρινο 1.6 δεν εχει κοντα οποτε ακυρο οπως λες και συ
Το ' 2.0 εχει κοντα και 4-κινηση κατ επιλογη οπως και το τζιμνυτο ΝΙΒΑ ομως τα εχει ΟΛΑ και με το παραπανω...και ειναι τερας αξιοπιστιας αρκει να το αγαπας.
(ειχα 5 ΝΙΒΑ -τα 2 με μπλοκε-κατα καιρους, και μονο 1 φορα εμεινα απο σαζμαν λογω λαθους τοπικου μαστρο-μηχανικου σε καποιο χωριο). Τα φροντιζα ομως...ελγχος και υγρα στα παντα καθε 5000 χλμ και φουλ σερβις-μαζεμματα-φτιαξιματα στα 10000...κανα 300αρι το χρονο δηλαδη πακεττο ολα μαζι...δεν ηταν και φοβερο το κοστος
υγ ειχε υπαρξει και το 6κυλινδρο βιταρα 2.5 το καλο, με μπλοκε, ενω στα αλλα το μπλοκε ηταν προαιρετικο.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Υποθέτω ότι το jimny έχει χαμηλότερη κατανάλωση σε κάθε περίπτωση.Το βιτάρα 1.6 είναι μόνιμα 4χ4 και το 2.0 είναι πολλά κυβικά(επιλεκτική 4χ4).χα φιλε μου και ομως, το τζιμνυ εχει υψηλη καταναλωση για 1.3...
ειναι πολυ κοντα σε καταναλωση με το 1.6 βιταρα το παληο.
9 λιτρα το τζιμνυ, και 9 κατι το 1.6 το δικηνητο.
Ο 1.3 πρεπει να πιεζεται λιγο παραπανω για να παει καπως, για αυτο.ειχα τζιμνυ και ο κολλητος το 1.6 και μου εκανε πλακα...
-
me too....1,3 και 1,5...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Πολλοι κατασκευαστες θα ηθελαν την αναρτηση-γεωμετρια-γωνιες του ΝΙΒΑ.Θα ήταν πολύ καλή ιδέα ένα Niva φτιαγμένο στην Ιαπωνία... γιατί όμως κανένας δεν τολμά; μυστικό είναι; Μάλλον είναι τα λεφτά που χρειάζονται για την εξέλιξη κλπ, όσο και να λέμε έτοιμη η συνταγή δεν είναι έτσι.
Κατανάλωση και τα δύο για το μέγεθος, χώρους και κυβικά άσχημα είναι. Εντός πόλης ο πιο μικρός κινητήρας σίγουρα κερδίζει, εκτός παίζεται. -
το ΦΕΡΟΖΑ (νταιχατσου) ηταν σαν το ΝΙΒΑ, αν και σαν δυνατοτητες ενα κλικ παρακατω. Κοπηκε η παραγωγη του ΦΕΡΟΖΑ διοτι το κοστος παραγωγης / εξελιξης ηταν ασυμφορο στην ΙΑΠΩΝΙΑ, για εξαγωγη. Ενα πολιτισμενο ΝΙΒΑ γιαπωνεζικο και εξελιγμενο θα επρεπε να πουλιεται 25000 ευρω.
Μου φαινεται ειχαν βγαλει μια εκδοση 2-λιτρη σε συνεργασια με μια μεγαλη αμερικανικη εταιρεια (GM-CHRYSLER...δεν θυμαμαι) αλλα και παλι το κοστος ηταν απογορευτικο και κυκλοφορησε λιγο σε κεντρικη ευρωπη.
Ειναι τετοια η τεχνολογια του ΝΙΒΑ που για να παραχθει εκτος ρωσιας, σε ευρωπη η ιαπωνια, η τιμη θα υπερδιπλασιαζοταν.
Φαντασου τωρα να υπηρχε και το κοστος εξελιξης....πιο φτηνο θα ηταν το Λαντ ΚρουισερΤο μυστικο του ΝΙΒΑ ειναι οτι αξιζει πολυ παραπανω απο το κοστος κατασκευης, με δυτικα προτυπα, αλλα αυτα κοστολογουνταν με οικονομικα , σοβιετικου τυπου. Οποιος το καταλαβαινε αυτο και βεβαια του εκανε το αμαξι το επαιρνε με κλειστα ματια (εγω 5 ειχα)....τα επαιρνα μεταχ τζαμπα σχεδον (απο απογοητευμενους κατοχους που δεν ηξεραν) τα επαιζα και τα ξαναπουλουσα στην τιμη που τα ειχα παρει...(τζαμπα ξανα)...αλλα το παιχνιδι ηταν το κερδος μου.
-
Αν θέλεις ένα 6ο Niva, έχω ένα καλό προς πώληση!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αν θέλεις ένα 6ο Niva, έχω ένα καλό προς πώληση!μωρε ΨΑΧΝΟΜΑΙ...για ενα παληο....νιβα-βιταρα-πατζερο ...
για λεγε... για λεγε (πως τσιμπαω)
Η χρηση θαναι 3-4 (Δ-Ι-Φ-Μ) μηνες το χειμωνα με χιονια κλπ....μετα κατατιθενται οι πινακιδες για ασφαλιστρα και τεκμηρια.
Εχω βρειι κατι καλα ΝΙΒΑ με 2,000 ευρω (03-04) στην αθηνα, διοτι αν ειναι επαρχια, και μακρυα, μονο οι βενζινες ΠΑΝΕ ΕΛΑ ΚΑΦΕΔΕς ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ, θα ειναι το μισο αμαξι.
Και επαγγελματικο να ειναι παλι μου κανει. Εκει παιζει και το πατζερο για επαγγελματικο, και ας ειναι 2500 κυβικα.
Πατζερο επαγγελματικο στην αθηνα βρηκα με 1500 ευρω...ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ τα επαγγελματικα ειναι οτι η μεταβιβαση ειναι πολυ δυσκολη αν η εδρα(νομος) αγοραστη και πωλητη ειναι διαφορετικη (απο οτι μου ειπαν)Καπου εκει υπαρχουν και βιταρα 1600, ΠΑΛΗΑ ομως
η προτεραιοτητα μου ειναι ΝΙΒΑ-ΠΑΤΖΕΡΟ-ΒΙΤΑΡΑ
δυστυχως τζιμνυ και σαμουραι δεν υπαρχουν σαυτα τα λεφτα ενω το φεροζα εχει πανακριβα ανταλλακτικα (αν τα βρεις) και λογω υψηλου κοστους συντηρησης ειναι ρημαγμενα απο τους ιδιοκτητες. -
Εδώ: viewtopic.php?f=9&t=51677
και στο car.gr εννοείται: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2723885/Ίσως ψάχνεις κάτι πιο φτηνό, αλλά πίστεψέ με, είναι σε εξαιρετική κατάσταση, ακόμη μυρίζει το Ρώσικο πλαστικό του μέσα!
Είναι Γιάννενα βέβαια, αλλά θα μπορούσε να ταξιδέψει και Αθήνα στο τέλος του μήνα αν σε ενδιέφερε πραγματικά.Το έχουν δει 1-2, αλλά μου έχουν προτείνει τιμές που τις θεωρώ κλεψιά για την κατάστασή του και τα χιλιόμετρά του. Υπάρχουν πολλά φτηνά Niva εκεί έξω, δεν χρειάζεται να κοιτάνε το δικό μας!
-
εαν ηταν να το χρησιμοποιω ηπια και μονιμα, σιγουρα αξιζει....
Για την χρηση που το θελω, θα κανει το πολυ 3,000 χλμ το χρονο. Ψαχνω κατι πολυ οικονομικο, μονο για περιπτωσεις που το ΙΜΠΡΕΖΑ μου (με κοντα) δεν τα βγαζει περα σε κατηφορα με παγο...αντε να κανω και 2-3 ταξειδια το χειμωνα στο εξοχικο στον παρνασσο για κανα σκι, αντε και λιγο παιχνιδι στα γκρεμια, (το ιμπρεζα αρνειται σε ακραιες καιρικες/εδαφικες συνθηκες λογω υψους και οχι αρκετα κοντων). ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΙΜΩΞΩ
Επειδη δε, θα ειναι 4ο αυτοκινητο, δεν θελω να δωσω τοσα χρηματα....θα με κραξει η γυναικα δηλαδη.
Συμφωνα με εμπειρια μου, προτιμω ΝΙΒΑ 10ετιας + απο γνωστη-μερακλη σε τιμη χωμα, παρα σχεδον καινουργιο.
Ο γνωστης θα εχει κανει τις παρεμβασεις εκει που χρειαζεται, θα εχει κανει μαζεμματα και θαχει βαλει-ισως-τα αξεσουαρ που χρειαζομαι (σηκωματακι-προβολακια-λαστιχακια-σχαριτσα-κοτσαδορο-ισως μπλοκε και/η εργατη)...Τωρα, αν το χρωμα εχει ψιλοπεταξει η αν εχει χτυπηματα η αν η ταπετσαρια ειναι σκασμενη και κρεμονται καλωδια εδω και κει δεν με απασχολει...αν δε, εχει κανει και ανακατασκευη το κιβωτιο (SKF) και εχει αναβαθμισει τα ηλεκτρικα (bosch), ακομη καλυτερα....ερκοντισια-υδραυλικα-στερεα..κλπ δεν με ενδιαφερουν.
κατι τετοια τσεκαρω και η συζυγος εχει φρικαρει....
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2408518/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2809457/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2809457/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/899888/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2691018/
Vitara vs Jimny