-
θα παρακαλεσω τους κκ συναδελφους μηχανικους του φορουμ οπως βοηθησουν σε κατι που ειναι εναντια στους νομους της μηχανικης,ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ.
λοιπον αλλαχτηκαν εμβολα σε κινητηρα με σφηρυλατα hi compression,μαμα ο κινητηρας ειχε 11,2 κ μπηκαν με 13,5.στρωθηκε για 2000χλμ και πηγε για δυναμομετρηση και..........
σε ολο το φασμα στροφων ηταν 3-4 ιππους κατω και μετα τις 9500rpm -12 ολοκληρα αλογα κατω..
Τα οποια Ξαναπηρε πισω ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ +4 ΜΟΙΡΕΣ
μιλαμε για μοτοσυκλεττα.
εχουν τριπλοτσεκαριστει χρονισμος,πηραμε συμπιεση ολοι οι κυλινδροι ειναι στα 210psi,μπηκε σε διαγνωστικο δεν εδειξε κανενα προβλημα σε κανενα αισθητηρα,
το A/F ratio ειναι στο 13/1(στη δυναμομετρηση)
επισης βλεπω αυξημενη θερμοκρασια λειτουργιας.....
το μονο που εχω ακουσει ειναι 'ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΟ'
ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι ομως, πως ειναι δυνατον 1 κινητηρας που εχει αυξηθει η σχεση συμπιεσης να θελει περισσοτερο αβανς αντι λιγοτερο οπως συνηθως κανουμε
για τον φοβο της προαναφλεξης??
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ PLS NO SPAM
(ΟΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΧΕΙ ΒΟΛΤΑΕΠΙΔΑΥΡΟ ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ +ΤΡΑΠΕΖΩΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΚΑΣΜΟΥ) -
θα παρακαλεσω τους κκ συναδελφους μηχανικους του φορουμ οπως βοηθησουν σε κατι που ειναι εναντια στους νομους της μηχανικης,ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ.
λοιπον αλλαχτηκαν εμβολα σε κινητηρα με σφηρυλατα hi compression,μαμα ο κινητηρας ειχε 11,2 κ μπηκαν με 13,5.στρωθηκε για 2000χλμ και πηγε για δυναμομετρηση και..........
σε ολο το φασμα στροφων ηταν 3-4 ιππους κατω και μετα τις 9500rpm -12 ολοκληρα αλογα κατω..
Τα οποια Ξαναπηρε πισω ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ +4 ΜΟΙΡΕΣ
μιλαμε για μοτοσυκλεττα.
εχουν τριπλοτσεκαριστει χρονισμος,πηραμε συμπιεση ολοι οι κυλινδροι ειναι στα 210psi,μπηκε σε διαγνωστικο δεν εδειξε κανενα προβλημα σε κανενα αισθητηρα,
το A/F ratio ειναι στο 13/1(στη δυναμομετρηση)
επισης βλεπω αυξημενη θερμοκρασια λειτουργιας.....
το μονο που εχω ακουσει ειναι 'ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΟ'
ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι ομως, πως ειναι δυνατον 1 κινητηρας που εχει αυξηθει η σχεση συμπιεσης να θελει περισσοτερο αβανς αντι λιγοτερο οπως συνηθως κανουμε
για τον φοβο της προαναφλεξης??
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ PLS NO SPAM
(ΟΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΧΕΙ ΒΟΛΤΑΕΠΙΔΑΥΡΟ ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ +ΤΡΑΠΕΖΩΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΚΑΣΜΟΥ) -
θα παρακαλεσω τους κκ συναδελφους μηχανικους του φορουμ οπως βοηθησουν σε κατι που ειναι εναντια στους νομους της μηχανικης,ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ.
λοιπον αλλαχτηκαν εμβολα σε κινητηρα με σφηρυλατα hi compression,μαμα ο κινητηρας ειχε 11,2 κ μπηκαν με 13,5.στρωθηκε για 2000χλμ και πηγε για δυναμομετρηση και..........
σε ολο το φασμα στροφων ηταν 3-4 ιππους κατω και μετα τις 9500rpm -12 ολοκληρα αλογα κατω..
Τα οποια Ξαναπηρε πισω ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ +4 ΜΟΙΡΕΣ
μιλαμε για μοτοσυκλεττα.
εχουν τριπλοτσεκαριστει χρονισμος,πηραμε συμπιεση ολοι οι κυλινδροι ειναι στα 210psi,μπηκε σε διαγνωστικο δεν εδειξε κανενα προβλημα σε κανενα αισθητηρα,
το A/F ratio ειναι στο 13/1(στη δυναμομετρηση)
επισης βλεπω αυξημενη θερμοκρασια λειτουργιας.....
το μονο που εχω ακουσει ειναι 'ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΦΙΚΤΟ'
ΤΟ ΘΕΜΑ ειναι ομως, πως ειναι δυνατον 1 κινητηρας που εχει αυξηθει η σχεση συμπιεσης να θελει περισσοτερο αβανς αντι λιγοτερο οπως συνηθως κανουμε
για τον φοβο της προαναφλεξης??
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ PLS NO SPAM
(ΟΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΧΕΙ ΒΟΛΤΑΕΠΙΔΑΥΡΟ ΜΕ 500 ΑΛΟΓΑ +ΤΡΑΠΕΖΩΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΚΑΣΜΟΥ) -
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
για τον φοβο της προαναφλεξης??ναι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
για τον φοβο της προαναφλεξης??
ναι
??????????
-
Αυτό δεν ειναι η απορία σου? Αν ο λόγος που η ισχύς επανερχεται στα προηγούμενα επίπεδα με αύξηση του αβάνς είναι η προανάφλεξη?
Η απάντηση με βάση όσα λες είναι: ναι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτό δεν ειναι η απορία σου? Αν ο λόγος που η ισχύς επανερχεται στα προηγούμενα επίπεδα με αύξηση του αβάνς είναι η προανάφλεξη?Η απάντηση με βάση όσα λες είναι: ναι
ΜΑ ακριβως το αντιθετο επρεπε να γινοταν ΑΝ ειχα προαναφλεξεις(δλδ να μειωσω το αβανς κ οχι να δωσω οπως εκανα...)
κανονικα θα επρεπε με stock αβανς να εχω αυξηση σε ροπη τουλαχιστον κ πιθανον καποια πυρακια λογω του 13,5/1 κ να κοψω αβανς.εδω λεμε οτι χρειαστηκε να δωσω+4 μοιρες στη χαρτογραφηση...
ποσο σφικτο μπορει να ειναι το ρημαδι????? -
Τα καινούρια πιστόνια άλλαξαν το σχήμα του χώρου καύσης και τώρα καίγεται με διαφορετικό τρόπο το καύσιμο.
Χαρτογράφησε τον κινητήρα ανεβάζοντας συνέχεια το αβάνς μέχρι να πάρεις τη μέγιστη ροπή και μετά κόψε λίγο αβάνς.
Φυσικά να μη χτυπάει πιράκια (δεν ακούγονται πάντα). -
ποτε ειπαμε θα κατεβεις προς τα κατω για τη βολτα που λεγαμε??
ο θειος γουγλης με βοηθησε περαιτερω,ψαχνοντας διαβασα οτι τα dome πιστονια καθυστερουν την αναφλεξη του μιγματος σε σχεση με τα flat top
που ειχα πριν τη μοντα!!!!τωρα εξηγουνται ολα!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!PM ME Το τραπεζωμα ισχυει,οπως και τα 500 του κουτιου που θα μας παει -
Ευχαριστώ για την προσφορά, δεν θα κατέβω όμως.
Αφού έχεις πρόσβαση σε δυναμόμετρο, χαρτογράφησε την καινούρια καμπύλη αβάνς του κινητήρα μέχρι να πάρεις τη **μέγιστη ροπή **σε κάθε αριθμό στροφών που ελέγχεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ευχαριστώ για την προσφορά, δεν θα κατέβω όμως.Αφού έχεις πρόσβαση σε δυναμόμετρο, χαρτογράφησε την καινούρια καμπύλη αβάνς του κινητήρα μέχρι να πάρεις τη **μέγιστη ροπή **σε κάθε αριθμό στροφών που ελέγχεις.
i know,exω κ 1 καλο φιλο που λεγεται knock sensor
-
Στο τέρμα γκάζι η μέγιστη ροπή περιορίζεται πάντα από το χτύπημα (δεν μπορείς να δώσεις άλλο αβάνς - χτυπάει).
Σε μικρότερο άνοιγμα του γκαζιού όμως, το αβάνς συνήθως ρυθμίζεται μέχρι ο κινητήρας να δώσει τη μέγιστη ροπή και μετά κόβεις 2-3 μοίρες.
Δεν έχει μεγάλη σημασία αλλά μπορεί να θέλεις λεπτομέρεια. -
dragster φτιαχνεις?
με τετοια συμπιεση δεν θελει και τους καταλληλους εκκεντροφορους για να δουλεψει σωστα? -
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
ποτε ειπαμε θα κατεβεις προς τα κατω για τη βολτα που λεγαμε??
ο θειος γουγλης με βοηθησε περαιτερω,ψαχνοντας διαβασα οτι τα dome πιστονια καθυστερουν την αναφλεξη του μιγματος σε σχεση με τα flat top
που ειχα πριν τη μοντα!!!!τωρα εξηγουνται ολα!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!PM ME Το τραπεζωμα ισχυει,οπως και τα 500 του κουτιου που θα μας παειΔουλεύουν διαφορετικά και οι squish band με τα έμβολα που έχεις βάλει, ο θόλος της κορώνας του εμβόλου διώχνει το μίγμα από το κέντρο του θαλάμου απομακρύνοντας το από το μπουζί, την στιγμή λοιπόν του σπινθήρα το σημείο εκείνο βρίσκεται με φτωχό μη εύκολα αναφλέξιμο μίγμα εξ ού και η καθυστέρηση.
Για να μην υπάρχει αυτή η καθυστέρηση χρειάζεται το μίγμα κατά την εισαγωγή του στον θάλαμο καύσης να μην είναι τύπου swirl ( οριζόντια περιδίνηση ) αλλά τύπου thumble ( κάθετη περιδίνηση ) το ίδιο πρόβλημα αλλά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό τον είχαν οι κινητήρες FSI ( άμεσου ψεκασμού ) όπου την ώρα του ψεκασμού η βενζίνη έβρεχε το μπουζί γιατί δεν υπήρχε αέρας στο κέντρο του θαλάμου αφου γυρνούσε φυγοκεντριζόμενο γύρω - γύρω από τον κύλινδρο, το έλυσαν με την τοποθέτηση κινούμενων πτερυγίων όπου στις χαμηλές στροφές που ο κινητήρας δουλεύει με φτωχό μίγμα η περιδίνηση του αέρα γίνεται κάθετα ( thumble ) ως προς την κορώνα του εμβόλου και άρα υπάρχει αέρας τη στιγμή του ψεκασμού για να γίνει αναφλέψιμο το μίγμα, στις πολλές στροφές με ανοιχτή πάνω από το 50% την πεταλούδα όπυ το μίγμα είναι πλέον στοιχειομετρικό τα πτερύγια στους αυλούς εισαγωγής αλλάζουν θέση και υπάρχει οριζόντια περιδίνηση ( swirl ).
Είναι λοιπόν λογικό να έχεις και θερμοκρασίες και αβάνς διαφορετικό από ότι λέει η κοινή λογική αφού άλλαξε η λειτουργία του θαλάμου καύσης. Μια μοίρα αβάνς σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ανεβάσει ακόμα και 100c τη θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης.
Όταν το αβάνς είναι υψηλό, η πίεση που αναπτύσεται στο θάλαμο καύσης κατά τη διάρκεια της εκτόνωσης είναι μεγάλη αφού η καύση ξεκινάει τη σωστή στιγμή. Υπερβολικό αβάνς θα προκαλέσει αυταναφλέξεις, το χαμηλό αβάνς θα είναι η αιτία για τη δημιουργία ανεπαρκούς πίεσης στο θάλαμο καύσης κατά την εκτόνωση, η καύση θα αργήσει να κορυφωθεί και θα φτάση στη μέγιστη πίεση όταν το έμβολο έχει κατέβει ήδη αρκετά, άρα έχεις ατελή καύση με υπολείμματα καύσης στον κύλινδρο αφού δεν θα γίνεται και επαρκής σάρωση του θαλάμου καύσης. Όταν υπάρχουν υπολείμματα της καύσης στον θάλαμο τη στιγμή της εκτόνωσης επιβραδύνεται η ταχύτητα της καύσης, σε αυτές τις περιπτώσεις οι κατασκευαστές επιλέγουν μεγαλύτερες προπορείες.
Το μέγιστο αβάνς για την απόδοση ροπής είναι δυσμενές και για την εκπομπή ΝΟΧ, συνήθως οι κατασκευαστές επιλέγουν ένα πιο συντηριτικό αβάνς 4ο μακρυά από το αβάνς που δίνει τη μέγιστη ροπή στρέψης.
Όλα αυτά βέβαια έχουν να κάνουν με την επιλογή των εκκεντροφόρων ( βύθισμα - διάρκεια - overlap )
Βάζοντας αυτά τα έμβολα με το μεγάλο θόλο άλλαξες όλη τη λειτουργία της σάρωσης στο θάλαμο καύσης, επόμενο είναι λοιπόν να παρουσιαστούν διάφορα φαινόμενα τα οποία έχουν λογική εξήγηση και δεν είναι πέρα από κάθε μηχανική λογικά, αντιθέτως είναι πολύ λογικά όσα παρατήρησες, απλά θέλει κι άλλο ψάξιμο ο κινητήρας σου.http://www.scribd.com/doc/21485309/Comb ... ber-Design
-
Πολλες φορες καταπινουμε την καμηλα κ διυλιζουμε το κουνουπι!!!
τελικα το μηχανακι ΔΕΝ φορτιζε το σωστο βολταζ (Αντι για 14,8 φορτιζε 12,8'-9)εξαιτιας μιας κακης επαφης σε γειωση στην κεντρικη πλεξουδα!ολα επεστρεψαν στα φυσιολογικα!!! -
Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
Πολλες φορες καταπινουμε την καμηλα κ διυλιζουμε το κουνουπι!!!
τελικα το μηχανακι ΔΕΝ φορτιζε το σωστο βολταζ (Αντι για 14,8 φορτιζε 12,8'-9)εξαιτιας μιας κακης επαφης σε γειωση στην κεντρικη πλεξουδα!ολα επεστρεψαν στα φυσιολογικα!!!Δεν είναι κακό να γνωρίζουμε όμως και τι γίνεται ή τι δεν γίνεται εκεί μέσα, έτσι δεν είναι ?
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πολλες φορες καταπινουμε την καμηλα κ διυλιζουμε το κουνουπι!!!
τελικα το μηχανακι ΔΕΝ φορτιζε το σωστο βολταζ (Αντι για 14,8 φορτιζε 12,8'-9)εξαιτιας μιας κακης επαφης σε γειωση στην κεντρικη πλεξουδα!ολα επεστρεψαν στα φυσιολογικα!!!Δεν είναι κακό να γνωρίζουμε όμως και τι γίνεται ή τι δεν γίνεται εκεί μέσα, έτσι δεν είναι ?
Ετσι ακριβως,τις περισσοτερες φορες ομως παραβλεπουμε τα πιο απλα πραγματα τωρα πως προεκυψε
ταυτοχρονα με την μετατροπη να βγει κ το προβλημα του ελλιπους βολταζ μονο ο κυριος Μερφυ γνωριζει...
φαντασου την κακομοιρη ECU πως δουλευε...
παραξενο τεχνικο προβλημα βοηθεια..