Jul 25, 2010, 1:06 PM

Το θεμα ειναι να εχουμε οσο το δυνατον περισσοτερα πληρωματα και μαλλον σ αυτο δεν βοηθαει μια χωματινη εμπλοκη και ειδικα στους δικους μας χωματοδρομους Δεν νομιζω οτι ειναι ο τροπος να αναδειξουμε νεους ανθρωπους στο σπορ (εννοειται χωρις προυπολογισμους μικρων κρατων...),οχι οτι η ασφαλτος ειναι φτηνη...απλα εκει 10 πιτσι με Ν2 και οχι μονο μπορουν να παλεψουν με μονο σχεδον οδηγοκεντρικο 'πονοκεφαλο'και οχι αν ανοιξε καποιος θωλος και που... Ας δουμε λιγο τι γινεται στα ραλλυ ζωνης η ραλλυ ροντε της γειτωνος...Νομιζω αυτος ειναι ο δρομος...δεν ειπα για το πρωταθλημα τους....αστο...θυμιστε μου γιατι δεν μπορω να θυμηθω καποιο χωματινο θεσμο που πηγε προς τα πανω τα τελευταια 10 χρονια σε εθνικο επιπεδο.....μεχρι κ το αγγλικο φτωχυνε...(κατ εξοχην χωματινο...) Οσο γ αυτο που αναφερθηκε για την συνειδηση του ελληνα θεατη ως προς τα χωματινα ραλλυ...Ναι αλλα προφανως μιλαμε γ αυτους που γαλουχηθηκαν με MK1,MK2,131,ASCONA,MANTA κτλ.....Δεν νομιζω οτι οι ιδιοι αρεσκωνται πια να καταλαβουν τις ρυθμισεις των διαφορικων των μητσο-σουμπ.....Δεν κανουν γωνιες ,δεν καταλαβαινουν....Μονοδρομος λοιπον η προσαρμογη στις υπαρχουσες συνθηκες και η δημιουργια οσο το δυνατον συνθηκων ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ!ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΠΟΡ!ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!(ναι κ μενα μ αρεσει το χωμα αλλα....)