-
Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
Εννοώ καίς και περισσότερη βενζίνη με το απλό air condition συγκριτικά με το κλίμα ή καμία σχέση?Δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά το ένα από το άλλο όσον αφορά στην κατανάλωση αλλά διαφέρουν εντελεώς σε όλα τα άλλα.
-
Και ποιο είναι το κυριότερο πλεονέκτημα του κλίμα στην πράξη? Αυξομειώνει την ένταση ανάλογα με τη θερμοκρασία, αυτό είναι?
-
Υπαρχει ολοκληρο θεμα εδω!
viewtopic.php?f=6&t=36462#p1543886
-
Οκ θα το κοιτάξω
Άκυρη η ερώτηση...για να μην επαναλαμβάνονται παρόμοια θέματα. -
Διάβασα εδώ ότι το μήκος του A3 Sportsback από το 3-θυρό είναι μόνο 8 εκατοστά μεγαλύτερο. Είναι όντως τόσο μικρή η διαφορά και που κερδίζεται ο χώρος, στα πίσω καθίσματα ή στο πορτμπαγκαζ?
-
8 εκ. ακουγεται, αλλα δεν ειναι μικρη διαφορα
ο χωρος βασικα κερδιζεται στις αποσκευες, απο τη στιγμη που δεν αλλαζει μεταξονιο, δε μπορει να αλλαξει κατι για τους πισω
-
Οκ
-
Μιας και σε κάποιους εδώ μέσα είχα σπάσει τα 'ούμπαλα' με τα φρένα που ήθελα να βάλω, ας κάνω ένα update.
Την Πέμπτη μπήκαν τα φρένα (όλα/τα πάντα καινούρια ) στο αμάξι από leon cupra ΙΙ.
Οι εντυπώσεις από την απόδοση τους είναι εκπληκτικές...Είχα οδηγήσει S3 και είχα μία αίσθηση του πως φρενάρει αλλά μάλλον σε μένα λόγω μειωμένου βάρους, το φρένο μου φαίνεται ότι είναι λίγο πιο άμεσο (τσιμπάς το πετάλι και σταματάει ).
Η μετατροπή άξιζε 100% τα λεφτά της και χαίρομαι που βρήκα άκρη και δεν χρειάστηκε να εμπιστευτώ κανένα συνοικειακό συνεργείο ή κάποιον που πουλάει τα φρένα του και ότι μου δίνει τα φρένα 'κομπλέ' (μέχρι να πας να τα βάλεις πάνω και να δεις ότι μόνο 'κομπλέ' δεν είναι ).Και επειδή μία εικόνα ίσον χίλιες λέξεις:
ΥΓ: μήπως πρέπει να το γράψω και στο τεχνικό topic που αναφέρεται στα φρένα κτλ?
ΥΓ2: το κόκκινο στις δαγκάνες με χαλάει λίγο, αλλά από το να μην τα έβαζα καθόλου (μιας και δεν έβγαζα άκρη με τις αντιπροσωπείες vw-audi και στη seat ήταν οι μόνοι που δέχτηκαν να το ψάξουν και να μου πουν τι χρειάζεται για να μπουν), το αποδέχτηκα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ2: το κόκκινο στις δαγκάνες με χαλάει λίγο, αλλά από το να μην τα έβαζα καθόλου (μιας και δεν έβγαζα άκρη με τις αντιπροσωπείες vw-audi και στη seat ήταν οι μόνοι που δέχτηκαν να το ψάξουν και να μου πουν τι χρειάζεται για να μπουν), το αποδέχτηκα.Καλορίζικα Γιώργο.
Όντως το κόκκινο χτυπάει λίγο...αλλά δεν είναι και χάλια.
Σαν αίσθηση, άλλαξε καθόλου το πεντάλ;
Πόσο στοίχισε το σύνολο;
-
Ο χρήστης alphani81 έγραψε:
Διάβασα εδώ ότι το μήκος του A3 Sportsback από το 3-θυρό είναι μόνο 8 εκατοστά μεγαλύτερο. Είναι όντως τόσο μικρή η διαφορά και που κερδίζεται ο χώρος, στα πίσω καθίσματα ή στο πορτμπαγκαζ?H διαφορά είναι ελάχιστη, στο μάτι δεν φαίνεται καν, και προέκυψε κυρίως λόγω της διαφορετικής σχεδίασης από το b-pillar και πίσω, όχι τόσο εκ της ανάγκης για μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (που είναι μόλις 20λίτρα διαφορά παρεμπιπτόντως).
Η καμπίνα επιβατών είναι ίδια.Από καθαρά σχεδιαστικής άποψης το sportback μοιάζει λίγο πιο αρμονικό από το κυτιοειδές 3θυρο.
-
Eνα βραδυ τις προαλλες περασα μπροστα απο την αντιπροσωπεια της Αουντι και ειχαν απεξω το Α1 το ποιο ομολογω οτι μου αρεσε παρα πολύ.
Πηρα λοιπον προ ολιγου να κανονισω ενα ραντεβου για ενα test drive για να δω το αμαξι και απο μεσα και στο δρομο .Και αφου συνενοουμαστε ο τυπος μου λεει :
'Για να το οδηγησετε θα πρεπει να εχετε διπλωμα μαζι σας,να το εχετε 5 χρόνια και να ειστε ανω των 23 '
Εμεινα καγκελο.Καλα τα 23 τα ξερω λογω του επασφαλιστρου και το βρισκω λογικό.Αλλα τα 5 χρόνια.5 χρονια ;;; Ευτυχως που δε μου ειπε να έχω ολοκληρωσει το στρατιωτικο μου.Δεδομενου οτι με αυτο το αμαξι η Αουντι προσεγγιζει το νεανικο κοινό , δε μπορεί να έχει ασφαλισμενο το ρημαδι της για νέους οδηγους ; Μεγάλο φάουλ για μενα.
Τεσπα εγω αυριο θα παω να το δω για το γαμωτο και αν κατσει κανας αλλος πωλητης εχει καλως.
Απλα για μενα οι τυποι ειναι ελεος.Ειπαμε να εχεις τουπε για τον αερα κοπανιστο της πριμιουμιλας που πουλας αλλα ελεος ρε φιλε.Κανε τουλαχιστον σωστα τη δουλεια σου και προωθησε το στο κοινο που το προοριζεις. -
ΕΛΕΟΣ! Καλά άμα βρουν ποτέ πελάτες εμένα γράψτε μου. Ωραία φιλοσοφία έχουν. Πρεπει να ειναι και θέμα αντιπρόσωπου. Στα 18-19 μου έκανα test drive σε 207 και corsa χωρίς καν να ζητήσουν να δουν το δίπλωμά μου, το ίδιο και σε golf TSi και μάλιστα 2 φορές. Στα 20 παρά έκανα τεστ την μιτο, χωρίς κάποιον συνοδό μαζί μου και πάλι χωρίς να δείξω δίπλωμα, ενώ στα 20 ακριβως, στην εβδομάδα της αουντι (ή κάτι τέτοιο) όδηγησα το s3 sportsback πάλι χωρίς κάμια συνοδεία.. εντάξει για το πόλο που τελικά αγόρασα εννοείται το εκανα τεστ ντραιβ ακριβώς οπως τα προηγουμενα. Με λιγα λογια οι αντιπροσωποι της AR και της VW και Audi στη περιοχή μου ήταν άψογοι σε αυτά τα θέματα. Και στη πεζώ και οπελ το ίδιο. Για τη φίατ έχω χειριστες εμπειρίες τόσο απ την αντιπροσωπεια όσο και για τον ανύπαρκτο στόλο της αλλά και τον πωλητή που πουλάει τσαμπουκά και ειρωνευεται( μου λεει, αφου δεν εχεις σκοπο να παρεις αμαξι, τι με ρωτας;; Πάρε το φυλλάδιο και κοιτα! ΤΡΑΓΙΚΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ!) , με μηδενικές γνώσεις (δεν ηξερε πόσες σχεσεις εχει το κιβώτιο του μπραβο multijet) ενώ ήταν ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ και προκλητικός που είπα ότι εαν έπαιρνα φιατ θα το έπαιρνα από άλλη πόλη. Κάτι τέτοιο δεν ίσχυε φυσικά για γνωστή αντιπροσωπεια του γκρουπ φιατ στη θεσσαλονίκη όπου η εξυπηρετηση ήταν άψογη και ο πωλητής επίσης ενημερωμενος, ευγενικός, πρόθυμος αφήνοντας τις καλυτερες εντυπώσεις. Σορρυ για το οφτοπικ, αλλά πολλές φορές καταφέρνουν να ξενερώσουν τους υποψήφιους αγοραστές με τη συμπεριφορά τους.
-
MHN ψωνιζετε σπο εκει που σας αντιμετωπιζουν σαν ζωα...
αυτο ισχυει για ολα τα προιοντα.
-
Επειδή έχουν βγει αρκετά αυτοκίνητα ολική σε test drive, δεν είναι κακό να τηρούνται κάποια πράγματα. Εσείς αν είχατε αντιπροσωπεία και σας έκανε τροπέτο S3 εν δυνάμει 18χρονος αγοραστής τι θα κάνατε?
Θεωρώ ότι η σωστή ασφάλεια είναι υπέρ του πελάτη -
μου λεει, αφου δεν εχεις σκοπο να παρεις αμαξι, τι με ρωτας;; Πάρε το φυλλάδιο και κοιτα! ΤΡΑΓΙΚΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ
Σου χω καλύτερο. Εμένα -επειδή του είχα πει εξ΄αρχής ότι ενδιαφερόμουνα να το πάρω- έφτασε να μου πει το θεϊκό 'Εντάξει ρε παιδί μου τι βιάζεσαι κι εσύ. Περίμενε του χρόνου που θα βγει το f/l...'
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Επειδή έχουν βγει αρκετά αυτοκίνητα ολική σε test drive, δεν είναι κακό να τηρούνται κάποια πράγματα. Εσείς αν είχατε αντιπροσωπεία και σας έκανε τροπέτο S3 εν δυνάμει 18χρονος αγοραστής τι θα κάνατε?
Θεωρώ ότι η σωστή ασφάλεια είναι υπέρ του πελάτηΕ τι να κάνει; Μέσα στο ρίσκο της εταιρείας είναι να βγαίνουν ολική τα αμάξια, γιαυτό υπάρχουν οι ασφάλειες. Από κει και πέρα, οκ, S3 σε 18χρονο είναι λίγο υπερβολή, αλλά σιγά το υπερντολμαδάκι Α1.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Καλορίζικα Γιώργο.
Όντως το κόκκινο χτυπάει λίγο...αλλά δεν είναι και χάλια.
Σαν αίσθηση, άλλαξε καθόλου το πεντάλ;
Πόσο στοίχισε το σύνολο;
Σ'ευχαριστώ Δημήτρη!!!
Η αίσθηση άλλαξε αρκετά (όπως και η απόδοση αν και οκ...είναι ψιλο-δεδομένο ότι η απόδοση βελτιώθηκε).
Πλέον για να σταματήσω χρειάζεται να 'τσιμπάω' αρκετά λιγότερο το φρένο. (λογικό αφού ουσιαστικά απομακρύνθηκα από το σημείο περιστροφής της ρόδας και μεγάλωσα και το τακάκι και η δαγκάνα έχει και πιο μεγάλο έμβολο)Το κόκκινο χτυπάει, αλλά μπρος στην ασφάλεια (δεν ξέρω αν θυμάσαι που παραπονιόμουν ότι ζεσταίνονταν τα φρένα όταν τα ζόριζα), στα @@ μου (μεταξύ μας).
Ας δέχονταν και στην audi να μου τα βάλουν και θα ήταν ασημένια (από το Α3 3.2lt) ή θα ήταν μαύρα (S3).
Η τιμή μαζί με αλλαγή υγρών φρένων και όλα τα ανταλλακτικά καινούρια (εννοείται αυτό) πήγε στα 900κάτι €.
Not bad at all πάντως, όταν στην brembo το jounior kit (με δισκόπλακα 'απλή' και διαμέτρου 323mm) χωρίς τοποθέτηση (μόνο ανταλλακτικά δηλαδή) και χωρίς αγορά αποστατών (που χρειαζόμουν όπως και δήποτε) η τιμή που έδωσαν ήταν 1400€.Το επίσης ωραίο είναι ότι επειδή τα έβαλα στην αντιπροσωπεία της seat, έχω 2 χρόνια εγγύηση για τα φρένα (αν και οκ, τι μπορεί να πάθουν? )
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το κόκκινο χτυπάει, αλλά μπρος στην ασφάλεια (δεν ξέρω αν θυμάσαι που παραπονιόμουν ότι ζεσταίνονταν τα φρένα όταν τα ζόριζα), στα @@ μου (μεταξύ μας).
Ας δέχονταν και στην audi να μου τα βάλουν και θα ήταν ασημένια (από το Α3 3.2lt) ή θα ήταν μαύρα (S3).
Η τιμή μαζί με αλλαγή υγρών φρένων και όλα τα ανταλλακτικά καινούρια (εννοείται αυτό) πήγε στα 900κάτι €.
Not bad at all πάντως, όταν στην brembo το jounior kit (με δισκόπλακα 'απλή' και διαμέτρου 323mm) χωρίς τοποθέτηση (μόνο ανταλλακτικά δηλαδή) και χωρίς αγορά αποστατών (που χρειαζόμουν όπως και δήποτε) η τιμή που έδωσαν ήταν 1400€.Το επίσης ωραίο είναι ότι επειδή τα έβαλα στην αντιπροσωπεία της seat, έχω 2 χρόνια εγγύηση για τα φρένα (αν και οκ, τι μπορεί να πάθουν? )
Μια χαρά ειναι Γιώργο.
Αφου ειναι καινούργια και στα τοποθέτησαν και αυτοί νομίζω οτι η τιμή ειναι πολύ τίμια.Φαντάζομαι οτι ειναι plug and play?
Καλά φρεναρίσματα
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Επειδή έχουν βγει αρκετά αυτοκίνητα ολική σε test drive, δεν είναι κακό να τηρούνται κάποια πράγματα. Εσείς αν είχατε αντιπροσωπεία και σας έκανε τροπέτο S3 εν δυνάμει 18χρονος αγοραστής τι θα κάνατε?
Θεωρώ ότι η σωστή ασφάλεια είναι υπέρ του πελάτηΣυμφωνώ 100%. Δε νομίζω ότι θα τα δίνανε γενικότερα τα S3 τόσο άνετα, αλλά όπως προείπα ήταν εβδομάδα της audi (audi festival) και είχα πάει να πάρω τον πατέρα μου απ το service όπου τυχαία ρώτησα τι προυποθέσεις έχει για να οδηγήσεις το S3, σκεφτόμενος ότι πχ θα θέλει να είσαι πάνω από 23 ή κάτι ανάλογο, και μόλις μου είπε τίποτα, εξεπλάγην Θα ήταν μερος της προωθητικής ενέργειας προφανώς.
Ε τι να κάνει; Μέσα στο ρίσκο της εταιρείας είναι να βγαίνουν ολική τα αμάξια, γιαυτό υπάρχουν οι ασφάλειες. Από κει και πέρα, οκ, S3 σε 18χρονο είναι λίγο υπερβολή, αλλά σιγά το υπερντολμαδάκι Α1.
Κατ επέκταση συμφωνώ και μαζί σου, η ουσία είναι αυτή, ότι για το Α1 σιγά τα ωά, έπρεπε να το δίνουν τεστ ντραιβ έστω με τη συνοδεία του πωλητή. Για το σ3 όπως ξαναείπα, υπερβολή
Σου χω καλύτερο. Εμένα -επειδή του είχα πει εξ΄αρχής ότι ενδιαφερόμουνα να το πάρω- έφτασε να μου πει το θεϊκό 'Εντάξει ρε παιδί μου τι βιάζεσαι κι εσύ. Περίμενε του χρόνου που θα βγει το f/l...'
Θεούλης ο πωλητής! Αυτό δε περίμενα ότι θα το άκουγα ποτέ
MHN ψωνιζετε σπο εκει που σας αντιμετωπιζουν σαν ζωα...
αυτο ισχυει για ολα τα προιοντα.
Συμφωνώ σπύρο, αυτό κάνω σε όλες τις αγορές μου. Γι αυτό προείπα ότι οι πωλητές καταφέρνουν να ΞΕΝΕΡΩΝΟΥΝ τους υποψηφιους πελάτες και φυσικά να τους χάνουν.
-
Kακά τα ψέματα στις περισσότερες αντιπροσωπείες η κατασταση είναι δράμα οσον αφορα τους πωλητες.
Δεν πειράζει όμως.Εγώ αύριο θα πάω εκεί για τη βόλτα μου και αφού κάνω ότι κάνω θα του πω οτι 'σας ευχαριστώ πολύ και ωραίο το αυτοκίνητο.Όταν το πάρω απόφαση θα πάω σε μια αντιπροσωπεία να με αντιμετωπίσουν σοβαρά και θα το παραγγείλω ' και ας μη μου φτάνει το πορτοφόλι μου να πάρω τρακαρισμένο ματίζ ,ίσα για σπάσιμο στους σπαστικούς.Το καταλαβαίνω οτι είναι κουραστικό για τους πωλητές να γεμίζουν οι εκθέσεις με ανθρώπους που μία ή άλλη, δε μπορούν ή δεν ενδιαφερονται σοβαρά να αγοράσουν το προιόν τους αλλα μαμώτο δουλειά τους είναι να εξυπηρετούν και σε περιόδο κρίσης θα έπρεπε να δίνουν ότι καλυτερο διαθετουν σε διάθεση και ενδιαφέρον για τον πελάτη.
Τα υπόλοιπα απο αύριο που θα έχω νεότερα.
AUDI FORUM