-
...έχουμε ξεφύγει λιγάκι ή μου φαίνεται...;;;
Μερικοί έχουν μανία να παρασύρονται από τα λάθος πράματα.- Η ογκομετρική απόδοση δηλαδή πόσα άλογα από πόσα κυβικά δεν σημαίνει κάτι για την ποιότητα του κινητήρα ή για το αποτέλεσμα που εισπράττει ο χρήστης. Εφόσον ο μεγάλος κινητήρας δεν στοιχίζει κατασκευαστικά περισσότερο είναι ένας εύκολος τρόπος να έχεις μεγάλες ροπές. Απλά λόγω φορολογικού συστήματος μας κακοφαίνεται να πληρώνουμε τα πολλά κυβικά χωρίς να διαθέτουν το μέγιστο δυνατό αριθμό ίππων. Κανονικά θα έπρεπε να εκτιμάμε την μειωμένη κατανάλωση (εντάξει, όχι σε πόλη) και την ευκολία οδήγησης που προσφέρουν τα πιο πολλά κυβικά με τις ροπές τους ιδίως με φορτίο κλπ.
- Ναι, υπάρχουν παλιοί και κακοί κινητήρες αλλά δεν είναι όλοι τέτοιοι. Η σχεδίαση, απλότητα, παλαιότητα κλπ του κινητήρα δεν τον καθιστούν αυτόματα άχρηστο. Μπορεί να είναι λίγο πιο θορυβώδης σε αυτοκίνητο χωρίς καλή ηχομόνωση και να καίει κάτι παραπάνω αλλά από την άλλη θα έχει πιο εύκολα και φτηνά ανταλλακτικά και σαφώς καλύτερη αξιοπιστία.
- Η απόδοση μέγιστης ισχύος δεν σημαίνει τόσα πολλά όσα θέλουν μερικοί. Οι περισσότεροι απλοί οικογενειάρχες χρειάζονται περί τα 50-60 άλογα για όλα (πόλη, ταξίδια κλπ) και ελάχιστες φορές θα χρειαστούν πάνω από 80-100. Δεν κάνουν όλοι κόντρες στα φανάρια ούτε το πάνε συχνά στα κόκκινα. Ο αριθμός των ίππων στις 6-7000 στροφές λοιπόν δεν έχει τόσο σημασία αφού ελάχιστες φορές θα χρησιμοποιηθεί. Κολλάμε στις μέγιστες τιμές και ξεχνάμε άλλα πράματα. Μπορεί ο κινητήρας να είναι παλιός και με μέτρια απόδοση αλλά αν μια κάπως ομαλή καμπύλη απόδοσης και συνδυαστεί με το κατάλληλο κιβώτιο θα κινεί το αυτοκίνητο με άνεση. Αντίθετα 'σύγχρονοι' κινητήρες με υπερμακριές σχέσεις για οικονομία μπορεί να καταντάνε πιο δύσχρηστοι.
Καλό λοιπόν είναι να δοκιμάζουμε το κάθε τί όσο γίνεται περισσότερο και όσο γίνεται σε πραγματικές συνθήκες δηλαδή με γυναίκα και παιδιά για οικογενειακό αυτοκίνητο.
(Τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι κάποιος δεν θα ήθελε να έχει όσα περισσότερα άλογα γίνεται στη διάθεσή του αλλά το μέγεθος της περίσσειας που θέλει ο καθένας είναι πολύ σχετικό πράμα. Άλλος βολεύεται με το 20% άλλος θέλει το 100%....)
-
Μου φαίνεται ότι το forum έχει χωριστεί σε δυο στρατόπεδα...
Πρόταση προς admin: κάτω από το όνομα να εγγράφεται αν κάποιος είναι οπαδός των ατμοσφαιρικών ή των turboόσων αφορά για το octavia 1.2 tsi δε θα το έπαιρνα ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Έχω εντυπώσεις από φίλο μου κ μέχρι να μπει το turbo θέλει σπρώξιμο....
χίλιες φορές πανάρχαιος 1.6 παρά αυτός....κι ας τον βγάζουνε καλύτερο σε στατιστικά. Εδώ λένε ότι το octavia έχει την ίδια κατανάλωση με το polo....
μια απορία έχω μόνο: στο superb πότε θα τον βάλουνε??? όταν βγάλουνε superb 1.2 tsi το πήρα... -
πάντως η υστέρηση των turbo σε χαμηλές στροφές λύνεται με την προσθήκη κομπρέσσορα. Μόνο που η VW δεν βάζει κομπρέσσορα σε όλους τους tsi όπως θα έπρεπε...
Στο touran που ξέρω π.χ. με τον προηγούμενο 1.4 tsi 140hp δεν έχεις κανένα πρόβλημα μιας κ όλη η ροπή είναι διαθέσιμη λίγο πάνω από το ρελαντί. Βέβαια μετά προκύπτουν άλλα προβλήματα...Ο χρόνος θα δείξει αν τα σημερινά turbo κ ποιά, είναι αξιόπιστα. Μην ξεχνάτε ότι όσο ζορίζουν ένα κινητήρα με turbo, τόσο μειώνονται τα χιλιόμετρα που θα αντέξει. Ειδάλλως θα είχαμε όλοι κινητήρες formula 1 με 1.6 600hp
-
Δεν ξέρω αν ένα τουρμπάκι τελικά ζορίζεται περισσότερο από το δικό μου πχ που αναγκάζεται να δουλεύει σε πολύ περισσότερες σαλ από αυτό.
-
δεν έχει γίνει πρόοδος στην αντοχή υλικών
1.2Τce, που οδήγησα σε clio, μέχρι να τουρμπίσει, στο ρελαντί και λίγο πάνω, είχες θέμα.
αν δεν γουστάρεις τα turbo αλλά θες volvo ..... Volvo S80 4.4 V8 -
Ο χρήστης Edward78 έγραψε:
πάντως η υστέρηση των turbo σε χαμηλές στροφές λύνεται με την προσθήκη κομπρέσσορα. Μόνο που η VW δεν βάζει κομπρέσσορα σε όλους τους tsi όπως θα έπρεπε...
Στο touran που ξέρω π.χ. με τον προηγούμενο 1.4 tsi 140hp δεν έχεις κανένα πρόβλημα μιας κ όλη η ροπή είναι διαθέσιμη λίγο πάνω από το ρελαντί. Βέβαια μετά προκύπτουν άλλα προβλήματα...Ο χρόνος θα δείξει αν τα σημερινά turbo κ ποιά, είναι αξιόπιστα. Μην ξεχνάτε ότι όσο ζορίζουν ένα κινητήρα με turbo, τόσο μειώνονται τα χιλιόμετρα που θα αντέξει. Ειδάλλως θα είχαμε όλοι κινητήρες formula 1 με 1.6 600hp
ποιος μιλησε για 600 αλογα και τρελες ιπποδυναμεις στο λιτρο ή τρελες πιεσεις?
οσο για την αξιοπιστια λεμε για 1000στη φορα , οτι εδω και 10+ χρονια κυκλοφορουν τα 20vt τα οποια δε νομιζω οτι σπανε το ενα πισω απο το αλλο
τελος, οσο αφορα την υστερηση και το κομπρεσσορα , εξαρταταιγια τι μοτερ μιλαμε
τι να τον κανει το κομπρεσσορα ενα 122 tsi που εχει τη δυναμη του χαμηλα και εστιαζει στις καθημερινες μετακινησεις?
αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι για κοφτες, δεν εχει μεγαλο τουρμπο, αρα τι να τον κανει ?το 1.8tsi εχει κυβικα οπως και το 2λιτρο..
αρα?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...έχουμε ξεφύγει λιγάκι ή μου φαίνεται...;;;
...[/size]αφου θελουμε το πολυ 50 αλογα, ας μην κραζουμε τους κατοχους 316 ?
οσο για τα κυβικα , δεν ειναι μονο θεμα σηματος, αλλα και καταναλωσης
εκτος κι αν πιστευεις οτι σε μικτη χρηση ενα 160 tsi καιει οσο το 2λιτρο της bmw
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
δεν έχει γίνει πρόοδος στην αντοχή υλικών1.2Τce, που οδήγησα σε clio, μέχρι να τουρμπίσει, στο ρελαντί και λίγο πάνω, είχες θέμα.
αν δεν γουστάρεις τα turbo αλλά θες volvo ..... Volvo S80 4.4 V8-
επειδή ξέρω από αντοχή υλικών... έχε υπόψη σου ότι το πόσο καλά ανθεκτικά υλικά θα είναι τα εξαρτήματα του κινητήρα σου είναι συνάρτηση του κόστους παραγωγής. Ακόμα όσο περνούν τα χρόνια παρατηρούμε ότι υπάρχει μια τάση τα αυτοκίνητα να γίνονται αναλώσιμα. Π.χ. δύσκολα θα βρεις βενζινοκίνητο σήμερα που να αντέξει 300.000 χιλιόμετρα.
-
Προφανώς ο 1.2 tce είναι μια χαρά κινητήρας για το clio. Κ τί σημαίνει αυτό δηλαδή ότι θα έπρεπε να τον βάλουν κ στa fluence, laguna, koleos????
κ η Peugeot έχει κάτι turbo scooter 125cc... τους φαντάζεσαι σε αμάξι
(θα το παιρνα ευχαρίστως το s80 4.4 v8 αλλά ο θείος σκρούτζ με ξέχασε φέτος )
-
-
Ο χρήστης Edward78 έγραψε:
Π.χ. δύσκολα θα βρεις βενζινοκίνητο σήμερα που να αντέξει 300.000 χιλιόμετραΝομιζεις. Πολλά Mazda 323 βενζίνης εχουν 1 εκατομμύριο χλμ...
-
Ο χρήστης Edward78 έγραψε:
Μου φαίνεται ότι το forum έχει χωριστεί σε δυο στρατόπεδα...
Πρόταση προς admin: κάτω από το όνομα να εγγράφεται αν κάποιος είναι οπαδός των ατμοσφαιρικών ή των turboόσων αφορά για το octavia 1.2 tsi δε θα το έπαιρνα ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Έχω εντυπώσεις από φίλο μου κ μέχρι να μπει το turbo θέλει σπρώξιμο....
χίλιες φορές πανάρχαιος 1.6 παρά αυτός....κι ας τον βγάζουνε καλύτερο σε στατιστικά. Εδώ λένε ότι το octavia έχει την ίδια κατανάλωση με το polo....
μια απορία έχω μόνο: στο superb πότε θα τον βάλουνε??? όταν βγάλουνε superb 1.2 tsi το πήρα...όταν οδηγήσεις τουρμπάκι κ μετά τον 1600 της Βολβο δεν θα είσαι τόσο ειρωνικός και γελαστούλης ...
κ επειδή το κάναμε μεσανατολικό, τράβα πάρε το ΠΡΙΜΙΟΥΜ Βόλβο με το διαμάντι κινητήρα και μετά από κανα 3μηνο τα λέμε στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ -ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
δεν έχει γίνει πρόοδος στην αντοχή υλικών Π.χ. δύσκολα θα βρεις βενζινοκίνητο σήμερα που να αντέξει 300.000 χιλιόμετρα
Νομιζεις. Πολλά Mazda 323 βενζίνης εχουν 1 εκατομμύριο χλμ...
Μάλλον καινούργιο εννοεί που να αντέχει τόσο.Άσε που νομίζω ότι πέσαμε σε πολυτεχνίτη μάγκες.Πολύ ακρίβεια στο θέμα των υλικών βλέπω και ανυσηχώ.Τέλος πάντων επειδή πάντως το Octavia 1.2T το έχω οδηγήσει σας λέω ότι είναι απογοήτευση.Αυτό για την ροπή στις 1800 στροφές είναι το μεγαλύτερο αστείο που έχει υποθεί ποτέ.Ο κινητήρας ζωντανεύει γύρω στις 2700 με 2800 και μετά τις 3600 περίπου αρχίζει αργά αλλά σταθερά να κρεμάει.Άσε που αυτό με την κατανάλωση είναι ψέμα.8.5 με 10 ανάλογα την οδήγηση μπορεί να έχει αλλά 5.5 δεν πιάνει ούτε στα όνειρά του.
-
Ο χρήστης Edward78 έγραψε:
πάντως η υστέρηση των turbo σε χαμηλές στροφές λύνεται με την προσθήκη κομπρέσσορα. Μόνο που η VW δεν βάζει κομπρέσσορα σε όλους τους tsi όπως θα έπρεπε...
Στο touran που ξέρω π.χ. με τον προηγούμενο 1.4 tsi 140hp δεν έχεις κανένα πρόβλημα μιας κ όλη η ροπή είναι διαθέσιμη λίγο πάνω από το ρελαντί. Βέβαια μετά προκύπτουν άλλα προβλήματα...Ο χρόνος θα δείξει αν τα σημερινά turbo κ ποιά, είναι αξιόπιστα. Μην ξεχνάτε ότι όσο ζορίζουν ένα κινητήρα με turbo, τόσο μειώνονται τα χιλιόμετρα που θα αντέξει. Ειδάλλως θα είχαμε όλοι κινητήρες formula 1 με 1.6 600hp
Λύνεται και με κοντό κιβώτιο στις πρώτες σχέσεις.(Renault Megane 3 )
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
δεν έχει γίνει πρόοδος στην αντοχή υλικών Π.χ. δύσκολα θα βρεις βενζινοκίνητο σήμερα που να αντέξει 300.000 χιλιόμετρα
Νομιζεις. Πολλά Mazda 323 βενζίνης εχουν 1 εκατομμύριο χλμ...
REALZEUS ...... με τα κόψε ράψε που έκανες .... φαίνεται να έχω πει πράγματα που δεν είπα
'....... Π.χ. δύσκολα θα βρεις βενζινοκίνητο σήμερα που να αντέξει 300.000 χιλιόμετρα..'
-
Με συγγχωρείς Johnny. Fixed...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κ επειδή το κάναμε μεσανατολικό, τράβα πάρε το ΠΡΙΜΙΟΥΜ Βόλβο με το διαμάντι κινητήρα και μετά από κανα 3μηνο τα λέμε στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ -ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.
τουλάχιστον αυτός βελτιώνεται...τα πλαστικά του Octavia ότι και να κάνεις δε βελτιώνονται....θέλουν ξήλωμα
-
Ο χρήστης Edward78 έγραψε:
κ επειδή το κάναμε μεσανατολικό, τράβα πάρε το ΠΡΙΜΙΟΥΜ Βόλβο με το διαμάντι κινητήρα και μετά από κανα 3μηνο τα λέμε στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ -ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.
τουλάχιστον αυτός βελτιώνεται...τα πλαστικά του Octavia ότι και να κάνεις δε βελτιώνονται....θέλουν ξήλωμα
βελτιώνεται ; και αυτός ξήλωμα θέλει...
αλήθεια έχεις μπει σε πλούσια έκδοση Οctavia5 ? Γιατί εγώ το βρήκα πολύ ποιοτικό και καλοσυναρμολογημένο. Και δεν έχω Skoda για να ευλογήσω τα γένια μου παπά μου. Την ευλογία σας!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αλήθεια έχεις μπει σε πλούσια έκδοση Οctavia5 ? Γιατί εγώ το βρήκα πολύ ποιοτικό και καλοσχεδιασμένο. Και δεν έχω Skoda για να ευλογήσω τα γένια μου παπά μου. Την ευλογία σας!
έχω μπει (όχι στη φουλ) κ η άποψή μου, τέκνον μου είναι ότι είναι παρεμφερής με του seat leon κ τουλάχιστον ένα επίπεδο κάτω από opel (new astra), toyota (auris) vw (passat).
-
το αστρα δε το χω δει απο κοντα, αν κρινω απο το κορσα λογικα θα ειναι πολυ καλο, αλλα μη μου βαζεις στην ιδια κατηγορια το auris με το passat
το octavia ειδικα για τα λεφτα που κανει ειναι παρα πολυ καλο
-
Ο χρήστης Edward78 έγραψε:
αλήθεια έχεις μπει σε πλούσια έκδοση Οctavia5 ? Γιατί εγώ το βρήκα πολύ ποιοτικό και καλοσχεδιασμένο. Και δεν έχω Skoda για να ευλογήσω τα γένια μου παπά μου. Την ευλογία σας!
έχω μπει (όχι στη φουλ) κ η άποψή μου, τέκνον μου είναι ότι είναι παρεμφερής με του seat leon κ τουλάχιστον ένα επίπεδο κάτω από opel (new astra), toyota (auris) vw (passat).
στον οφθαλμίατρο ΤΑΧΙΣΤΑ....
ΥΓ. leon έχω και απλά δεν συγκρίνεται με του Οκταβια. Σαφώς καλύτερο το Οκτάβια. Και μιλάω για πλούσια έκδοση όχι την βασική με γρύλους στα παράθυρα και ύφασμα από κατσίκες στα καθίσματα.
-
ύφασμα από κατσίκες στα καθίσματα.[/quote]
Eρώτηση για Volvo S40 1.6 βενζίνης