-
Με μείωση της τάξης του 65% δεν συζητάμε για αγορά.
Δεν θυμάμαι πρόσφατα να έχει κλείσει ο Αύγουστος με τόσο άσχημη επίδοση.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Βλέπω το Terios να πηγαίνει από τα - 2.000€ στα - 3 & - 4.000€. Καιρός ήταν να δούμε ένα value for money αυτοκίνητο να ανταμοίβεται.Στη τιμη που εκανε μεχρι τωρα ηταν το τελειως αναποδο απο value for money..Ισως και ακομα να ειναι..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βλέπω το Terios να πηγαίνει από τα - 2.000€ στα - 3 & - 4.000€. Καιρός ήταν να δούμε ένα value for money αυτοκίνητο να ανταμοίβεται.
Στη τιμη που εκανε μεχρι τωρα ηταν το τελειως αναποδο απο value for money..Ισως και ακομα να ειναι..
Μήπως ο Paris.gr εννοεί το Duster? Πάντως πρέπει να περιμένουμε ακόμα μερικούς μήνες για να φανεί η
πραγματική διείσδυση στην αγορά του Duster.Από τα στατιστικά του ΣΕΑΑ φαίνεται πως ο φετινός Αύγουστος είναι ο χειρότερος μήνας από το 1998 μέχρι
τώρα. Ίσως οι πωλήσεις πέσουν ακόμα πιο χαμηλά το Δεκέμβριο, ιδίως αν από το 2011 η φορολογία και τα
τέλη υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.Κατά τα άλλα...
ΤΟΠ-75 Μοντέλων (όσα ταξινόμησαν από 25 κομμάτια και πάνω)
- Yaris 304
- Polo 279
- Astra 257
- Corsa 256
- Fiesta 250
- i10 232
- Panda 204
- Octavia 194
- Swift 190
- Qashqai 182
- i20 171
- i30 165
- C3 164
- Golf 141
- Auris 129
- Fabia 119
- Aygo 118
- Micra 107
- Spark 105
- Insignia 104
- Ceed 96
- Ibiza 96
- Fortwo 94
- 107 87
- A3 86
- Mazda2 85
- Punto 81
- Focus 80
- 207 77
- Yeti 72
- Passat 67
- Scirocco 64
- Duster 62
- 5oo 61
- C4 58
- Jazz 56
- Giulietta 55
- Megane 55
- Leon 53
- A4 52
- Lancer 50
- Colt 47
- Civic 46
- ASX 45
- SX4 43
- Ka 43
- Clio 42
- Pixo 41
- Jimny 39
- Avensis 39
- BMW 1 38
- Mercedes C 38
- Twingo 36
- iQ 35
- Meriva 35
- Note 35
- Alto 34
- MiTo 34
- A1 32
- DS3 31
- BMW X1 30
- Cruze 30
- Mondeo 29
- RAV4 29
- C5 28
- Terios 28
- S40 28
- Picasso 28
- 3008 28
- BMW 3 27
- Tiguan 27
- Mini 27
- C1 26
- Picanto 26
- Mazda3 25
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Βλέπω το Terios να πηγαίνει από τα - 2.000€ στα - 3 & - 4.000€. Καιρός ήταν να δούμε ένα value for money αυτοκίνητο να ανταμοίβεται.
Στη τιμη που εκανε μεχρι τωρα ηταν το τελειως αναποδο απο value for money..Ισως και ακομα να ειναι..
Μήπως ο Paris.gr εννοεί το Duster? Πάντως πρέπει να περιμένουμε ακόμα μερικούς μήνες για να φανεί η
πραγματική διείσδυση στην αγορά του Duster.Φυσικά και εννοώ το Duster!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Βλέπω το Terios να πηγαίνει από τα - 2.000€ στα - 3 & - 4.000€. Καιρός ήταν να δούμε ένα value for money αυτοκίνητο να ανταμοίβεται.
Στη τιμη που εκανε μεχρι τωρα ηταν το τελειως αναποδο απο value for money..Ισως και ακομα να ειναι..
Είναι απο τα αυτοκίνητα που με διχάζουν. Ομορφο αισθητικά, αξιόπιστο λόγω Toyota (αν και η τελευταία ανακληση όμως ταραξε λίγο την εμπιστοσύνη μου), πολύ καλές off road δυνατότητες, γερή κατασκευή αλλά το θεωρώ ακριβό. Μου φταίει που είναι Daihatsu και όχι Toyota, που απαραίτητες πλέον τεχνολογίες υπάρχουν μόνο στην κορυφαία έκδοση που πάει πάνω απο 25.000€, που μηχανικά έχει μείνει πίσω κλπ.
Θα το σκεφτόμουν μόνο σαν ελαφρώς μτχ 2ετίας έχοντας υποστεί και μια απαξίωση του 40% της αρχικής του τιμής.Για τα αποτελέσματα του Αυγούστου το μόνο που έχω να πω είναι ότι ... δεν νομίζω να φταίει ότι έλειπε ο κόσμος διακοπές και δεν προσήλθε σε αντιπροσωπίες!
Να θέσω και το ερωτηματικό μου περίμενα μετά απο τόσο καιρό κάποιες 'υπερτιμημένες' στα οχήματα τους εταιρίες να φάνε τα μούτρα τους αλλά βλέπω να αντιστέκονται και οι εταιρίες και σε κάποιες περιπτώσεις και οι πελάτες τους. (VW, Suzuki, BMW, Toyota κλπ). -
γιατι χαιρονται καποιοι σε φορουμ αυτοκινητων αν δεν πωλουνται αυτοκινητα;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
γιατι χαιρονται καποιοι σε φορουμ αυτοκινητων αν δεν πωλουνται αυτοκινητα;γιατί θεωρούν ότι γράφουν υπεραξίες....
-
Γιατί εκτός απο χρήστες σε forum αυτοκινήτου, είμαστε και μέλη μιας κοινωνίας, της οποίας ο κλάδος του αυτοκινήτου ήταν προβληματικός.
Πες μου εσύ έναν λόγο για να στεναχωρηθώ.
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Βλέπω το Terios να πηγαίνει από τα - 2.000€ στα - 3 & - 4.000€. Καιρός ήταν να δούμε ένα value for money αυτοκίνητο να ανταμοίβεται.
Στη τιμη που εκανε μεχρι τωρα ηταν το τελειως αναποδο απο value for money..Ισως και ακομα να ειναι..
Μήπως ο Paris.gr εννοεί το Duster? Πάντως πρέπει να περιμένουμε ακόμα μερικούς μήνες για να φανεί η
πραγματική διείσδυση στην αγορά του Duster.Φυσικά και εννοώ το Duster!
Οκ
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Γιατί εκτός απο χρήστες σε forum αυτοκινήτου, είμαστε και μέλη μιας κοινωνίας, της οποίας ο κλάδος του αυτοκινήτου ήταν προβληματικός.Πες μου εσύ έναν λόγο για να στεναχωρηθώ.
δηλαδη ολοι οι αλλοι κλαδοι βρισκονται σε ευμαρεια;
απο τη στιγμη που δηλωνεις μελος κοινωνιας σε ενδιαφερει το συνολο της λογικα.
Αν οποιοσδηποτε κλαδος της κοινωνιας/οικονομιας δεν παει καλα, δεν επηρεαζεται κανενας αλλος; δεν υπαρχουν απωλειες παντου;
Αντι λοιπον των αυτοκινητων, να εκλειψουν οι πωλησεις... κινητων η εστω τηλεορασεων. Δεν παραγουμε τηλεορασεις/κινητα, εχουμε ολοι ηδη τουλαχιστον απο 1 συσκευη, δεν χρειαζομαστε αλλες.
Γιατι να φευγει συνάλλαγμα -και καλα- στους κακους ξενους; γιατι να θελει καποιος iphone 4 ενω εχει iphone 3;;;; να μπει φορος πολυτελειας στα κινητα με κοστος κατασκευης ανω των 150 ευρω και φορος κατοχης 40αρας τηλεορασης και ανω
Χωρις πωλησεις οποιουδηποτε προϊόντος, το τριτοκοσμικο κρατος δεν εχει εσοδα, κατι για το οποιο καιγεται αυτη τη στιγμη. Αυξησε λοιπον τους ηδη παρανομους φορους -call me τελη ταξινομησης- με... φορο πολυτελειας and guess what, οι πωλησεις των 'πολυτελών' αυτοκινήτων με 15.000 ευρώ CIF έχουν ελαχιστοποιηθει, οπότε δεν μαζεψε τιποτα το πανεξυπνο κρατος
Μαζι με την πτωση των πωλησεων, αναγκαστικα κλεινουν εκθεσεις, με αποτελεσμα να σταματαει η καταβολη ενοικιων στους ιδιοκτητες των καταστηματων. Χανουν οι ιδιοκτητες, χάνει -παλι- το κρατος εδοδα απο φορους, γιατι σιγα μην ενοικιαστουν παλι αμεσως τα καταστηματα! Φυσικα οι οποιοι υπαλληλοι των εκθεσεων απολυονται, αλλα απο τη στιγμη που δεν ειναι δημοσιοι υπαλληλοι, οπως ΟΣΕ, δεν μας ενδιαφερει, γιατι ειναι κακοι ιδιωτικοι, αρα να απολυθουν αμεσα.
Οτι θα δεν θα πληρωνουν εισφορες και ΦΜΥ, ενω θα παιρνουν (για ποσο ακομα) επιδομα ανεργιας ειναι προς οφελος του κρατους και των εσοδων. Πως θα πανε διακοπες -για να ενισχυθει και ο τουρισμος- ειναι αυτονοητο, εκτος κι αν ο τουρισμος ειναι μονο εισαγομενος
Οι διαφημισεις θα επηρεαστουν θετικα με την πτωση πωλησεων των αυτοκινητων; φυσικα, ολοι θα τρεχουν να κανουν διαφημισεις αφου δεν πουλανε τιποτα. Νεα απωλεια εσοδων για το κρατος απο κατι αγγελιοσημα και λοιπους ηλιθιους φορους -και ΦΠΑ- πτωση εσοδων διαφημιστικων εταιρειων, ΜΜΜ, οποτε και νεες απολυσεις και.. φαυλος κυκλος
Να πεσουν στο 0 οι πωλησεις αυτοκινητων/κινητων/υπολογιστων/τηλεορασεων κι ολων των προιοντων που παραγει η ελλαδιτσα
-
Ωραία όλα αυτά, αλλά τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές.
fyi οι πωλήσεις τηλεοράσεων, κινητών και λοιπόν ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών έχουν πέσει.Βλέπω κατηγορείς το κράτος όμως.
Αφου ο κλάδος του αυτοκινήτου είναι τόσο υγιής δεν θα έπρεπε να επηρεαστεί απο κρίσεις και άλλα ψέμματα που μας λένε οι δημοσιογράφοι.
Το κράτος απαγόρευσε σε κανένα να αγοράσει αυτοκίνητο;
Όποιος έχει λεφτά αγοράζει. -
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
...
Χωρις πωλησεις οποιουδηποτε προϊόντος, το τριτοκοσμικο κρατος δεν εχει εσοδα, κατι για το οποιο καιγεται αυτη τη στιγμη. Αυξησε λοιπον τους ηδη παρανομους φορους -call me τελη ταξινομησης- με... φορο πολυτελειας and guess what, οι πωλησεις των 'πολυτελών' αυτοκινήτων με 15.000 ευρώ CIF έχουν ελαχιστοποιηθει, οπότε δεν μαζεψε τιποτα το πανεξυπνο κρατοςΜαζι με την πτωση των πωλησεων, αναγκαστικα κλεινουν εκθεσεις, με αποτελεσμα να σταματαει η καταβολη ενοικιων στους ιδιοκτητες των καταστηματων. Χανουν οι ιδιοκτητες, χάνει -παλι- το κρατος εδοδα απο φορους, γιατι σιγα μην ενοικιαστουν παλι αμεσως τα καταστηματα! Φυσικα οι οποιοι υπαλληλοι των εκθεσεων απολυονται, αλλα απο τη στιγμη που δεν ειναι δημοσιοι υπαλληλοι, οπως ΟΣΕ, δεν μας ενδιαφερει, γιατι ειναι κακοι ιδιωτικοι, αρα να απολυθουν αμεσα.
Οτι θα δεν θα πληρωνουν εισφορες και ΦΜΥ, ενω θα παιρνουν (για ποσο ακομα) επιδομα ανεργιας ειναι προς οφελος του κρατους και των εσοδων. Πως θα πανε διακοπες -για να ενισχυθει και ο τουρισμος- ειναι αυτονοητο, εκτος κι αν ο τουρισμος ειναι μονο εισαγομενος
Οι διαφημισεις θα επηρεαστουν θετικα με την πτωση πωλησεων των αυτοκινητων; φυσικα, ολοι θα τρεχουν να κανουν διαφημισεις αφου δεν πουλανε τιποτα. Νεα απωλεια εσοδων για το κρατος απο κατι αγγελιοσημα και λοιπους ηλιθιους φορους -και ΦΠΑ- πτωση εσοδων διαφημιστικων εταιρειων, ΜΜΜ, οποτε και νεες απολυσεις και.. φαυλος κυκλος
...Ξέρεις πόσα λεφτά συνεισφέρει σε μέρος της οικονομίας και στα κρατικά έσοδα η διατήρηση στην ζωή ενός 20χρονου τετραπληγικού, θύματος τροχαίου ατυχήματος?
Φαντάσου: νοσήλεια, αποκλειστικές νοσοκόμες, εξειδικευμένες ιατρικές εξετάσεις σε ιδωτικά διαγνωστικά κέντρα, ισόβια παρακολούθηση από σειρά ιδιωτών γιατρών, κέντρα αποκατάστασης, φυσιοθεραπευτήρια, φαρμακοβιομηχανείες, φαρμακεία, εταιρίες κατασκευής και διάθεσης ειδικού ορθοπεδικού εξοπλισμού, εταιρείες κατασκευής αναπηρικών αμαξιδίων …
Ξέρεις πόσα λεφτά θα χάσει το κράτος από την φορολογία όλων αυτών των ειδών και υπηρεσιών σε
περίπτωση που εκλείψουν οι συγκεκριμένοι παραπληγικοί και τι οικονομικό πλήγμα θα υποστούν οι παραπάνω κλάδοι? Ξέρεις τι τεράστια προβλήματα θα δημιουργήσει στην αγορά των συναφών κλάδων η απόπειρα μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων που οι ανεγκέφαλοι πολιτικοί μας οραματίζονται?ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΑΓΙΕΕΕΝ!!!
ΟΛΙ ΡΕΝ, ΟΛΙΙΙΙ ΡΕΕΕΕΝ!!! -
προς Infinity:
φυσικα και μου/μας απαγορευει το κρατος να αγορασουμε αυτοκινητο, οταν διατηρει τα παρανομα τελη ταξινομησης και επιβαλλει ηλιθιους φορους πολυτελειας σε ενα διαρκες καταναλωτικο αγαθο. Ξεκολληστε με ιδεολογιες 1980 και τα περιφημα κυβικα
Γιατι δεν επιβαλλει φορο πολυτελειας στα... κινητα και λοιπα ηλεκτρονικα αγαθα;; γιατι θα τα αγορασουν ολοι απο το εξωτερικο. Εδω ακομα υπαρχει τελωνειο και φοροι στα μεταχειρισμενα εισαγωγης
προς k2825:
πως ειναι πιθανο να μην εχουμε νεκρο απο τροχαια; σε κινουμενο χαρο/ιστορικο και καλα 20ετιας-10ετίας η σε σύγχρονο αυτοκινητο;
αρα κερδισμενο θα ειναι και απο αυτο το κρατος με την πωληση νεου αυτοκινητου. Η ασφαλεια που προσφερουν τα συγχρονα αυτοκινητα δεν συγκρινεται με την καμια σε σχεση με κινουμενους χαρους της δεκαετιας 80/90
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
προς Infinity:φυσικα και μου/μας απαγορευει το κρατος να αγορασουμε αυτοκινητο, οταν διατηρει τα παρανομα τελη ταξινομησης και επιβαλλει ηλιθιους φορους πολυτελειας σε ενα διαρκες καταναλωτικο αγαθο. Ξεκολληστε με ιδεολογιες 1980 και τα περιφημα κυβικα
Γιατι δεν επιβαλλει φορο πολυτελειας στα... κινητα και λοιπα ηλεκτρονικα αγαθα;; γιατι θα τα αγορασουν ολοι απο το εξωτερικο. Εδω ακομα υπαρχει τελωνειο και φοροι στα μεταχειρισμενα εισαγωγης
Τα 'παράνομα τέλη ταξινόμησης', τα τελωνεία και οι φόροι πάντα υπήρχαν. Ναι και τότε που είχαμε 200000 ταξινομήσεις το χρόνο. Δηλαδή για το -60% φταίει ο φορος πολυτελείας;
Αν είσαι του κλάδου να είσαι χαρούμενος που υπάρχει ο εκτελωνισμός. Διαφορετικά δε θα περιμέναμε το μαντρά να φέρει αυτοκίνητο απο γερμανία. Θα φέρνανε όλοι μόνοι τους.Επαναλαμβάνω κανένας δεν απαγορεύει να αγοράσεις αυτοκίνητο. Όποιος έχει χρήματα αγοράζει.
Προφανώς ο κόσμος δεν έχει χρήματα να αγοράσει. Αν σου περισσεύει τίποτα δώσε να αγοράσουμε, να αυξηθούν και οι πωλήσεις που τόσο θέλεις.
Γενικά αν έχεις κάποια ιδέα πως να βρεθεί χρήμα για να γίνουν αγορές, μοιράσου την μαζί μας. Διαφορετικά άδικα κλαίγεσαι. -
** 'ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ' λεει το θεμα και οχι κατασταση της οικονομιας,υπαρχει αλλο θεμα για αυτο **
-
Χαζευοντας τις λίστες κατα κατηγορία, τα Seat Toledo, Peugeot 307, 106 και 206, Opel Vectra, MG Rover 400, Nissan Almera και Seat Cordoba που έχουν ταξινομηθεί απο την αρχή της χρονιάς ως τωρα, τι ακριβώς είναι?
Αγορασμένα καινούρια απο αντιπροσωπίες? -
Τα Toledo και Cordoba κομμάτια που είχαν ξεμείνει και πουλήθηκαν λογικά.
Τα 307 είναι πολύ πιθανο να είναι κάποια CC που είχαν ξεμείνει, αφού είχε βγάλει και σχετική διαφήμιση η Peugeot.
Το 206 μάλλον πρόκειται για κάποιο 206 Plus που απλά ταξινομήθηκε ως 206.
Και το vectra λογικά καποιο που είχε ξεμείνει αφού και περσι ενώ είχε έρθει το Insignia είχαν πουληθεί αρκετα.
Για τα άλλα 2 δεν μπορώ να κάνω ούτε εικασίες.Πάντως άλλο μοντέλο που υπάρχει θέμα είναι με το Megane. Οπου παλιά ο seaa τα coupe τα έβαζε στην κατηγορία κουπέ. Τώρα πρέπει να βάζει μαζί hatchback + coupe και στα coupe πρέπει να βάζει μόνο τις πωλήσεις του cc. Εικάζω. Γενικά έτσι κι αλλιώς οι λίστες του seaa δεν είναι και απόλυτα σωστές.
-
Αυτα που ερχονται απ'εξω μεταχειρισμενα, δεν ταξινομουνται???
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Αυτα που ερχονται απ'εξω μεταχειρισμενα, δεν ταξινομουνται???Δηλαδή να έφερε κάποιος μτχ 106 ή Almera απο το εξωτερικό?
Πάντως άλλο μοντέλο που υπάρχει θέμα είναι με το Megane. Οπου παλιά ο seaa τα coupe τα έβαζε στην κατηγορία κουπέ. Τώρα πρέπει να βάζει μαζί hatchback + coupe και στα coupe πρέπει να βάζει μόνο τις πωλήσεις του cc. Εικάζω. Γενικά έτσι κι αλλιώς οι λίστες του seaa δεν είναι και απόλυτα σωστές.
Δίκιο έχεις!
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Τα 'παράνομα τέλη ταξινόμησης', τα τελωνεία και οι φόροι πάντα υπήρχαν. Ναι και τότε που είχαμε 200000 ταξινομήσεις το χρόνο. Δηλαδή για το -60% φταίει ο φορος πολυτελείας;
Αν είσαι του κλάδου να είσαι χαρούμενος που υπάρχει ο εκτελωνισμός. Διαφορετικά δε θα περιμέναμε το μαντρά να φέρει αυτοκίνητο απο γερμανία. Θα φέρνανε όλοι μόνοι τους.Αν δεν υπήρχε το τέλος ταξινόμησης, οι τιμές εδώ δεν θα ήταν πιο κοντά στις Γερμανικές έτσι κι αλλιώς; Οπότε γιατί να φέρει κανεις αυτοκίνητο απ'έξω;
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]