-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Συνήθως 4Χ12W RMS. Αν είσαι τυχερός θα βρεις κάτι που βγάζει 15W.Συνήθως είναι 4Χ7 wRms.
-
Ο χρήστης Dragonlord έγραψε:
Σκέφτομαι μήπως μπορεί να είναι τα ηχεία συνδεδεμένα εκτός φάσης.Ένας εύκολος τρόπος για να διαπιστώσεις κάτι τέτοιο, είναι να παίξεις με το balance.
Αν δίνοντας μόνο στο ένα κανάλι, ακούς πιο γεμάτο-μπασάτο ήχο, τότε ένα από τα μεγάφωνα είναι ανάποδα. -
Στα γρήγορα κάποια στοιχεία, γιατί στην πραγματικότητα τέτοια ζητήματα χωράνε πολύ ανάλυση:
- οι ενσωμετωμένοι ενισχυτές των πηγών ΔΕ μπορούν σε καμία περίπτωση να ξεπερνάνε τα 19-20 βατάκια, συγκεκριμένα οι πιο ισχυροί ενσωματωμένοι ενισχυτές που έχω δει βρίσκονται στα 18,7RMS@13,8volt.
O λόγος για αυτή τη 'μειωμένη' απόδοση, που βρίσκεται τόοοοοοοσο μακριά από τα 4χ50 που αναγράφουν οι πηγές δεν είναι τίποτε άλλο από απλά μαθηματικά: αν δεχθούμε ότι Iσχύς=Βολτ Χ Αμπέρ, τότε έχουμε 13,8βολτ (αισιόδοξο αλλά ρεαλιστικό νούμερο) Χ 10 (το νούμερο της ασφάλεια της πηγής, οπότε δεχόμαστε ότι όλα τα αμπέρ εξυπηρετούν αποκλειστικά και μόνο τους ενισχυτές) = 138WattRMS. Kαθολου ευκαταφρόνητο νούμερο, αλλά ξεχνάμε το βαθμό απόδοσης των αναλογικών ενισχυτών, ο οποίος σε μία τέτοια περίπτωση δε μπορεί να ξεπερνά το 60% (το υπόλοιπο 40% μετατρέπεται σε θερμότητα), άρα μας προκύπτουν 82 και κάτι ψιλά βατόπουλα, οπότε δια του 4 (όσα τα κανάλια ενίσχυσης) έχουμε περί τα 20 σπαρταριστά και αξιοποιήσιμα βατ (στην καλύτερη των περιπτώσεων!!!).
- η απογοήτευση που ακολουθεί αρκετές φορές μετά την αντικατάσταση/αναβάθμιση των εργοστασιακών ηχείων με κάποια (καλά) after-market οφείλεται σε δύο κυρίως λόγους:
α) τα after-market (και συγκεκριμένα καλοί δορυφόροι) είναι φτιαγμένα/μελετημένα να αποδίδουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους συνοδεία σοβατής ενίσχυσης και φίλτρων αποκοπής!
β) τα τελευταία χρόνια, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει σημαντικές προόδους και παραδίδει αρκετές φορές μελετημένα/σεταρισμένα, εργοστασιακά συστήματα (ηχεία που δίνουν την 'ψευδαίσθηση' της πληρότητας, ισοστάθμιση αναλόγως της ακουστικής του εκάστοτε οχήματος κτλ) που κάνουν τη δουλειά τους πολύ καλά!
ΆΡΑ, όταν εμείς 'χαλάμε' αυτό το σετάρισμα, ρίχνοντας μέσα ένα πολύ καλό και ποιοτικό, πλην 'αβοήθητο' 2δρομο με την ελπίδα και τον πόθο να αποσπάσουμε ακόμη καλύτερο ήχο από το σύστημά μας, μάλλον έχουμε δαπανήσει πολλά για να αποκτήσουμε... χειρότερο τελικό αποτέλεσμα!
ΝΟΜΟΣ: κάθε καλό after-market σετ/μεγάφωνο πρέπει να συνοδεύεται από τελικό ενισχυτή και το κατάλληλο υψιπερατό/βαθυπερατό φίλτρο (αναλόγως του ηχείου και του ηχητικού φάσματος που καλείται να αναπαράγει). Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να μείνουμε με την απορία πως το νέο μας σύστημα με σούπερ πηγή και ντούπερ 2δρομο που μπορεί να κόστισαν καμιά 400αριά ευρώ έχει πιο 'μάπα' ήχο από το ταπεινό εργοστασιακό ηχοσύστημα...
-
Ερώτηση (προς γνώστες): έχω ένα πολυμηχάνημα 2-DIN και το τοποθέτησα μόνος στο αυτοκίνητο μου, μόνο που το φις καλωδίων του αυτοκινήτου ΔΕΝ ταιριάζει με του μηχανήματος. Και ένα έξτρα σετ καλωδίων του μηχανήματος, πάλι δεν βοηθούσε. Τι κάνω τώρα; Πάω σε κατάστημα με ηχοσυστήματα; Επίσης, την κεραία τηλεόρασης, που να την τοποθετήσω; έχει μαγνητη για να την κολλάω στην οροφή (εξωτερικά), αλλά μου φαίνεται κάπως (την κεραία του GPS την 'κόλλησα' μπροστά και μέσα από το πλαστικό στο παρμπρίζ).
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Ερώτηση (προς γνώστες): έχω ένα πολυμηχάνημα 2-DIN και το τοποθέτησα μόνος στο αυτοκίνητο μου, μόνο που το φις καλωδίων του αυτοκινήτου ΔΕΝ ταιριάζει με του μηχανήματος. Και ένα έξτρα σετ καλωδίων του μηχανήματος, πάλι δεν βοηθούσε. Τι κάνω τώρα; Πάω σε κατάστημα με ηχοσυστήματα; Επίσης, την κεραία τηλεόρασης, που να την τοποθετήσω; έχει μαγνητη για να την κολλάω στην οροφή (εξωτερικά), αλλά μου φαίνεται κάπως (την κεραία του GPS την 'κόλλησα' μπροστά και μέσα από το πλαστικό στο παρμπρίζ).-H φίσα συχνά στα κινέζικα δεν ταιριάζει... Αν δεν ξέρεις από αυτά, ο μόνος τρόπος είναι να πας σε μαγαζί με ηχοσυστήματα. Εκεί να τους πεις να φτιάξουν αντάπτορα και να ΜΗΝ κόψουν κανένα καλώδιο!
-Η κεραία της τηλεόρασης, αν είναι με μαγνήτη δεν θα δουλέψει. Καλύτερα ν' αγοράσεις μία που κολλάει σε παράθυρο. Να ξέρεις πάντως πως η απόδοση δεν θα είναι και της προκοπής... -
Εγώ πάλι από όσα έχω δει η φίσα ταιριάζει ακριβώς και κουμπώνει απόλυτα με την καλωδίωση του αυτοκινήτου. Άλλωστε αναφέρετε στη συσκευασία ,με ποιά αυτοκίνητα είναι συμβατό. Η κεραία όπως και να τοποθετηθεί μέσα στην πόλη θα έχει ελάχιστη λήψη. Συμφωνώ με τον HF.Σε ένα ανοιχτό μέρος θα πιάνει μεν, αλλά από τη στιγμή που το αμάξι κινείται το σήμα θα χάνεται συχνά- πυκνά. Καλή λήψη έχω δει μόνο μετά από τοποθέτηση ενισχυτή και αλλαγή με ποιοτικότερη(και ακριβότερη κεραία)Αυτή είναι η εμπειρία μου από το δικό μου και 2 αυτοκίνητα φίλων μου.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Εγώ πάλι από όσα έχω δει η φίσα ταιριάζει ακριβώς και κουμπώνει απόλυτα με την καλωδίωση του αυτοκινήτου. Άλλωστε αναφέρετε στη συσκευασία ,με ποιά αυτοκίνητα είναι συμβατό. Η κεραία όπως και να τοποθετηθεί μέσα στην πόλη θα έχει ελάχιστη λήψη. Συμφωνώ με τον HF.Σε ένα ανοιχτό μέρος θα πιάνει μεν, αλλά από τη στιγμή που το αμάξι κινείται το σήμα θα χάνεται συχνά- πυκνά. Καλή λήψη έχω δει μόνο μετά από τοποθέτηση ενισχυτή και αλλαγή με ποιοτικότερη(και ακριβότερη κεραία)Αυτή είναι η εμπειρία μου από το δικό μου και 2 αυτοκίνητα φίλων μου.+1
Σε όσα αυτοκίνητα έχω δει εγκατεστημένο κάποιο από τα κινέζικα με tv, με τη λήψη έχουν ένα θεματάκι.
-
Καλά, δεν έχω και θέμα με την τηλεόραση, εδώ δε βλέπω στο σπίτι, θα δω στο αμάξι; DVD θα παίζει.. Αυτό με τη φίσα, είναι ένα θέμα. Ξέρετε κανά καλό κατάστημα με ηχοσυστήματα, κτλ που θα μπορούσε να με βοηθήσει; Αν θέλετε στείλτε εδώ ή σε πμ.
ΥΓ: το κινέζικο είναι δώρο, δεν παίζει με αυτή την κρίση να πάω να βάλω επώνυμο 1200 ευρώ. Με την καμία..
-
Αξιολογότατα και πληρέστατα 'επώνυμα' οθονάτα (όλα έχουν επώνυμο, απλώς κάποια είναι γνωστών/established εταιριών) ξεκινάνε από 300€ ή και λιγότερα (συν άντε κάνα 250άρι για τη μεγάλη μουφιά του δέκτη τηλεόρασης)...
Ποιά η ανάγκη να πάει να σκάσει κάποιος 1000+ για οθονάτο?
Οθονάτο θα πρέπει να μπαίνει μόνο αν κάποιος έχει συνδεδεμένο πάνω του και πλοηγό ή έχει τεράστια/απίστευτη συλλογή μουσικών βίντεο και θέλει να τα απολαμβάνει και στο αμάξι ή έχει νήπια/ανήλικα στο πίσω κάθισμα και τα 'διασκεδάζει' στη διαδρομή με γνωστά ταινιάκια για να μη γκρινιάζουν. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις είναι καθαρό νταβατζιλίκι το εξτρά ποσό που πληρώνει κάποιος για οθονάτο, καθώς με αυτά τα λεφτά μπορεί κάποιος να στήσει ολόκληρο ηχοσύστημα (και όχι να αγοράσει απλώς μία πηγή). Γνώμη μου...
-
Nα σου πω την αλήθεια, το κινέζικο έχει 200 ευρώ. Εγώτο θέλω για το DVD, τα video clips, το GPS και άλλες 2-3 λειτουργίες που έχει. Όταν συνέλθουν τα οικονομικά μου, θα φτιάξω με λιγότερα απο 1000 εουρος, ένα καλό υπολογιστή αυτοκινήτου με αποσπώμενη οθόνη αφής, που θα κάνει παπάδες. Απλώς το συγκεκριμένο θέλει χρήμα και πολλή προσωπική δουλειά. Οπότε, κινεζιά και όσο αντέξει
-
Χωρίς να θέλω να σε πικράνω, το carputer είναι άλλη μία μυθώδης και πονεμένη ιστορία... Τα κάθε είδους προβλήματα (τεχνικά, χειρισμού, ασφάλειας κτλ κτλ κτλ), οι ασυμβατότητες και τα κουλά που θα έχεις να αντιμετωπίσεις ίσως να μην κάμψουν το ηθικό σου (ένα ζήτημα λύνεις, τρία ανακύπτουν), αλλά στο τέλος θα ανακαλύψεις ότι δεν άξιζε τον κόπο.
Όσο για τους παπάδες που κάνει το carputer, περιμένω ακόμη να δω κάτι σχετικό και να πεισθώ, καθώς μέχρι να σου κάνει τον παπά, σου βγάζει την πίστη (με τον α ή β τρόπο).
-
Μάλλον ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα για το carputer, γιατί δεν νομίζω πως το πρόβλημα είναι το κόστος πια, εδώ υπάρχουν άλλοι που δίνουν πολύ παραπάνω χρήματα για μια καλή πηγή, για να μην μιλήσω για το πόσα χρήματα έχουν δοθεί σε ολοκληρωμένα ICE...
Το πρόβλημα με τα carputer είναι πως θέλουν πολλή προσωπική δουλειά , ενώ παράλληλα το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά εξασφαλισμένο και εγγυημένο είναι. Ειδικά όταν ένα κινέζικο πια κάνει το 95% σχεδόν των πραγμάτων που πετυχαίνει το carputer και με μικρό κόστος...
Το κακό είναι στην περίπτωσή μου, πως δεν έχω χώρο (BMW σειρά 1) για οθόνη 2DIN στην κονσόλα, οπότε θ' ακολουθήσω την λύση του PNA στην οθόνη του Navi.
Όταν βρω χρόνο (τα έχω αγοράσει εδώ και μήνες! )
Youtube Video -
Προς το παρόν βάζω τον κινέζο και ο Κομφούκιος βοηθός. Κατά δεύτερον, είδα με τα μάτια μου carputer (ωραίος όρος, δε τον γνώριζα ) και όντως κάνει παπάδες. Το παλικάρι που το έφτιαξε στο αυτοκίνητο του, δεν έχει ρίξει τα τρελλά λεφτά, αλλά ΠΟΛΛΗ προσωπική δουλειά. Και ότι θέλει να κάνει στο αμάξι και έχει σχέση με ηλεκτρονικά, σένσορες, κτλ το κάνει μέσω του carputer. Κάποια στιγμή, θα ανεβάσω την δουλειά του..
-
Dodger, περιμένω να δω τη δουλειά με το carputer με μεγάλο ενδιαφέρον! Όταν μπορέσεις κάποια στιγμή...
Τώρα, ο Κομφούκιος ίσως να μη χρειαστεί ποτέ ως συνδρομή του Κινέζου, καθώς πράγματι καταφέρνουν να δίνουν λύσεις στο 95% των περιπτώσεων και μάλιστα με τρόπο σχετικά αξιοπρεπή. Καλώς ή κακώς όμως, το άλλο 5% (το οποίο δεν μπορούν να πετύχουν) έχει το ενδιαφέρον στο κεφάλαιο ICE, εικόνα/ήχο στο αυτοκίνητο κτλ ...
Για να μην αναφέρω καθόλου το τραγικό παράδειγμα φίλου, ο οποίος παρά τις έντονες ενστάσεις, αγόρασε τον υπερεξοπλισμένο Κινέζο, τον εγκατέστησε κανονικότατα, τον χάρηκε για λίγο και μία πρωΐα που πήγε να ανοίξει την πηγή, έγινε πυροτέχνημα (προφανώς λόγω σαβαρού βραχυκυκλώματος) συμπαρασύροντας μέχρι και τον εγκέφαλο του Golf . Tου βγήκε ο κούκος αϊδόνι με άλλα λόγια, κάθωτι εγγυήσεις και ιστορίες δεν ήθελε να του αναγνωρίσει κανείς! Δε λέω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο κάθε μέρα, αλλά προσωπικά έχω δει πολλά ανάλογα 'περιστατικά' (τα οποία οφείλονται στη νομοτελειακά υποδεέστερη ποιότητα κατασκευής - φτήνια ολέ!).
-
Ισως καποια ασφαλεια να τον γλυτωνε.
-
Άσχετο:
το άνωθεν εικονιζόμενο μαραφέτι δενε ίναι ασφάλεια, αλλά αυτόματο ρελέ... 'Οτι χειρότερο μπορεί να βάλει κάποιος στο αμάξι του από άποψη διαχείρισης πόρων και ποιότητας (τεράστια εσωτερική αντίσταση=απώλεια πολύτιμου voltage). Απαγορεύονται δια ροπάλου!
Πάντως, ούτε με ασφάλεια θα σωζότανε...
-
Splash-proof circuit breakers for car audio systems. The power supply is cut off instantly in case of a short circuit.
http://www.car-body-kit.co.uk/car_fuses.html
Δεν ειμαι ειδικος αλλα σαν ασφαλεια το καταλαβα και οχι σαν ρελε. -
Κάνεις και reset.... δεν είναι ασφάλεια, αυτόματος διακόπτης είναι.
-
(Που είσαι βρε Ερνέστο, χαθήκαμε..)
Ώστε είναι τόσο προβληματικά τα ρελέ, ε;
Και τι βάζουμε, όταν θέλουμε να απομονώνουμε την μπαταρία από το υπόλοιπο σύστημα;
Διότι έχω βαρεθεί να βιδώνω/ξεβιδώνω τα παξιμάδια των πόλων.
Και η λύση της anl ασφαλειοθήκης απορρίπτεται.. -
Eρνεστο μια που φαινεται να το κατεχεις,εχω ενα προβλημα,οπως αναφερεις και πισω αλλαξα μανιασια πηγη-ηχεια αλλα δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
Ποιο συγκεκριμενα εβαλα το KENWOOD KDC-W6641UY
CD Player with MP3/WMA/AAC decoder built-in
Aux input(rear) (Mini-jack)to connect portable audio players
USB I/F (rear)
Variable illumination with emotional illumination effect.
Mono full dot FL display - 3 line
External media control capability
iPod digital connection, bluetooth (handsfree + audio) ready
2 preouts with 2.5V output level
4 x 50W max output power with MOSFET
και 13 cm ηχεια με τουιτερ της hertz.
Το θεμα ειναι οτι αισθανομαι οτι δεν εχει βαθος ο ηχος,ειναι αρκετα στεγνος και τα μπασα ειναι αρκετα αδυναμα,ενω οσο μεγαλωνεις την ενταση ο ηχος γινεται τσιριχτος και σου τρυπαει τα αφτια.
Να υποθεσω οτι το προβλημα ειναι η ελλειψη ενισχυτη?Αν ναι εχεις να προτεινεις κατι σχετικα προσιτο.Μηπως να εβαζα και ενα μπασο?Ο χωρος του αυτοκινητου ειναι κατω του μηδεν(smart roadster)οποτε μαλλον προς 'φετα' πρεπει να στραφω,η λες να ειναι too much?Απο οσο ξερω αν θελω να βαλω μπασο τοτε ο ενισχυτης πρεπει να ειναι μεγαλυτερος?
Σε ζαλισα
Car audio [#2]