Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 54
    • 55
    • 22 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1083
    9988
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:

      Συγνωμη για την παρεμβαση και με ολο το θαρρος

      ..................................( καθε φορα σε καθε σεμιναριο εδινα το mail μου - ασχετο αλλα ποτε δεν πηρα τιποτα)
      .........................

      Μα έδωσες την απάντηση μόνος σου...

      Φιλικά

      Γιάννης Λουκόπουλος

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ….ΦΑΡΜΑΚΙ…
      «..τα λέω στην πεθερά, για να τα ακούει η νύφη..» μα έχει βγάλει τα ακουστικά βαρηκοΐας !!!!!!!!!!!!!!......

      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Μηπως παρεξηγηθηκε τι εγραψα.

        Καθε φορα εδινα το μαιλ μου ( και το κινητο μου ) αν και ποτε δεν πηρα τιποτα.
        η λεξη 'ασχετο' χρησιμοποιηθηκε λογο του οτι ολο αυτο δεν αφορουσε αμεσα το θεμα
        και για να το συνεχισω

        αληθεια
        αυτη την λιστα την εχει καποιος??
        αν ναι ποιος???
        και αν ναι για ποιο λογο συμπληρονονταν???

        τελος παντων.
        αν το ληξαμε αυτο εχω και μια αλλη ερωτηση επι θεματων ΤΕ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
          Συγνωμη για την παρεμβαση και με ολο το θαρρος

          αλλα 'τυπωμα' και φυλλαδια' την εποχη του internet????

          mailing list λεγεται.

          ΟΤΑΝ βγαινει κατι καινουργιο στελνεται σε οσους τους αφορα εμεσα ή αμεσα.
          Υποθετω
          οτι υπαρχουν λιστες και με τους αγωνιζομενους ( απο την εκδοση - ανανεωση της αδειας, ΣΟΑΑ κ.λ.π. )
          και - προφανως.... - των ΤΕ ολων των βαθμιδων ( καθε φορα σε καθε σεμιναριο εδινα το mail μου - ασχετο αλλα ποτε δεν πηρα τιποτα)
          και τον αρχηγων ομαδων.

          μολις προστεθει αλλαχτει κατι ενημερωνονται αναλλογως

          Ολοι οι κανονισμοί, εγκύκλιοι κτλ. είναι στο site της ΕΘΕΑ (όχι εύκολο να βρεθούν αλλά πάντως είναι)
          Οποιος έχει περαιτέρω ανησυχίες, υπάρχει και το site της FIA
          Τα mailing lists είναι ξεπερασμένη μέθοδος ενημέρωσης. Κάποτε (ως το 2005) χρησιμοποιούνταν αλλά το site είναι καλύτερο.
          Το e-Mail είναι για προσωπική επικοινωνία, όχι για μαζική ενημέρωση, το ότι δεν έχεις λάβει e-Mail σημαίνει ότι κανείς δεν έχει χρειαστεί να επικοινωνήσει μαζί σου. Το ό,τι όμως εσύ έχεις το e-Mail του ανθρώπου που σε ενδιαφέρει στην ΕΘΕΑ σημαίνει ότι μπορείς να τον ρωτήσεις ό,τι θέλεις, σωστά ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Νασσο ( απαντηση μετα απο 1,5 μηνα ) η προταση μου ηταν οσον αφορα την χρηση φυλλαδίων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scn last edited by

              Στην Πορταριά υπήρξαν 'γκρίνιες' για ζώνες που δεν είναι HANS compatible και δημιουργήθηκε η φήμη ότι από του χρόνου θα είναι υποχρεωτικές. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει τέτοια πρόθεση;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Οι 'HANS compatible' ζώνες δεν είναι υποχρεωτικές. Και απλή ζώνη κάνει, αρκεί να εφαρμόζει σωστά και να είναι τοποθετημένη χιαστί. Συνιστάται η τήρηση των γωνιών, που προβλέπονται από το HANS.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimos last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Οι 'HANS compatible' ζώνες δεν είναι υποχρεωτικές. Και απλή ζώνη κάνει, αρκεί να εφαρμόζει σωστά και να είναι τοποθετημένη χιαστί. **Συνιστάται **η τήρηση των γωνιών, που προβλέπονται από το HANS.

                  συγνωμη Νασσο μου αλλα το επισημαινω διοτι υπαρχει μεγαλη παρεξηγηση στο θεμα της στηριξης των ζωνων και ολοι πανε να κολησουν σιδερα στα ρολλ μπαρ τους θεορωντας οτι ειναι υποχρεωτικο κτλ

                  dimos

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    platis last edited by

                    Νασο, ερωτηση για τα ...ιστορικα
                    Χρησιμοποιω στο Σταρλετ το ρεζερβουαρ παραγωγης. Τι και πως πρεπει να βαλω μεσα για να ειναι συμφωνο με τους διεθνεις κανονισμους?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης dimos έγραψε:

                      Οι 'HANS compatible' ζώνες δεν είναι υποχρεωτικές. Και απλή ζώνη κάνει, αρκεί να εφαρμόζει σωστά και να είναι τοποθετημένη χιαστί. **Συνιστάται **η τήρηση των γωνιών, που προβλέπονται από το HANS.

                      συγνωμη Νασσο μου αλλα το επισημαινω διοτι υπαρχει μεγαλη παρεξηγηση στο θεμα της στηριξης των ζωνων και ολοι πανε να κολησουν σιδερα στα ρολλ μπαρ τους θεορωντας οτι ειναι υποχρεωτικο κτλ

                      dimos

                      Οι γωνίες του HANS αναφέρονται σε ένα κείμενο χωρίς ισχύ κανονισμού, τον οδηγό χρήσης του HANS, άρα συνιστώνται.
                      Τα περί ζωνών και χιαστί κτλ. αναφέρονται σε ένα κανονισμό, το J, άρα είναι υποχρεωτικά.
                      Αυτό νομίζω (ελπίζω ?) είναι κατανοητό σε όλους τους τεχνικούς εφόρους και έτσι θα έπρεπε να τα εξηγούν στους αγωνιζόμενους.
                      Πέραν αυτών, θεωρώ θεμιτό όταν κάποιος αγοράσει ένα τόσο ακριβό αλλά και σημαντικό εξάρτημα ασφάλειας, να προσπαθήσει όσο μπορεί να το κάνει να λειτουργήσει με το βέλτιστο τρόπο, δηλ. να εφαρμόσει όσα συνιστώνται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης platis έγραψε:
                        Νασο, ερωτηση για τα ...ιστορικα
                        Χρησιμοποιω στο Σταρλετ το ρεζερβουαρ παραγωγης. Τι και πως πρεπει να βαλω μεσα για να ειναι συμφωνο με τους διεθνεις κανονισμους?

                        Απαντώ στα γρήγορα χωρίς να είμαι σίγουρος: τίποτα, είναι ΟΚ και έτσι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scn last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Οι 'HANS compatible' ζώνες δεν είναι υποχρεωτικές. Και απλή ζώνη κάνει, αρκεί να εφαρμόζει σωστά και να είναι τοποθετημένη χιαστί.

                          Το γνωρίζω ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι υποχρεωτικές, όπως επίσης και ότι μια χαρά κάνει η απλή ζώνη. Να υποθέσω λοιπόν ότι η φήμη που δημιουργήθηκε στην Πορταριά για το 2011 είναι παραμύθι ή θα δούμε ξαφνικά αλλαγή κανονισμών και θα τρέχουμε για ζώνες HANS compatible;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Παραμύθι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chala13 last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              Νασο, ερωτηση για τα ...ιστορικα
                              Χρησιμοποιω στο Σταρλετ το ρεζερβουαρ παραγωγης. Τι και πως πρεπει να βαλω μεσα για να ειναι συμφωνο με τους διεθνεις κανονισμους?

                              Απαντώ στα γρήγορα χωρίς να είμαι σίγουρος: τίποτα, είναι ΟΚ και έτσι.

                              Νασο, διόρθωσε με αν κανω λάθος , αλλά το παράρτημα Κ στο 5.5.2 γράφει
                              *'Για όλα τα αυτοκίνητα της *περιόδου F εως Ι το ρεζερβουάρ ειναι ελεύθερο και πρέπει να είναι γεμισμένο με αφρώδες υλικό ασφαλείας σύνφωνα με τις Αμερικάνικες Στρατιωτικές Προδιαγραφές MIL-B-83054 ή D-STOP (αντιεκρηκτικά φύλλα). '
                              Στο τελευταίο Ακρόπολις , ο Αγγλος Τ.Ε. νομίζω είχε κόψει ενα αυτοκίνητο για αυτό το λόγο .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                platis last edited by

                                Αυτο ξερω κι εγω, γι αυτο και ρωταω. Μπορειτε παρακαλω να το ψαξετε, αν εφαρμοζεται?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με το αν εφαρμοζεται .......

                                  Το υλικο και τις προδιαγραφες που αναφερει , εννοει στο ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ δηλαδη την καυασκευη απο αλουμινιο η αλλο μεταλλο ,οπω συνηθιζαν να κανουν καποτε απ'τα gr2 και πανω , και ειχαν μεγαλα ανοιγματα τοποθετοντας φλοτερ και στομιο .

                                  Στα εργοστασιακα ρεζερβουαρ αγορια μου ...μονον ο τυραμολας μπορει να τοποθετησει αφροδες υλικο αν δεν το κανει χαρτοπολεμο αρα και αχρηστο .......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Θα ρωτήσω κάποιον πιό σχετικό και θα επανέλθω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      platis last edited by

                                      @ APR. Μονο τυραμολας μπορεις νασαι σημερα για τα τρεχεις αγωνες...

                                      Νασο ευχαριστω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chala13 last edited by

                                        Ο χρήστης APR έγραψε:
                                        ..........................
                                        ........................................................................................................................................................................................
                                        Στα εργοστασιακα ρεζερβουαρ αγορια μου ...μονον ο τυραμολας μπορει να τοποθετησει αφροδες υλικο αν δεν το κανει χαρτοπολεμο αρα και αχρηστο .......

                                        Γι' αυτό υπάρχει το D-STOP , που μοιάζει με αλουμινένια μπαλάκια αλουμινίου, μειώνει την χωρητικότητα καυσίμου λιγότερο απο 2% , δεν έχει διάρκεια ζωής όπως το 'σφουγγάρι' (MIL-B-83054), αλλά είναι λίγο 'αλμυρό' : 3-5 Eυρώ/λιτρο . Αν δέ, χρειαστεί ν΄αλλάξεις ρεζερβουάρ ,τα βγάζεις και τα βάζεις στο καινούργιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο ειδικός είπε: μπορεί να χρησιμοποιηθεί το εργοστασιακό ρεζερβουάρ αλλά πρέπει να μπουν μέσα είτε ο αφρός είτε τα μπαλάκια, δηλ. ό,τι λέει το Κ.

                                          Συγνώμη για την παραπληροφόρηση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            platis last edited by

                                            Ο χρήστης chala13 έγραψε:

                                            ..........................
                                            ........................................................................................................................................................................................
                                            Στα εργοστασιακα ρεζερβουαρ αγορια μου ...μονον ο τυραμολας μπορει να τοποθετησει αφροδες υλικο αν δεν το κανει χαρτοπολεμο αρα και αχρηστο .......

                                            Γι' αυτό υπάρχει το D-STOP , που μοιάζει με αλουμινένια μπαλάκια αλουμινίου, μειώνει την χωρητικότητα καυσίμου λιγότερο απο 2% , δεν έχει διάρκεια ζωής όπως το 'σφουγγάρι' (MIL-B-83054), αλλά είναι λίγο 'αλμυρό' : 3-5 Eυρώ/λιτρο . Αν δέ, χρειαστεί ν΄αλλάξεις ρεζερβουάρ ,τα βγάζεις και τα βάζεις στο καινούργιο.

                                            Και που τα βρισκεις αυτα τα μπαλλακια ρε πιλοτε? Αυτα, γιατι 'τ αλλα' ξερω
                                            ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 22 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr