-
H Ford Hellas έριξε την τιμή του Mondeo κατά 2000€ σε όλες τις εκδόσεις. Το 1.8 αρχίζει από 18.000 και το 2.0 από 20.000. Νομίζω ότι οι τιμές είναι πλέον πολύ ανταγωνιστικές για την κατηγορία και όχι μόνο. Το μόνο κακό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι έχει αποκτήσει τη φήμη του 'γεροντίστικου' λόγω πιθανώς συντηρητικής του εμφάνισης και μεγέθους.
-
H Ford Hellas έριξε την τιμή του Mondeo κατά 2000€ σε όλες τις εκδόσεις. Το 1.8 αρχίζει από 18.000 και το 2.0 από 20.000. Νομίζω ότι οι τιμές είναι πλέον πολύ ανταγωνιστικές για την κατηγορία και όχι μόνο. Το μόνο κακό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι έχει αποκτήσει τη φήμη του 'γεροντίστικου' λόγω πιθανώς συντηρητικής του εμφάνισης και μεγέθους.
-
H Ford Hellas έριξε την τιμή του Mondeo κατά 2000€ σε όλες τις εκδόσεις. Το 1.8 αρχίζει από 18.000 και το 2.0 από 20.000. Νομίζω ότι οι τιμές είναι πλέον πολύ ανταγωνιστικές για την κατηγορία και όχι μόνο. Το μόνο κακό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι έχει αποκτήσει τη φήμη του 'γεροντίστικου' λόγω πιθανώς συντηρητικής του εμφάνισης και μεγέθους.
-
[>quote='gramacar'].... Το μόνο κακό με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι έχει αποκτήσει τη φήμη του 'γεροντίστικου' λόγω πιθανώς συντηρητικής του εμφάνισης και μεγέθους.
Οντως αλλα δεν παυει να ειναι ενα πολυ καλά στημένο αυτοκινητο με τα οποια μειονεκτηματα μπορεί να εχει εναντι του ανταγωνισμου, που πλεον με αυτή την τιμή γινεται ιδιαιτερα προσιτό για οσους θελουν ενα καθαρά οικογενειακό αυτοτοκινητο!!
-
Το Mondeo είναι αμαξάρα. Μόνο το Mazda 6 είναι καλύτερο (επειδή είναι ομορφότερο μέσα και έξω και made in Japan) αλλά με 2.000 λιγότερο, τότε το Fordάκι καθίσταται κορυφαία επιλογή
-
Πραγματικά είναι μια πολύ καλή επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο.
Το μόνο αρνητικό είναι πως αναμένεται σύντομα ο αντικαταστάτης του...
-
...για αυτό έπεσε και η τιμή του..
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το Mondeo είναι αμαξάρα. Μόνο το Mazda 6 είναι καλύτερο (επειδή είναι ομορφότερο μέσα και έξω και made in Japan) αλλά με 2.000 λιγότερο, τότε το Fordάκι καθίσταται κορυφαία επιλογήΜέσα είναι χάλια επιεικώς. Οσο για το made in Japan, δε θα το 'παιζα για στάνταρντ.
Το Μοντέο ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο. Με -2000Ε είναι απλά άπαιχτο.
-
Βγαίνει σε τιμή μικρομεσαίου 1.6 (καλά εξοπλισμένου) και έχει εξαιρετικούς χώρους, καλό (1. κινητήρα και πολύ καλό στήσιμο! Σίγουρα πολύ καλή επιλογή για όσους ενδιαφέρουν τα παραπάνω... Και με 5ετή εγγύηση!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Το μόνο αρνητικό είναι πως αναμένεται σύντομα ο αντικαταστάτης του...
Που το άκουσες αυτό. Εγώ έχω διαβάσει σε περιοδικά για 2006.
-
Aπό τη στιγμή που άρχισαν να κυκλοφορούν φωτογραφίες του αυτοκινήτου στην τελική του μορφή, μην σας κάνει καμία εντύπωση αν κυκλοφορήσει πριν το 2006...Ο ανταγωνισμός είναι έντονος στην κατηγορία και δεν μπορεί να περιμένει.
-
Το μοντέλο αυτό ειναι ηδη στην αγορά 5 ή 6 χρόνια δεν εχει και πολυ μελλον με τον υπαρχον ανταγωνισμό, πρέπει να αλλαξει και αυτο πιστεύω θα γίνει μεσα στο 2005, και αν δεν το κανει εγκαιρα η ford θα την αναγκάσει να το κανει η ιδια η αγορά οταν δει οτι δεν πουλάει λεβιέ...
ΥΣ. το οτι καναν την εκπτωση σημαίνει οτι προσανατολιζονται για αλλαγη **συντομα **..
-
Και εγώ προς τα εκεί τείνω, ήδη έχουμε δει φωτό του επόμενου οπότε είμαι αρκετά δύσπιστος για τα περί νέου μοντέλου το 2007.... Πάντως και πάλι νωρίς είναι για να κάνουν τέτοια προσφορά εκτός αν εμφανιστεί στό σαλόνι του Μαρτίου και κυκλοφορήσει πριν το καλοκαίρι.... Μάλλον κι άλλο facelift μυρίζομαι αρχές 2005.....
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Το μοντέλο αυτό ειναι ηδη στην αγορά 5 ή 6 χρόνια δεν εχει και πολυ μελλον με τον υπαρχον ανταγωνισμό, πρέπει να αλλαξει και αυτο πιστεύω θα γίνει μεσα στο 2005, και αν δεν το κανει εγκαιρα η ford θα την αναγκάσει να το κανει η ιδια η αγορά οταν δει οτι δεν πουλάει λεβιέ...ΥΣ. το οτι καναν την εκπτωση σημαίνει οτι προσανατολιζονται για αλλαγη **συντομα **..
To Mondeo παρουσιάστηκε το 2000 και κυκλοφόρησε το 2001. Το 1ο face lift έγινε πέρυσι, όπως προβλέπεται στο 'μέσο' της ζωής του. Βάσει του 'νόμου' των έξι χρόνων το επόμενο αναμένεται το 2006
-
Ο κάθε 'νόμος' όμως αλλάζει σύμφωνα με τις συνθήκες της αγοράς και την εξέλιξη. Κάποτε ένας καλός άνθρωπος είχε πει ότι η υπολογιστική ισχύς των επεξεργαστών θα διπλασιάζεται ανά 18 μήνες (και μετά από 10 χρόνια, το 1975, αυτό αναθεωρήθηκε σε 2 χρόνια). Αυτό πλέον δεν ισχύει, γίνεται πολύ νωρίτερα.
Αντίστοιχα λοιπόν ισχύει και στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ποιος εγγυάται την καλή πορεία του Mondeo στη Ford έως το τέλος της καριέρας του, αν αυτό έχουν αποφασίσει τελικά να είναι μέσα στο 2006? Κανείς. Αρα, πρέπει να κινηθούν πιο γρήγορα, και κατ'εμέ η κίνηση της μείωσης τιμής είναι απόλυτα ενδεικτική τέτοιας πολιτικής.
-
Ακριβώς έτσι όπως τα γράφετε είναι τα πράγματα. Και οι αυτοκινητοβιομηχανίες λαμβάνουν τις αποφάσεις τους βάσει των συνθηκών που επικρατούν στην παγκόσμια αγορά. Αν ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος σε μια κατηγορία αυτοκινήτων, εκείνη που θα 'ρίξει' πρώτη το επόμενης γενιάς μοντέλο της, ταυτόχρονα έχει στρατηγικό πλεονέκτημα στην αγορά και υπερτερεί των ανταγωνιστικών της εταιριών.
Σκεφτείται μόνο το παράδειγμα του νέου Golf όπου παρουσιάστηκε περίπου την ίδια περίοδο μαζί με το νέο Astra. Δεν νομίζω πως ήταν και τόσο τυχαίο.
Επίσης μην ξεχνάτε πως στην κατηγορία του Mondeo, η Τοyota παρουσίασε ήδη ένα αρκετά εξελιγμένο τεχνολογικά και πολύ προσεγμένο ποιοτικά Avensis, η Βmw αναμένεται και εκείνη σύντομα να κυκλοφορήσει την νέα σειρά 3, όπως και η Vw το νέο Passat.
Mε βάση τα σημερινά δεδομένα, τις εξελίξεις και τον ανταγωνισμό στην συγκεκριμένη κατηγορία, το έτος 2007 φαντάζει υπερβολικά μακρυνό και σίγουρα οι εταιρίες δεν θα ρισκάρουν ένα τέτοιο διάστημα που είναι ικανό να τους κοστίσει σε πτώση πωλήσεων και μείωση του μεριδίου τους στην αγορά.
Φτηνό Mondeo