Το γενικότερο πρόβλημα, τελικά δεν είναι οι οργανώσεις αγώνων, αλλα η έλειψη των συμμετοχών.Και για να το θέσω καλύτερα, το μοίρασμα των συμμετοχών για ΦΕΤΟΣ.Ισως τελικά (σήμερα που μιλάμε) δεν χρειαζόταν ο διαχωρισμός κυπέλλου και Πρωταθλήματος, λόγω τπάντα τις σημερινής οικονομικής κατάστασης.Βέβαια αυτό προϋποθέτει και μερικές αλλαγές στην φιλοσοφία που δυστυχώς ΟΙ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΌΙ δεν τις βλέπουν-καταλαβαίνουν.Οι αλλαγές αυτές θα έπρεπε να ήταν: πολύ λιγότεροι αγώνες χωμάτινοι που προσμετρούν στο Πρωτάθλημα και περισσότεροι ασφάλτινοι. Και αυτό προκύπτει απο τις συμμετοχές. Ο μεγαλύτερος ογκος συμμετοχών αναμφισβήτητα προκύπτει στην άσφαλτο.
Ασ ήταν τελικά και το ΑΧΑΙΟΣ ενας Πρωταθληματικός αγώνας και θα βλέπαμε.
Δεν καταλαβαίνω τον λόγω που το 2010 πρέπει να εχουμε ισους αγώνες ασφαλτο και χώμα.Ποιοι αγώνες ασφάλτινοι είναι αυτοί που δεν μάζεψαν συμμετοχές μέχρι τώρα?Και απο προβλέψεις ποιοι είναι αυτοί που δεν θα μαζέψουν? Γιατί στην θέση του ΕΛΠΑ, λοιπόν να μην είναι το ΑΧΑΙΟΣ ΚΑΙ το ΑΤΤΙΚΟ?
Μήπως περιμένουμε οτι θα γίνει το ΕΛΠΑ?
Δεν πρέπει τελικά να δούμε και πιο μακρυά αλλα και τις διπλανές χώρες τι κάνουν? Ολοι μειώσαν τους αγώνες στα ΕΘΝΙΚΑ τους Πρωταθλήματα, και περισσότερο τους χωμάτινους πολυέξοδους.
Κακά τα ψέματα, ωραίο το χώμα αλλα θέλει και βαθειά τσέπη.Και επειδή το σύνολο των συμμετοχών είναι saxoραλλα και Ε, πως να το κάνουμε, αυτοί δεν ΜΠΟΡΟΥΝ να ακολουθήσουν.
Ωραίες οι πάντες του κου Αρη και του κου Θωμά, αλλα στον συναγωνισμό ήταν μόνο δύο. Αντίθετα στην Ασφαλτο εχουμε 7,8 πληρώματα να συναγωνίζονται.
Με τον ΑΧΑΙΟ να ήταν Πρωταθληματικός, σίγουρα θα είχαμε καλύτερο, μεγαλύτερο αγώνα και περισσότερες συμμετοχές.Ουτως ή αλλιώς για τους Β Εθνική πληρώματα(λογω οικ.κατάστασης) το κόστος δεν αλλάζει παραμόνο το εχτρα ποσόν της συμμετοχής.ποιος θα είχε εξτρα λάστιχα για τα εξτρα 30+ χλμ?Ολοι αυτοί ομως είναι εκείνοι που συμπληρώνουν εναν αγώνα, του δείνουν οικονομική ανάσα και ερχεται και κανένας θεατής παραπάνο οταν ακούει το νούμερο συμμετοχών.
Τελικά Στην Ελλάδα θέλουμε αγώνες ή ακόμα προσπαθούμε να συντηρούμε εκείνη την παλιά καραμέλα που άκουγα στα 5 μου, στο υπόγειο, 'στα χώματα πάνε οι άνδρες'?
ΕΕΕ λοιπόν, ας γίνονται αγώνες με συμμετοχές και ας το γυρίσουμε ολοι σε gay, τοτε!
Και επειδή ακουσα μια κουβέντα που με χάλασε(στο Φθιώτιδας): 'Πωπω!! Το επίπεδο των ασφάλτινων εχει αναβαθμιστει, κάτι πρέπει να κάνουμε και για το χ'ωμα..?
Ε δεν είναι ετσι ρε γαμώτο!!!Δεν αναβαθμίστηκε τώρα το επίπεδο των ασφάλτινων...Πάντα ήταν απο παλιά, αλλα οι προσοχή των 'μεγάλων' ήταν στραμένη στα βράχια και τις κοτρώνες...!
Αντί λοιπόν να καταλάβουμε οτι τώρα ήρθε η ώρα να κρατήσουμε ενα είδος αγώνα, αυτό που παραπέει λιγότερο, και να το πάμε ακόμα παραπάνω, αντίθετα πάμε να προσπαθήσουμε εξιψώσουμε πάλι το 'τελειωμένο'.Γιατι με αυτές τις γαλουχίες μεγαλώσαμε.Ε, δεν ειναι ετσι.Ετσι οπως ειναι τα πράγματα τώρα, δεν χωράνε πολλά είδη στους αγώνες.Σε καμιά 10αρια χρόνια ίσως.
Οι 'σπασίκλες ασφαλτάκηδες', δεν είναι πλέον σπασίκλες.Αλλωστε τα τελεyταία 7,8 χρόνια ειναι αυτοί που συναγωνίστηκαν οσο μπορούσαν τους εργοστασιακούς ξένους σε φτέρη, χολωμώντα κλπ.χρόνοι υπάρχουν.Δεν ήταν ομως μια 'εβδομάδα' πίσω απο τους WRC!
Η ίδια κατάσταση λοιπόν πιστευώ οτι θα γίνει και στο ΑΤΤΙΚΟ και στο Κρήτης, σε οσους αγώνες ασφάλτινους δεν προσμετρούν στο ΠΠΡ. Χωμάτινοι ομως θα γίνουν?Και πως?
Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του θέματος του 35ου ράλι Αχαιός [Mod]