-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αυτό το μέρος του κλειδιού, δεν παίξει το ρόλο του κλειδώνω ξεκλειδώνω την πόρτα και ΔΕΝ μπαίνει στις κλειδαριές του οχήματος.anyway .....
Sorry άλλος έπρεπε να ρωτήσει αλλά εγώ μπερδέυτηκα.Δηλαδή στη μίζα δεν βάζεις αυτό το πλαστικό???
-
Εγώ το ξέρω αλλά προφανώς ο φίλος που ρώτησε αρχικά έχει μείνει με αυτή την εντύπωση.
Άλλωστε γι' αυτό έφερα και το παράδειγμα με τις Mercedes ή τα ακριβότερα VAG.Συμπέρασμα: No reason to worry about. Το αντίθετο.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Για να γίνω πλήρως κατανοητός αυτό το τμήμα του κλειδιού εννοώ:
Αν είναι πλαστικό ναι με χαλάει. Γιατί δηλαδή σε όλα τα VW group να ναι μεταλλικό?
Το αμάξι δεν το έχω κλείσει ακόμα. Θα του κάνω test drive πρώτα κ αν δω ότι με ικανοποιεί οδηγικά θα το κλείσω ειδάλλως θα εξετάσω εναλλακτικές λύσεις
Γιατί στα περισσότερα μοντέλα του VW group χρησιμοποιούν φτηνότερη τεχνολογία,
ήτοι κλειδί με μεταλλικό στέλεχος.
Φυσικά σε ακριβότερα μοντέλα του VW group χρησιμοποιούν διαφορετικό κλειδί.Αν αυτό σε απασχολεί και δε θες Volvo, να μην σε απασχολεί.
(Τότε κι όσοι έχουν Merc θα έπρεπε να τις δώσουν πάραυτα...)ότι τα VW χρησιμοποιούν φτηνότερη τεχνολογία, από που έβγαλες το συμπέρασμα ....
μήπως είσαι κλειδαράς ?
πλαστικό .... 0,83284gr πιο ελαφρύ λέμε.....
πλήρως ηλεκτρονικό είναι .... απλά μοιάζει με (συμβατικό) κλειδί, για να μπαίνει (κουμπώνει) στο ταμπλό.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για να γίνω πλήρως κατανοητός αυτό το τμήμα του κλειδιού εννοώ:
Αν είναι πλαστικό ναι με χαλάει. Γιατί δηλαδή σε όλα τα VW group να ναι μεταλλικό?
Γιατι τα παλαιοτερα ή αυτα που χρησιμοποιουν παλαιοτερη τεχνολογια (H Skoda ή το Golf V πχ εχει αυτο με το κουμπακι που ξεδιπλωνει το κλειδι) εχουν συμβατικο κλειδι...Ενα οποιοδηποτε συγχρονο Vag (Α4/A5/Q5) θα δεις οτι εχει κλειδι εφαμιλλο με αυτο που φαινεται στη φωτο του johnkyr πιο πανω*, πληρως ηλεκτρονικο δηλαδη, το οποιο ειναι πολυ πιο ασφαλες. Για οπου χρειαζεται κανονικο κλειδι αυτο κρυβεται μεσα στο κελυφος.
*Αυτο βεβαια ειναι ενα βημα παρα περα γιατι ειναι το PCC-Personal Car Communicator- το οποιο εξ αποστασεως σου δινει πληροφοριες για το status του αυτοκινητου...live σε μια αποσταση 50-100 μετρων, και last status απο εκει και περα πατωντας το i.
Πολύ μάλλον ασχολούμαστε με το κλειδί όμως χωρίς λόγο.Αν δεν ήταν καλό η Volvo θα το είχε αλλάξει γιατί ως premium μάρκα δεν θα έβαζε σε κίνδυνο το όνομά της.Και τι να κάνουμε κάρτα renault handsfree δεν έχει καμία από τις προαναφερόμενες εταιρίες(και να την δίνει και σε αυτοκίνητο με 20000 χιλιάρικα τιμή)
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
αυτό το μέρος του κλειδιού, δεν παίξει το ρόλο του κλειδώνω ξεκλειδώνω την πόρτα και ΔΕΝ μπαίνει στις κλειδαριές του οχήματος.
anyway .....
Sorry άλλος έπρεπε να ρωτήσει αλλά εγώ μπερδέυτηκα.Δηλαδή στη μίζα δεν βάζεις αυτό το πλαστικό???
Ναι...απλα επειδη ειναι το πρωτης γενιας τετοιο κλειδι της Volvo θυμιζει κλειδι. To σχημα θα μπορουσε να ειναι οτιδηποτε..
οπως της Saab
της Mercedes
της bmw
της Audi
και του νεου στυλ της Volvo (σε ολα τα υπολοιπα μοντελα)
...κοινως ολες οι premium εταιρειες εχουν αυτου του τυπου κλειδια.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
αυτό το μέρος του κλειδιού, δεν παίξει το ρόλο του κλειδώνω ξεκλειδώνω την πόρτα και ΔΕΝ μπαίνει στις κλειδαριές του οχήματος.
anyway .....
Sorry άλλος έπρεπε να ρωτήσει αλλά εγώ μπερδέυτηκα.Δηλαδή στη μίζα δεν βάζεις αυτό το πλαστικό???
Ναι...απλα επειδη ειναι το πρωτης γενιας τετοιο κλειδι της Volvo θυμιζει κλειδι. To σχημα θα μπορουσε να ειναι οτιδηποτε..
οπως της Saab
της Mercedes
της bmw
της Audi
και του νεου στυλ της Volvo (σε ολα τα υπολοιπα μοντελα)
...κοινως ολες οι premium εταιρειες εχουν αυτου του τυπου κλειδια.
δηλαδή είναι σαν κάρτα κλειδί? Αλλά αυτό δεν το γυρνάς στην μίζα?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
... ότι τα VW χρησιμοποιούν φτηνότερη τεχνολογία, από που έβγαλες το συμπέρασμα ....μήπως είσαι κλειδαράς ?
πλαστικό .... 0,83284gr πιο ελαφρύ λέμε.....
πλήρως ηλεκτρονικό είναι .... απλά μοιάζει με (συμβατικό) κλειδί, για να μπαίνει (κουμπώνει) στο ταμπλό.
Δηλαδή... υπάρχει αμφιβολία;
Το 'πλαστικό' κλειδί είναι πλήρως ηλεκτρονικό
ακριβώς γιατί παρέχει μεγαλύτερη αντικλεπτική προστασία.Η διαφορά στο κόστος προκύπτει από το ότι στο εργοστάσιο (VAG είπα και όχι VW)
κοστίζει λιγότερο η παρωχημένη τεχνολογία με τον κλασικό αφαλό στην κλειδαριά,
όταν θα πάει να την παραγγείλει από τη Valeo ή τη Bosch λόγου χάρη,
σε σχέση με το πλήρως ηλεκτρονικό κλειδί.Εκτός κι αν υποννοείς ότι στα φτηνότερα μοντέλα το VAG δεν κάνει εκπτώσεις,
ενώ στα ακριβότερα κάνει (με τις αντίστοιχες εκπτώσεις στην ασφάλεια βεβαίως).Φυσικά και κανένας γενικός καασκευαστής δε θα έμενε στα κλασικά κλειδιά αν αυτά ήταν ακριβότερα.
Και εννοείται πως ούτε λόγος που τα παλιότερα Merc/BMW/Audi κλπ είχαν το 'κλασικό' κλειδί,
ενώ τα σύγχρονα έχουν το 'πλαστικό' ηλεκτρονικό...Έλεος δηλαδή, είπαμε δυσπιστία αλλά αυτό ξεπερνά κάθε λογική,
επιτέλους δηλαδή κάποια πράγματα προχωράνε μπορστά και όχι πίσω
ακόμα και στην αυτοκινητοβιομηχανία για το καλό του καταναλωτή καμιά φορά... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...κοινως ολες οι premium εταιρειες εχουν αυτου του τυπου κλειδια.Και το κλειδι του Micra των 13.000€ ... με εκκίνηση απο περιστροφικό διακόπτη δίπλα απο το τιμόνι (με κρυφή κλειδαριά), και ενσωματωμένο πτυσσόμενο μεταλλικό κλειδί για χειροκίνητη εκκίνηση αν ο πομπός δεν έχει μπαταρία!
Λίγα ... 'φρου φρου' νικελ κλπ για εντυπωσιασμό να είχε!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...κοινως ολες οι premium εταιρειες εχουν αυτου του τυπου κλειδια.
Και το κλειδι του Micra των 13.000€ ... με εκκίνηση απο περιστροφικό διακόπτη δίπλα απο το τιμόνι (με κρυφή κλειδαριά), και ενσωματωμένο πτυσσόμενο μεταλλικό κλειδί για χειροκίνητη εκκίνηση αν ο πομπός δεν έχει μπαταρία!
Λίγα ... 'φρου φρου' νικελ κλπ για εντυπωσιασμό να είχε!!!Είπαμε Renault-Nissan Alliance.Μια οικογένεια είμαστε με τους Ιάπωνες.
-
Βλεπω πως το συνδρομο 'αφηνω τα κλειδια της κουρσας στο τραπεζι του καφενειου' καλα κρατει...
(δε λεω για του μικρα )
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Βλεπω πως το συνδρομο 'αφηνω τα κλειδια της κουρσας στο τραπεζι του καφενειου' καλα κρατει...(δε λεω για του μικρα )
Σε παρακαλώ την κάρτα με την δερμάτινη θυκούλα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Είπαμε Renault-Nissan Alliance.Μια οικογένεια είμαστε με τους Ιάπωνες.Δεν ξέρω τι έχουν τωρα τα Renault (τελευταίο που είδα ήταν η κάρτα της Laguna II που έμπαινε σε μια σχισμή). Του Micra αρκεί να ξεκλειδώσεις τις πόρτες. Μετα, τα κλειδιά στη τσάντα/τσέπη και το αμάξι ... ξεκινά με τον διακόπτη.
Αν 'εβλεπε' το κλειδί και στο πλησίασμα προς το αυτοκίνητο και ξεκλείδωνε μόνο του ... τότε θα έλεγα για την ΠΙΟ premium διαδικασία ξεκινήματος ενός μικρού αυτοκινήτου.
Από εκεί και πέρα ... επάνω σε τραπέζι ο πομπός με το μαυρο δερμάτινο μπρελόκ με το σήμα της Nissan θα μπορούσε να δώσει και μια εικόνα ... GTR! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Είπαμε Renault-Nissan Alliance.Μια οικογένεια είμαστε με τους Ιάπωνες.
Δεν ξέρω τι έχουν τωρα τα Renault (τελευταίο που είδα ήταν η κάρτα της Laguna II που έμπαινε σε μια σχισμή). Του Micra αρκεί να ξεκλειδώσεις τις πόρτες. Μετα, τα κλειδιά στη τσάντα/τσέπη και το αμάξι ... ξεκινά με τον διακόπτη.
Αν 'εβλεπε' το κλειδί και στο πλησίασμα προς το αυτοκίνητο και ξεκλείδωνε μόνο του ... τότε θα έλεγα για την ΠΙΟ premium διαδικασία ξεκινήματος ενός μικρού αυτοκινήτου.
Από εκεί και πέρα ... επάνω σε τραπέζι ο πομπός με το μαυρο δερμάτινο μπρελόκ με το σήμα της Nissan θα μπορούσε να δώσει και μια εικόνα ... GTR!Λοιπόν από το Fluence.Πλησιάζεις.Ακουμπάς το πόμολο και ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο.Μπαίνεις πατάς συμπλέκτη και το πλήκτρο start και μπουμ παίρνει μπροστά.Κι όλα αυτά με την κάρτα στην τσέπη.
Χαλαρά δηλαδή. -
Πάντως φίλε μην το σκέφτεσε για το S40.Με την τιμή που έχει όρμα του.Ποιοτικό είναι,premium είναι.Αν δεν σε ενοχλεί ο παλιολιθικός κινητήρας όρμα του.
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Βλεπω πως το συνδρομο 'αφηνω τα κλειδια της κουρσας στο τραπεζι του καφενειου' καλα κρατει...Στάνταρ ....
Και εγώ στο καφενείο αφήνω το Γαλλικό κλειδί μου και όλοι με ρωτούν για την κουρσάρα μου ...
Γαλλικό κλειδί με display σύγχρονο... λύνει προβλήματα, βάζει μπρος...και ψήνει και καϊφέ...
-
καλο
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Βλεπω πως το συνδρομο 'αφηνω τα κλειδια της κουρσας στο τραπεζι του καφενειου' καλα κρατει...
Στάνταρ ....
Και εγώ στο καφενείο αφήνω το Γαλλικό κλειδί μου και όλοι με ρωτούν για την κουρσάρα μου ...
Γαλλικό κλειδί με display σύγχρονο... λύνει προβλήματα, βάζει μπρος...και ψήνει και καϊφέ...
-
Εγώ πάντως δεν κάνω πλάκα τα κάνει αυτά που λέω.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εγώ πάντως δεν κάνω πλάκα τα κάνει αυτά που λέω.Προσωπικά αστειεύομαι και φυσικά δεν αντιλέγω με όσα γράφετε...
Και σόρυ για το offtopic ...
-
Σιγά την τεχνολογία. Και η volvo έχει σύστημα χωρίς κλειδί. Μόνο που επειδή είναι premium μάρκα το έχει ως extra εξοπλισμό κ πρέπει να το πληρώσεις για να το βάλεις
Στην Ελλάδα άμα αφήσεις Γαλλικό κλειδί σε τραπέζι καφετέριας θεωρείται υποτιμητικό
Πάντως κακά τα ψέματα οι Γάλλοι είναι μπροστά σε κάτι τέτοια εφετζίδικα κόλπα. Το μόνο κακό είναι ότι χαλάνε πιο εύκολα κ σου μένει η χαρά στα δόντια..
πολλή φασαρία κάναμε για ένα κλειδί . Εννοείται το κλειδί δεν αποτελεί λόγο για να αγοράσεις ή όχι ένα αυτοκίνητο. Ας ήταν κ χάρτινο εγώ δεν έχω πρόβλημα....θα ταν κ οικολογικό
Eρώτηση για Volvo S40 1.6 βενζίνης