Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 488
    • 489
    • 64 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lll last edited by

      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

      Έτσι μετράει η peugeot και σου ανάβει το λαμπάκι για αλλαγή στα τακάκια.

      Τη διαρροη απο τα σωληνακια και τις συνδεσεις την εχουν ακουστα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Υπερβάλει ο Θανάσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanos last edited by

          Ο χρήστης lll έγραψε:

          Έτσι μετράει η peugeot και σου ανάβει το λαμπάκι για αλλαγή στα τακάκια.

          Τη διαρροη απο τα σωληνακια και τις συνδεσεις την εχουν ακουστα?

          Ναι και που ειναι το πρόβλημα;

          Βάζοντας εναν αισθητήρα εκεί, κερδίζεις και αυτό, γιατί σε περίπτωση που γίνει μια διαρροή θα δει το σύστημα λιγότερη ποσότητα στο δοχείο και πάλι θα σου ανάψει το λαμπάκι.
          Άρα θα το ελένξεις πριν μείνεις απο υγρά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Υπερβάλει ο Θανάσης.

            Δεν υπερβάλω ρε συ!

            Αυτή ηταν η απάντηση του μηχανικού όταν το πήγα για αλλαγή στα τακάκια και είδα οτι δεν έχουν το καλωδιάκι την γείωσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Καλά, μαλακίες είναι αυτά...

              Το φλοτεράκι στο παγούρι υπάρχει πρώτα από όλα για να σε προειδοποιήσει για επικίνδυνη μείωση της στάθμης υγρού των φρένων. Δεν ανάβει με την παραμικρή μεταβολή. Από κει και πέρα, όσο φαγώνονται τα τακάκια σαφώς και πέφτει η στάθμη στο παγούρι σιγά σιγά από το max... Τώρα αν έχεις αποκλείσει όλες τις διαρροές (λαστιχάκια, τσιμουχάκια, σκατουλάκια, σερβό κλπ) τότε έχεις φαγωμένα τακάκια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Οκ, αλλά παραμένει το γεγονός οτι απο εκεί βλέπει ο εγκέφαλος αν έχεις ή δεν έχεις τακάκια.

                Και στην τελική, αν δεις οτι εχει μειωθεί η στάθμη στο δοχείο, πρέπει να πας να το κοιταξεις για τυχών διαρροή και θα δεις αν εχεις ή δεν έχεις τακάκια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Έχεις στο 207 αποκλειστική λυχνία για αλλαγή τακακίων(κίτρινη); Διαφορετική από την κόκκινη του χειροφρένου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Έχεις στο 207 αποκλειστική λυχνία για αλλαγή τακακίων(κίτρινη); Διαφορετική από την κόκκινη του χειροφρένου;

                    Μην μου βάζεις δυσκολα, δεν θυμαμαι...

                    Αλλά σίγουρα δεν εχουν καλωδιάκι τα τακάκια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Θέλω να πω, από όσο ξέρω δεν έχεις τέτοιο πράγμα, ούτε ο εγκέφαλος κάνει τέτοιο υπολογισμό για τα τακάκια. Η ένδειξη αφορά την στάθμη και μόνο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanos last edited by

                        Οκ αν παίζει έτσι, που δεν αντιλέγω, παιζει και να παιζει
                        Πως βλέπεις αν θελουν αλλαγή τα τακάκια σου;

                        Απλά δεν μπορείς να το δεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harlek last edited by

                          Και να συμπληρώσουμε ότι για να είναι αξιόπιστη η στάθμη για τον έλεγχο των τακακίων θα πρέπει να μη μας έχει συμπληρώσει κανείς υγρά με μισοφαγωμένα τακάκια σε σέρβις (συχνά 'προθυμοποιούνται' και το κάνουν)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pico last edited by

                            Ρώτησα επειδή πλησιάζω το 1ο service και εφόσον η στάθμη έχει πέσει ανεπαίσθητα (γλύφει την γραμμή του max από την κάτω μεριά ενώ καινούριο την έγλυφε από την πάνω), σκέφτομαι να μην τους πω για έλεγχο στα τακάκια, γιατί και αυτό χρεώνεται νομίζω (σε ρωτάνε αυτοί βασικά αν θες ή όχι).

                            Άν μπορώ να έχω μια καλή εκόνα από την στάθμη, γιατί να μην το εκμεταλλευτώ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drosxo last edited by

                              Μιας που μιλαμε για φλοτερ, θα θελα τα φωτα σας. Στο A4 Β5 που εχω, ο δεικτης βεζινης χαλασε και εδειχνε αδειο ρεζερβουαρ. Βρηκα αυτο http://www.audiworld.com/tech/elec77.shtml το αρθρο και ανοιγοντας το καπακι της αντλιας ειδα οτι ο προηγουμενος ειχε βαλει χερι , ειχε αλλαξει το φλοτερ και οι κονεκτορες ηταν στον αερα λογω κακης τοποθετησης.
                              Αλλα το σημαντικοτερο ειναι οτι η γραμμη της επιστροφης της υπερχειλησης ηταν κι αυτη στον αερα. Εννοω οτι το σωληνακι που δειχνει στη 2η φωτογραφια σαν overflow return, οταν ανοιξα το εν λογω καπακι δεν ηταν συνδεδεμενος με το σωληνακι που εφευγε μεσα στο ρεζερβουαρ οπως επρεπε, αλλα εριχνε τη βενζινη κατευθειαν στο ρεζερβουαρ.
                              Τα καλα νεα ειναι οτι ο δεικτης βεζινης λειτουργει και παλι αλλα αυτο με την επιστροφη της υπερχειλησης,
                              ειναι κατι επικινδυνο; Μπορει καποιος να με διαφωτισει; Ευχαριστω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lll last edited by

                                Κατι τελευταιο για τα φρενα, οι Vagέληδες εχουν τρεις ενδειξεις στο ταμπλο. Μια για χειροφρενο, μια για επικινδυνη σταθμη υγρου φρενων και μια για φαγωμενα τακακια. Τωρα πως υπολογιζει τα φαγωμενα τακακια... δεν ξερω.... Για καλωδιο δεν ξερω αν εχει στα τακκακια αλλα θα εχει καποιο συστημα ο γερμανος ! δεν ειναι και γαλλος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Τα τακακια εχουν ενα καλωδιο πακτωμενο μεσα τους .Οταν φαγωθουν αρκετα τοτε η ακρη του καλωδιου ερχεται στην επιφανεια ,ακουμπα στον δισκο οταν πατας φρενο και κλεινει το κυκλωμα αναβωντας το λαμπακι.Δεν ειναι δα και διαστημικη τεχνολογια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    Τα τακακια εχουν ενα καλωδιο πακτωμενο μεσα τους .Οταν φαγωθουν αρκετα τοτε η ακρη του καλωδιου ερχεται στην επιφανεια ,ακουμπα στον δισκο οταν πατας φρενο και κλεινει το κυκλωμα αναβωντας το λαμπακι.Δεν ειναι δα και διαστημικη τεχνολογια.

                                    Το δικό μου δεν εχει λεμε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                      Τα τακακια εχουν ενα καλωδιο πακτωμενο μεσα τους .Οταν φαγωθουν αρκετα τοτε η ακρη του καλωδιου ερχεται στην επιφανεια ,ακουμπα στον δισκο οταν πατας φρενο και κλεινει το κυκλωμα αναβωντας το λαμπακι.Δεν ειναι δα και διαστημικη τεχνολογια.

                                      Το δικό μου δεν εχει λεμε

                                      Δεν μας νοιαζει .

                                      χοχοχο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Αν δεν έχει καλώδιο για να ανάβει φωτάκι τότε το λαμάκι που ακουμπάει στο δίσκο (αυτό που κλείνει το κύκλωμα και ανάβει το φωτάκι) κάνει ένα ελαφρό σφύριγμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tractioner last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Αν δεν έχει καλώδιο για να ανάβει φωτάκι τότε το λαμάκι που ακουμπάει στο δίσκο (αυτό που κλείνει το κύκλωμα και ανάβει το φωτάκι) κάνει ένα ελαφρό σφύριγμα.

                                          H opel το συνηθήζει, πολύ απλή μέθοδος αποτελεσματικη κ πιο αξιοπιστη απο το καλώδιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης htanso21 έγραψε:

                                            Τα τακακια εχουν ενα καλωδιο πακτωμενο μεσα τους .Οταν φαγωθουν αρκετα τοτε η ακρη του καλωδιου ερχεται στην επιφανεια ,ακουμπα στον δισκο οταν πατας φρενο και κλεινει το κυκλωμα αναβωντας το λαμπακι.Δεν ειναι δα και διαστημικη τεχνολογια.

                                            Το δικό μου δεν εχει λεμε

                                            Έχει ο άλλος δικός μου γάλλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 64 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr