-
Για την ποινή του Webber που λέτε:
Πέρνοντας σαν σωστή την ποινή (που οι περισσοτεροι διαφωνούμε), ο άλλος που θα έπρεπε να τιμωρειθεί είναι ο Barrichello και όχι ο Luizi. O Ιταλός απλά έχει μια μικροεπαφή με τον Vettel τον ώρα που μονομαχούνε η οποία τυχαίνει να σκίσει το λάστιχο. Καμία σχέση με του Vettel στον Button.
Για την ίδια την ποινή ισχύει αυτό που είπε ο Hannibal. Όταν ο χτυπών συνεχίζει και ο χτυπόμενος εγκαταλείπει, τότε δίνουν ποινή στον χτυπώντα αναλαμβάνοντας τον ρόλο της θείας δίκης.
Δεν είναι τελείως λάθος σαν σκεπτικό, αλλά επαναλαμβάνω το οδηγικό λάθος δεν πρέπει να τιμωρείται από τους αγωνοδίκες. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
@ Ολους εκτός απο αυτον που τα ξερει ολα και δεν προκειται να καταλαβει ουτως ή αλλωςΤο θεμα στην απορία μου ειναι η (για πολλοστη φορά) ανισονομία και όχι η ποινες αυτες καθ'εαυτες. Ειδικα οταν η ανισονομία δινει αισθηση οτι ειναι κατευθυνόμενη
Για το bold φυσικά, στα άλλα συμφωνούμε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα σκάτωσε ο Αλόνσο.Τα έχει σκατώσει γενικά φέτος...αρχίζω να απογοητεύομαι με την πάρτη του.
αγώνας τέλος, πρωτάθλημα τέλος.
ας λουφάξει τώρα λίγο και ας μην κάνει δηλώσεις για πιθανότητες κατάκτησης πρωταθλήματος.
-
Και ποιος μου λέει ότι στο Αμπου Ντάμπι, κι ενώ ο Vettel είναι εκτός διεκδίκησης πρωταθλήματος με τον Webber να μονομαχεί μόνο με τον Hamilton, ο μικρός Γερμανός δεν ξανακάνει ένα 'οδηγικό λάθος' και εμβολίσει και πάλι Βρετανικό μονοθέσιο.
Εκεί θα λέμε πάλι ότι δεν πρέπει να τιμωρείται το οδηγικό λάθος ?
Τείνω να καταλήξω ότι με το που τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα πρέπει να ξαναγραφτούν απ' την αρχή όλοι οι κανονισμοί με σαφήνεια, μη σου πω και με παραδείγματα απ' το παρελθόν. Να ξέρουμε όλοι τι να περιμένουμε σε κάθε περίπτωση και να σχολιάζουμε τα αγωνιστικά του κάθε GP και όχι τις αποφάσεις των αγωνοδικών.
Για τα αγωνιστικά λοιπόν, συμφωνώ με τους περισσότερους, μην τα ξαναγράψω, απλώς για τον Alonso, ε, κακά τα ψέματα, ο καθένας ορίζει τη μοίρα του και δεν του φταίει η τύχη. Αν διαχειριζόταν καλύτερα τα σετ των ελαστικών, θα είχε δύο για το Q3. Αν έπαιρνε μία απ' τις πρώτες σειρές στην εκκίνηση, δεν θα έμπλεκε μετά με τον Rubens, αν δεν πατούσε στο κερμπ θα κέρδιζε λίγους βαθμούς. Αυτά τα 'αν' είναι που τον απομακρύνανε απ' το πρωτάθλημα και όχι οι ατυχίες.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Και ποιος μου λέει ότι στο Αμπου Ντάμπι, κι ενώ ο Vettel είναι εκτός διεκδίκησης πρωταθλήματος με τον Webber να μονομαχεί μόνο με τον Hamilton, ο μικρός Γερμανός δεν ξανακάνει ένα 'οδηγικό λάθος' και εμβολίσει και πάλι Βρετανικό μονοθέσιο.Εκεί θα λέμε πάλι ότι δεν πρέπει να τιμωρείται το οδηγικό λάθος ?
Τείνω να καταλήξω ότι με το που τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα πρέπει να ξαναγραφτούν απ' την αρχή όλοι οι κανονισμοί με σαφήνεια, μη σου πω και με παραδείγματα απ' το παρελθόν. Να ξέρουμε όλοι τι να περιμένουμε σε κάθε περίπτωση και να σχολιάζουμε τα αγωνιστικά του κάθε GP και όχι τις αποφάσεις των αγωνοδικών.
Για τα αγωνιστικά λοιπόν, συμφωνώ με τους περισσότερους, μην τα ξαναγράψω, απλώς για τον Alonso, ε, κακά τα ψέματα, ο καθένας ορίζει τη μοίρα του και δεν του φταίει η τύχη. Αν διαχειριζόταν καλύτερα τα σετ των ελαστικών, θα είχε δύο για το Q3. Αν έπαιρνε μία απ' τις πρώτες σειρές στην εκκίνηση, δεν θα έμπλεκε μετά με τον Rubens, αν δεν πατούσε στο κερμπ θα κέρδιζε λίγους βαθμούς. Αυτά τα 'αν' είναι που τον απομακρύνανε απ' το πρωτάθλημα και όχι οι ατυχίες.
Το 'οδηγικό λάθος' από το οδηγικό λάθος ξεχωρίζει πολύ εύκολα κατα τη γνώμη μου.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100%. -
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Και ποιος μου λέει ότι στο Αμπου Ντάμπι, κι ενώ ο Vettel είναι εκτός διεκδίκησης πρωταθλήματος με τον Webber να μονομαχεί μόνο με τον Hamilton, ο μικρός Γερμανός δεν ξανακάνει ένα 'οδηγικό λάθος' και εμβολίσει και πάλι Βρετανικό μονοθέσιο.
Μάλλον δεν θυμάσε το 2003 αν θυμάμαι τον Μοντογια στην 1η θέση στην Βραζιλία? να ρίχνει γύρο στον ΦΕρστάπεν με τον Ολλανδό να κάνει κακό υπολογισμό και να πέφτει πάνω του. Και δεν άνοιξε ρουθούνι. Ήταν απλά ένας ακόμα λάθος χειρισμός του Βεττελάκου όπως και στην Αυστραλία πέρσι, στην Τουρκία φέτος (που έπεσε κ στον team-mate του κτλπ. αν ο Webber χάσει το πρωτάθλημα λόγω αυτου του περιστατικού τι θα πέις μετά????
επίσης κάθε περιστατικό είναι ξεχωριστό δεν νομίζω οι αγωνοδίκες να έχουν υπόψη τους δεδικασμένα όταν ρίχνουν ποινές, δεν είνια ηλεκτρονικοι υπολογιστές....
Εδώ πρωταθλήματα έχουνε κριθεί από σκασμένα λάστιχα, pole positions που κρίνονται στα χιλιαστά του δευτερολέπτου, ένα λάθος πάτημα πάνω στο κέρμπ, κλεισίματα από πιο αργούς οδηγούς τι μου λες?
είναι αγώνες και τα πάντα είναι πιθανά αρκεί να μην υπάρχει δόλος..... -
θα προσπαθησω να βαλω τα πραγματα σε μια σειρα.
για τις ποινες...
σχεδον ολοι εφυγαν εξω στη στροφη που ο μπαρικελο χτυπησε τον αλονσο , φαινεται ξεκαθαρα οτι ο μπαρικελο φρεναρει πολυ νωρις αλλα δεν μπορει να σταματησει με τιποτα , ειναι εκτος γραμμης και εχει σκληρα ελαστικα και γεματο μονοθεσιο.
αυτο που λεει καποιος για το δεδικασμενο στην συγκρουση vettel-button δεν ισχυει καθως αυτο ειναι και το μεγαλυτερο προβλημα. ο τροπος αντιμετωπισης των συμβαντων αλλαζει εντελως απο αγωνα σε αγωνα , αρα για δεδικασμενα δεν πρεπει να φοβομαστε , ναι δεν επρεπε να δοθει ποινη αλλα 'κιτρινη'.ο αλονσο τελειωσε φτασμενος εκανε λαθη μπλα, μπλα . ειδατε το incar , κανει κατι λαθος? παταει πανω στο kerb με ισιο το τιμονι , kerb που τα πατανε ολοι γιατι χωρις αυτο χανεις πολυ χρονο.
ξεχασατε ολοι οτι ο χαμιλτον εκανε βολτα στο χαλικι? οτι πηγε να χασει ακομα μια νικη με αυτο τον τροπο? ενα μετρο ακομα και θα ειχε πεσει το γιουχαρισμα το τρελο και ο webber θα ειχε μεγαλο προβαδισμα για την κουπα .
καταληγω οτι δεν πρεπει να κρινουμε τον αγωνα του αλονσο απο τη στιγμη που απο τον πρωτο γυρο ηταν τελειωμενος και ο μασσα δεν ηταν πουθενα. ο χαμιλτον απο την αλλη δεν εκανε κατι φοβερο αν προσθεσουμε την βολτα στα χαλικια οποτε οσο καλος ηταν πριν τον αγωνα ειναι και τωρα ή μηπως περιμενατε να τον απειλησει ο button?. imho ο χαμιλτον δεν εκανε καλυτερο αγωνα απο τον alonso ή απο τον webber. ο hamilton και ο webber τυχεροι , o αλονσο ατυχος. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Επειδη δεν θυμαμαι: Το μικρο ονομα του Γκαστονε στα μικυ μαους, ηταν Λιουις;
(...επειδή θυμάμαι)
...το Γκαστόνε ΗΤΑΝ το ΜΙΚΡΟ του (Ντακ στα Ελληνικά - Γκάντερ στα Εγγλέζικα, το επίθετό του...) -
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Μάλλον δεν θυμάσε το 2003 αν θυμάμαι τον Μοντογια στην 1η θέση στην Βραζιλία? να ρίχνει γύρο στον ΦΕρστάπεν με τον Ολλανδό να κάνει κακό υπολογισμό και να πέφτει πάνω του.
To 2001 ηταν..Εκει που περασε τον Σουμι στο Σεννα Σ..
το 2003 βγηκε μονος του ο Μοντυ (οπως και πολλοι αλλοι στην ιδια στροφη λογω νερου)
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Και ποιος μου λέει ότι στο Αμπου Ντάμπι, κι ενώ ο Vettel είναι εκτός διεκδίκησης πρωταθλήματος με τον Webber να μονομαχεί μόνο με τον Hamilton, ο μικρός Γερμανός δεν ξανακάνει ένα 'οδηγικό λάθος' και εμβολίσει και πάλι Βρετανικό μονοθέσιο.
Μάλλον δεν θυμάσε το 2003 αν θυμάμαι τον Μοντογια στην 1η θέση στην Βραζιλία? να ρίχνει γύρο στον ΦΕρστάπεν με τον Ολλανδό να κάνει κακό υπολογισμό και να πέφτει πάνω του. Και δεν άνοιξε ρουθούνι. Ήταν απλά ένας ακόμα λάθος χειρισμός του Βεττελάκου όπως και στην Αυστραλία πέρσι, στην Τουρκία φέτος (που έπεσε κ στον team-mate του κτλπ. αν ο Webber χάσει το πρωτάθλημα λόγω αυτου του περιστατικού τι θα πέις μετά????
επίσης κάθε περιστατικό είναι ξεχωριστό δεν νομίζω οι αγωνοδίκες να έχουν υπόψη τους δεδικασμένα όταν ρίχνουν ποινές, δεν είνια ηλεκτρονικοι υπολογιστές....
Εδώ πρωταθλήματα έχουνε κριθεί από σκασμένα λάστιχα, pole positions που κρίνονται στα χιλιαστά του δευτερολέπτου, ένα λάθος πάτημα πάνω στο κέρμπ, κλεισίματα από πιο αργούς οδηγούς τι μου λες?
είναι αγώνες και τα πάντα είναι πιθανά αρκεί να μην υπάρχει δόλος.....Τη θυμάμαι τη φάση που λες, ωστόσο για να μην παρεξηγηθώ και για να απαντήσω και στον ripper για το 'οδηγικό λάθος', θα φέρω ένα παράδειγμα που έρχεται κάπως εναντίον της ομάδας που υποστηρίζω.
Όταν στην USA το 2003 τα πράματα ήταν κρίσιμα για τον τίτλο, ο Montoya με τον Barrichello είχαν ένα ατύχημα για το οποίο τιμωρήθηκε αν θυμάμαι καλά ο Κολομβιανός. Ο Βραζιλιάνος βέβαια δεν είχε τίποτα να χάσει. Θέλω να πω ότι από τη μεριά του θα έπαιρνε κάθε δυνατό ρίσκο στη μονομαχία ακόμα κι αν αυτό έφερνε ένα οδηγικό του λάθος που θα εμβόλιζε τον Montoya.
Όταν έγραφα 'οδηγικό λάθος' δεν εννοούσα κραυγαλέες κινήσεις του στυλ '97 Χερέθ. Υπάρχουν και κινήσεις...a la Sato με πιθανότητα επιτυχίας κάτω του 0,1% που ωστόσο δεν θα τις έλεγε κανείς εσκεμμένες να προκαλέσουν ατύχημα, αλλά τελικά προκαλούν. Πώς θα διαφυλαχτούν οι ομάδες των εκατομμυρίων ευρώ από τέτοιες κινήσεις;
Είδατε πώς ξεσπάθωσε ο Whitmarhs για την κίνηση του Vettel; Σα να έλεγε 'εδώ παίζονται χοντρά λεφτά, δεν είναι καρτ να κάνουμε χαβαλέ'... Φυσικά κι εγώ σαν οπαδός θα προτιμούσα τα μονοθέσια της F1 να μάχονται σαν καρτ, αλλά εξ ορισμού αυτό δε γίνεται.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Τη θυμάμαι τη φάση που λες, ωστόσο για να μην παρεξηγηθώ και για να απαντήσω και στον ripper για το 'οδηγικό λάθος', θα φέρω ένα παράδειγμα που έρχεται κάπως εναντίον της ομάδας που υποστηρίζω.
Όταν στην USA το 2003 τα πράματα ήταν κρίσιμα για τον τίτλο, ο Montoya με τον Barrichello είχαν ένα ατύχημα για το οποίο τιμωρήθηκε αν θυμάμαι καλά ο Κολομβιανός. Ο Βραζιλιάνος βέβαια δεν είχε τίποτα να χάσει. Θέλω να πω ότι από τη μεριά του θα έπαιρνε κάθε δυνατό ρίσκο στη μονομαχία ακόμα κι αν αυτό έφερνε ένα οδηγικό του λάθος που θα εμβόλιζε τον Montoya.
Όταν έγραφα 'οδηγικό λάθος' δεν εννοούσα κραυγαλέες κινήσεις του στυλ '97 Χερέθ. Υπάρχουν και κινήσεις...a la Sato με πιθανότητα επιτυχίας κάτω του 0,1% που ωστόσο δεν θα τις έλεγε κανείς εσκεμμένες να προκαλέσουν ατύχημα, αλλά τελικά προκαλούν. Πώς θα διαφυλαχτούν οι ομάδες των εκατομμυρίων ευρώ από τέτοιες κινήσεις;
Είδατε πώς ξεσπάθωσε ο Whitmarhs για την κίνηση του Vettel; Σα να έλεγε 'εδώ παίζονται χοντρά λεφτά, δεν είναι καρτ να κάνουμε χαβαλέ'... Φυσικά κι εγώ σαν οπαδός θα προτιμούσα τα μονοθέσια της F1 να μάχονται σαν καρτ, αλλά εξ ορισμού αυτό δε γίνεται.
οκ το 2001
Για τον Μπαρικέλο δεν διαφωνώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΠΟΙΝΗΣ ... βέβαια οι τιφόζι βλέπουνε μονο όπου τους οδηγεί ο Βοσκός ΛΔΜ εδώ και πολλά χρόνια.
Εντάξει δεν διαφωνώ περί οδηγικών λαθών του τύπου ΣΑΤΟ έχω 0.01 πιθανότητες να περάσω αλλά αγωνες είναι και ατυχήματα συμβαίνουνε. Δηλαδή άμα οδηγείς Yugo και λόγω καθαρά απροσεξίας πέσεις πάνω σε έναν κομπρέσσορα τι θα γίνει θα πρέπει να σε σταυρώσουνε?????
Το θέμα ξεκινά από τον Whitmarsch που υπερβάλει και βγάζει αφρούς σχετικά με την απόδοση της ΡΕντμπουλ από τον πρώτο αγώνα και όλη τη σαιζον. Να σας θυμίσω το σίριαλ σχετικά με τον δηθεν μηχανισμό ντεπόζίτου κτλπ. Ο τυπός προσπαθεί με κάθε τρόπο να βγάλει τους ταύρους άκυρους αντι να κοιτάξει την ομάδα του αν και υποστηρίζει το αντίθετο.
**Μου θυμίζει εντόνως την φράση 'ΜΠΟΥΧΟΥΧΟΥ ΜΟΥ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟ ΜΠΙΦTEΚΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥ'
** -
Ωραίος αγώνας αν και από τηγανίτα (Ferrari) τίποτα.
Μπράβο στο Λούη και φαίνεται να είναι υπόθεση αυτού και του Webber ο τίτλος αν και ακόμα είναι νωρίς. Είναι τόσο νωρίς για να διαγράψουμε ακόμα και τον Alonso αν και το χτεσινό κουλούρι τον φέρνει σε πολύ δύσκολη θέση. Πλέον δεν έχει καμμία πολυτέλεια για 3ες-4ες θέσεις αν οι άλλοι είναι μπροστά.
Μου άρεσε πάααααρα πολύ ο Liuzzi. Το πάλεψε πολύ ωραία σε όλες τις μονομαχίες, δεν έκλεισε βρώμικα τη γραμμή του, δεν ήταν κινητό εμπόδιο.
Εννοείται μου άρεσε και ο αγώνας του Alonso μέχρι να εγκαταλείψει.
Αντιθέτως δεν μου άρεσε ο Vettel. Δυστυχώς, αναγκάζομαι να κάνω κωλοτούμπα σε ό,τι είχα γράψει στην αρχή της χρονιάς. Ταχύτατος, ταλαντούχος αλλά το παιδάκι είναι μαλακισμένο...
Με μεγάλη μου θλίψη βλέπω ένα διάδοχο του Montoya...
Ελπίζω να μην εξελιχτούν τόσο άσχημα τα πράγματα. -
ρε EDDIE βαλε λιγο λογικη , ο μοντογια ειναι το αντιθετο του vettel εκεινος ηξερε να προσπερναει
-
Εγώ θα λεγα πιο σωστά ότι ο Vettel πάει να εξελιχθεί σε κακό αντίγραφο του Montoya.
Δεν μιλάω για προσπέρασμα αλλά για το πόσες φορές έχει χάσει την ψυχραιμία του και κάνει παιδιάστικες μαλακίες. Είναι η δεύτερη φορά που εμβολίζει στο ίσωμα κάποιο μονοθέσιο. Τραγικό...
Μου θύμισε πολύ πάντως τη μαλακία του Montoya στην Τουρκιά το 2005... -
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Από την RedBull πιστέυω αυτόν θα αβαντάρουν τώρα και τέρμα οι κοκορομαχίες με τον Vettel.Αυτό επιβάλλει η λογική, από την άλλη μέσα στην ομάδα υπάρχει η νοοτροπία να σπρώξουνε το παιδί-θαύμα, οπότε φοβάμαι ότι:
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Από την RedBull πιστέυω αυτόν θα αβαντάρουν τώρα και τέρμα οι κοκορομαχίες με τον Vettel.
Αυτό επιβάλλει η λογική, από την άλλη μέσα στην ομάδα υπάρχει η νοοτροπία να σπρώξουνε το παιδί-θαύμα, οπότε φοβάμαι ότι:
O Webber άλλα θέλει: Webber: Red Bull will have to prioritise
Καλά αυτοί θα πλακωθούν μεταξύ τους και θα το πάρει ο Λιούις πάλι...
-
Σα να υπερβάλλετε λίγο για τον Βεττελάκο.
Δύο -στην ουσία- χοντρά incidents έχει φέτο. Το ένα με τον Μάρκο (όπου φάνηκε με 1002 τρόπους ότι δεν περίμενε να ΜΗΝ του απλώσει κόκκινο χαλί να περάσει) - και το άλλο το χτεσινό, όπου η παπαριά του εσυνίστατο στο ότι και ενώ είχε ήδη παραπλησιάσει, δεν το κράτησε σωστά (όταν το 'χασε). Με λίγα λόγια, τί Μοντόγιες λέτε ωρέ παιδιά; Εκείνος άλλωστε ήταν ΑΝΤΡΑΣ (σαν αυτούς που λέει ο Τάκης όταν προσπαθεί να περιγράψει ζόρικες στροφές), ΜΑΤΣΟ, ΜΠΡΟΥΤΑΛ ρε παιδί μου, χωνότανε και δεν καταλάβαινε Χριστό (...και του απαύτωνε τη μάνα του ζητήματος ενίοτε, αλλά δατς ενάδερ στόρι). Ο ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ πάλι, ακόμα σαχλαμαρίζεται δίνοντας ουάου ονόματα στα μονοθέσιά του. Δηλαδή 'φλώρο' δεν τον λες (ΓΕΡΜΑΝΟΣ και 'φλώρος' ΔΕΝ παίζει... - όλο και καμμιά ψιλομπινιά θα κάνει), αλλά μάλλον εφηβο-φέρνει ακόμα (αν και τον συνέφερε, μάλλον, κάπως, ο Καγκουρός, στην Τουρκία). Σίγουρα ειν' ωραίος με την καθαρή ταχύτητα και τον χαίρεσαι, αλλά σε τσαμπουκάδες δε χώνεται. Ούτε και κωλοϊδρώνει ιδιαίτερα για να προσπεράσει.
Ιν άδερ γουώρντς, πρέπει να ματώσει και λίγο, ναι (για να πει κανείς ότι το 'χει γενικώς), αλλά μην τον βγάλουμε και Ντε...Τσέζαρις.
Τα του Τσέζαρος τω Τσέζαρι -
Το σχόλιο του Button το ακούσατε?
Είπε ότι εκεί που το έχασε ο Vettel, τη συγκεκριμένη στιγμή δεν ήταν καθόλου βρεγμένο.
Ο δε Seb είπε ότι το έχασε από ένα bump που είχε εκεί.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Όπως επίσης κακώς συνδέεται (αν συνδέεται, που κάτι τέτοιο υποψιάζομαι) η ποινή με το πόση 'ζημιά' προκάλεσε ο 'δράστης' στο 'θύμα'. Κάτι σαν το ..δολοφονικό τάκλιν -ηθελημένο ή άθέλητο- που του αξίζει η κόκκινη κάρτα ασχέτως του αν βρήκε ή όχι τον αντίπαλο (γκέγκε Μάικλ;).
Τον Οουεν εννοεις, ε; Το θυμαμαι κι εγω το δολοφονικο τακλιν που ειχε κανει σ' εναν βραζιλιανο, σε φιλικο που ειχε παιχτει στην Ουγγαρια.
Και να φανταστεις οτι παλιοτερα ηταν για χρονια συμπαικτες στην κοκκινη αυτοκρατορια της Λιβερπουλ.Απορώ που υπάρχει κι άλλος που το θυμάται...
-
Νιάναρο 18+ τον φέρανε στην Φ1 σαν το μεγάλο ταλέντο....
άμα δε δέσει λίγο το νερουλό μυαλό του σε υποδεέστερες κατηγορίες πως να κρατήσει την ψτχραιμία του στον λάκκο με τα λιοντάρια (οχι μόνο τα Βρετανικά) ??????
Απλά ήτανε ακόμα ανώριμος για να μπει σε τόσο βαθιά νερά και το πληρώνει τώρα.
Οι τάυροι όμωψς δεν θέλανε να χασουνε τέτοια ταλεντάρα....!!! (ήδη το ντεμπούτο του το είχε κάνει με την BMW που ήτανε δανεικός ως δοκιμασ΄της και με το ζόρι τον τράβηξε πίσω ο Μάτεσιτζ)
άλλοι οδηγοί θα έιχανε πάρει τον πούλο προ πολλού με τέτοιες
Του έχουν χαριστεί πολλές φορές και απορώ πως τον κρατάνε.
Στην Τόρο Ρόσσο ήταν κόλλεγιο απλά είχε μια κολωφαρδίστικη νίκη στην Μόνζα ελέω βροχής
Ξεχάσατε το τρακάρισμα με τον Βέμπερ στο Φίτζι πάλι με βροχή με τον Χάμιλτον να οριοθετεί τον ρυθμό και τον Βεττελάκο να σκέφτεται τισ Γιαπωνέζες στις κερκίδες????
Πέρσι κόντραρε αρκετά καλά τις Μπρον και αν δεν είχε το τρακάριτσμα με τον κούμπιτσα στην Αυστραλία ίσως τα πράγματα να ήτανε διαφορετικά πέρσι στο Αμπου Ντάμπι αλλά φέτος έχει χάσει ΕΝΤΕΛΩς την ψυχραιμία του με την ανταγωνιστικότητα του Βέμπερ. αποδεικνύεται πως όταν βρίσκεται 2ος όντος νιώθει σαν αφηνιασμένος ταύρος.
Φοβάται μήπως του χρόνου η Ρεντμπουλ δεν είναι τόσο ανταγωνιστική όσο πέρσι και φετος και καταλήξει άλλος ένας οδηγός να γεμίζει το γριδ (Βλέπε Φιζικέλα, Τρούλι, Μπαρικέλλο, Φρέντζεν Γουέμπερ, Μάσσα κτλπ........ αφού οι επιδόσεις των ομάδων εκτελούν σχεδόν αρμονικές ταλαντώσεις οπότε κάνει ότι μπορεί να κερδίσει την ευκαιρία που του δίνει το μονοθέσιο του.
Λίγη Ωριμότης δεν κάνει κακό άλλωστε δεν τον πήρανε και τα χρόνια. Τι να πει και ο Σιαγόνιας ????
Το μέλλον είνια μπροστά του απλά θέλει υπομονή για να δέσει το γλυκό.....
2005
2007
2010 Formula 1 Belgian Grand Prix