-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Όπως κατάλαβες Αλέξανδρε, οι πρωταθλητές της Φ1 δεν είναι μεγάλοι οδηγοί. Μέχρι προχτές μας έλεγε πως ο Μπαρικέλο μετράει με ακρίβεια χιλιοστού στα 300 χλμ το στρίμωγμα στον τοίχο αλλά τώρα ο πρωταθλητής Χιλ κι ο δις πρωταθλητής Χάκινεν του... ξυνίζουνΈπος το παλικάρι! Εύγε νέε μου... keep walking...
δλδ επειδη ο Hill και ο Hakkinen ειναι πρωταθλητες σημαινει πως ειναι και μεγαλοι οδηγοι και μαλιστα τοσο οσο οι Clark και Stewart? να σαι καλα παλιε, μ εκανες και γελασα!
Σε λιγο θ ακουσω οτι επειδη αυτοι εχουν παρει πρωταθλημα (οπως και ο JV μην ξεχναμε φυσικα) ειναι καλυτεροι και απο τον Gilles που δεν εχει παρει!
Η παει συννεφο εδω μεσα τελευταια...
Συννεχισε ομως με κανεις και γελαω!
-
Έπος λέμε!
ΥΓ. Αυτό με τη χούφτα σε κάθε σου ποστ πρόσεξέ το λιγάκι, σαν να σου 'χει μείνει κουσούρι.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Όπως κατάλαβες Αλέξανδρε, οι πρωταθλητές της Φ1 δεν είναι μεγάλοι οδηγοί. Μέχρι προχτές μας έλεγε πως ο Μπαρικέλο μετράει με ακρίβεια χιλιοστού στα 300 χλμ το στρίμωγμα στον τοίχο αλλά τώρα ο πρωταθλητής Χιλ κι ο δις πρωταθλητής Χάκινεν του... ξυνίζουν
Έπος το παλικάρι! Εύγε νέε μου... keep walking...
δλδ επειδη ο Hill και ο Hakkinen ειναι πρωταθλητες σημαινει πως ειναι και μεγαλοι οδηγοι και μαλιστα τοσο οσο οι Clark και Stewart? να σαι καλα παλιε, μ εκανες και γελασα!
Σε λιγο θ ακουσω οτι επειδη αυτοι εχουν παρει πρωταθλημα (οπως και ο JV μην ξεχναμε φυσικα) ειναι καλυτεροι και απο τον Gilles που δεν εχει παρει!
Η παει συννεφο εδω μεσα τελευταια...
Συννεχισε ομως με κανεις και γελαω!
ο hill ηταν μουφα ο hakkinen ομως παραηταν γρηγορος και οδηγος με @@ που ακομη και οταν εμενε στον τελευταιο γυρο ποτε δεν τον εβαλε κατω.. πηρε πρωταθιλημα με μια απο τις χειροτερες mclaren του αιωνα
αυτο και μονο λεει πολλα -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ο hill ηταν μουφα ο hakkinen ομως παραηταν γρηγορος και οδηγος με @@ που ακομη και οταν εμενε στον τελευταιο γυρο ποτε δεν τον εβαλε κατω.. πηρε πρωταθιλημα με μια απο τις χειροτερες mclaren του αιωνα
αυτο και μονο λεει πολλαΒασικά ο Χάκινεν πήρε και τα 2 του πρωταθλήματα με 2 από τις καλύτερες ΜακΛάρεν όλων των εποχών (μάλλον τις καλύτερες μετά από την εποχή των Προστ & Σένα), αντίστοιχα και ο Χιλ... ομοίως όμως και η συντριπτική πλειοψηφία όσων πήραν πρωτάθλημα. Στις ελάχιστες εξαιρέσεις όσα πρωταθλήματα πάρθηκαν με υποδεέεστερο μονοθέσιο (εστω και λίγο) πάρθηκαν με πουστιές ή έστω υπό πολύ αμφιλεγόμενες συνθήκες.
Επί της ουσίας τώρα, το αρχικό μου ποστ είχε να κάνει αποκλειστικά με το ότι έγραψες πως όλοι οι μεγάλοι οδηγοί ήταν λίγο-πολύ βρώμικοι μέσα στην πίστα, κάτι που προφανώς και δεν ισχύει. Για αυτό παρέθεσα 4-5 πρωταθλητές της Φ1 που μου ήρθαν πρόχειρα εκείνη την ώρα στο μυαλό και δεν ήταν καθόλου βρώμικοι.
Συνειδητά δεν ανέφερα άλλους μεγάλους οδηγούς που δεν ήταν βρώμικοι αλλά δεν έχουν πάρει πρωτάθλημα, ακριβώς για να μη πεταχτεί κανένας 'επικός' και αμφισβητήσει τους αναφερθέντες ως προς τις οδηγικές τους ικανότητες (πρωταθλητής Φ1 σημαίνει αυτόματα μεγάλος οδηγός).
Αλλά όπως όλοι είδαμε, τη σήμερον ημέρα το αυτονόητο είναι δυσνόητο από 'επικούς επιστήμονες' με υφάκι και ξερολισμό που σπάει... καρύδια (προφανώς αναφέρομαι στο VassilisAI).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αλλά όπως όλοι είδαμε, τη σήμερον ημέρα το αυτονόητο είναι δυσνόητο από 'επικούς επιστήμονες' με υφάκι και ξερολισμό που σπάει... καρύδια (προφανώς αναφέρομαι στο VassilisAI).Φαντάσου τι ακούγαμε στις επικές τότε εποχές του stepneygate από σένα αγαπητέ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αλλά όπως όλοι είδαμε, τη σήμερον ημέρα το αυτονόητο είναι δυσνόητο από 'επικούς επιστήμονες' με υφάκι και ξερολισμό που σπάει... καρύδια (προφανώς αναφέρομαι στο VassilisAI).
Φαντάσου τι ακούγαμε στις επικές τότε εποχές του stepneygate από σένα αγαπητέ.
Δεν χρειάζεται να φανταστώ τίποτε αγαπητέ, είναι όλα γραμμένα... αν έχεις κάτι συγκεκριμένο παρέθεσε το για περαιτέρω ανάλυση εάν το επιθυμείς. Έτσι κι αλλιώς κωλοβαράμε που κωλοβαράμε στο μαγαζί, να περάσει κι η ώρα
(βάλε και τα δικά σου ποστς αν είναι )
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Όπως κατάλαβες Αλέξανδρε, οι πρωταθλητές της Φ1 δεν είναι μεγάλοι οδηγοί. Μέχρι προχτές μας έλεγε πως ο Μπαρικέλο μετράει με ακρίβεια χιλιοστού στα 300 χλμ το στρίμωγμα στον τοίχο αλλά τώρα ο πρωταθλητής Χιλ κι ο δις πρωταθλητής Χάκινεν του... ξυνίζουν
Έπος το παλικάρι! Εύγε νέε μου... keep walking...
δλδ επειδη ο Hill και ο Hakkinen ειναι πρωταθλητες σημαινει πως ειναι και μεγαλοι οδηγοι και μαλιστα τοσο οσο οι Clark και Stewart? να σαι καλα παλιε, μ εκανες και γελασα!
Σε λιγο θ ακουσω οτι επειδη αυτοι εχουν παρει πρωταθλημα (οπως και ο JV μην ξεχναμε φυσικα) ειναι καλυτεροι και απο τον Gilles που δεν εχει παρει!
Η παει συννεφο εδω μεσα τελευταια...
Συννεχισε ομως με κανεις και γελαω!
ο hill ηταν μουφα ο hakkinen ομως παραηταν γρηγορος και οδηγος με @@ που ακομη και οταν εμενε στον τελευταιο γυρο ποτε δεν τον εβαλε κατω.. πηρε πρωταθιλημα με μια απο τις χειροτερες mclaren του αιωνα
αυτο και μονο λεει πολλαΓρηγορος ναι, συμφωνοι. Πολυ καλος επισης αλλα μεγαλο προσωπικα δεν θα τον ελεγα.
Και τα 2 του πρωταθληματα ομως τα εχει παρει με το ταχυτερο μονοθεσιο της τοτε χρονιας. Η τουλαχιστον ισοδυναμο με το αντιπαλο το '99. Αλλο που ηταν λιγο αναξιοπιστο
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
ο hill ηταν μουφα ο hakkinen ομως παραηταν γρηγορος και οδηγος με @@ που ακομη και οταν εμενε στον τελευταιο γυρο ποτε δεν τον εβαλε κατω.. πηρε πρωταθιλημα με μια απο τις χειροτερες mclaren του αιωνα
αυτο και μονο λεει πολλαΒασικά ο Χάκινεν πήρε και τα 2 του πρωταθλήματα με 2 από τις καλύτερες ΜακΛάρεν όλων των εποχών (μάλλον τις καλύτερες μετά από την εποχή των Προστ & Σένα), αντίστοιχα και ο Χιλ... ομοίως όμως και η συντριπτική πλειοψηφία όσων πήραν πρωτάθλημα. Στις ελάχιστες εξαιρέσεις όσα πρωταθλήματα πάρθηκαν με υποδεέεστερο μονοθέσιο (εστω και λίγο) πάρθηκαν με πουστιές ή έστω υπό πολύ αμφιλεγόμενες συνθήκες.
Επί της ουσίας τώρα, το αρχικό μου ποστ είχε να κάνει αποκλειστικά με το ότι έγραψες πως όλοι οι μεγάλοι οδηγοί ήταν λίγο-πολύ βρώμικοι μέσα στην πίστα, κάτι που προφανώς και δεν ισχύει. Για αυτό παρέθεσα 4-5 πρωταθλητές της Φ1 που μου ήρθαν πρόχειρα εκείνη την ώρα στο μυαλό και δεν ήταν καθόλου βρώμικοι.
Συνειδητά δεν ανέφερα άλλους μεγάλους οδηγούς που δεν ήταν βρώμικοι αλλά δεν έχουν πάρει πρωτάθλημα, ακριβώς για να μη πεταχτεί κανένας 'επικός' και αμφισβητήσει τους αναφερθέντες ως προς τις οδηγικές τους ικανότητες (πρωταθλητής Φ1 σημαίνει αυτόματα μεγάλος οδηγός).
Αλλά όπως όλοι είδαμε, τη σήμερον ημέρα το αυτονόητο είναι δυσνόητο από 'επικούς επιστήμονες' με υφάκι και ξερολισμό που σπάει... καρύδια (προφανώς αναφέρομαι στο VassilisAI).
μ αρεσει που επιμενεις. Με το σκεπτικο σου αφου αυτοματα οποιος παιρνει πρωταθλημα ειναι και μεγαλος οδηγος, οποιος δεν παιρνει δεν ειναι. Επισης, το 2008 ολοι ξερουμε πως αν η Ferrari ηταν πιο αξιοπιστη ο Massa θα ειχε παρει πρωταθλημα. Δεν το εχασε απο κατι οδηγικο αλλα απο ατυχια. Αυτο θα τον εκανε και μεγαλο οδηγο? Αν ο Hamilton δεν το επαιρνε θα ηταν λιγοτερο καλος απ οτι ειναι αφου το πηρε?
Το επομενο που θ ακουσω ειναι οτι οσοι εχουν τον ιδιο αριθμο πρωταθληματων ειναι αντιστοιχης ικανοτητας οπως και οτι αν καποιος εχει περισσοτερα απο καποιον αλλον ειναι και καλυτερος...
Κατα τ αλλα ουτε επιστημονας το παιζω, ουτε ξερολας (αυτο αποδεικνυεται απο παλιοτερες συζητησεις με ατομα που ηξεραν περισσοτερα απο εμενα σε καποιο θεμα) και αν καποιος εχει υφακι εδω μεσα αυτος εισαι εσυ. Το προβλημα σου παλικαρι μου ειναι οτι κρινεις χωρις να ξερεις καν τι εχει κανει ο αλλος στην ζωη του. Οταν εχω μιλησει με καποια ατομα που ξερω πολυ καλα τι ξερουν για το αθλημα και 1ον εχω μαθει απο αυτους και 2ον εχω δει οτι οι αποψεις μας συμπίπτουν, ξερω και το επιπεδο γνωσεων μου. Αλλα κλασσικα ο ελληναρας (εσυ δλδ) θα το αμβισβητησει αυτο. Ειμαι συνηθισμενος.
Τωρα, αν σου σπαω τ @@ εχεις την επιλογη να μην ασχολεισαι μαζι μου. Προσωπικα θα το κανω συντομα απ οτι φαινεται αλλα θελω να το διασκεδασω πρωτα. Και δεν ειναι υφακι αυτο. Σοβατα με κανεις και γελαω οποτε...
Α, ξεχασα:
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Οταν εχω μιλησει με καποια ατομα που ξερω πολυ καλα τι ξερουν για το αθλημα και 1ον εχω μαθει απο αυτους και 2ον εχω δει οτι οι αποψεις μας συμπίπτουν, ξερω και το επιπεδο γνωσεων μου. Αλλα κλασσικα ο ελληναρας (εσυ δλδ) θα το αμβισβητησει αυτο. Ειμαι συνηθισμενος.μολις τα είπες ολα σε 3 γραμμούλες
ξέρω-ξέρουν-μεταλαμπάδευση
-
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Η κουβέντα έχει πέσει σε επίπεδο 'Πρόεδρε πάρε και το Μπαρικέλο για οδηγό του πούλμαν'.
Παρακαλούνται οι κύριοι χρήστες όπως επαναφέρουν το επίπεδο σε επιθυμητό σημείο.
Ευχαριστώ -
Η ζωή τραβάει την ανηφόρα και το... κουσούρι κουσούρι! Keep walking...
ΥΓ. Eddie, για ποιο επίπεδο ακριβώς μιλάς; Αυτό που ο αιωνίως 2ο-3ος Μαπρικέλο υπολογίζει χιλιοστά σε κλάσματα δευτερολέπτου με 300χλμ ή αυτό που βγάζει κουλούς πρωταθλητές; Αυτό με τις συμβουλές του 'επιστήμονα' ώστε να μη γίνουμε ρεζίλι ή αυτό της χούφτας; Από όπου και να το πιάσεις είναι για να γελάει και το παρδαλό κατσίκι.
-
ας με διαφωτισει και εμενα καποιος για το ποιοι θεωρουνται μεγαλοι οδηγοι , τουλαχιστον απο το 70 και μετα για να ξερω και να μη λεω μπουρδες , μια λιστα παρακαλω .
o villeneuve ο νεοτερος ηταν οδηγαρα ? πειτε μου να ξερω , κερδισε CART , F1 , pole στον πρωτο αγωνα ,11 νικες. ολα σε 3 χρονια , αλλα δε φτανουν αυτα , πειτε μου αυτοι που ξερετε, οι απο μεσα που τα λετε και σας συμβουλεουν τι λενε ? πειτε και σε μας την πλεμπα , γιατι εδω μεσα ακουω οτι ουτε super lisence δεν αξιζε.
πολυ πλακα το φορουμ
-
Αν ο JV η ο Hill ειναι μεγαλοι οδηγοι τοτε ο Senna, o Gilles, o Fangio, o Clark, ο Prost, o Nuvolari, o Schumacher κλπ τι ειναι? Προσωπικα μεγαλο οδηγο αποκαλω καποιον θρυλο σαν αυτους που εγραψα πριν. Οπως και να το κανουμε οι JV και Hill ουτε καν πλησιαζουν αυτους τους οδηγους και γι αυτο δεν τους θεωρω μεγαλους. Δεν ειπα οτι ηταν αχρηστοι οπως υπονοειτε μερικοι. Ειναι πολυ καλοι οδηγοι αλλα για εμενα τπτ παραπανω.
Τ οτι ο JV κερδισε ολα αυτα δεν παει να πει τπτ για εμενα. Σημασια εχει το ποσο μενεις στην κορυφη. Οχι το πως φτανεις εκει. Το να φτασεις εκει ειναι ευκολο αν εχεις το καλυτερο μονοθεσιο και αν εισαι καλος οδηγος. Μετα το '97 ο JV πηρε τον κατηφορο και ποτε δεν καταφερε να επανελθει γιατι δεν ηταν τοσο καλος οσο πολλοι νομιζαν. Μερικες φορες ακομα και οι team mates του ηταν πιο γρηγοροι!
Τελος παντων, για να τελειωνουμε, ο καθενας εχει την αποψη του.
-
mig εννοώ το επίπεδο του ο Massa Βύντρα, ο Μπαρικέλο Πάντος, ο Hill Καραπιάλης και ο Raikkonen Μπορέλι. Είναι τεράστιο λάθος να βλέπει κανείς μηχανοκίνητο σπορ με ποδοσφαιρικά γυαλιά. Δεν αναφερόμουνα σε κάτι που είπες εσύ.
Πέρα από αυτό νομίζω ότι αρχίζει να κουράζει η υπερανάλυση. Θα μου πείτε μην μπαίνεις κι εγώ σας λέω δεν μπαίνω, αλλά μετά από 8 μέρες full ανάλυση βλέπω ότι όλα τα τοπικά της F1 παίζουν γύρω από το chop του Σούμη και που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντήλι.
Δηλαδή ήμαρτον...
Φιλικά -
Eddie μου, ντάλα Άυγουστος είναι, μόνοι μας έχουμε μείνει στην Αθήνα, δεν περνάνε εύκολα κι οι ώρες οπότε μην περιμένεις πολλά-πολλά. Περνάμε την ώρα μας μέχρι να φτάσει η ρημαδο-Κυριακή να πάμε κι εμείς να ξεκουράσουμε 4-5 μέρες το γέρικο και πλαδαρό κορμί μας.
Όσο για το επίπεδο συζητήσεων, προσωπικά έχω πολλά χρόνια να το δω ανεβασμένο και δεν είναι πρόβλημα του 4ΤΦ αυτό, είναι γενικότερο σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Κάποτε η Φ1 δεν ήταν στο Στοίχημα, εδώ και χρόνια είναι. Κάποτε οι εξειδικευμένες Ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες για τη Φόρμουλα 1 όχι μόνο ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, αλλά και οι 'ιδιοκτήτες' τους (βάζω και την αφεντιά μου μέσα) συχνάζαμε όλοι στα ίδια 3-4 στέκια (4ΤΦ, ΕΛΟΦΕ/FOSA, F1 Xtreme, MiG F1 και λίγο αργότερα και F1 Racing) με σκοπό να μοιράσουμε αλλά και να μοιραστούμε γνώσεις, έστω και μέσα από χαβαλέ, ακόμα κι αντιθέσεις.
Εδώ και πολλά χρόνια δυστυχώς το Νο 1 ζητούμενο έχει γίνει ο εξυπνακισμός, ο ξερολισμός, το ποιος την έχει μεγαλύτερη. ενώ έχει αναχθεί σε επιστήμη να πετάμε στα σκουπίδια την ουσία (την κεντρική ιδέα) μιας δημοσίευσης και να πιάνουμε μια τελείως παράπλευρη πτυχή της (όποια μας εξυπηρετεί κάθε φορά) προκειμένου να τη ξεχειλώσουμε για να φανούμε πως ξέρουμε περισσότερα από τον άλλον, και να την υπερασπιζόμαστε πεισματικά όσο τραγελαφικά κι αν είναι τα επιχειρήματά μας.
Σημεία των καιρών; ίσως... η σταδιακή επικράτηση της (προ)εφηβείας στα διαδικτυακά δρώμενα; μάλλον... η εδώ και χρόνια επικρατούσα νοοτροπία της αγχώδους καταναλωτικής ποσότητας έναντι της σαφώς δυσκολότερης (τουλάχιστον ως συλλογή, σύνθεση κι εν τέλη ως έκφραση και συχνότητα ενημέρωσης) ποιότητας στη σκέψη; πολύ πιθανόν!
Όπως και να έχει, αν ζητάς την άποψή μου, στην εποχή των rss feeds, των facebook streams και των tweets το επίπεδο περνάει μοιραία σε δεύτερη μοίρα, για τον πολύ απλό λόγο πως εξ' ορισμού δεν συμβαδίζει με το 2 trendy ζητούμενα της εποχής: την 'άκριτη ποσότητα' και μάλιστα σε μεγάλη 'συχνότητα' διοχέτευσης.
-
Εσύ πάντως απορώ πώς ξανασχολήθηκες με τέτοια θέματα; Πήρες το F1 2010, είδες το γεροΣουμάχερ να τρέχει πάλι στο πρωτάθλημα και έβγαλες καντήλες;
-
Μπα, όχι ρε συ! Απλά σταμάτησα τελείως 2-3 χρόνια, αλλά οκ η αποχή φέρνει και όρεξη κάποια στιγμή, οπότε είδα πέρυσι μερικούς αγώνες, είδα και φέτος μερικούς, that's all... στο τελείως χαλαρό όμως.
Πολύ-πολύ καλύτερα... περισσότερο αποστασιοποιημένος από ομαδικές προτιμήσεις/αντιπάθειες (χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχουν εκλείψει κιόλας).
Γεράματα βλέπεις
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
mig εννοώ το επίπεδο του ο Massa Βύντρα, ο Μπαρικέλο Πάντος, ο Hill Καραπιάλης και ο Raikkonen Μπορέλι. Είναι τεράστιο λάθος να βλέπει κανείς μηχανοκίνητο σπορ με ποδοσφαιρικά γυαλιά. Δεν αναφερόμουνα σε κάτι που είπες εσύ.
Πέρα από αυτό νομίζω ότι αρχίζει να κουράζει η υπερανάλυση. Θα μου πείτε μην μπαίνεις κι εγώ σας λέω δεν μπαίνω, αλλά μετά από 8 μέρες full ανάλυση βλέπω ότι όλα τα τοπικά της F1 παίζουν γύρω από το chop του Σούμη και που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντήλι.
Δηλαδή ήμαρτον...
ΦιλικάΦαντασου οτι προσωπικα (χωρις να λεω οτι αναφερθηκες σ εμενα) δεν παρακαλουθω ΚΑΝ ποδοσφαιρο. Βλεπω μονο λιγο Champions' League αν παιζουν καλες ομαδες και τις διεθνης/ευρωπαικες διοργανωσεις!
Δυστυχως ομως γενικα εχεις δικιο. Και ειδικα στην Ελλαδα...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Eddie μου, ντάλα Άυγουστος είναι, μόνοι μας έχουμε μείνει στην Αθήνα, δεν περνάνε εύκολα κι οι ώρες οπότε μην περιμένεις πολλά-πολλά. Περνάμε την ώρα μας μέχρι να φτάσει η ρημαδο-Κυριακή να πάμε κι εμείς να ξεκουράσουμε 4-5 μέρες το γέρικο και πλαδαρό κορμί μας.Όσο για το επίπεδο συζητήσεων, προσωπικά έχω πολλά χρόνια να το δω ανεβασμένο και δεν είναι πρόβλημα του 4ΤΦ αυτό, είναι γενικότερο σε Ελλάδα κι εξωτερικό. Κάποτε η Φ1 δεν ήταν στο Στοίχημα, εδώ και χρόνια είναι. Κάποτε οι εξειδικευμένες Ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες για τη Φόρμουλα 1 όχι μόνο ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, αλλά και οι 'ιδιοκτήτες' τους (βάζω και την αφεντιά μου μέσα) συχνάζαμε όλοι στα ίδια 3-4 στέκια (4ΤΦ, ΕΛΟΦΕ/FOSA, F1 Xtreme, MiG F1 και λίγο αργότερα και F1 Racing) με σκοπό να μοιράσουμε αλλά και να μοιραστούμε γνώσεις, έστω και μέσα από χαβαλέ, ακόμα κι αντιθέσεις.
Εδώ και πολλά χρόνια δυστυχώς το Νο 1 ζητούμενο έχει γίνει ο εξυπνακισμός, ο ξερολισμός, το ποιος την έχει μεγαλύτερη. ενώ έχει αναχθεί σε επιστήμη να πετάμε στα σκουπίδια την ουσία (την κεντρική ιδέα) μιας δημοσίευσης και να πιάνουμε μια τελείως παράπλευρη πτυχή της (όποια μας εξυπηρετεί κάθε φορά) προκειμένου να τη ξεχειλώσουμε για να φανούμε πως ξέρουμε περισσότερα από τον άλλον, και να την υπερασπιζόμαστε πεισματικά όσο τραγελαφικά κι αν είναι τα επιχειρήματά μας.
Σημεία των καιρών; ίσως... η σταδιακή επικράτηση της (προ)εφηβείας στα διαδικτυακά δρώμενα; μάλλον... η εδώ και χρόνια επικρατούσα νοοτροπία της αγχώδους καταναλωτικής ποσότητας έναντι της σαφώς δυσκολότερης (τουλάχιστον ως συλλογή, σύνθεση κι εν τέλη ως έκφραση και συχνότητα ενημέρωσης) ποιότητας στη σκέψη; πολύ πιθανόν!
Όπως και να έχει, αν ζητάς την άποψή μου, στην εποχή των rss feeds, των facebook streams και των tweets το επίπεδο περνάει μοιραία σε δεύτερη μοίρα, για τον πολύ απλό λόγο πως εξ' ορισμού δεν συμβαδίζει με το 2 trendy ζητούμενα της εποχής: την 'άκριτη ποσότητα' και μάλιστα σε μεγάλη 'συχνότητα' διοχέτευσης.
Συμφωνω 100% μαζι σου.
Τελος παντων, ας το ληξουμε...
-
Βασίλη είναι απλό το θέμα. Από τη στιγμή που παρεμβάλλεται ο παράγων μηχανή (και γενικότερα το τεχνικό κομμάτι) δεν υπάρχει καμμία μα καμμία σύνδεση.
Πολύ-πολύ καλύτερα... περισσότερο αποστασιοποιημένος από ομαδικές προτιμήσεις/αντιπάθειες (χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχουν εκλείψει κιόλας).
αυτό
Schumacher επιστροφή #2