-
Του http://www.youtube.com/watch?v=h1NtsEyfkbs ειναι;
-
-
μπορει να ειναι αναπηρος πολεμου της ελλαδας
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
μπορει να ειναι αναπηρος πολεμου της ελλαδαςχαχα καλοοοοο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Του http://www.youtube.com/watch?v=h1NtsEyfkbs ειναι;Ναι και το μπρελοκ στο κλειδι ειναι διαφημιστικο απο την εταιρια μεταφορων..
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ούτε μια , ουτε δυο , ουτε καν τρεις....http://www.youtube.com/watch?v=d63onfZ5-zo&feature=relatedκαλα ε φανταστικο βιντεο απιθανο τοσες πολες μαζεμενες και περναγανε και σβελτα πολυ καλο.
τωρα αυτο μοναχα ως χιουμοριστικο μπορω να το εκλαβω γτ καποιος ναναι τοοοσοοο καγκουρας δεν το πιστευω
-
-
Ύστερα από 24h συμβίωσης στους δρόμους της Νέας Υόρκης με ένα “Fiat 430 Spider” (aka: Ferrari)….. !!! έχουμε και λέμε…
Αυτό που πραγματικά με εντυπωσίασε ήταν ο ήχος, ιδίως όταν έμπαινα σε τούνελ τα έχωνα και μιλάμε για την απόλυτη κ@VΛ@, το τιμόνι ήταν πολύ άνετο (το περίμενα ποιο σκληρό) και φυσικά δεν με χάλασε καθόλου, η θέση οδήγησης καταπληκτική και από επιδόσεις τι να λέμε… αν και δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να το ανοίξω για μεγάλο χρονικό διάστημα (λόγο κίνησης) 490 άλογα είναι αυτά και μάλιστα ατμοσφαιρικά… άμα δεν πάνε και αυτά κλάφτα Χαράλαμπε. Γενικά όμως ευκολοδήγητο αυτοκίνητο (κάτι που δεν το περίμενα).
Ωραία τα pads αλλά μέσα στην κίνηση του Manhattan δεν με βόλεψαν (αλλά είναι θέμα συνήθειας). Επίσης μου έκανε εντύπωση πως παρόλο το μεγάλο πλάτος του υπολογίζεις εύκολα τον όγκο του για παρκάρισμα, σφήνες κτλ και φυσικά το αυτοκίνητο ήταν το αξιοθέατο στην πόλη αφού από όπου και να περνούσα όλοι σήκωναν τα κινητά και της φωτογραφικές μηχανές τους για να το βγάλουν φωτογραφίες.
Τα αρνητικά τώρα…. Αυτό το πλαστικό τζάμι στην κουκούλα μου έσπασε τα νεύρα γιατί από τον ήλιο είχε κιτρινίσει με αποτέλεσμα να μην βλέπω σχεδόν τίποτα από τον κεντρικό καθρέφτη και κοτζάμ Ferrari ένα τζαμάκι πίσω δεν μπορούσαν να βάλουν ;;; Τα κουμπιά για τα παράθυρα δίπλα στο radio cd ;;; έλεος, τιραμόλας έπρεπε να γίνω για να ανοίξω τα τζάμια. Επίσης όταν δεν το είχα cabrio μέσα έτριζε ολόκληρo. Tο Volkswagen μου (aka: Porsche) τρίζει πολύ λιγότερο και φυσικά ούτε λόγος για χώρους για μικροαντικείμενα. Τελος μου έσπασαν τα νευρα τα φλας που ανάβει απλά ενα φωτάκι στο καντράν και δεν βλέπεις ποιο έχεις ανάψει (θα μου πεις.. δεν ξερεις) ναι αλλά εγώ θέλω να το βλέπω.. άσε που δεν ακούγεται και κάποιος ήχος με αποτέλεσμα μερικές φορές να το ξεχνώ αναμμένο.
Τέλος συζητώντας με τον transporter μου είπε πως όλες οι Ferrari που έχουν στην εταιρία (360 & 430) τους έχουν βγάλει διάφορα μηχανικά προβλήματα κατά καιρούς (σε αυτή που οδήγησα εγώ το check engine ήταν συνέχεια αναμμένο μιας και 2 αισθητήρες από ότι μου είπε τους καίγονταν συνέχεια) ενώ οι Porsche 997 (GT2, GT3) που είχαν δεν τους είχαν βγάλει ποτέ πρόβλημα αλλά λόγω ότι ήταν manual οι πελάτες (Αμερικανάκια) τις στούκαραν όλες.
-
Για το φλας που λες πως δεν ακούγεται, διαφωνώ κάθετα! Ακούγεται μάλιστα κι αρκετά έντονα, αλλά στη θέση του συνοδηγού προφανώς επειδή εκεί πρέπει να είναι το ρελέ!
-
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
και κοτζάμ Ferrari ένα τζαμάκι πίσω δεν μπορούσαν να βάλουν ;;;Ισχυριζονται οτι θα ηταν πολυ βαρος αρκετα ψηλα και θα επηρεαζε το handling του αυτοκινητου...
Το ειχε πει και ο Tiff Needell στο fifth gear...
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Για το φλας που λες πως δεν ακούγεται, διαφωνώ κάθετα! Ακούγεται μάλιστα κι αρκετά έντονα, αλλά στη θέση του συνοδηγού προφανώς επειδή εκεί πρέπει να είναι το ρελέ!+1
Με το που το ακουσα πρωτη φορα λεω ''μα καλα μ@λ@κες ειναι τι το καναν να ακουγεται τοσο πολυ μεχρι τον συνοδηγο???'' ,μετα καταλαβα οτι ακουγεται απο την θεση του συνοδηγου -
-
ματ ειναι????
-
Όχι κανονική μαύρη, απλά εκείνη τη μέρα είχε υπερβολική ζέστη και ήλιο και μάλλον αυτό κάνει να φαίνεται έτσι.
-
Την οδηγησες ? για πες λεπτομερειες
-
Όχι, δεν είχα αυτή την τύχη! Την έβαλα μπρος όμως και πάτησα λίγο γκαζάκι! Απίστευτη η απόκριση του γκαζιού!
-
-
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
offroad την ειχε και εγινε ετσι? Ημαρτον!
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)