-
Σιγουρα το επιπεδο του ανταγωνισμου τα τελευτεα χρονια σε σχεση με τη δεκαετια του 90 κ του 80 ειναι σχεδον μηδαμινο...Κ πιστευω οχι μονο λογο της υπερβολικα καλυτερης Ferrari αλλα κ το οτι δεν υπαρχουν πολλοι πιλοτοι ικανοι...Χαρακτηριστικο οτι μονο ο MS εχει παρει πρωταθλημα απο οσουν παρεβρισκονται στην F1 αυτη τη στιγμη...Κ μονο οι 9 πιλοτοι εχουν κατακτησει νικη με τους 3 να εχουν απο 1...Τοτε υπηρχαν Mansell-Senna-Prost-Piquet μαζι...Πιλοτοι 1ου επιπεδου...Κ φυσικα κ αλλοι σπουδαιοι οπως Patrese-Berger-Alesi...Αλλα κ ταλαντουχοι οπως ο Nannini εκπληξη του 89...Τοτε βλεπαμε συνεχεια διαφορετικα ατομα στο βαθρο...Μη ξεχναμε τη 3η(2η αφου δεν ετρεξε ο Prost)θεση στην εκκινηση του Αυστραλιανου GP του 89 απο τον Martini με Minardi...Βαθρα με Gugelmin..H το 95 που ειδαμε κ Morbidelli..K ποσα αλλα παραδειγματα..Βλεπαμε Leyton House March-Footwork-Arrows-Lola Larrousse-Ligier-Dallara-Tyrrell κ αλλες μικρες ομαδες να καταφερνουν να περνουν βαθρα κ βαθμους αφου βλεπαμε αγωνες απροσμενους με εγκαταλειψεις κ πολλα απροσμενα...Τωρα κατι τετοιο ειναι αδυνατο...Να δουμε δλδ μια Minardi η Jordan η Jaguar να περνουν βαθρο κ υπερβολικα δυσκολο ακομα κ βαθμους...Ολα αυτα για το θεαμα...Το επιπεδο εχει πεσει παρα πολυ..Δεν υπαρχουν μαχες για την 1η θεση κ δεν νομιζω πως ειναι παρηγορια μια ωραια μαχη για την 2η..
-
Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
Σιγουρα το επιπεδο του ανταγωνισμου τα τελευτεα χρονια σε σχεση με τη δεκαετια του 90 κ του 80 ειναι σχεδον μηδαμινο...Κ πιστευω οχι μονο λογο της υπερβολικα καλυτερης Ferrari αλλα κ το οτι δεν υπαρχουν πολλοι πιλοτοι ικανοι...Χαρακτηριστικο οτι μονο ο MS εχει παρει πρωταθλημα απο οσουν παρεβρισκονται στην F1 αυτη τη στιγμη...Κ μονο οι 9 πιλοτοι εχουν κατακτησει νικη με τους 3 να εχουν απο 1...Τοτε υπηρχαν Mansell-Senna-Prost-Piquet μαζι...Πιλοτοι 1ου επιπεδου...Κ φυσικα κ αλλοι σπουδαιοι οπως Patrese-Berger-Alesi...Αλλα κ ταλαντουχοι οπως ο Nannini εκπληξη του 89...Τοτε βλεπαμε συνεχεια διαφορετικα ατομα στο βαθρο...Μη ξεχναμε τη 3η(2η αφου δεν ετρεξε ο Prost)θεση στην εκκινηση του Αυστραλιανου GP του 89 απο τον Martini με Minardi...Βαθρα με Gugelmin..H το 95 που ειδαμε κ Morbidelli..K ποσα αλλα παραδειγματα..Βλεπαμε Leyton House March-Footwork-Arrows-Lola Larrousse-Ligier-Dallara-Tyrrell κ αλλες μικρες ομαδες να καταφερνουν να περνουν βαθρα κ βαθμους αφου βλεπαμε αγωνες απροσμενους με εγκαταλειψεις κ πολλα απροσμενα...Τωρα κατι τετοιο ειναι αδυνατο...Να δουμε δλδ μια Minardi η Jordan η Jaguar να περνουν βαθρο κ υπερβολικα δυσκολο ακομα κ βαθμους...Ολα αυτα για το θεαμα...Το επιπεδο εχει πεσει παρα πολυ..Δεν υπαρχουν μαχες για την 1η θεση κ δεν νομιζω πως ειναι παρηγορια μια ωραια μαχη για την 2η..Θυμαστε κ τον Alesi με την Tyrell με την αεροτομη 'μουστακια' στο Phoinix του 90 ή 91 ηταν, (πρωτος αγωνας της χρονιας), που εκανε το ντεμπουτο του κ στην 1η στροφη ειχε στριψει 1ος μπροστα απο τον Senna κανοντας κ διαφορα!!! Κ τελικα τερματισε 2ος αφου τον περασε ο Βραζιλιανος στην μεση του αγωνα αλλα με σχετικη δυσκολια αφου ο μικρος τοτε Alesi δεν σκοπευε να του κανει ευκολα την χαρη.
Τι να συζηταμε για τοτε κ τωρα!Φιλε greo αν εσυ θεωρεις χειροτερο το 'τοτε' θεαμα τι να σου πω σεβομαι την αποψη σου αλλα δεν υπαρχει τιποτα που να με κανει να πιστευω κατι τετοιο! Εχω ολες τις σεζον του 80 απο το 83 κ μετα κ πραγματικα αυτα που ειδα τοτε στην F1 αμφιβαλω παρα πολυ αν θα τα ξαναδω καποια στιγμη!
-
Θα συμφωνήσω ότι πολλές φορές το παρελθόν είναι θεοποιημένο και η νοσταλγία μάς παραλογίζει και μας κάνει να θεωρούμε πάντα τα παλιά καλύτερα, αλλά μην πάμε και στο άλλο άκρο...
Προσωπική μου γνώμη, αλλά απλά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Η μονομαχία στη Dijon είναι αξεπέραστη από οποιαδήποτε σύγχρονη έχουμε δει ως τώρα.
-
FORZA SCUDERIA
-
Προσπαθώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που είδαμε προσπέρασμα και... αντι-προσπέρασμα χωρίς να ξεκολλήσουν μεταξύ τους οι οδηγοί (έννοώ ότι να ξαναπλησιάσουν μετά από κάποια ώρα λόγω πιτ στοπς ή προβλημάτων με λάστιχα κτλ δεν πιάνεται) και δε μπορώ. Νομίζω πως αυτό και μόνο το γεγονός κάνει τέτοιες μονομαχίες μοναδικές. Το να ανθίσταται πολλή ώρα ένας οδηγός σε επιθέσεις είναι αρκετά συνηθισμένος θα έλεγα. Αν περάσει ο πίσω, πέρασε και μετά χάνεται.
Και για να πω την αμαρτία μου, μια απότομη φουρκέτα μετά από 300 χλμ/ω δεν προσφέρει και την τρομερή ποικιλία σε κινήσεις και επιλογές γραμμών μεταξύ των δύο μαχητών. Ομολογώ, βέβαια, ότι οποιαδήποτε παράλληλη κίνηση μονοθεσίων είναι τρελλά εντυπωσιακή από κοντά (είχα την τύχη να ειμαι στο Hockenheim και στην έξοδο της φουρκέτας, ώστε ολόκληρη η μονομαχία ως τη Mercedes να εκτυλίσσεται μπροστά μου) αλλά στην τηλεόραση δεν κόβεις και φλέβες. Βέβαια, με τη σημερινή μορφή μονοθεσίων, οι ασφαλείς μανούβρες σε άλλου τύπου στροφές είναι μάλλον δύσκολες έως αδύνατες.
-
Αυτό που λες Phaeton ειναι πολυ χαρακτηριστικο του θεαματος στην F1 τα τελευταια χρονια.
Μια πραγματικη μονομαχια σημαινει προσπερνα ο Νο1 οδηγος τον Νο2 μετα απο προσπαθεια και μετα ο Νο2 ειναι κολλημενος πισω και προσπαθει να ξαναπερασει και τα καταφερνει ή οχι, και παλι μαχη ολη την ωρα.
Οι μαχες που βλεπουμε εμεις ειναι μαιμού. Ταλαιπωρειται καποιος 3-6 γυρους πισω απο καποιον πιο αργο οδηγο που 'κατα τύχη' βρέθηκε μπροστα του και μετα προλαβαινει και του ριχνει και γυρο αμα θέλει.
Πλεον συναρπαστικη ειναι μια μαχη οσο πιο πολυ αντεχει ενας αργος να κλεινει την πορτα σε εναν πιο γρηγορο και συναρπαστικος ειναι ο αγώνας που έχει πολλες τετοιες μάχες.
-
εγω με τη σειρα μου θα πω οτι η μονομαχια Button-Alonso αντιμετωπιζεται ως θεϊκή από ορισμενους επειδη εχουμε να δουμε χρονια κατι τετοιο και πολλοι νεοι οπαδοι της F1 δεν εχουν δει ισως ποτε. ειναι υπερεκτιμημενη επειδη συμβαινει σπανια τα τελευταια χρονια. αν φτανουμε σε σημειο να τη συγκρινουμε με τη μαχη στη Dijon to 1979 τοτε νομιζω οτι μπερδευουμε τις βουρτσες με τις που...ες. Αυτα.
Μ vs M
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ