-
Μιας και ξυπνησατε το topic, ας ανανεωσω τη βαθμολογια προσθετοντας και το πρωταθήμα του 2002....
**1.Kankkunen....69
2.Sainz.............63
3.Makinen........48
4.C.McRae........44
5.Biassion.........42
6.Mikkola.........36
7.Auriol............36
8.Alen...............34
9.Rohrl..............30
10.Burns..........25
11.Blomqvist....25
12.Gronholm....23
13.Vatanen......22
14.Salonen......20
15.Waldegerd..18
16.Eriksson K...16
17.Delecour.....11
18.Fiorio..........10
19.Mouton.........8
20.Frequelin......6
--.Solberg.........6
22.Ericsson M....5
23.Thiry............4
24.Liatti............3
25.Kullang........2
--.Mehta...........2
--.Eklund..........2
--.Bettega.........2
--.Ragnotti........2
--.Rovanpera....2
31.Darniche......1
--.Toivonen.......1
--.Torph............1
--.Weber...........1
--.Saby.............1
--Cerreto..........1
--Schwarz.........1
--.Panizzi...........1(C) Yannis-CRC**
-
Μιας και ξυπνησατε το topic, ας ανανεωσω τη βαθμολογια προσθετοντας και το πρωταθήμα του 2002....
**1.Kankkunen....69
2.Sainz.............63
3.Makinen........48
4.C.McRae........44
5.Biassion.........42
6.Mikkola.........36
7.Auriol............36
8.Alen...............34
9.Rohrl..............30
10.Burns..........25
11.Blomqvist....25
12.Gronholm....23
13.Vatanen......22
14.Salonen......20
15.Waldegerd..18
16.Eriksson K...16
17.Delecour.....11
18.Fiorio..........10
19.Mouton.........8
20.Frequelin......6
--.Solberg.........6
22.Ericsson M....5
23.Thiry............4
24.Liatti............3
25.Kullang........2
--.Mehta...........2
--.Eklund..........2
--.Bettega.........2
--.Ragnotti........2
--.Rovanpera....2
31.Darniche......1
--.Toivonen.......1
--.Torph............1
--.Weber...........1
--.Saby.............1
--Cerreto..........1
--Schwarz.........1
--.Panizzi...........1(C) Yannis-CRC**
-
Μιας και ξυπνησατε το topic, ας ανανεωσω τη βαθμολογια προσθετοντας και το πρωταθήμα του 2002....
**1.Kankkunen....69
2.Sainz.............63
3.Makinen........48
4.C.McRae........44
5.Biassion.........42
6.Mikkola.........36
7.Auriol............36
8.Alen...............34
9.Rohrl..............30
10.Burns..........25
11.Blomqvist....25
12.Gronholm....23
13.Vatanen......22
14.Salonen......20
15.Waldegerd..18
16.Eriksson K...16
17.Delecour.....11
18.Fiorio..........10
19.Mouton.........8
20.Frequelin......6
--.Solberg.........6
22.Ericsson M....5
23.Thiry............4
24.Liatti............3
25.Kullang........2
--.Mehta...........2
--.Eklund..........2
--.Bettega.........2
--.Ragnotti........2
--.Rovanpera....2
31.Darniche......1
--.Toivonen.......1
--.Torph............1
--.Weber...........1
--.Saby.............1
--Cerreto..........1
--Schwarz.........1
--.Panizzi...........1(C) Yannis-CRC**
-
Μπράβο, μπράβο, πολύ καλή δουλειά !
-
Μπράβο Γιάννη !
Εξαιρετική δουλειά και χαλάλι οι ιντερνετώρες....Αλλα ξέροντας τη λατρεία σου για τους αριθμούς, θα σου δώσω μία ιδέα, βασισμένη στη λογική, για περαιτέρω επεξεργασία.
Υποθέτω οτι ο παραπάνω πίνακας, είναι βασισμένος σε κάποιο χρονικό διάστημα ετών. Σ αυτό το διάστημα δέν είναι σίγουρο οτι συμμετείχαν όλοι απο τους αναφερόμενους οδηγούς. Κάποιοι αποσύρθηκαν τα τελευταία χρόνια, κάποιοι άλλοι άρχισαν να συμμετέχουν αργότερα απο τους άλλους.
Τί θα έλεγες λοιπόν, για 'εξομάλυνση' με βάση τον αριθμό ετών συμμετοχής. Δηλαδή διαίρεση της παραπάνω βαθμολογίας με τον αριθμό των ετών στα οποία βαθμολογήθηκε ο κάθε οδηγός.
Ισως βγούν διαφορετικά νούμερα, αλλα νομίζω το αποτέλεσμα θα πάρει μιά πιό 'πραγματική' εικόνα.
Τί λές ?
-
Ο χρήστης CDL έγραψε:
Τί θα έλεγες λοιπόν, για 'εξομάλυνση' με βάση τον αριθμό ετών συμμετοχής. Δηλαδή διαίρεση της παραπάνω βαθμολογίας με τον αριθμό των ετών στα οποία βαθμολογήθηκε ο κάθε οδηγός.Ισως βγούν διαφορετικά νούμερα, αλλα νομίζω το αποτέλεσμα θα πάρει μιά πιό 'πραγματική' εικόνα.
Τί λές ?
Συμφωνώ. Πολύ σωστό το να υπολογίζεις θέσεις στο πρωτάθλημα και όχι συνολικούς βαθμούς , αλλά ο Toivonen που δεν συμμετείχε αρκετές χρονιές, πάτωσε , ενώ στην ουσία ήταν από τους καλύτερους, για να μην πω ο γρηγορότερος.Το ίδιο και για τον Ρερλ. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τους ίδιους βαθμούς διαιρεμένους με το πλήθος των πρωταθλημάτων που συμμετείχε κάποιος οδηγός.Έτσι έχεις πιο αντικειμενική εικόνα για την απόδοση του κάθε οδηγού.
-
BRAVO BRAVO BRAVO GIANI....POLI SOSTI DULIA
ALLA EGO OS POLEMIOS TON STATISTIKON PREPI NA ANTIDRASO......KATARXIN LAMVANONTAS IPOSPIN OTI TO PROTO RALLI EPISIMA EGINE STIN AFSTRIA TO 1911 (I TO 1910 DEN THIMAME AKRIVOS) TA STATISTIKA AFTA APEFTHINONTE MONO STIS DEKAETIES 80-90-00 ARA MENUN EXO ODIGI THRILOI OPOS MUNARI-MAKKINEN-AALTONEN (O DASKALOS TU LEFT FOOT BRAKING) ALLA KE LIGOTERO SIMANTIKI POU OMOS SIGOURA AXIZOUN MIA THESI OPOS O HOPKIRK- HERRMANN-LAMPINEN-CLARK KE AMETRITI ALLOI.
PARAKAMPTONTAS TO PARAPANO KE MILONTAS GIA TIS DEKAETIES 70-00 PISTEVO OTI KE PALI IPARXUN KAPIA GEGONOTA POU PREPI NA DUME SE VATHOS KE PERA APO TA NUMERA...P.X THE LANCIA YEARS...INE DINATON O BIASION NA INE MESA STIN 5ADA?? I AKOMA STI 10ADA..AN DEN IXE TIN LANCIA KE TIS TEAM ORDERS DEN PISEVO NA IXE TIN DIMOSIOTITA PU EXI OUTE TUS VATHMUS PPU EXI. EPISIS O MAKINEN TIS XRONIES 96-97 ETREXE STIN KIRIOLEXIA XORIS ANTIPALO MIA KE OI MONI ODIGI PU IXAN FULL PROGRAM EKINI TIN EPOXI ITAN I SAINZ-COLIN....EPISIS MIN XEXNAS KE TON APOKLISMO TIS TOYOTA. KATHOS EPISIS KE TO OTI O JUHA EPREPE NA EXI PERIPOU 30+ NIKES AN DEN IPAKOUE TA TEAM ORDERS. KE..KE ..KE ... KE THA MPORUSA NA MILAO GIA ORES.
DEN THELO PROS THEOU SE KAMIA PERIPTOSI NA IPOVATHMISO TIN P R A G M A T I K A E X O X I DULIA POU EKANES...APLA IME LIGO PROKATILIMENIOS ME TIS STATISTIKES.
PANTOS SIMFONO OTI O JUHA INE O KORIFEOS OLON TON EPOXON GIA LOGUS PERA APO TUS ARITHMUS.
-
Ο χρήστης CDL έγραψε:
Μπράβο Γιάννη !
Εξαιρετική δουλειά και χαλάλι οι ιντερνετώρες....Αλλα ξέροντας τη λατρεία σου για τους αριθμούς, θα σου δώσω μία ιδέα, βασισμένη στη λογική, για περαιτέρω επεξεργασία.
Υποθέτω οτι ο παραπάνω πίνακας, είναι βασισμένος σε κάποιο χρονικό διάστημα ετών. Σ αυτό το διάστημα δέν είναι σίγουρο οτι συμμετείχαν όλοι απο τους αναφερόμενους οδηγούς. Κάποιοι αποσύρθηκαν τα τελευταία χρόνια, κάποιοι άλλοι άρχισαν να συμμετέχουν αργότερα απο τους άλλους.
Τί θα έλεγες λοιπόν, για 'εξομάλυνση' με βάση τον αριθμό ετών συμμετοχής. Δηλαδή διαίρεση της παραπάνω βαθμολογίας με τον αριθμό των ετών στα οποία βαθμολογήθηκε ο κάθε οδηγός.
Ισως βγούν διαφορετικά νούμερα, αλλα νομίζω το αποτέλεσμα θα πάρει μιά πιό 'πραγματική' εικόνα.
Τί λές ?
Kαταρχας σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια!
Αυτο που λες φιλε Κωστη ειναι ευκολο να το κανω αλλα δεν ειναι καθολου αντικειμενικο. Θα βγαλει αποτελεσματα τρελα.- Αν ενας οδηγος π.χ. ετρεξε μονο 1 season και πηρε το Πρωταθλημα θα εχει 10/1=10!, ενω ο Juha π.χ που εχει τρεξει πολλες χρονιες, δεν θα ειχε ουτε 5 συντελεστη. Για να θεωρειθει καποιος 'καλυτερος οδηγος' πρεπει να εχει γραψει ιστορια ετων στα Ραλι, κι οχι να εχει περασει σαν φωτοβολιδα πέρνοντας 2 Παγκοσμια σε 3 χρονια (π.χ.) και μετα... αντε γεια.
- Υπαρχουν πολλοι οδηγοι που εχουν κανει μονο ενα αγωνα σε μια περιοδο. Να θεωρηθει αυτος ο αγωνας σαν season?
Επειδη ασχολουμαι παρα πολυ με τα στατιστικα, μπορω να διαβεβαιωσω πως δεν υπαρχει πιο δικαια μεθοδος απο αυτη που χρησιμοποιησα.
Βεβαια οποιος εχει να κανει μια καλυτερη προταση, εδω ειμαστε για να την ακουσουμε.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
BRAVO BRAVO BRAVO GIANI....POLI SOSTI DULIAALLA EGO OS POLEMIOS TON STATISTIKON PREPI NA ANTIDRASO......KATARXIN LAMVANONTAS IPOSPIN OTI TO PROTO RALLI EPISIMA EGINE STIN AFSTRIA TO 1911 (I TO 1910 DEN THIMAME AKRIVOS) TA STATISTIKA AFTA APEFTHINONTE MONO STIS DEKAETIES 80-90-00 ARA MENUN EXO ODIGI THRILOI OPOS MUNARI-MAKKINEN-AALTONEN (O DASKALOS TU LEFT FOOT BRAKING) ALLA KE LIGOTERO SIMANTIKI POU OMOS SIGOURA AXIZOUN MIA THESI OPOS O HOPKIRK- HERRMANN-LAMPINEN-CLARK KE AMETRITI ALLOI.
PARAKAMPTONTAS TO PARAPANO KE MILONTAS GIA TIS DEKAETIES 70-00 PISTEVO OTI KE PALI IPARXUN KAPIA GEGONOTA POU PREPI NA DUME SE VATHOS KE PERA APO TA NUMERA...P.X THE LANCIA YEARS...INE DINATON O BIASION NA INE MESA STIN 5ADA?? I AKOMA STI 10ADA..AN DEN IXE TIN LANCIA KE TIS TEAM ORDERS DEN PISEVO NA IXE TIN DIMOSIOTITA PU EXI OUTE TUS VATHMUS PPU EXI. EPISIS O MAKINEN TIS XRONIES 96-97 ETREXE STIN KIRIOLEXIA XORIS ANTIPALO MIA KE OI MONI ODIGI PU IXAN FULL PROGRAM EKINI TIN EPOXI ITAN I SAINZ-COLIN....EPISIS MIN XEXNAS KE TON APOKLISMO TIS TOYOTA. KATHOS EPISIS KE TO OTI O JUHA EPREPE NA EXI PERIPOU 30+ NIKES AN DEN IPAKOUE TA TEAM ORDERS. KE..KE ..KE ... KE THA MPORUSA NA MILAO GIA ORES.
DEN THELO PROS THEOU SE KAMIA PERIPTOSI NA IPOVATHMISO TIN P R A G M A T I K A E X O X I DULIA POU EKANES...APLA IME LIGO PROKATILIMENIOS ME TIS STATISTIKES.
PANTOS SIMFONO OTI O JUHA INE O KORIFEOS OLON TON EPOXON GIA LOGUS PERA APO TUS ARITHMUS.
Greg, απο την αρχη ανεφερα πως τα στατιστικα αφορουν τα ετη 1979-2001. Αυτα τα 23 χρονια που υπαρχει το Παγκοσμιο Πρωταθλημα Οδηγων.
Επισης, οι οδηγοι κρινονται βαση των αποτελεσματων τους. Τα team orders ειναι μεσα στο παιχνιδι, δεν μπορεις να τα απομονωσεις. Οπως δεν μπορεις να απομονωσεις τις εκαστοτε αδικες αποφασεις της FIA.
Σε καμια περιπτωση οι αριθμοι δεν λενε την απολυτη αληθεια. Απλα προσπαθησα να προσεγγισω οσο πιο κοντα γινοταν την αληθεια.
ΥΓ. Παντως η αναδειξη του Juha ως Υπερ-Πρωταθλητη πιστευω πως ειναι δικαια! -
Πολύ καλή δουλειά φίλε Γιάννη, αν και το περίμενα από σένα ότι μπορείς να φας ώρες στον υπολογιστή αναλύοντας αριθμούς.
Το υλικό που συγκέντρωσες προτείνω να το 'ανεβάσεις' στο δίκτυο.
Μπράβο!
ΥΓ. Για όσους οι αριθμοί είναι ηδονή πάρτε μια γεύση στο http://www.forix.com (Στατιστικά Formula1)
Γ.Ν.
-
Ο χρήστης PransingHorse έγραψε:
Πολύ καλή δουλειά φίλε Γιάννη, αν και το περίμενα από σένα ότι μπορείς να φας ώρες στον υπολογιστή αναλύοντας αριθμούς.Το υλικό που συγκέντρωσες προτείνω να το 'ανεβάσεις' στο δίκτυο.
Μπράβο!
ΥΓ. Για όσους οι αριθμοί είναι ηδονή πάρτε μια γεύση στο http://www.forix.com (Στατιστικά Formula1)
Γ.Ν.
Να'σαι καλα φιλε. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Το υλικο ειναι σε μορφη excel οποτε ειναι λιγο δυσκολο να το ανεβασω στο δικτυο, θα προσπαθησω ομως.
Το http://www.forix.com ειναι ο παραδεισος των στατιστικων για την F1. Δυστυχως δεν υπαρχει κατι αναλογο για το WRC .
Απο το forix αλλωστε εμπνευστηκα την ιδεα για το Υπερ-Πρωταθλημα Οδηγων. -
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
...Το υλικο ειναι σε μορφη excel οποτε ειναι λιγο δυσκολο να το ανεβασω στο δικτυο, θα προσπαθησω ομως.Το http://www.forix.com ειναι ο παραδεισος των στατιστικων για την F1. Δυστυχως δεν υπαρχει κατι αναλογο για το WRC .
Απο το forix αλλωστε εμπνευστηκα την ιδεα για το Υπερ-Πρωταθλημα Οδηγων.Συγχαρητήρια για την ιδέα, την προσπάθεια και φυσικά το αποτέλεσμα!!!
Ιστορικά στοιχεία των αγώνων λείπουν και από το rally.gr (σωστά; ).
Χωρίς να θέλω να επέμβω και να αναμειχθώ στις επιλογές του καθενός, αναρωτιέμαι μήπως μπορούν να συνδυαστούν η τεχνογνωσία και η ευχέρεια που υπάρχουν στις ΤΕ για τη δημιουργία δικτυακών τόπων, με τα στοιχεία που έχεις ήδη βρει και με άλλα που πρέπει ενδεχομένως να συλλεχθούν, ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
-
Γιαννη ενα ακομη μπραβο και απομενα για την ενδιαφερουσα δουλεια σου.Ελπιζω να μην εξαντληθηκες και να εχεις κουραγιο για περισσοτερα. Ειναι αληθεια οτι η συγκεκριμενη βαθμολογια καλυπτει αλλη μια πλευρα του ερωτηματος 'Ποιος ο καλυτερος οδηγος ολων των εποχων'.
Αλλα οπως ειναι φυσικο εχει το μειονεκτηματα του καθως αδικουνται οδηγοι που τερματισαν 7οι ή εκει κοντα παρα τη συνολικη καλη παρουσια τους. Επισης ειναι καταδικαστικο για τους οδηγους που δεν εχουν στεφθει ακομα πρωταθλητες να μενουν στον πατο...Πιστευω για παραδειγμα οτι ειναι πιο σημαντικο και δυσκολο να βγεις 2 φορες 3ος παρα 1 φορα 1ος και 1 φορα 6ος.Παρολο αυτα η πρωτη περιπτωση αμοιβεται με 8 βαθμους και η 2η με 11.Αλλα αυτο το προβλημα παρουσιαζεται κυριως λογω του (για μενα τολαχιστον) λανθασμενου βαθμολογικου συστηματος. (10-6-4-3-2-1)
Βλεπουμε για παραδειγμα τον Μακινεν με 2 τερματισμους (1ος Μοντε Καρλο,3ος Κυπρο) με 14 βαθμους ενω τον Solberg σταθεροτατος με 6/8 τερματισμους μολις ενα βαθμο παραπανω (15 βαθμους με μια 2η θεση,τεσσερις 5ες και μια 6η)
Βεβαια αυτα δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με την αποτελεσματικη και διαφωτιστικη δουλεια σου.
Μαλλον ο μαναδικος τροπος για να αναδειξουμε τον καλυτερο ειναι η δημιουργια μιας εξισωσης με συντελεστες τα πρωταθληματα, νικες αγωνων,θεσεις καταταξης, νικες ειδικων,χρονια εμπλοκης, αυτοκινητο και αλλα που ισως μου ξεφευγουν.
Και παλι συγχαρητηρια. -
Ο χρήστης CDL έγραψε:
Μπράβο Γιάννη !
..........διαίρεση της παραπάνω βαθμολογίας με τον αριθμό των ετών στα οποία βαθμολογήθηκε ο κάθε οδηγός.Ισως βγούν διαφορετικά νούμερα, αλλα νομίζω το αποτέλεσμα θα πάρει μιά πιό 'πραγματική' εικόνα.
Τί λές ?
Λυπάμαι πολύ τα στατιστικά δεν συμφωνούν με την δική σας άποψη. Κωστή είσαι ο πιο Αδύναμος Κρίκος.
Το πιο αντιπροσωπευτικό στατιστικό δείγμα είναι κατά τη γνώμη μου η σχέση α) Νίκες / Εκκινήσεις και β) Θέσεις στο Πόντιουμ / Εκκινήσεις. Έτσι ξεπερνάς εύκολα τις διαφορετικές βαθμολογίες των διαφόρων εποχών κλπ κλπ κλπ.
Λοιπόν στις **Νίκες / Εκκινήσεις ** η κατάταξη είναι :
1 Biasion, Massimo 21,52
2 McRae, Colin 20,33
3 Makinen, Tommi 20,17
4 Rohrl, Walter 18,67
5 Waldegard, Bjorn 16,84
6 Sainz, Carlos 15,09
7 Alen, Markku 14,73
8 Auriol, Didier 14,71
9 Mikkola, Hannu 14,63
10 Kankkunen, Juha 14,56
11 Gronholm, Marcus 12,68
12 Burns, Richard 11,76
.........
ενώ στις Θέσεις στο Πόντιουμ / Εκκινήσεις η κατάταξη είναι :- Sainz, Carlos 51,90%
- Biasion, Massimo 50,63%
- Kankkunen, Juha 47,47%
- Tauziac, Patrick 44,40%
- Alen, Markku 43,40%
- Rolhrl, Walter 41,30%
- Auriol, Didier 38,97%
- Waldegard, Bjorn 36,84%
- Mikkola, Hannu 35,80%
-
Makinen, Tommi 35,29%
-
McRae, Colin 33,33%
-
Blomqvist, Stig 30,00%
-
Burns, Richard 29,41%
...............
Αν λοιπόν ισχύει οτι '** Το Αποτέλεσμα Μετράει**' τότε, με αυτά τα δεδομένα, μάλλον σε άλλα συμπεράσματα θα καταλήξουμε, τόσο για τους οδηγούς όλων των εποχών όσο και για τους εν ενεργεία.[/b]
-
Καταρχας ευχαριστουμε Σωκρατη και για τα δικα σου στατιστικα.
Θα μου επιτρεψεις ομως να διαφωνισω μαζι σου, καθως δεν θεωρω αυτες τις παραμετρους ως βαση για την αναδειξη του καλυτερου οδηγου.
Και εξηγουμαι...
Ο Juha Kankkunen ειχε ενα σαφως καλυτερο ποσοστο νικων, το οποιο 'χαλαει' με τη φετινη συμμετοχη του, καθως οδηγει ενα μη ανταγωνιστικο αυτοκινητο. Πιστευεις πως με την φετινη συμμετοχη του ο Juha, χανει ως οδηγος?
Καλυτερος οδηγος ειναι αυτος που κερδισε τα περισσοτερα στο συνολο της πορειας του. Καλυτερος οδηγος δεν ειναι αυτος που ηρθε 2-3 χρονια στο WRC τα πηρε ολα και σηκωθηκε και εφυγε. -
Με την φετινη βαθμολογια να μενει ως εχει η βαθμολογια για το υπερπρωταθλημα οδηγων θα γινοταν:
1.Κankkunen 69
2.Sainz 63
3.Makinen 48
4.McRae 47
5.Biasion 42
6.Mikkola 36
7.Auriol 36
8.Alen 34
9.Rohl 30
10.Burns 26
11.Blomqvist 25
12.Gronholm 23
13.Vatanen 22 κτλ -
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Ο Juha Kankkunen ειχε ενα σαφως καλυτερο ποσοστο νικων, το οποιο 'χαλαει' με τη φετινη συμμετοχη του, καθως οδηγει ενα μη ανταγωνιστικο αυτοκινητο. Πιστευεις πως με την φετινη συμμετοχη του ο Juha, χανει ως οδηγος?
Καλυτερος οδηγος ειναι αυτος που κερδισε τα περισσοτερα στο συνολο της πορειας του. Καλυτερος οδηγος δεν ειναι αυτος που ηρθε 2-3 χρονια στο WRC τα πηρε ολα και σηκωθηκε και εφυγε.Δεν θα μιλάς σοβαρά χθεσινός ο **Sainz **και ο **Colin **. O Juha είχε μέχρι το 2002 153 συμμετοχές και 23 νίκες ενώ ο Sainz 151 και 23 νίκες και ο Colin 115 και 23 νίκες. Όμως ο Sainz έχει ανέβει στο βάθρο πάνω από 76 φορές. Ή μήπως έχει κάνει λίγους αγώνες ο Miki (79 αγώνες σε 15 χρόνια) που έχει 17 νίκες;
Και μην ξεχνάς κάτι ακόμα. Στον πίνακα δεν υπάρχει κανένας οδηγός των 2-3 χρόνων. -
Συγχαρητήρια, για την έρευνα, για την ανάλυση, για όλα!
Και για τις αντιρήσεις...
Με κίνδυνο να χαρακτηριστώ πάλι ο γκρινιάρης, ο Γενεράλης του φόρουμ, θέλω να σχολιάσω πως οι αριθμοί δείχνουν τη μισή αλήθεια... Υπολογείστε πως άλλοτε οι οδηγοί σπάνια είχαν πλήρες πρόγραμμα, ενώ σπάνια έως ποτέ υπήρχαν τόσα πολλά ανταγωνιστικά αυτοκίνητα όπως σήμερα. Για το θεό, το ότι ο ημίθεος Μίκι φιγουράρει τόσο μπροστά, έχοντας πίσω του θεούς όπως οι Μίκολα, Βάλτεγκαρντ, Αλεν, κάτι λέει. Προδίδει πως το αποτέλεσμα μπάζει...
Ιδέα-πρόταση...
Μία προσπάθεια για ανάλυση με τίτλο τα man to man όλων των εποχών ανάμεσα σε ομόσταυλους. Δηλα΄δη πχ. Μπιαζιόν-ΚΚΚ με Λάντσια. Μάρκου-Μίκι επίσης με Λάντσια... Κάρλος-ΚΚΚ με Τογιότα Φορντ, Κόλιν-Κάρλος με με Ιμπρέζα και Φόκους κ.λπ... κ.λπ.... Ας ξεκινήσουμε με τους ενενεργεία... Εχει κανείς κουράγιο; Γιάννη; Σωκ όχι εσύ γιατί καταστραφήκαμε. θα πεθ΄'ανει το ράλι τζι αρ.
Σύγκριση σε αποτελ΄'εσματα γιατί με ε.δ θέλουμε πολύ καιρό για το δια ταύτα... Με ε.δ. μπορούμε να το κάνουμε μόνο για φέτος. πχ. Μάρκους_Ριχάρδος, Κόλιν-Κάρλος-Μάρκο, Φρέντι-ΚΚΚ-Αρμιν, Ντελε-Αλιστερ, κ.λπ... Εχει ενδιαφέρον! Αντε γιαννηηηηηηηηηηηη
Ακόμα ενδιαφέρον θα έχει να εντοπίσουμε τον οδηγό με τον μεγαλύτερο πλουραλισμό σε νίκες... Οι Φινλανδοί κέρδιζαν πρωί μεσημέρι βράδυ τους γλιστερούς αγώνες και έκαναν πάρτυ στο ράλι τους... Ποιός είναι αυτός που έχει μεγάλη ποικιλία στο παλμαρέ του.. Ο Σάινθ έχει φοβερό παλμαρέ αλλά αν και έχει αγγίξει το θαύμα δεν έχει κερδίσει στη Σουηδία. Κοντά του ο Μάκινεν που όμως δεν τα έχει καταφέρει ποτέ σε Ακρόπολις και Κορσική.... Ο τύπος πάντως έχει πάρει αγώνες στην άσφαλτο. Τον έχω δει να πετ΄'αει σε Ιταλία και ισπανία και να οτυς κερδίζει όλους με το κόκκινο ταξί... Ποιο παλιά μην ψάχνετε... Υπήρχαν σπεσιαλίστες σε κάθε μορφής αγώνα και δενμ βγαίνει άκρη...
Οταν ολοκληρωθούν οι έρευνες υπόσχομαι δημοσίευση τουλάχιστον στο περιοδικό μας Φόρμουλα 1, μπορεί και στους 4τροχούς. Θέμα χώρου είναι..
Ας κάνει κάποιος την ιδέα πρόταση και μετά να καταλήξουμε. Για το φόρουμ ρε γαμώτο- Η ήδη υπάρχουσα κατάταξη τοιυ Γιάννη
- Τα man to man
- Oδηγοί παντού νικητές (θα βρούμε υπότιτλο)
τα λέμε ΣΧ
Υ.Γ. Φτωχός όποιος δεν έχει δει Χένρι Τοϊβόνεν να στρίβει... Απίστευτος, παντού! Μέγας χεράς παίδες! Απίστετυτο παλικάρι, μέσα έξω από το όπλο του. Πήγα συνοδηγός του στο Διόνυσο με την 037, τον έιδα λοιώμα μπροστά μου στη Συκέα με το ίδιο όπλο, ήμουν με το 240. Αργότερα τον είδα να διασύρει Αλεν, Μίκι με τις S4 kai κυρίως Σάλονεν με το Πεζό στο Μόντε όταν Σαμπι, Κάνκουνεν κοιταγαν από μακριά...
Σωκράτη ένα πορτρέτο του Χένρι με φωτό αρχείου των 4Τροχών λέει πολλά. Η Κατ μπορεί να το κάνει, να το έχουμε να καμαρώνουε...
Αλλα κόλπα αυτοί οι τύποι.............. -
Ο χρήστης enzo έγραψε:
Σωκράτη ένα πορτρέτο του Χένρι με φωτό αρχείου των 4Τροχών λέει πολλά. Η Κατ μπορεί να το κάνει, να το έχουμε να καμαρώνουε...
Αλλα κόλπα αυτοί οι τύποι..............Ok. Μήνυμα Ελήφθη.
Μιά μικρή βοήθεια για τον Γιάννη για να ξεκινήσει πιο εύκολα. Σ.Χ., μη φωνάξεις, τα στοιχεία τα έχει μαζέψει η γάτα (cat) για το PK του Ακρόπολις. Οι 5 πρώτοι με νίκες σε διαφορετικούς αγώνες είναι :
**Carlos Sainz : 12 **(Acropolis, Argentina, Catalunya, Corsica, Cyprus, Finland, Great Britain, Indonesia, Monte Carlo, New Zealand, Portugal, Safari)
**Juha Kankkunen : 11 **(Acropolis, Argentina, Australia, Finland, Great Britain, Ivory Coast, New Zealand, Portugal, Safari, Sweden, USA)
**Colin McRae :11 **(Acropolis, Argentina, Australia, Catalunya, Corsica, Cyprus, Great Britain, New Zealand, Portugal, Safari, San Remo)
Tommi Makinen :10 (Argentina, Australia, Catalunya, Finland, Monte Carlo, New Zealand, Portugal, Safar, San Remo, Sweden.) και
Didier Auriol :9 (Acropolis, Argentina, Australia, Catalunya, China, Corsica, Finland, Monte Carlo, San Remo.) -
Ο χρήστης SK20 έγραψε:
Σωκράτη ένα πορτρέτο του Χένρι με φωτό αρχείου των 4Τροχών λέει πολλά. Η Κατ μπορεί να το κάνει, να το έχουμε να καμαρώνουε...
Αλλα κόλπα αυτοί οι τύποι..............Ok. Μήνυμα Ελήφθη.
Μιά μικρή βοήθεια για τον Γιάννη για να ξεκινήσει πιο εύκολα. Σ.Χ., μη φωνάξεις, τα στοιχεία τα έχει μαζέψει η γάτα (cat) για το PK του Ακρόπολις. Οι 5 πρώτοι με νίκες σε διαφορετικούς αγώνες είναι :
**Carlos Sainz : 12 **(Acropolis, Argentina, Catalunya, Corsica, Cyprus, Finland, Great Britain, Indonesia, Monte Carlo, New Zealand, Portugal, Safari)
**Juha Kankkunen : 11 **(Acropolis, Argentina, Australia, Finland, Great Britain, Ivory Coast, New Zealand, Portugal, Safari, Sweden, USA)
**Colin McRae :11 **(Acropolis, Argentina, Australia, Catalunya, Corsica, Cyprus, Great Britain, New Zealand, Portugal, Safari, San Remo)
Tommi Makinen :10 (Argentina, Australia, Catalunya, Finland, Monte Carlo, New Zealand, Portugal, Safar, San Remo, Sweden.) και
Didier Auriol :9 (Acropolis, Argentina, Australia, Catalunya, China, Corsica, Finland, Monte Carlo, San Remo.)ΜΠΡΑΒΟ..! ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :
1.) 25 NIKEΣ Ο ΜΑΚΡΕΙ (...ΩΣ ΤΩΡΑ)
2.) Ο ΣΑΙΝΘ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ (ΑΠΙΘΑΝΟ) ΝΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ....Η ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ
3.) Ο ΚΑΝΚΟΥΝΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ
.......ΑΡΑ BEST OF THE BEST ΕΙΝΑΙ Ο ...... ΜΑΚΡΕΙ !!!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.
WRC STATISTICS