-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η ομαδα θα κερδιζε τους ιδιους βαθμους ακομη και αν κερδιζε ο 'αργος' ΜασαΝαι αλλα αν θέλουμε και τα 2 πρωταθλήματα πρέπει να προμοτάρουμε τον οδηγό με τις περισσότερες πιθανότητες. Και βαθμολογικά αυτός είναι ο Αλόνσο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Είμαι σίγουρος ότι όλες οι αθώες παρθένες που δεν ανέχονται την προσβολή που έγινε χτες στην τιμή του σπορ, θα εύχονταν οι οδηγοί της Ferrari να ήταν εξίσου γκάου με αυτούς της RB και να στουκάρουν μεταξύ τους για να μπουν σήμερα και να πουν ότι ούτε οδηγίες της προκοπής δεν μπορούν να δώσουν...
Αρχίζω να νοσταλγώ τις παλιές καλές μέρες του migf1. Τουλάχιστον αυτός ήταν Τσουκαλάς αλλά ένιωθε τι έγραφε.+1
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Χεστικαν αν δεν σας αρεσει το θεαμα,μπορειτε απλα να μην το παρακολουθητε,ουτε μετοχοι ειστε,ουτε τα συμφεροντα σας παιζονται,ουτε εχετε συνησφερει κατι στο σπορ.Δεν σας ρωτησουν τι σας αρεσει και τι οχι..Μα, ακριβως επειδη δεν ειμαστε μετοχοι πρεπει να αγανακτουμε. Αυτοι κανουν μπιζνες, ΟΚ. ΕΜΕΝΑ και ΕΣΕΝΑ γιατι να μου αρεσει περισσοτερο το στησιμο του Μασσα απο τη μονομαχια Γουμπερ-Φετελ;;; (κι ας ηταν καταστροφικη για την ομαδα)
Εγω θελω να δω μαχες. Στα @@ μου ποσους βαθμους θα φερει στο σακουλι η (καθε) Φερραρι. Εκτος αν δεν με ενδιαφερει να δω θεαμα, αλλα να κερδιζουν με καθε τροπο οι κοκκινοι, ασημι, ροζ κτλ.Επισης, δεν απαντησε κανεις:
Αν δεν εγινε τιποτα ρε παιδες, ο Μασσα το εχει ορο στο συμβολαιο, αυτο ειναι το φυσιολογικο, ολοι τα ιδια κανουν, η Φ1 ειναι ομαδικο αθλημα (γραψε μια ασσιστ στον Μασσα ) κλπ, κλπ, γιατι χθες ηταν οι δυο τους σαν κλαμμενα μ.....; Γιατι του ζητησε ο θεουλης ο μηχανικος του συγνωμη του Μασσα; Γιατι ο Αλονσο ρωτουσε 'is Felippe OK?' (σου λεει μη φαμε καμια φαπα στο ποντιουμ).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
δωθηκαν team orders οι οποιες αλλοιωσαν το αποτελεσμα? ΝΑΙ
Τελευταια φορα: ΚΑΝΕΙΣ δεν ξερει αν αλλοιωσαν οι team-orders το αποτελεσμα. ΚΑΝΕΙΣ. Ο Αλονσο εκανε πισω 10 γυρους πριν και δε βουτηξε σε τιποτα φρενα επειδη περιμενε να λυθει το θεμα αλλιως, αλλα ΠΟΤΕ δεν ξερεις τι θα εκανε αν δε λυνοταν αλλιως. Στη Μαλαισια και την Αυστραλία εκατσε πισω, αλλα οταν ειδε οτι φως δεν υπαρχει στην Κινα τη γυρισε την πλακα. Μηπως και εκει ειχαμε team-orders; Αρα δεν ξερουμε τι θα εκανε χθες
Και ο μποξερ που καθεται να τις φαει, κατ΄εντολη του προπονητη του, μπορει να το 'χανε το ματς ετσι κι αλλιως. Αρα ουτε αυτο ειναι αλλοιωση αποτελεσματος.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Μα, ακριβως επειδη δεν ειμαστε μετοχοι πρεπει να αγανακτουμε. Αυτοι κανουν μπιζνες, ΟΚ. ΕΜΕΝΑ και ΕΣΕΝΑ γιατι να μου αρεσει περισσοτερο το στησιμο του Μασσα απο τη μονομαχια Γουμπερ-Φετελ;;; (κι ας ηταν καταστροφικη για την ομαδα)
Εγω θελω να δω μαχες. Στα @@ μου ποσους βαθμους θα φερει στο σακουλι η (καθε) Φερραρι. Εκτος αν δεν με ενδιαφερει να δω θεαμα, αλλα να κερδιζουν με καθε τροπο οι κοκκινοι, ασημι, ροζ κτλ.Δε διαφωνω με αυτο που λες αλλα κατι τετοιο οπως καταλαβαινεις δεν μπορει να γινει.Και γω θελω να γινονται μαχες και συγκρουσεις και να γυρισουμε σε εποχες πριν το 2000 αλλα δεν μπορουμε να κανουμε κατι τετοιο.Για να γινει θα πρεπει η καθε ομαδα να κατεβαζει εναν οδηγο.Και τα team orders να απαγορευτουν θα ειναι συνεννοημένοι απο πριν.
Αν και κατα τη γνωμη οι μαχες δεν υπαρχουν λογω πιστων,στο Σπα περιμενω να δω αγωνα. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Και, χωρίς να θέλω να γίνω κακός (ειλικρινά όμως), αυτόν τον Button που ποτέ μου δεν τον συμπάθησα, γιατί τον πήρατε εκεί στη McLaren ρε παιδιά; Για να πουλήσει καπελάκια μόνο; Σε ένα Σαββατοκύριακο που ήταν παντού σαφώς ταχύτερος του Hamilton, τον είδα με φρέσκα ελαστικά να κάθεται Παναγίτσα από πίσω του. Μπορεί να είναι προφανές ότι η ομάδα υποστηρίζει Hamilton, αλλά μην το μετανιώσει στο τέλος και μετράει τα πονταλάκια που άφησε εδώ κι εκεί ο Button για πάρτη του...
Τον πήραμε για να κερδίζει αγώνες και για να είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα με ουκ ολίγους βαθμούς. Και από ότι θυμάμαι μεχρί τώρα δεν έχει κάνει στην άκρη για να περάσει ο Hamilton. Διακρίνεια καμία διαφορά με τον Massa πχ;
Το σαφώς ταχύτερος που το είδες δεν ξέρω, αλλά ας πούμε ότι ήταν.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα περνούσε τον Hamilton; Η επιτυχημένη αντίστοιχη προσπάθεια του Alonso, η ευκολία των προσπερασμάτων ή η ανικανότητα του Hamilton σε μονομαχίες;Άλλα άντε και μπορούσε να τον περάσει. Τι έχει να κερδίσει η McLaren που βρίσκεται στο 4-5 χωρίς να απειλεί και χωρίς να απειλείται, αφήνοντας τους οδηγούς της να μάχονται όταν μάλιστα ο πρωτοπόρος της βαθμολογιάς είναι μπροστά;
Γιατί δεν είχατε αντίστοιχες απορίες οταν η McLaren έκανε το 1-2 με τον Hamilton να μην πίεζει τον Button ενώ πριν είχε πάρει αμπάριζα το μισό grid;
Γιατι τόσος πόνος με τον Button σε αυτό τον αγώνα;
Γιατί κάθε φορά που εφαρμόζι η Ferrari team orders συζητάμε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά χωρίς κανείς ουσιαστικά να κατηγορεί την scuderia;
Όποιος θέλει απαντάει.
Ε τον λες γρηγορότερο σ' αυτόν τον αγώνα, ο Lewis είχε χάσει και χρόνο λόγω της εξόδου του στο FP. Και μάλλον παρεξήγησες αυτό που είπα.
Δε μ' έπιασε πόνος για τον Button! Κάθε άλλο, δεν τον συμπαθώ και τόσο. Αυτό που έγραψα ήταν ότι μέχρι στιγμής έχει δείξει πάρα πολύ καλά στοιχεία, κυρίως στους αγώνες και στη διαχείρηση ελαστικών. Αποκλείεις ένα σενάριο όπου στο τέλος του πρωταθλήματος έχει βγει εκτός διεκδίκησης ο Lewis κι έχει μείνει ο Jenson ? Τότε τι θα λέμε για όλες αυτές τις περιπτώσεις όπου ο Jenson έκανε τον κομπάρσο (διακριτικά ή μη).
Αν το δούμε γενικότερα, νομίζω ότι ο Lewis είναι ο πιο εντυπωσιακός οδηγός φέτος, αλλά αν σκεφτείς ότι η ομάδα είναι όλη στημένη για αυτόν, τα όσα έχει καταφέρει ο Button είναι εξ' ίσου εντυπωσιακά.
Συμφωνώ βέβαια ότι στον συγκεκριμένο αγώνα και στη φάση που βγήκε από πίσω του θα ήταν δύσκολο ένα προσπέρασμα. Βέβαια αν ήταν ανάποδα τα πράματα (δηλαδή ο Lewis ταχύτερος και με φρέσκα ελαστικά πίσω απ' τον Button) θα περιμέναμε να δούμε τη βουτιά στα φρένα. Τέλος πάντων, ο Jenson τουλάχιστον για φέτος είναι Νο2 (αν και πρωταθλητής) παρόλο που και είναι νεοφερμένος και έχει κάνει φοβερές εμφανίσεις (σε αντίθεση πχ με το Massa για τον οποίον γίνεται τόση κουβέντα που παρόλο που είναι 5 χρόνια στη Scuderia χάνει στα ίσα απ' τον νεοφερμένο Alonso).
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
δωθηκαν team orders οι οποιες αλλοιωσαν το αποτελεσμα? ΝΑΙ
Τελευταια φορα: ΚΑΝΕΙΣ δεν ξερει αν αλλοιωσαν οι team-orders το αποτελεσμα. ΚΑΝΕΙΣ. Ο Αλονσο εκανε πισω 10 γυρους πριν και δε βουτηξε σε τιποτα φρενα επειδη περιμενε να λυθει το θεμα αλλιως, αλλα ΠΟΤΕ δεν ξερεις τι θα εκανε αν δε λυνοταν αλλιως. Στη Μαλαισια και την Αυστραλία εκατσε πισω, αλλα οταν ειδε οτι φως δεν υπαρχει στην Κινα τη γυρισε την πλακα. Μηπως και εκει ειχαμε team-orders; Αρα δεν ξερουμε τι θα εκανε χθες
Και ο μποξερ που καθεται να τις φαει, κατ΄εντολη του προπονητη του, μπορει να το 'χανε το ματς ετσι κι αλλιως. Αρα ουτε αυτο ειναι αλλοιωση αποτελεσματος.
Αλλο το προκαθορισμενο αποτελεσμα και αλλο η αλλοιωση αποτελεσματος. ΠΡΟΦΑΝΩΣ και το αποτελεσμα σε τετοιες περιπτωσεις ειναι προκαθορισμενο. Παντα ηταν
-
Manipulated race λέει ο Χόρνερ: Horner laments 'manipulated' race
Λογικό να πέσουν όλοι να φάνε τη Φερράρι. Αν μπορούσαν να τη βγάλουν και εκτός ακόμα καλύτερα.
Αναμένω τη θέση του LdM.
Και μια ενδιαφέρουσα θέση από τον James Allen: WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1:
Sorry παιδιά...αλλά θα το ποστάρω γιατί το άρθρο είναι πολύ μα πολύ ενδιαφέρον, υπογραμμίζοντας τα βασικά points:
WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1
Posted on | July 26, 2010 | by | 3 CommentsA day on from the furore over the Ferrari team orders row in the German Grand Prix, it seems to me that there has been a bit of an overreaction, with some sections of the media calling them ‘cheats’ and others calling for them to be banned by the disciplinary arm of the World Motor Sport council.
This is nonsense. Yes, it is a serious situation because they violated a rule which says that team orders are banned. And we should be in no doubt, despite the denials of Alonso that team orders were invoked here. But you have to look at the wider picture and acknowledge that it is a question of degree and that some common sense needs to be applied when sorting this matter out.
No-one was left in any doubt about what was happening by the tone and language of the message to Felipe Massa, nor by his subsequent yielding of the lead to Alonso. It is clear that Ferrari have a case to answer in terms of breaking a rule. They have been fined $100,000 by the stewards in Hockenheim, but further sanctions may follow from the WMSC.
People will of course point to the irony of FIA president Jean Todt presiding over this, given that it was his team order to Rubens Barrichello in 2002 which led to the introduction of the rule. But Todt has separated his position from the disciplinary procedure of the FIA, part of his distinction from the previous regime of Max Mosley. So he will not be sitting in judgement on this one. But that doesn’t mean he can’t be a force for change once the case has been heard. Because change is needed here.
The outcry back in 2002 was against the cynicism of the decision to give the win to Schumacher when he had been outclassed by Barrichello all weekend. It was very early in the season and Schumacher was already well clear in the points in an unbeatable car.
This situation is different on many counts. leaving aside the rule specifically banning team orders for a second, the championship is well advanced and it is closely fought. Ferrari feel aggrieved that they are at least 30 points worse off with Alonso than they should have been, largely due to some stewards decisions which have gone against them, rightly or wrongly. Massa too has lost points, but hasn’t been on the kind of form Alonso’s been on, so the Spaniard is clearly the one to go for the title, if Ferrari can only get him in the game.
He was faster than Massa all weekend and qualified in front of him, but then lost the start to the Brazilian and then couldn’t get ahead of him in the pit stops. If Ferrari had wanted to do a subtle switch, a slightly delayed pit stop for Massa would have done the trick. A second or two is all that it would have needed.
A big part of the problem here is the way it was handled, with Rob Smedley being given the task of giving his driver the bad news. (το είχα γράψει και πριν...εντελώς λάθος αυτό) It should have been Stefano Domenicali, the team boss, or Chris Dyer, the senior engineer. Smedley’s close relationship with Massa meant that he would inevitably struggle to deliver the message impartially and when he felt obliged afterwards to apologise – “Good lad, keep it going, sorry” – it sealed the conviction in our minds that this was a team order.
Eddie Irvine, who has been on the receiving end of a few “move over” orders in his time, said last night that he felt Smedley and Massa had overblown it to make a point and in doing so had let the team down. It has certainly landed them in hot water.
But the wider question is, should F1 have this rule banning team orders, should teams be able to act in the interests of the championship and are moves like this acceptable in some situations?
Think back to 2007, when Massa moved over in Brazil to let Raikkonen win the championship or the following year when the roles were reversed – did anyone object then? No, so that means that fans can understand there are occasions when teams do need some mechanism for shuffling the order, it’s just a question of the circumstances.Given this, much of the hype in the media today is just that. It’s not race fixing and it’s not even in the same league as the Renault fix in Singapore with Nelson Piquet (which was ironically also to benefit Alonso).
There is a case to answer before the WMSC, but I would like to see the FIA take this opportunity to review the team orders rule and I would like to see FOTA stand behind Ferrari and come up with some proposals as to how this rule can best be adapted to work in the best interests of teams and of fans in modern F1.
(κι εδώ το καλύτερο) It’s all very well for Christian Horner to say that he lets his drivers race, but come Brazil or Abu Dhabi when, for example, Hamilton is leading the championship and Vettel has a chance of beating him, if only his team mate, who’s well behind on points lets him through, are you telling me that he won’t make the switch? Of course he will and Webber will know before the start of the race what the score is.
People would expect it and understand it. The problem comes when it’s considered too early in the season. Perhaps the rule should be that there can be no team orders until the final third of the championship? That would be a simple solution.
But to reinforce the rule that team orders are banned full stop, would be a terrible mistake. It would create yet another artificiality, which would be more damaging to the sport in the long run.
Please send in your suggestions for how the FIA should handle the hearing and what changes if any should be brought in to the team orders rule. As always I will forward any that I feel have some merit on to the teams and to the FIA.
Από εδώ: http://links.assetize.com/links/393505
Σόρυ και πάλι παιδιά για το μακροσκελές ποστ...αλλά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
-
Σωστα ολα αυτα που λεει αλλα αν δεν τα διαβασουν αυτοι που πρεπει δυστυχως δεν εχουν κανενα νοημα...
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και μια ενδιαφέρουσα θέση από τον James Allen: WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1:Sorry παιδιά...αλλά θα το ποστάρω γιατί το άρθρο είναι πολύ μα πολύ ενδιαφέρον, υπογραμμίζοντας τα βασικά points:
WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1
(κι εδώ το καλύτερο) It’s all very well for Christian Horner to say that he lets his drivers race, but come Brazil or Abu Dhabi when, for example, Hamilton is leading the championship and Vettel has a chance of beating him, if only his team mate, who’s well behind on points lets him through, are you telling me that he won’t make the switch? Of course he will and Webber will know before the start of the race what the score is.Από εδώ: http://links.assetize.com/links/393505
Σόρυ και πάλι παιδιά για το μακροσκελές ποστ...αλλά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Νικο, παραβλεπεις το εξης (τα γραψε κι ο ριππερ παραπανω):
Ειναι αυτονοητο οτι, αν παιζεται ο τιτλος, ΠΡΕΠΕΙ να 'βοηθησει' ο τιμ-μειτ και χωρις να του το πει κανεις. ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΚΙΜΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ (και σωστα).
Δεν ειναι ολες οι 'κλεψιες' (παραβασεις) ιδιες. Αν κλεψω ενα καρβελι επειδη εχω αναγκη (παιζεται ο τιτλος) δεν ειναι το ιδιο με το να κλεβω για να τα φαω στα μπουζουκια (ειμαι ο γαμαουα Νο1 της ομαδας στον πρωτο αγωνα της σεζον). Δεν ειναι το ιδιο, πως να το κανουμε.
Ο Χορνερ τους αφησε να τρακαρουν και τον λεμε και μαλακα. Ειναι, αλλα για τον Ματεζιτς, που βαζει τα ευρουλακια του. Για μενα (τον θεατη) ειναι πολυ καλυτερος απο τον Ντομενικαλι, που η μεγαλυτερη μονομαχια που αφησε να δουμε ηταν με τις σαμπανιες (κι αυτη μουφα...). -
Το συμπερασμα ειναι οτι η Ferrari ειναι πλέον big contender. Αυτο δειχνει η αντιδραση των αντιπαλων της. Ο Vettel ειναι μολις 2 νικες μακριά (μπορει και μόλις 1), ενω 2 νικες της Φερραρι με τη ΜακΛαρεν 3η δυναμη θα τη φερουν εντελως στην κορυφη. Αυτα λιγο-πολυ τα ξερουν ολοι, αυτο που φαινεται απο την αντιδραση ειναι οτι ειναι εφικτο.
Ο Χορνερ εφτασε ΜΟΛΙΣ 1 ΣΚ να εχει το 2ο ταχυτερο μονοθεσιο για να τα χασει
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Και μια ενδιαφέρουσα θέση από τον James Allen: WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1:
Sorry παιδιά...αλλά θα το ποστάρω γιατί το άρθρο είναι πολύ μα πολύ ενδιαφέρον, υπογραμμίζοντας τα βασικά points:
WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1
(κι εδώ το καλύτερο) It’s all very well for Christian Horner to say that he lets his drivers race, but come Brazil or Abu Dhabi when, for example, Hamilton is leading the championship and Vettel has a chance of beating him, if only his team mate, who’s well behind on points lets him through, are you telling me that he won’t make the switch? Of course he will and Webber will know before the start of the race what the score is.Από εδώ: http://links.assetize.com/links/393505
Σόρυ και πάλι παιδιά για το μακροσκελές ποστ...αλλά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Νικο, παραβλεπεις το εξης (τα γραψε κι ο ριππερ παραπανω):
Ειναι αυτονοητο οτι, αν παιζεται ο τιτλος, ΠΡΕΠΕΙ να 'βοηθησει' ο τιμ-μειτ και χωρις να του το πει κανεις. ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΚΙΜΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ (και σωστα).
Δεν ειναι ολες οι 'κλεψιες' (παραβασεις) ιδιες. Αν κλεψω ενα καρβελι επειδη εχω αναγκη (παιζεται ο τιτλος) δεν ειναι το ιδιο με το να κλεβω για να τα φαω στα μπουζουκια (ειμαι ο γαμαουα Νο1 της ομαδας στον πρωτο αγωνα της σεζον). Δεν ειναι το ιδιο, πως να το κανουμε.
Ο Χορνερ τους αφησε να τρακαρουν και τον λεμε και μαλακα. Ειναι, αλλα για τον Ματεζιτς, που βαζει τα ευρουλακια του. Για μενα (τον θεατη) ειναι πολυ καλυτερος απο τον Ντομενικαλι, που η μεγαλυτερη μονομαχια που αφησε να δουμε ηταν με τις σαμπανιες (κι αυτη μουφα...).Ο τιτλος παιζεται απο την αρχη της σεζον. Μεχρι τωρα ο Massa δεν εχει δειξει ουτε μια στιγμη οτι μπορει να διεκδικησει τιτλο. Εχει χασει πολλους βαθμους λογω των προβληματων του με τα ελαστικα οποτε θα ηταν χαζο η ομαδα να μην εβλεπε οτι ο Alonso εχει περισσοτερες ελπιδες. Επισης, για σκεψου λιγο τι θα ελεγε ο κοσμος αν εχανε το πρωταθλημα για 7 βαθμους. Ολοι θα ελεγαν χαζο τον Domenicali που δεν εδωσε εντολη στο Hockenheim.
Τελος, η παραβαση ειναι παραβαση οποτε και να την κανεις. Ειναι σαν να σκοτωνεις καποιον αλλα να λες μην με τιμωρησετε γιατι ηταν αρρωστος και θα πεθαινε!
Σχετικα με τον Horner, η RBR δεν εχει ερθει ποτε στην θεση να κανει κατι αντιστοιχο γιατι και οι οδηγοι της ειναι το ιδιο ανταγωνιστικοι. Οπως ομως λεει και ο Allen, κατσε να ερθει η στιγμη που θα πρεπει να το κανει και μετα τα λεμε.
Αυτο που συμβαινει ειναι αυτο που λεει ο greo...
Και κατι αλλο. Οποιος κατακρινει την Ferrari αυστηρα και μονο για το team order (και οχι για τον τροπο που δοθηκε) ας σκεφτει λιγο τι γινοταν σε προηγουμενες χρονιες απο αλλες ομαδες (μετα το 2002) και δεν ελεγε κανεις τπτ...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Και μια ενδιαφέρουσα θέση από τον James Allen: WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1:
Sorry παιδιά...αλλά θα το ποστάρω γιατί το άρθρο είναι πολύ μα πολύ ενδιαφέρον, υπογραμμίζοντας τα βασικά points:
WHAT THE FIA SHOULD DO ABOUT TEAM ORDERS IN FORMULA 1
(κι εδώ το καλύτερο) It’s all very well for Christian Horner to say that he lets his drivers race, but come Brazil or Abu Dhabi when, for example, Hamilton is leading the championship and Vettel has a chance of beating him, if only his team mate, who’s well behind on points lets him through, are you telling me that he won’t make the switch? Of course he will and Webber will know before the start of the race what the score is.Από εδώ: http://links.assetize.com/links/393505
Σόρυ και πάλι παιδιά για το μακροσκελές ποστ...αλλά το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Νικο, παραβλεπεις το εξης (τα γραψε κι ο ριππερ παραπανω):
Ειναι αυτονοητο οτι, αν παιζεται ο τιτλος, ΠΡΕΠΕΙ να 'βοηθησει' ο τιμ-μειτ και χωρις να του το πει κανεις. ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΚΙΜΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ (και σωστα).
Δεν ειναι ολες οι 'κλεψιες' (παραβασεις) ιδιες. Αν κλεψω ενα καρβελι επειδη εχω αναγκη (παιζεται ο τιτλος) δεν ειναι το ιδιο με το να κλεβω για να τα φαω στα μπουζουκια (ειμαι ο γαμαουα Νο1 της ομαδας στον πρωτο αγωνα της σεζον). Δεν ειναι το ιδιο, πως να το κανουμε.
Ο Χορνερ τους αφησε να τρακαρουν και τον λεμε και μαλακα. Ειναι, αλλα για τον Ματεζιτς, που βαζει τα ευρουλακια του. Για μενα (τον θεατη) ειναι πολυ καλυτερος απο τον Ντομενικαλι, που η μεγαλυτερη μονομαχια που αφησε να δουμε ηταν με τις σαμπανιες (κι αυτη μουφα...).Τι εννοείς αν παίζεται ο τίτλος? Δεν είναι ούτε ο πρώτος αγώνας της χρονιάς ούτε κι ο τελευταίος...είναι όμως σε πολύ σημαντική καμπή της χρονιάς και σε μια σημαντική νίκη για τη Ferrari. Άρα προφανώς και χρειάζεται ο Αλόνσο όσους βαθμούς μπορεί να μαζέψει γιατί ΠΡΟΦΑΝΩΣ και πάει για πρωτάθλημα αυτός...και όχι ο Μάσσα.
Με τη λογική σου έπρεπε να τιμωρηθούν οι (αυτό που λέει ο Βασίλης):
-Κίμι και Μάσσα
-Kovalainen στον Χάμιλτον, Hockenheim 2008
-Button & Hamilton, Turkey 2010
-RBR - αλλαγή εμπρός αεροτομής
-Coulthard vs Hakkinen, Australia 1998 (ωχ...τόσο νωρίς στη σεζόν?...αλλά μας πείραξε μετά το 2002 η κίνηση της Φερράρι ε?)
-Shanghai 2006, Fisico vs Alonso
-Kova-Hamilton πάλι...Magny Cours 2008
Δε σε είδα τότε να προβληματίζεσαι όμως...σωστά?Αυτοί δεν έκλεψαν? Γιατί δε τιμωρήθηκαν...ή ακόμα χειρότερα, γιατί δεν έκαναν protest οι ομάδες? Αν σε όλα αυτά ήταν η Φερράρι τι θα είχε γίνει?
Περί κλεψιάς και μπουζουκιών...όπως έγραψα και πριν...μην εξισώνεις τη F1 με τη κοινωνία και τις κλεψιές.
Τέλος οι θεατές δεν είναι χαζοί...ξέρουν να βλέπουν και να κρίνουν.
-
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ε ωραία αφού και η κλεψιά είναι κλεψιά, ισόβια άμα κλέψεις τράπεζα, ισόβια και αμά κλέψεις καραμέλα.
Ferrari legal systemΔε χρειαζεται κανενα σχολιο πλεον για το ποιοι οπαδοι φορανε παρωπιδες.Το αβαταρ ειναι μαλλον πλεονασμος
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τι εννοείς αν παίζεται ο τίτλος?but come Brazil or Abu Dhabi
Αυτο εννοω. Σιγουρα παντως οχι διαφορα 24 βαθμων 8 αγωνες πριν το τελος.
Με τη λογική σου έπρεπε να τιμωρηθούν οι:
(...)
Δε σε είδα τότε να προβληματίζεσαι όμως...σωστά?Πολυ ακυρο το -και καλα- σχολιο σου...
Κριμα.
Αν ειχες καλυτερη μνημη θα θυμοσουν οτι εχω κατακρινει πολλες φορες και με εντονο τροπο παρομοιες συμπεριφορες απο οπου κι αν προερχονταν. Επισης εχω εντελως στη μπουκα τη ΜακΛαρεν, μετα την αποχωρηση του Κιμι και τα καραγκιοζιλικια του Στεπνευ-gate.
Αλλα και να μην τα θυμασαι, γυρνα κανα δυο σελιδες πισω στο παρον θεμα:Το ιδιο καταπτυστη ηταν η ΜακΛαρεν οταν εριχνε 'με τροπο' τον Κουλοχαρντ, τον Μοντοϊα και τον ειμαι-ο-πρωταθλητης-γλαστρα Μπατον.
Γιαυτο ακριβως και διευκρινισα εντος παρενθεσεως...
Γελοιοτητες, indeed, που θα λεγε και ο φιλος σου που εχει motto στη ζωη του το τριπτυχο sportsmanship-integrity-we were racing Fernando.
Περί κλεψιάς και μπουζουκιών...όπως έγραψα και πριν...μην εξισώνεις τη F1 με τη κοινωνία και τις κλεψιές.
Τελος, η παραβαση ειναι παραβαση οποτε και να την κανεις. Ειναι σαν να σκοτωνεις καποιον αλλα να λες μην με τιμωρησετε γιατι ηταν αρρωστος και θα πεθαινε!
Γιατι, η Φ1 ανηκει σε εξωγηινο πολιτισμο; Δεν ανηκει στην κοινωνια;
Δες το παραπανω ποστ του Βασιλη, που κανει το ιδιο (φερνει παραδειγμα απο το ποινικο δικαιο), με αλλο βεβαια συμπερασμα.
Βασιλη, ακομα και στο φονο, υπαρχουν διαβαθμσεις, ελαφρυντικα, επιβαρυντικες περιπτωσεις κλπ. Το κινητρο, ο χρονος, ο τροπος, οι συνεπειες, ολα παιζουν ρολο.Τέλος οι θεατές δεν είναι χαζοί...ξέρουν να βλέπουν και να κρίνουν.
Σ' αυτο συμφωνουμε. Βλ. πχ την περιβοητη Αυστρια, οπου χιλιαδες κοσμος (μαλλον θα ηταν Αγγλοι δημοσιογραφοι μεταμφιεσμενοι σε Αυστριακους θεατες) γιουχαραν ακριβως την ιδια συμπεριφορα.
ΥΓ (για τριτη φορα):
Αν δεν εγινε τιποτα ρε παιδες, ο Μασσα το εχει ορο στο συμβολαιο, αυτο ειναι το φυσιολογικο, ολοι τα ιδια κανουν, η Φ1 ειναι ομαδικο αθλημα (γραψε μια ασσιστ στον Μασσα ) κλπ, κλπ, γιατι χθες ηταν οι δυο τους σαν κλαμμενα μ.....; Γιατι του ζητησε ο θεουλης ο μηχανικος του συγνωμη του Μασσα; Γιατι ο Αλονσο ρωτουσε 'is Felippe OK?' (σου λεει μη φαμε καμια φαπα στο ποντιουμ).
[/quote]
Σ' αυτο θα απαντησει κανεις; Γιατι οι ιδιοι οι ανθρωποι της Φερραρι εδειξαν με τον τροπο που συμπεριφερθηκαν οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΚ αυτο που εγινε, αλλα στο 4Τ φορουμ οι οπαδοι της ειναι βασιλικοτεροι του βασιλεως και τα βρισκουν ολα καλως καμωμενα... -
Το ridiculous του πράγματος είναι ότι ακόμα γεμίζετε σελίδες.....σχολιάζοντας το αυτονόητο.
-Team orders υπήρχαν,υπάρχουν,θα υπάρχουν και δεν πρόκειται να εξαφανιστούν ποτέ,
αφ'ης στιγμής η F1 είναι αυτό που είναι.....και όχι αυτό που φαντάζεστε ότι είναι ή που θα θέλατε να είναι.
-Ο Alonso έπρεπε να κερδίσει χθες,ανεξαρτήτως του αν ήταν ταχύτερος ή όχι του Massa,γιατί βρισκόμενοι πια πέραν από τη μέση της χρονιάς,είναι ο οδηγός που βαθμολογικά (δεν εξετάζω το οδηγικά) έχει ακόμα ελπίδες να κυνηγήσει τον τίτλο για λογαριασμό της ομάδας.
-Συνεπώς η απαίτηση του αριστούχου των ΙΕΚ Briatore εντάσσεται στην πιο πάνω συμφωνημένη από την ομάδα λογική,η οποία μάλλον θίγει τον πουριτανισμό αυτών που δήθεν αρέσκονται στον ψευδοανταγωνισμό μεταξύ team mates....επιθυμώντας στην ουσία καραγκιοζιλίκια σε στυλ Mansell-Piquet ή Hamilton-Alonso.Λυπάμαι αλλά για κάτι τέτοιο καλύτερα να συντονιστεί κανείς στους αγώνες NASCAR ή ακόμα καλύτερα στα demolition tracks...κάπου στο midwest.
-Σήμερα δεν θα ασχολείτο κανείς με το θέμα,αν ο Massa δεν άφηνε να γίνει το προσπέρασμα με αυτόν τον εξόφθαλμο τρόπο(αφού προηγουμένως είχε προηγηθεί η παπαριά του Smedley)δηλώνοντας εμφατικά σε ζωντανή σύνδεση με αυτήν του την κίνηση,ότι το μοτο του είναι το 'εγώ με την αξία του και όχι με ξένες πλάτες',συνεχίζοντας αργότερα το show στο ρόλο του κλαμένου αιδοίου.Σήμερα βέβαια στις δηλώσεις του τα μάζεψε.
-Με δεδομένο ότι Massa και Smedley ,όντας υπάλληλοι της ομάδας,οφείλουν να λειτουργούν για το συμφέρον της,εκτελώντας τις εντολές της,πρέπει να επωμιστούν το κοντογούνι των 100Κ$ για τις μαλακιές που έκαναν βλάπτοντας τελικά τον εργοδότη τους.Αν δεν τους αρέσει ο τρόπος που λειτουργεί η ομάδα ας φτιάξουν μια δικιά τους.
-Ο Felipao ξέχασε τις περσινές του δηλώσεις,σύμφωνα με τις οποίες πρώτος οδηγός της ομάδας είναι δικαιωματικά και αξιωματικά, πάντα αυτός που προηγείται στη βαθμολογία....λογική βάσει της οποίας του έκαναν πλάτες το 2008 και το 2009 εις βάρος του Raikonnen.Τότε βέβαια τίποτε δεν τον χάλαγε.
-Το αγγλικό lobby (των ρυπαροφυλλάδων και των ομάδων) πρέπει να το διπλοσκέφτεται όταν μιλά περί ευ αγωνίζεσθαι,ίσων ευκαιριών και λοιπών φαιδρών,όταν τα καμάρια τους έχουν πολλούς σκελετούς στις ντουλάπες τους (βλέπε για παράδειγμα τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε η Williams στο Reutemann αβαντάροντας τον Jones)
-Πιο αστεία από την ποινή είναι το σώμα που την επέβαλε.....του οποίου ο επικεφαλής είναι αυτός που πέρασε τα team orders σε νέα διάσταση....στην Αυστρία του 2002.
Όλα ωραία και ανθηρά. -
Πιο αστεία από την ποινή είναι το σώμα που την επέβαλε.....του οποίου ο επικεφαλής είναι αυτός που πέρασε τα team orders σε νέα διάσταση....στην Αυστρία του 2002.
http://www.youtube.com/watch?v=yjIe51Ea ... re=related
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
.
-Το αγγλικό lobby (των ρυπαροφυλλάδων και των ομάδων) πρέπει να το διπλοσκέφτεται όταν μιλά περί ευ αγωνίζεσθαι,ίσων ευκαιριών και λοιπών φαιδρών,όταν τα καμάρια τους έχουν πολλούς σκελετούς στις ντουλάπες τους (βλέπε για παράδειγμα τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε η Williams στο Reutemann αβαντάροντας τον Jones)Ξεχασες το συμβαν μεταξυ mansel- patreze στο magny cours το 1992,την Αυστραλια του 96 και το πιο προσφατο που εγινε γαργαρα ,την αλλαγη στρατηγικης στην barcelona το 2009 στον barichelo μετα απο κλαψα του button στον ασυρματο-'im faster than him κλαψ-κλαψ'.
Φυσικα οι τυφλωμενοι βρετανοι πιθηκοι το πολυ να αναλωθουν σε μερικα σχολια και ολα ωραια και καλα,ενω στην περιπτωση των κοκκινων ζητανε εγγραφως μεχρι ban απο το υπολοιπο του πρωταθληματος.
Πιο προσφατο παραδειγμα γελειοτητας αποτελει και η κατακραυγη κατα της ferrari σε γνωστο βρετανικο τεχνολογικο φορουμ,για τις διαφημιστικες δοκιμες που εκαναν πριν ενα μηνα.Μεχρι και traction control υποστηριξαν οτι δοκιμαζε η ferrari
2010 Grand Prix Santander von Deutschland