-
Κι όμως στην VW τελευταία έχουν πιο λογικές τιμές (σε συνάρτηση με τον εξοπλισμό).
-
Ρε παιδιά μην αφηνιάζετε για την τιμή. Εδώ πήρε 10.000 πάνω το s3 με τους νέους φόρους. Άλλωστε η Αουντι πάντα βάζει τσιμπημένες τιμές και κάνει καλή έκπτωση. Ακόμη και μόλις λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του s3 (τέλη 2007) έπαιρνες με το καλημέρα 1500 ευρώ έκπτωση. Ας ρωτήσει κάποιος που θα βρεθεί σε αντιπροσωπεία τι έκπτωση παίρνει και αν δεν δίνει καθόλου τότε είναι ακριβό αλλά αν δίνει 1-1.5 χιλιάρικο είναι σχετικά καλά.
Ερώτηση: 4πορτη έκδοση προβλέπεται και αν ναι πότε περίπου έρχεται?
-
Πρωτη φορά ακούω για εκπτώσεις σε Audi! Συνήθως σε Audi και Vw το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι κανένα μεταλλικό χρώμα free ή κάποιο εξοπλιστικό πακέτο πχ S-Line σε σχετικά καλή τιμή! Στο Α3 τώρα που φτάνει στα τελευταία του αρχίσανε να δίνουν ενιαία το μεταλλικό χρώμα free! Σύνηθως στις εκθέσεις VW - audi η απάντηση που λαμβάνει κανείς είναι: δεν κάνουμε εκπτώσεις! Και έχουν και τα επιτόκια στο Θεό!
Προβλέπεται έκδοση Sportback όπως στο Α3 αλλά νομίζω σε τουλάχιστον 1 χρόνο!
-
Mετά την γκράντε πρίμιουμ σφαλιάρα που έχουν φάει κυρίως οι πρίμιουμ, άρχισαν και αυτοί τις ξεγυρισμένες εκπτώσεις και τις γαλειφιές.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ρε παιδιά μην αφηνιάζετε για την τιμή. Εδώ πήρε 10.000 πάνω το s3 με τους νέους φόρους. Άλλωστε η Αουντι πάντα βάζει τσιμπημένες τιμές και κάνει καλή έκπτωση. Ακόμη και μόλις λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του s3 (τέλη 2007) έπαιρνες με το καλημέρα 1500 ευρώ έκπτωση. Ας ρωτήσει κάποιος που θα βρεθεί σε αντιπροσωπεία τι έκπτωση παίρνει και αν δεν δίνει καθόλου τότε είναι ακριβό αλλά αν δίνει 1-1.5 χιλιάρικο είναι σχετικά καλά.Ερώτηση: 4πορτη έκδοση προβλέπεται και αν ναι πότε περίπου έρχεται?
για το s3 εκαναν ενα κολπακι και επεσε η εργοστασιακη του αξια και μου φαινεται το δινουν παλι σε τιμες 2007
(απο 42Κ)
10Κ δεν πηρε με τους νεους φορους, γυρω στα 4-5 πηρε , αλλα ειχε φαει τα προηγουμενα χρονια απανωτες αυξησεις
μαλιστα οταν εγω πηγα να το παρω ανεβηκε απο τη μια βδομαδα στην αλλη ενα σχεδον χιλιαρικο με το ετσι θελωΠρωτη φορά ακούω για εκπτώσεις σε Audi!
εχουν αρχισει γενναιες εκπτωσεις τωρα τελευταια ειδικα σε συγκεκριμενα μοντελα που δεν πουλανε πολυ (οπως το 1.8Τ Α4 με τα 120 ή το Α5 sportback)
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Άλλωστε η Αουντι πάντα βάζει τσιμπημένες τιμές και κάνει καλή έκπτωση. Ακόμη και μόλις λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του s3 (τέλη 2007) έπαιρνες με το καλημέρα 1500 ευρώ έκπτωση. ι?ε και ειναι υπερ τους αυτο ? σου βαζει 3000 καπελο και μετα σου λεει παρει 1500€ εκπτωση και εσυ νομιζεις οτι σου κανει και χαρη ?
Αν ειναι ετσι και η dacia μπορει να πουλαει το Logan 18.000 € και να λεει κανω 8.000 € εκπτωση αρα στο αφηνω με το καλημερα 10.000 € -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πρωτη φορά ακούω για εκπτώσεις σε Audi!
εχουν αρχισει γενναιες εκπτωσεις τωρα τελευταια ειδικα σε συγκεκριμενα μοντελα που δεν πουλανε πολυ (οπως το 1.8Τ Α4 με τα 120 ή το Α5 sportback)
Θα πρέπει να κάνουν πιο γενναίες! Αν τα 1400άρια δεν πουλάνε με τα 25.000€ και πουλήσουν ένα Α5 Sportback (το οποίο μου αρέσει) ή ένα Q5 με 45.000€ έχουν αντιμετωπίσει την κρίση?
Μάλλον ... ή δεν αντιμετωπίζουν κρίση και μπράβο τους γιατί πρέπει να είναι οι μόνοι ή έχουν συνειδητοποιήσει την χασούρα του έτους και απαξιούν να πλησιάσουν τα αυτιά του κόσμου (μια υπεροπτική θέση που είχα διακρίνει πριν λίγα χρόνια σε Audi και BMW, με την 2η να έχει αρχίσει να προσαρμόζεται ... περίπου)! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Είμαι σίγουρος!Με βαση την εργοστασιακή τιμή πάει! Εδώ καλά καλά δεν πιάνει αυτοκίνητα που πωλούνται 30.000 euro, το Α1 θα πιάνει?
Τρώει αλλο φόρο πολυτελείας αυτό! Της Cosmocar και της τιμολογησής της!
Polo 1.2 Tsi 105 άλογα με Dsg και τα πάντα όλα επάνω παρά το Α1 με 18.900 και 86 άλογα!
δεν ισχύουν φίλτατε αυτα που περιγράφεις.... ένα αυτοκίνητο φορολογείται επιπλεον όσο ανεβαίνει με τον επιπλεον εξοπλισμό ή αμέσως αμέσως με την αρχική τιμολόγισή του... Διάβασε προσεχτικά τα διάφορα επίπεδα του ειδικού φόρου πολυτελείας και θα δεις ότι κι αυτό το σκατό έχει!
οπότε αν βάλεις πολλά σε ένα 25 τότε πάει στον θεο... αντίστοιχα ένα 30κ κόστους αυτοκίνητο δεν επιτρέπει την προσθεση κανενός εξτρα.... αφού το υπέρτατο 'απαγορευτικό' όριο φόρου τρελής πολυτέλειας είναι τα 30χιλιάρικα (λένε βέβαια ότι θα το ανεβάσουν στα 35 αλλά τι Γιάννης τι Γιαννάκης?)
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Άλλωστε η Αουντι πάντα βάζει τσιμπημένες τιμές και κάνει καλή έκπτωση. Ακόμη και μόλις λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του s3 (τέλη 2007) έπαιρνες με το καλημέρα 1500 ευρώ έκπτωση. ι?
ε και ειναι υπερ τους αυτο ? σου βαζει 3000 καπελο και μετα σου λεει παρει 1500€ εκπτωση και εσυ νομιζεις οτι σου κανει και χαρη ?
Αν ειναι ετσι και η dacia μπορει να πουλαει το Logan 18.000 € και να λεει κανω 8.000 € εκπτωση αρα στο αφηνω με το καλημερα 10.000 €Υποθέτω θα έχεις ακούσει για το μάρκετινγκ. Εμένα δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση. Τα VW όμως
ΔΕΝ κάνουν γερές εκπτώσεις. Είναι πιο συμπιεσμένο το κέρδος. Τα Άουντι κάνουν.Υπέρ τους σαφώς και είναι. Διατηρούν την πριμιουμοσύνη λόγω των επίσημων τιμών, αν κάποιος είναι σχετικά κοντά σε αυτά τα λεφτά λέει 'δε πάω και μια βόλτα από Άουντι? Τζάμπα είναι (οι ερωτήσεις και το φυλλάδιο)'. Μολίς του λέει και χιλιαπεντακο έκπτωση σκέφτεται ο πελάτης 'πω πω κορόιδο θα τους πιάσω τους γερμανούς'. Και έτσι είναι όλοι ευτυχισμένοι και χαρούμενοι.
Έχει αναφερθεί πολλάκις. Στο S3 μέχρι πριν 2 χρόνια ζητούσαν 80 ευρώ για τα πίσω πατάκια!! Στο Golf GTI 5 ήταν στάνταρ! Ζητούσαν για 2 χρώματα στο S3 2000 και 2500 ευρώ. Για τα bucket του RS4 ζητούσε η Vw για το gti ... 4000 ευρώ ! Είναι αλλού υπερβολικοί οι γερμανοί και όχι τόσο στις αρχικές τιμές. Είναι μάλλον περισσότερο πονηροί από ότι πιστεύουμε εμείς οι Ελληνάρες που τους τα σκάμε.
Δεν ξέρω τι κάνουν τώρα γιατί σταμάτησα πια να ασχολούμαι τόσο με τα αυτοκίνητα. Δεν ζούμε σε χώρα με αυτοκινητική κουλτούρα και μου πήρε πάνω από 20 χρόνια να το καταλάβω. Τώρα όμως το ξέρω.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Για τα bucket του RS4 ζητούσε η Vw για το gti ... 4000 ευρώ !αυτο φιλε ειναι απο τις πιο παρεξηγημενες ιστοριες
δεν πληρωνες μονο τα bucket σε αυτη τη τιμη (και στο s3 ηταν 4500) , πληρωνες και την υποχρεωτικη αγελαδα με της οποιας το δερμα σου εντυναν και τα πισω καθισματα και τις πορτες
στο s3 που εχει σταρνταρ ημιδερματινα το να μπει και στο υπολοιπο καθισμα δερμα μπρος-πισω (και στις πορτες) πηγαινε 2300-2400
αμα αφαιρεσεις τη διαφορα αυτων των 2 εξτρα , τα bucket της recaro πηγαινουν στη πραγματικοτητα γυρω στα 2200, ακριβα δε λεω αλλα μιλαμε για πολυ premium-δερματινα σκηνικα
στο golf θα χρεωνοταν πιο φθηνα ολα αυτα που προανεφερα, κανε τους υπολογισμους
απλα δε μπορουσαν να σου ντυσουν μπροστα το αμαξι με δερμα και πισω να μεινει υφασμα καταλαβαινεις ποσο σκατα θα φαινοταν
ετσι σε χρεωναν υποχρεωτικα ολο το υπολοιπο δερμα
ακριβο εξτρα, αλλα 'λογικη' χρεωση τουλαχιστον στο συγκεκριμενο
Στο S3 μέχρι πριν 2 χρόνια ζητούσαν 80 ευρώ για τα πίσω πατάκια!!
αυτα πολλοι τα διναν δωρο (αφου ο συναγερμος υπαρχει ως εργοστασιακος στο συγκεκριμενο μοντελο) μαζι με parking radar , εγω εκανα τη μαλακια και ψωνισα απο καρεντα και τα πληρωσα γιατι δεν ηθελα να περιμενω -ή μαλλον τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα για καποιο παραξενο λογο ο πατερας μου δεν ηθελε, εγω δεν ειχα προβλημα να περιμενω το 2μηνο -
το πηρα σε χρονο ρεκορ (2 βδομαδες), δεδομενης της ζητησης που ειχε εκεινη την εποχη
-
Tα θέματα τιμολόγησης, 'εκπτώσεων', 'δώρων' και επιπέδων εξοπλισμού, είναι πολύ υψηλή ραπτική και δεν μπορεί να την καταλάβει το πόπολο γιατί δεν γνωρίζει τα μυστικά που κρύβονται από πίσω.
Μην ψάχνετε για λογική, μπορεί και να μην υπάρχει. Ασχοληθείτε μόνο με την υπέρτατη αλήθεια, το διαταύτα, την τελική τιμή δηλαδή που πρέπει να καταβάλλετε για να αποκτήσετε το αυτοκίνητο που θέλετε.
Όλα τα άλλα είναι μάρκετιγκ. -
συμφωνοι, εγω απλα τονισα ενα συγκεκριμενο ζητημα, δερμα παντου και bucket recaro με 4Κ σιγουρα δεν ειναι κοψοχρονια και πιθαναοτατα το κερδος θα ειναι μεγαλο (ή και οχι και τοσο μεγαλο , ποιος ξερει) , αλλα δε νομιζω και αλλες εταιρειες να το εδιναν πολυ φθηνοτερα
το μονο που μπορει να κανει ο καταναλωτης ειναι να συγκρινει με τον ανταγωνισμο
επισης καποια πανομοιοτυπα πραγματα με ενα golf (βλεπε οροφη που ειναι τα παντα ιδια) σαν εξτρα στη vw ηταν 850 και στην audi 1100 ακριβως το ιδιο πραγμα ξαναλεω
ευχτυχως που παιρνω την εκδικηση μου στα service που πληρωνω τα ιδια με τις γκολφω
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πρωτη φορά ακούω για εκπτώσεις σε Audi! Συνήθως σε Audi και Vw το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι κανένα μεταλλικό χρώμα free ή κάποιο εξοπλιστικό πακέτο πχ S-Line σε σχετικά καλή τιμή! Στο Α3 τώρα που φτάνει στα τελευταία του αρχίσανε να δίνουν ενιαία το μεταλλικό χρώμα free! Σύνηθως στις εκθέσεις VW - audi η απάντηση που λαμβάνει κανείς είναι: δεν κάνουμε εκπτώσεις! Και έχουν και τα επιτόκια στο Θεό!Προβλέπεται έκδοση Sportback όπως στο Α3 αλλά νομίζω σε τουλάχιστον 1 χρόνο!
Καλησπέρα! Αν πας με την προκαταβολή στο χέρι και τους πεις ''ειμαι έτοιμος για παραγγελία, τι εκπτωση μου κάνετε?'' Να δεις τι καλά που ρίχνουν τις τιμές!
Εγώ αυτό έκανα με το sciricco 2 μήνες αφού κυκλοφόρησε. Για να μη τα πολυλογώ στο τέλος το πήρα 700 ευρω κάτω!
-
ε 700 ευρω ειναι το μεταλλικο χρωμα πανω κατω που λεει ο samatistas...Και γω πηγα σε VW και οταν τους ειπα για μετρητοις τι εκπτωση παιζει μου ειπαν οτι δεν παιζει εκπτωση...Οταν συζητησαμε για δοσεις πχ με το τεραστιο επιτοκιο που εχουν εβγαινε για 12 δοσεις ενα ποσο 500 euros πανω και μας κανει ε θα κοψουμε ενα 500αρικο στην αρχικη τιμη και θα σας ερθει μια η αλλη
-
Από την εμπειρία μου, το μετρητοίς δεν ... προκαλεί κωλοτούμπες!!! Ίσως και το αντίθετο!
Σαν να χάνουν και το 'δωράκι' της τραπεζας. Όπως και να είναι η συναλλαγή είτε με δόσεις είτε μετρητοίς το αντίτιμο του αυτοκινήτου στον αντιπρόσωπο είναι θέμα λίγων ημερών να τα λάβει. -
Αποτυχια το A1 απ΄ότι λεει το review του evo mag
Περα απο την καλη ποιοτητα υλικων και κατασκευης του εσωτερικου δεν φτανει πουθενα/ξεπερναει πουθενα αλλου το mini και γενικα δεν τους αρεσει καθολου , στο τελος φαινεται οτι ειναι ΠΟΛΥ ασχημο -
A1 1.4 TFSI Ambition S tronic --> 25.600
Τι νομίζουν οτι πουλάνε;
Συμπαθητικό είναι, δε λέω. Αλλά όχι και 26+ για τον κουβά με τα 122 άλογα και τον ημιάκαμτο άξονα. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από την εμπειρία μου, το μετρητοίς δεν ... προκαλεί κωλοτούμπες!!! Ίσως και το αντίθετο!
Σαν να χάνουν και το 'δωράκι' της τραπεζας. Όπως και να είναι η συναλλαγή είτε με δόσεις είτε μετρητοίς το αντίτιμο του αυτοκινήτου στον αντιπρόσωπο είναι θέμα λίγων ημερών να τα λάβει.Iσχύει.
όσο πιο πολλές οι δόσεις , τόσο μεγαλύτερη η προμήθεια από την τράπεζα. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Αποτυχια το A1 απ΄ότι λεει το review του evo mag
Περα απο την καλη ποιοτητα υλικων και κατασκευης του εσωτερικου δεν φτανει πουθενα/ξεπερναει πουθενα αλλου το mini και γενικα δεν τους αρεσει καθολου , στο τελος φαινεται οτι ειναι ΠΟΛΥ ασχημοτι εγινε, εδω δεν τους εσκασε το διαφημιστικο πακετακι το vag που τοσες αλλες φορες επικαλειστε?
δεν καταλαβαινω ομως πού κολλας?
νομιζεις οτι η audi βγαζει 'καρτακια' ? ή οταν λεει οτι θελουν να χτυπησουν το μινι, εννοουν οτι θελουν να το χτυπησουν στον οδηγικο τομεα?
για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη..
οταν λεμε αγοραστικο κοινο mini, δεν εννοουμε τυπους που πανε στα βουνα να ζησουν το προσωπικο τους ραλλυ , αλλα τρεντοβλακες
(ενας εκ των οποιων εχω υπαρξει κι εγω , δεν τους κατακρινω, απλα για να καταλαβουμε τι εννοουμε)εκει στοχευει και η audi με ενα ποιοτικοτερο πακετο, στον οδηγικο τομεα ηταν αναμενομενο να ειναι ενα audi (ανετο φιλικο κτλ) , ειδικα απο τη στιγμη που μιλαμε για βασικη ουσιαστικα εκδοση
παρολα αυτα λογω μοτερ και μονο ειμαι σχεδον βεβαιος οτι θα το ισοπεδωνει το cooper , σε επιταχυνση σιγουρα δηλαδη, για τα υπολοιπα μιας και τα αυτοκινητα δεν στριβουν με την αισθηση , θα περιμενω να δω συγκριτικα
-
Προβλέπω συγκριτικό Α1 1.4 με Mini Cooper και MiTo 135 με την τελική κατάταξη να είναι με τη σειρά που αναφέρθηκαν σε αυτό το ποστ.
Audi A1