-
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα:
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Παίδες, επειδή η συζήτηση αυτή είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα!!!!Για δείτε αυτή την Μ3 στα 20Κ :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838806/...μια χαρά μου φαίνεται εμένα!!!!
Ο οποία έχει συζητηθεί ότι είχε φάει άγριο τρακάρισμα.
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ μια χαρά. Το έχουμε συζητήσει στο BMW Forum.
Αντίθετα, αυτό το 320si στα 18,5Κ μου φαίνεται ακριβό :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/313308/Και πολύ σωστά! Έχει 143.000 κμ!
Για δείτε αυτή την 320 Ε90 του 2005 με 55Κ χιλιόμετρα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/839772/Κι εδώ κάτι παίζει! Λέει ότι έχει 170 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι του 2005 με το παλιό τιμόνι κιόλας και είναι με τα 150 άλογα, όχι με τα 170. Επίσης, τα χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα για 320i του 2005.
-
Πειράζει που δεν μπορώ να καταλάβω Χριστό απο όσα λέτε;
-
Kατ εμέ οι τιμές για να κάνεις deal ΤΩΡΑ σε αυτοκίνητα με 15,000χλμ τον χρόνο και αρχική αξία πάνω από 30κ
είναι -20% στα έτους
είναι -40% στα διετίας
είναι -60% στα 3ετίας
από ότι λέει το αρχικό τιμολόγιο αγοράς. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Απλά σου λέω πόσο πιάνει. Τα 20Κ ευρώ που λες δεν υπάρχουν, απλά. Σου έβαλα τις αγγελίες για να δεις.
μια μικρη παρατηρηση: Οι τιμες στις αγγελιες ειναι εντελως ενδεικτικες, καθως κατα 99% δεν ταυτιζονται με την πραγματικη τιμη πωλησης. Οι τιμες που βλεπεις ειναι αυτες που ο ΠΩΛΗΤΗΣ ζηταει και οχι η τιμη που πραγματικα πωλειται στο τελος το αυτοκινητο. Αλλωστε παραδοσιακα ο Ελληνας, τσιμπαει λιγο την αρχικη τιμη για να κανει παζαρι.
Προφανώς...αλλά παζάρι -30% είναι πολύ δε νομίζεις?
Άντε να κόψει 1-2Κ ευρώ...10Κ δεν παίζει.
αν η τιμη που ζηταει ειναι 30% πανω, γιατι να μην κανεις παζαρι 30% κατω?
οπου τον πιασεις τον καθενα, ετσι ειναι.ακομη και μεσα στο φορουμ μας, υπαρχουν αγγελιες που κοντευουν να κλεισουν χρονο! Ο πωλητης δεν ριχνει την τιμη, και απλα δεν μπορει να πουλησει. Ή μαλλον ριχνει τη τιμη, αλλα η απαξια του αυτοκινητου για καθε μηνα που περναει, ειναι μεγαλυτερη απο την μειωση της τιμης που κανει. Αρα, πρακτικα, καθε μηνα το πουλαει ακριβοτερα.
και μενει με την απορια γιατι δε μπορει να πουληθει το πολυαγαπημενο του αυτοκινητο.τελος, σιγα σιγα συνειδητοποιουμε στην Ελλαδα οτι το ενα αυτοκινητο που καθημερινα ειναι στο δρομο, υφισταται μεγαλη απαξιωση, και δεν ειναι 'επενδυση' ζωης. Δε γινεται η TV σου που καθεται στο σαλονι σου και το χειροτερο που μπορει να παθει ειναι να σκονιστει, να εχει τοσο μεγαλυτερη απαξιωση απο ενα αλλο καταναλωτικο αγαθο που ειναι εκτεθειμενο στο δρομο και υφισταται καθε ειδους φθορα/καταπονηση. Δεν ειναι σωστη η συγκριση που κανω, αλλα νομιζω οτι ειναι σαφες το νοημα.
-
Αν είναι τιμή σε ένα από τα 10 που πωλούνται είναι 30% πάνω...λογικό. Αν όμως είναι στα ίδια επίπεδα με τα υπόλοιπα και οι τιμές είναι πάνω-κάτω ίδιες...δύσκολο.
Για ειδικά αυτοκίνητα με πολλά κυβικά είναι σε αγγελία πάνω από χρόνο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα:Παίδες, επειδή η συζήτηση αυτή είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα!!!!
Για δείτε αυτή την Μ3 στα 20Κ :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838806/...μια χαρά μου φαίνεται εμένα!!!!
Ο οποία έχει συζητηθεί ότι είχε φάει άγριο τρακάρισμα.
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ μια χαρά. Το έχουμε συζητήσει στο BMW Forum.
Αντίθετα, αυτό το 320si στα 18,5Κ μου φαίνεται ακριβό :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/313308/Και πολύ σωστά! Έχει 143.000 κμ!
Για δείτε αυτή την 320 Ε90 του 2005 με 55Κ χιλιόμετρα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/839772/Κι εδώ κάτι παίζει! Λέει ότι έχει 170 άλογα. Το αυτοκίνητο είναι του 2005 με το παλιό τιμόνι κιόλας και είναι με τα 150 άλογα, όχι με τα 170. Επίσης, τα χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα για 320i του 2005.
Βρε Νίκο μου, ορίστε και 320 του 2006 με τα 170 αλόγατα:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/779204/Για το evo δεν σχολίασες... (όχι το δικό μου, μου τα είπες στο BMW Motorsport. Γι αυτό της αγγελίας λέω)
-
Για το EVO δε ξέρω...δε τα ξέρω.
Η 320i που έχεις βάλει έχει 90.000κμ και ΔΕΝ είναι με 170 άλογα. Το μοτέρ με τα 170 βγήκε από το 2007 και μετά και δεν είχε αυτό το τιμόνι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα:Παίδες, επειδή η συζήτηση αυτή είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα!!!!
Για δείτε αυτή την Μ3 στα 20Κ :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838806/...μια χαρά μου φαίνεται εμένα!!!!
Ο οποία έχει συζητηθεί ότι είχε φάει άγριο τρακάρισμα.
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ μια χαρά. Το έχουμε συζητήσει στο BMW Forum.
.
επειδη εχω ξανακουσει για στουκα τουμπα και αλλους δρακους για το εν λογω αμαξι,μπορειτε να μου πειτε και μενα ποτε εγιναν ολα αυτα?μηπως το μπερδευετε με καποιο αλλο?πριν πεταξουμε καμμια μλκ καλο ειναι να ειμαστε σιγουροι...
-
Ο χρήστης trancer έγραψε:
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα:
Παίδες, επειδή η συζήτηση αυτή είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα!!!!
Για δείτε αυτή την Μ3 στα 20Κ :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838806/...μια χαρά μου φαίνεται εμένα!!!!
Ο οποία έχει συζητηθεί ότι είχε φάει άγριο τρακάρισμα.
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ μια χαρά. Το έχουμε συζητήσει στο BMW Forum.
.
επειδη εχω ξανακουσει για στουκα τουμπα και αλλους δρακους για το εν λογω αμαξι,μπορειτε να μου πειτε και μενα ποτε εγιναν ολα αυτα?μηπως το μπερδευετε με καποιο αλλο?πριν πεταξουμε καμμια μλκ καλο ειναι να ειμαστε σιγουροι...
Περισσότερα εδώ: viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15435#p1916342
-
Νίκο,τα ΒΜW forum σου έχουν κάνει χοντρή ζημιά.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Νίκο,τα ΒΜW forum σου έχουν κάνει χοντρή ζημιά.πιστευω οτι τα πραγματα ειναι απλα:
ο Νικος δηλωσε πως ενδιαφερεται να αγορασει Ε46 (με smg;) μεχρι 25Κ σε καλη κατασταση και λογικα χλμ.
οποτε, του βρισκεις μια εφοσον ειναι ευκολο, και ειναι ολοι ευχαριστημενοι
ο Νικος διοτι θα παρει αυτο που θελει, και εσυ γιατι θα αποδειξεις τον ισχυρισμο σου.επειδη ξαναρωτησα παντως, κανενας εμπορος απο αυτους που ξερω (μικρο δειγμα σιγουρα!) δεν εχει καμια Ε46 κατω απο 28Κ η οποια να ειναι σε καλη κατασταση. Για να μην πω οτι γελασαν, γιατι οπως εξηγησα και πιο πριν, ακομη και αν την ειχαν παρει 10Κ απο ανθρωπο που τη ξεπουλουσε, δεν υπαρχει περιπτωση να την δωσουν κατω απο 28Κ μεγιστοποιοντας το κερδος τους.
ξεκαθαριζω οτι μιλαμε για αυτοκινητο με λογικα χλμ, ατρακαριστο, με βιβλιο σερβις και σε πολυ καλη κατασταση.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Νίκο,τα ΒΜW forum σου έχουν κάνει χοντρή ζημιά.
πιστευω οτι τα πραγματα ειναι απλα:
ο Νικος δηλωσε πως ενδιαφερεται να αγορασει Ε46 (με smg;) μεχρι 25Κ σε καλη κατασταση και λογικα χλμ.
οποτε, του βρισκεις μια εφοσον ειναι ευκολο, και ειναι ολοι ευχαριστημενοι
ο Νικος διοτι θα παρει αυτο που θελει, και εσυ γιατι θα αποδειξεις τον ισχυρισμο σου.επειδη ξαναρωτησα παντως, κανενας εμπορος απο αυτους που ξερω (μικρο δειγμα σιγουρα!) δεν εχει καμια Ε46 κατω απο 28Κ η οποια να ειναι σε καλη κατασταση. Για να μην πω οτι γελασαν, γιατι οπως εξηγησα και πιο πριν, ακομη και αν την ειχαν παρει 10Κ απο ανθρωπο που τη ξεπουλουσε, δεν υπαρχει περιπτωση να την δωσουν κατω απο 28Κ μεγιστοποιοντας το κερδος τους.
ξεκαθαριζω οτι μιλαμε για αυτοκινητο με λογικα χλμ, ατρακαριστο, με βιβλιο σερβις και σε πολυ καλη κατασταση.
Σπύρο δεν προσπαθώ να αποδείξω τπτ,ούτε με τον Νίκο υπάρχει κάποιο πρόβλημα
Οι φθηνές Μ3 (τουλάχιστον οι δύο από αυτές) τις έβλεπε μπροστά του.Ήταν στα φόρουμ που μπαίνει καθημερινά.
Φυσικά οι χρήστες των ίδιων φόρουμ που επίσης πουλούσαν της Μ3 τους,όταν είδαν πόσο φθηνές τις είχαν βάλει οι άλλοι,άρχισε ,μια άτυπη 'κόντρα'.Ισχυριζόντουσαν οτι είναι φθηνές γιατί δεν είναι καλές.Και μετά έγινε η 'μέγιστη' πώληση και δεν μιλούσε κανείς
Πουλήθηκε μια μετατροπή του 2003 στις 26.000€.....επειδή ήταν δηλωμένη 2.000ccΌλες οι παραπάνω ήταν χειροκίνητες.Αλλά και smg να ήταν δεν νομίζω οτι θα άλλαζε τπτ.Εγώ προσωπικά,προτιμώ της χειροκίνητη.
-
Σπύρο,
-
Πολλοί έμποροι εντάσσονται και αυτοί στην κατηγορία 'κωλοτούμπα', όπερ με μετρητό στο χέρι, ακόμα και σημαντικά κάτω από αυτό που ζητάνε, μεταμορφώνονται άνετα σε σαλτιμπάγκο. Δεν με πείθουν ό,τι και να λένε, στη θέα του μετρητού περιμένω να κόψω αντιδράσεις, πάντα.
-
Ορισμένοι από αυτούς πουλάνε σε κάποια εναπομείναντα ψωνισμένα -αλλά ανεπηρέαστα από την κρίση- θύματα ΒΠ-ΝΠ που τα σκάνε, χωρίς να έχουν ιδέα.
-
Πολλοί το βλέπουν εγωιστικά, όπως και οι σπιτάδες, με αποτέλεσμα να κρατάνε στοκ χωρίς να πέφτουν 'και βλέπουμε'. Όταν όμως θα αρχίσουν να ασφυκτιούν από έλλειψη ρευστότητας, εκεί θα δούμε ποιός κρατάει τιμές και ποιός όχι. Εκτός κι αν την κάνουν σκαστή σαν τον Απέργη κι αυτοί.
-
Τα μόνα που κινούνται είναι αυτοκίνητα κάτω του 1.6lt. Eκεί υπάρχει κάποια κινητικότητα, αλλά από τα 2λιτρα και πάνω, είτε έχεις si, είτε 3.2λτ, είτε 5λτ, υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα και όσοι επιμένουν να μην προσαρμόζονται στην πραγματικότητα, ελάχιστες πιθανότητες έχουν να πουλήσουν.
και 5. Αν γίνει τελικά αυτό που σκέφτονται και θέλουν -και αναγκάζονται- να κάνουν οι τράπεζες, δηλ. ανοιχτές σε ιδιώτες δημοπρασίες -των χιλιάδων αυτοκινήτων που έχουν μαζέψει- η ταφόπλακα για τους εμπόρους θα είναι βαριά και ασήκωτη.
-
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σπύρο,- Πολλοί έμποροι εντάσσονται και αυτοί στην κατηγορία 'κωλοτούμπα', όπερ με μετρητό στο χέρι, ακόμα και σημαντικά κάτω από αυτό που ζητάνε, μεταμορφώνονται άνετα σε σαλτιμπάγκο. Δεν με πείθουν ό,τι και να λένε, στη θέα του μετρητού περιμένω να κόψω αντιδράσεις, πάντα.
Καλά αυτό δεν το συζητάω.....
Έτσι έγινε και με την μοναδική Ελληνικής αντιπροσωπείας 'alpina b3s'...στην αρχή ζητούσε 31.000€...και μετά..
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σπύρο,-
Πολλοί έμποροι εντάσσονται και αυτοί στην κατηγορία 'κωλοτούμπα', όπερ με μετρητό στο χέρι, ακόμα και σημαντικά κάτω από αυτό που ζητάνε, μεταμορφώνονται άνετα σε σαλτιμπάγκο. Δεν με πείθουν ό,τι και να λένε, στη θέα του μετρητού περιμένω να κόψω αντιδράσεις, πάντα.
-
Ορισμένοι από αυτούς πουλάνε σε κάποια εναπομείναντα ψωνισμένα -αλλά ανεπηρέαστα από την κρίση- θύματα ΒΠ-ΝΠ που τα σκάνε, χωρίς να έχουν ιδέα.
-
Πολλοί το βλέπουν εγωιστικά, όπως και οι σπιτάδες, με αποτέλεσμα να κρατάνε στοκ χωρίς να πέφτουν 'και βλέπουμε'. Όταν όμως θα αρχίσουν να ασφυκτιούν από έλλειψη ρευστότητας, εκεί θα δούμε ποιός κρατάει τιμές και ποιός όχι. Εκτός κι αν την κάνουν σκαστή σαν τον Απέργη κι αυτοί.
-
Τα μόνα που κινούνται είναι αυτοκίνητα κάτω του 1.6lt. Eκεί υπάρχει κάποια κινητικότητα, αλλά από τα 2λιτρα και πάνω, είτε έχεις si, είτε 3.2λτ, είτε 5λτ, υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα και όσοι επιμένουν να μην προσαρμόζονται στην πραγματικότητα, ελάχιστες πιθανότητες έχουν να πουλήσουν.
Αγγελε, σωστα ολα αυτα, αλλα οι ερωτησεις που τους εκανα ειναι οι εξης:
- εχεις Μ3 Ε46? Αν ναι, ποσο τις εχεις?
- αν δεν εχεις, μπορεις να βρεις με λιγοτερα απο 25Κ σε καλη κατασταση?
και αναφερομαι σε ανθρωπους που τους ξερω και με ξερουν, δε πανε να μου πουλησουν φουμαρα. Αλλωστε δεν θα αγοραζα ουτε παπι τωρα.
για μενα, μακαρι να υπαρχει τετοιο αμαξι σε αυτη τη τιμη, θα το αγοραζα καποια στιγμη αν τα οικονομικα μου στρωσουν ( ).
-
-
Εγώ δέχομαι ότι σου απάντησαν τίμια. Η ερώτηση είναι η εξής: Εφ' όσον ας πούμε το κάτω όριο για καλό αυτοκίνητο έχει άτυπα οριστεί στο 20άρι, πόσο μπορεί να ψωνίσει ο έμπορας από ιδιώτη; Θα ψωνίσει στο 20άρι, πιο κάτω δύσκολα θα τη δώσει κάποιος, γιατί το θεωρεί τραγικό πλέον σκότωμα και πιθανόν να προτιμά να καταθέσει πινακίδες και να την βάλει στο σαλόνι, πιο πάνω δύσκολα θα δεχτεί να την πάρει ο έχων γνώση της αγοράς και ας θεωρήσουμε διαπραγματευτικές ικανότητες έμπορος.
Άρα;
Άρα, θα την βάλει ένα 25plus, και στη θέα των 21-22Κ μετρητών σου έχει δώσει το κλειδί και την ευχή του. Το κλειδί της όλης υπόθεσης είναι 1. τιμή αγοράς, 2. τιμή εκκίνησης και 3. τιμή πώλησης. Τα 2 και 3 θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε ανώτερα του 1., όμως η απόσταση μεταξύ του 2 και του 3 είναι εξαιρετικά ελαστική, ακόμα και αν είναι αρχικά μεγάλη. Αν η τιμή εκκίνησης είναι στο θεό -γιατί ο έμπορας έχει 'αποφασίσει' ότι πάει για μεγάλα κέρδη- και δεν κάνει σοβαρά, καθοδικά βήματα προς το 3., η άποψή μου είναι ότι μόνο από τύχη θα πουληθεί το αμάξι σε κάποιον αφελή.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
5. Αν γίνει τελικά αυτό που σκέφτονται και θέλουν -και αναγκάζονται- να κάνουν οι τράπεζες, δηλ. ανοιχτές σε ιδιώτες δημοπρασίες -των χιλιάδων αυτοκινήτων που έχουν μαζέψει- η ταφόπλακα για τους εμπόρους θα είναι βαριά και ασήκωτη.αυτό ακούγεται 1+ χρόνο και δεν έχουμε δει τίποτα.
στο τέλος θα το κάνουν και δεν θα ενδιαφέρεται κανένας. -
Πλέον όχι μόνο επιβαρύνονται με ραγδαία, πρωτοφανή απαξίωση, έχουν επιπλέον και το κόστος φύλαξης, συν ότι σε μερικές περιπτώσεις με το στριμωξίδι που έχει πέσει, σύντομα θα υπάρχει πρόβλημα χώρου. Ίσως, να μην υπάρχει άλλη επιλογή, προς το παρόν οι έμποροι έχουν πέσει πάνω τους για να μην γίνει, αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχουν οι τράπεζες.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Εγώ δέχομαι ότι σου απάντησαν τίμια....Aγγελε, επαναλαμβανω, δεν πουλαει 'κανενας' εμπορος το αυτοκινητο που λεμε για λιγοτερα απο 28Κ. Οι τιμες ξεκινανε απο 28Κ και ανεβαινουν μεχρι τα 35-38Κ αναλογα την ηλικια και τη κατασταση. Το ποσο τα εχουν αγορασει ειναι ενα θεμα, αλλα δε βλεπω το λογο να τα πουλησουν 20Κ οταν μπορουν ανετα να τα δωσουν 25-30Κ.
σε μενα, οι εμποροι που ξερω, με τα μετρητα στο χερι θα μου το εδιναν 28Κ τελικη και καλυτερη δυνατη τιμη.
-
Οι τιμες για τις Μ3 ειναι για αυθεντικες Μ3 ;Γιατι κατι διαβασα για καροτσες και μοτερ και αλλιως δηλωμενες κλπ.Δεν λεω για ποιοτητα μετατροπης κλπ αλλα φανταζομαι οτι αλλη τιμη θα εχει μια αυθεντικη Μ3 απο μια μετατροπη σε Μ3.
Τιμες μεταχειρισμενων