-
εχω ενα αυτοματο honda civic 1997 και δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα με τα αυτοκινητα. πριν λιγο καιρο μου εμφανισε ενα προβλημα με το ψυγειο . παρατηρησα οτι ανεβαζε θερμοκρασια και το πηγα σε ενα μηχανικο και αλλαξαμε ψυγειο γιατι ηταν τρυπημενο προφανως καπου γιατι συνεχεια ηθελε συμπληρωμα και στο τελος εβαζε και λαδια... το αλλαξαμε και για ενα διαστημα ηταν ενταξει .. δεν ανεβαζε θερμοκρασια και ηταν μια χαρα... μετα απο λιγο ομωσ αρχισε παλι να ανεβαζει θερμοκρασια και μετα δεν κουμπωνε καλα η ταχυτητα στο σασμαν.. οπως ειπα ομως ειναι αυτοματο και εχει τις D , P , N, R .. εμενα ομως δεν κουμπωναν καλα οι D μονο και οι υπολοιπες κουμπωναν κανονικοτατα... το εχω παει σε δυο τρεις και μου λενε οτι με το καινουριο ψυγειο ειχε γινει βλακεια απο τον προηγουμενο και ηταν φραμμενο και το ξανααλλαξαμε και καναμε και αλλαγη λαδιων γιατι τα λαδια ειχαν γινει χαλια και τελικα για να καθαρισει μου ειπε οτι επρεπε να του βαλει βενζινη και να το δουλεψει λιγο για να καθαρισει μεσα ο κινητηρας.. οπως ειπα δεν ασχολουμαι πολυ οποτε δεν ξερω αν εγιναν χειροτερα τα πραγματα ή οχι... το καναμε αλλα τιποτα τα ιδια παλι... οι D δεν κουμπωνουν και το αυτοκινητο κανει σαν να μην εχει ταχυτητα μεσα... αν το σβησω εκεινη τη στιγμη και το ξανααναψω τοτε κουμπωνει κανονικα για λιγο μεχρι να το ξανακανει παλι μετα απο λιγη ωρα.... μου ειπαν οτι μαλλον εφταιγαν τα λαδια του σασμαν και οτι πυρωναν και οτι μαλλον γι αυτο και μαζι με το ψυγειο που ειχε χαλασει οτι τωρα θελει ανοιγμα το σασμαν για αλλαγη λαδιων του σασμαν.... δεν ξερω ποσο κατατοπιστικος ημουν αλλα αν γινοταν καποιος σχετικος να μου δωσει μια βοηθεια πολυ θα με βοηθουσε... δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται οι υπολοιπες ταχυτητες να κουμπωνουν και μονο οι D να μην κουμπωνουν και με ολα αυτα εχω ξοδεψει τοσα λεφτα και δεν υπαρχει κανενας υπευθυνος μηχανικος εδω να το δει και να μου πει οτι θελω τοσα για να στο φτιαξω και οταν στο φτιαξω ομως σου εγγυουμαι οτι δεν θα σου προκαλεσει παλι μετα απο 10 μερες το ιδιο προβλημα..!!!!!! υπαρχει καμια ιδεα??? τι να ελεγξω ή γενικοτερα τι να κανω??
-
εχω ενα αυτοματο honda civic 1997 και δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα με τα αυτοκινητα. πριν λιγο καιρο μου εμφανισε ενα προβλημα με το ψυγειο . παρατηρησα οτι ανεβαζε θερμοκρασια και το πηγα σε ενα μηχανικο και αλλαξαμε ψυγειο γιατι ηταν τρυπημενο προφανως καπου γιατι συνεχεια ηθελε συμπληρωμα και στο τελος εβαζε και λαδια... το αλλαξαμε και για ενα διαστημα ηταν ενταξει .. δεν ανεβαζε θερμοκρασια και ηταν μια χαρα... μετα απο λιγο ομωσ αρχισε παλι να ανεβαζει θερμοκρασια και μετα δεν κουμπωνε καλα η ταχυτητα στο σασμαν.. οπως ειπα ομως ειναι αυτοματο και εχει τις D , P , N, R .. εμενα ομως δεν κουμπωναν καλα οι D μονο και οι υπολοιπες κουμπωναν κανονικοτατα... το εχω παει σε δυο τρεις και μου λενε οτι με το καινουριο ψυγειο ειχε γινει βλακεια απο τον προηγουμενο και ηταν φραμμενο και το ξανααλλαξαμε και καναμε και αλλαγη λαδιων γιατι τα λαδια ειχαν γινει χαλια και τελικα για να καθαρισει μου ειπε οτι επρεπε να του βαλει βενζινη και να το δουλεψει λιγο για να καθαρισει μεσα ο κινητηρας.. οπως ειπα δεν ασχολουμαι πολυ οποτε δεν ξερω αν εγιναν χειροτερα τα πραγματα ή οχι... το καναμε αλλα τιποτα τα ιδια παλι... οι D δεν κουμπωνουν και το αυτοκινητο κανει σαν να μην εχει ταχυτητα μεσα... αν το σβησω εκεινη τη στιγμη και το ξανααναψω τοτε κουμπωνει κανονικα για λιγο μεχρι να το ξανακανει παλι μετα απο λιγη ωρα.... μου ειπαν οτι μαλλον εφταιγαν τα λαδια του σασμαν και οτι πυρωναν και οτι μαλλον γι αυτο και μαζι με το ψυγειο που ειχε χαλασει οτι τωρα θελει ανοιγμα το σασμαν για αλλαγη λαδιων του σασμαν.... δεν ξερω ποσο κατατοπιστικος ημουν αλλα αν γινοταν καποιος σχετικος να μου δωσει μια βοηθεια πολυ θα με βοηθουσε... δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται οι υπολοιπες ταχυτητες να κουμπωνουν και μονο οι D να μην κουμπωνουν και με ολα αυτα εχω ξοδεψει τοσα λεφτα και δεν υπαρχει κανενας υπευθυνος μηχανικος εδω να το δει και να μου πει οτι θελω τοσα για να στο φτιαξω και οταν στο φτιαξω ομως σου εγγυουμαι οτι δεν θα σου προκαλεσει παλι μετα απο 10 μερες το ιδιο προβλημα..!!!!!! υπαρχει καμια ιδεα??? τι να ελεγξω ή γενικοτερα τι να κανω??
-
εχω ενα αυτοματο honda civic 1997 και δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα με τα αυτοκινητα. πριν λιγο καιρο μου εμφανισε ενα προβλημα με το ψυγειο . παρατηρησα οτι ανεβαζε θερμοκρασια και το πηγα σε ενα μηχανικο και αλλαξαμε ψυγειο γιατι ηταν τρυπημενο προφανως καπου γιατι συνεχεια ηθελε συμπληρωμα και στο τελος εβαζε και λαδια... το αλλαξαμε και για ενα διαστημα ηταν ενταξει .. δεν ανεβαζε θερμοκρασια και ηταν μια χαρα... μετα απο λιγο ομωσ αρχισε παλι να ανεβαζει θερμοκρασια και μετα δεν κουμπωνε καλα η ταχυτητα στο σασμαν.. οπως ειπα ομως ειναι αυτοματο και εχει τις D , P , N, R .. εμενα ομως δεν κουμπωναν καλα οι D μονο και οι υπολοιπες κουμπωναν κανονικοτατα... το εχω παει σε δυο τρεις και μου λενε οτι με το καινουριο ψυγειο ειχε γινει βλακεια απο τον προηγουμενο και ηταν φραμμενο και το ξανααλλαξαμε και καναμε και αλλαγη λαδιων γιατι τα λαδια ειχαν γινει χαλια και τελικα για να καθαρισει μου ειπε οτι επρεπε να του βαλει βενζινη και να το δουλεψει λιγο για να καθαρισει μεσα ο κινητηρας.. οπως ειπα δεν ασχολουμαι πολυ οποτε δεν ξερω αν εγιναν χειροτερα τα πραγματα ή οχι... το καναμε αλλα τιποτα τα ιδια παλι... οι D δεν κουμπωνουν και το αυτοκινητο κανει σαν να μην εχει ταχυτητα μεσα... αν το σβησω εκεινη τη στιγμη και το ξανααναψω τοτε κουμπωνει κανονικα για λιγο μεχρι να το ξανακανει παλι μετα απο λιγη ωρα.... μου ειπαν οτι μαλλον εφταιγαν τα λαδια του σασμαν και οτι πυρωναν και οτι μαλλον γι αυτο και μαζι με το ψυγειο που ειχε χαλασει οτι τωρα θελει ανοιγμα το σασμαν για αλλαγη λαδιων του σασμαν.... δεν ξερω ποσο κατατοπιστικος ημουν αλλα αν γινοταν καποιος σχετικος να μου δωσει μια βοηθεια πολυ θα με βοηθουσε... δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται οι υπολοιπες ταχυτητες να κουμπωνουν και μονο οι D να μην κουμπωνουν και με ολα αυτα εχω ξοδεψει τοσα λεφτα και δεν υπαρχει κανενας υπευθυνος μηχανικος εδω να το δει και να μου πει οτι θελω τοσα για να στο φτιαξω και οταν στο φτιαξω ομως σου εγγυουμαι οτι δεν θα σου προκαλεσει παλι μετα απο 10 μερες το ιδιο προβλημα..!!!!!! υπαρχει καμια ιδεα??? τι να ελεγξω ή γενικοτερα τι να κανω??
-
Αφου βρισκεις λαδια στο ψυγειο εχεις καψει φλατζα.Αυτο ομως δεν εχει σχεση με το σασμαν.Το σασμαν εχει το σωστο λαδι;Τα χοντα θελουν καποιο ειδικο λαδι νομιζω για το αυτοματο σασμαν.
-
Περίμενε να ρθει να σου απαντήσει ο λεονπ...
Τα λάδια στο νερό πάντως δεν είναι καλό σημάδι.
Μήπως το σασμάν έχει κανένα ψυγειάκι που κυκλοφορούν τα νερά της μηχανής;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αφου βρισκεις λαδια στο ψυγειο εχεις καψει φλατζα.Αυτο ομως δεν εχει σχεση με το σασμαν.Το σασμαν εχει το σωστο λαδι;Τα χοντα θελουν καποιο ειδικο λαδι νομιζω για το αυτοματο σασμαν.το ψυγειο τωρα ειναι μια χαρα... και λειτουργει κανονικοτατα χωρις να ανεβαινει θερμοκρασια και χωρις να χανει αλλα δεν κουμπωνουν οι ταχυτητες παλι... και αν το σβησω και το ξανα αναψω λειτουργει παλι και κουμπωνει η ταχυτητα μεχρι να πυρωσουν παλι τα λαδια και να μην την παιρνει παλι... και ξανα τα ιδια... το σασμαν ναι το ξερω εχει διαφορετικα λαδια απο οτι μου ειπαν με κατι γρεζια μεσα.. αλλα εχει και ενα φιλτρο υπαρχει περιπτωση να εχει φραξει αυτο και σβηνοντας το και ξανα αναβοντας το αυτοκινητο με την πιεση να ξεφραζει για λιγο και μετα παλι με την κυκλοφορια των λαδιων να ξαναφραζει και γι αυτο να μην κουμπωνει μετα η ταχυτητα?? και αν ναι τι κανω με αυτο?? ανοιγμα σασμαν??
-
Η αλλαγή λιπαντικού, καθάρισμα ρινισμάτων και αλλαγή φίλτρου του κιβωτίου θέλει άνοιγμα κάποιου καπακιού αλλά δεν θεωρείται άνοιγμα κιβωτίου οπότε δεν είναι κάτι δύσκολο ή ακριβό. Βέβαια πρέπει πάντα να τηρηθούν προσεκτικά οι οδηγίες που προβλέπει ο κατασκευαστής για τη διαδικασία.
-
Το ψυγείο του νερού έχει στο κάτω μέρος ένα μικρό ψυγείο λαδιού για το σασμάν. Όπως σου είπαν, ο προηγούμενος μ@λακας έβαλε ένα χαλασμένο ψυγείο στο αμάξι χωρίς να το καθαρίσει ή να το δοκιμάσει και κατέστρεψε το σασμάν.
Το σασμάν σου δεν έχει φίλτρο που μπορείς να το αλλάξεις - είναι εσωτερικό.
Βούλωσε αυτό το φίλτρο από το βρώμικο ψυγείο, ή δεν κυκλοφορούσε το λάδι στο ψυγείο και υπερθερμάνθηκε το σασμάν, πατινάρισαν οι συμπλέκτες και καταστράφηκαν.
Στα αυτόματα σασμάν οι συμπλέκτες ποτέ δεν πρέπει να πατινάρουν, έστω και για λίγο. Αν τα λάδια του σασμάν είναι βρώμικα χρειάζεται αμέσως ΕΠΙΣΚΕΥΗ.Άλλαξε λάδια σασμάν 3-4 φορές (3 λίτρα Χ 4€/λίτρο απλά dexron II) αλλά μη κάνεις μεγάλες διαδρομές.
Αν είσαι πολύ τυχερός θα δουλέψει για λίγο καιρό, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αν σε συμφέρει να κρατήσεις το αμάξι. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στα αυτόματα σασμάν οι συμπλέκτες ποτέ δεν πρέπει να πατινάρουν, έστω και για λίγο. Αν τα λάδια του σασμάν είναι βρώμικα χρειάζεται αμέσως ΕΠΙΣΚΕΥΗ.
Άλλαξε λάδια σασμάν 3-4 φορές (3 λίτρα Χ 4€/λίτρο απλά dexron II) αλλά μη κάνεις μεγάλες διαδρομές.
Αν είσαι πολύ τυχερός θα δουλέψει για λίγο καιρό, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αν σε συμφέρει να κρατήσεις το αμάξι.ρωτησα εδω και στην αθηνα καποιους μηχανικους και μου είπαν οτι μπορω να παρω λαδια για το σασμαν απο ενα αλλο αυτοματο αυτοκίνητο το οποίο είναι σε χρήση κανονικα και να προσθεσω μεσα στο σασμαν το δικο μου τα μισά για να αναπληρωθεί αυτό το ειδικό γρέζι που εχει το λαδι του honda μεσα στο σασμαν και με τις αλλαγες λαδιων στο δικο μου εχει χαθει... ισχυεί κατι τετοιο?? θα γινει τιποτα ή αδικος κοπος??
και σε περιπτωση επισκευης του σασμαν μηπως ξερετε κανεναν εσεις στην αθηνα ή καπου γενικοτερα που να μπορω να εμπιστευτω και να πω οτι θα ειμαι σιγουρος οτι το αυτοκινητο μετα θα ειναι ενταξει??? γιατι εχω ταλαιπορηθει πολυ με το αυτοκινητο αυτο και δεν θελω να εμφανισει παλι τα ιδια.... (το καταλαβαινω οτι δεν γινεται να δημοσιευθει ενα ονομα ετσι αλλα αν μπορουσατε με ενα e-mail να μου λεγατε καποιον θα με βοηθουσε παρα πολυ..!!) -
Ποιο σασμάν έχει το αμάξι, 4 ταχύτητες ή CVT?
-
Το πιο πιθανόν αν έχεις civic, να έχει το κλασσικό 4αρι.Δεν είναι διαφήμιση, αλλά πάντα στα αυτόματα σασμάν της χόντα μόνο λάδι για αυτόματα σασμάν της χόντα και προσοχή σε βουλωμένο ψυγείο, καταστρέφεται το λάδι του σασμάν, αφού δεν κυκλοφορεί σωστά. Όσον αφορά την επισκευή αν και περιορισμένα σχετικά υπάρχουν κάποιοι επισκευαστές που όμως δεν χρειάζεται να αναφέρω ,γιατί μόνο το άνοιγμα αυτόματου σασμάν ,με το καλημέρα σας δηλαδή, πας στα 1500ευρώ και από εκει και πέρα υπολόγιζε 2000 ευρώ συνολικά, αναλόγως τι χρειάζεται το σασμάν εντός..Πολλά χρήματα που θα τα δώσεις μόνο αν είσαι αθεράπευτα δεμένος και ρομαντικός με το αμάξι σου-εγώ το έχω κάνει- και βέβαια θα έχεις ένα ολοκαινουργιο σασμάν.
Αν βρεις μεταχειρισμένο αυτόματο σασμάν σαν το δικό σου-προφανώς θα βρεις- με 1000 το πολύ ευρώ θα είσαι έτοιμος, παίρνοντας όμως το ρίσκο της χρήσης που του είχε γίνει από τον προηγούμενο, αφού δεν μπορεί να το ελέγξει κάποιος αν δεν το ανοίξει.
υ.γ νιώθεις κάποιο πατινάρισμα-ή αλλον θόρυβο- οταν ξεκινάς με D και δουλεύει στην αρχή?διαπίστωσες οτιδήποτε-θόρυβο παράξενες αλλαγες ταχυτήτων- προτού χαλάσει εντελώς? όταν χαλασε η D σου πρώτη φορά πως το κατάλαβες?μήπως άκουσες κάτι σαν σπάσιμο μετάλλων και κουνήθηκες σαν να έγινε σεισμός?
Το καινούργιο ψυγείο πλέον δεν έχει σχέση με αυτό που έγινε στο σασμάν.Κάνε 3-4 αλλαγές γνήσιων λαδιών σασμάν όπως πολύ σωστά σου είπαν και καλή τύχη
-
ποια μαστόρια να βρεις ελλάδα....βράστα. Εδώ τα μάνουαλ δεν ξέρουν να επισκευάζουν, τα αυτόματα θα πιάσουν.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ποιο σασμάν έχει το αμάξι, 4 ταχύτητες ή CVT?το αυτοκίνητο εχει 1, 2, D3, D4, N, R, P αυτες τις ταχυτητες... παιζει καποιο ρολο??
-
Ο χρήστης Geochri έγραψε:
υ.γ νιώθεις κάποιο πατινάρισμα-ή αλλον θόρυβο- οταν ξεκινάς με D και δουλεύει στην αρχή?διαπίστωσες οτιδήποτε-θόρυβο παράξενες αλλαγες ταχυτήτων- προτού χαλάσει εντελώς? όταν χαλασε η D σου πρώτη φορά πως το κατάλαβες?μήπως άκουσες κάτι σαν σπάσιμο μετάλλων και κουνήθηκες σαν να έγινε σεισμός?
Το καινούργιο ψυγείο πλέον δεν έχει σχέση με αυτό που έγινε στο σασμάν.Κάνε 3-4 αλλαγές γνήσιων λαδιών σασμάν όπως πολύ σωστά σου είπαν και καλή τύχη
την πρωτη φορα οταν μου το εκανε απλα δεν επαιρνε την ταχυτητα δεν ακουστηκε καποιος θορυβος απλα εκει που πηγαινα σε ανηφορα αρχιζε να κανει πιο βαρυ θορυβο και να πεφτει η δυναμη του... μεχρι που ελαττωσα ταχυτητα και πατωντας το γκαζι εκανε σαν να ειχα νεκρα... αλλαξα ταχυτητα εβαλα 1, 2, D3,D4 αλλα τιποτα... μονο το P εμπαινε. το εσβησα και το ξανα εβαλα μπροστα και ολα μια χαρα... κουμπωσε κανονικοτατα μεχρι μετα απο καποια λεπτα που μου το ξαναεκανε... δεν ξερω αλλα νομιζω οτι κατι πρεπει να παιζεται με τα λαδια και με την ζεστη.. γιατι αυτες τις μερεσ που το δοκιμασα παλι και ηταν πιο δροσινος ο καιρος δεν μου το εχει κανει καθολου.. δεν ξερω αν παιζει κανενα ρολο αυτο... παντως θα το παω να μου κανουν αλλαγη λαδιων... απλα δεν ξερω αν ισχυει αυτο με τα λαδια που μου ειπαν οτι ειναι καλυτερο να παρω μισα λαδια απο ενα αλλο αυτοματο αυτοκινητο και να τα προσθεσω στο δικο μου γιατι απο οτι μου ειπαν αυτα με τον χρονο δημιουργουν ενα ειδος γρεζι που το δικο μου απο τις αλλαγες και απο ολα οσα εχει περασει το εχει χασει αυτο... δεν ξερω αν παιζει ρολο ή αν θα ηταν καλυτερο να παρω μονο καινουρια λαδια και να του βαλουμε...??
-
Mε το φτωχό μου (πάνω στα αυτόματα) το μυαλό υποθέτω ότι τα 'γρέζια' δεν πρέπει να υπάρχουν μέσα σε ένα κιβώτιο. Μήπως σου είπαν τπτ ειδικά πρόσθετα?
-
Στην κατάσταση που είναι το σασμάν σου μην ανησυχείς για τα λάδια που θα βάλεις.
Φτηνά Dexron II είναι μια χαρά.Τα 4-χυτα αυτόματα στα σιβικ της εποχής δεν αντέχουν πολύ και ΠΡΕΠΕΙ να αλλάζεις λάδια συχνά. 10-15.000 χλμ. αλλιώς δεν θα βγάλουν πολλά χιλιόμετρα.
Φτηνά λάδια, δεν χρειάζεται να βάζεις δυσεύρετο Hondamatic (ο Σαρακάκης δεν έχει), ούτε συνθετικά γιατί τα αλλάζεις συχνά και δεν συμφέρει. Δεν αλλάζει πολύ μαλακά ταχύτητες αλλά κανένα άλλο πρόβλημα.Αυτό με το γρέζι είναι από τις πιο μεγάλες μ@λακίες που έχω ακούσει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
............
Αυτό με το γρέζι είναι από τις πιο μεγάλες μ@λακίες που έχω ακούσει.Φιλαρακι το γρεζι,αν θες να ξες, ειναι η μετεξελιξη του πριονιδιου .Προχωραει η τεχνολογια φιλαρακι !!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
............
Αυτό με το γρέζι είναι από τις πιο μεγάλες μ@λακίες που έχω ακούσει.Φιλαρακι το γρεζι,αν θες να ξες, ειναι η μετεξελιξη του πριονιδιου .Προχωραει η τεχνολογια φιλαρακι !!!!
Το λάδι του κινητήρα δεν πειράζει πολύ αν είναι βρώμικο, το λάδι στο αυτόματο σασμάν πρέπει να είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ.
Μπορείς να σκουπίζεις τον δείκτη λαδιού της μηχανής με στουπί, όχι όμως τον δείκτη λαδιού του σασμάν - γιατί αν μείνει κάποια ίνα από το στουπί πάνω στον δείκτη, μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο σασμάν.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Φιλαρακι το γρεζι,αν θες να ξες, ειναι η μετεξελιξη του πριονιδιου .Προχωραει η τεχνολογια φιλαρακι !!!!:lol:Πριονίδι!!! που το θυμήθηκες?
Ε'ισαι παλιός? ή μαθός? ή και τα δύο? -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ποια μαστόρια να βρεις ελλάδα....βράστα. **Εδώ τα μάνουαλ δεν ξέρουν να επισκευάζουν, **τα αυτόματα θα πιάσουν.Εεεεεε....ποιός Θανάσης?
Πε το παλληκάρι να του το κατεβάσουν και να το στείλει να του το φτιάξω.......το αυτόματο λέμεΑλλά θα πλερώ αδρά
ΠΡΟΒΛΗΜΑ με αυτοματο honda civic με κουμπωμα ταχυτητων