-
Καλά δεν είναι και τόσο ακριβή μία έκτη.
Το δικό μου έχει από το 1999 χωρίς να έχει 40.000Ε.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Καλά δεν είναι και τόσο ακριβή μία έκτη.Το δικό μου έχει από το 1999 χωρίς να έχει 40.000Ε.
Δε κοστίζει πολύ μονο η 6η αλλά ... και τα άλλα που είπα.....
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Δε κοστίζει πολύ μονο η 6η αλλά ... και τα άλλα που είπα.....Ένα τέτοιο 'πακέτο' αλλαγών δεν θα ταίριαζε με απλή ανανέωση στο QQ f/l αλλά σε ριζική αλλαγή μοντέλου.
Εξαλλου και στον ανταγωνισμό που υπάρχουν κάποια από αυτά τα επιπλέον ... δεν ξεπουλάνε, ούτε ουρές έχουν στις εκθέσεις τους. -
Αν εσενα ο θορυβος και η καταναλωση στα 160 σου αρεσουν, πασο. Αλλα οταν εγω βλεπω 6αρι σασμαν στο θηριωδες φιατ μπραβο των 120 αλογων και των απλησιαστων 17000 ευρω, ε, θα ηθελα και μια 6η στο qq.
Επισης, με 6αρι σασμαν, +50 αλογα, 4x4 και καλυτερη ποιοτητα σε πλαστικα κλπ θα λεγοταν τιχουαν και θα ειχε 30000, οχι 40000. Μετα απο την προφανη αυτη προβοκατσια, περιμενω με αγωνια τους ταλιμπαν της αληθινης κασκαπίστης να ποσταρουν τις αντικειμενικες αποψεις τους.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Αν εσενα ο θορυβος και η καταναλωση στα 160 σου αρεσουν, πασο. Αλλα οταν εγω βλεπω 6αρι σασμαν στο θηριωδες φιατ μπραβο των 120 αλογων και των απλησιαστων 17000 ευρω, ε, θα ηθελα και μια 6η στο qq.εκτη εχει και το bravo των 90 ιππων...Αραγε το πουλανε ακομα αυτο;
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Αν εσενα ο θορυβος και η καταναλωση στα 160 σου αρεσουν, πασο. Αλλα οταν εγω βλεπω 6αρι σασμαν στο θηριωδες φιατ μπραβο των 120 αλογων και των απλησιαστων 17000 ευρω, ε, θα ηθελα και μια 6η στο qq.
εκτη εχει και το bravo των 90 ιππων...Αραγε το πουλανε ακομα αυτο;
Αν έχει μείνει κανένα από το μη πιάσιμο των φρένων.....μπορεί!
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Αν εσενα ο θορυβος και η καταναλωση στα 160 σου αρεσουν, πασο. Αλλα οταν εγω βλεπω 6αρι σασμαν στο θηριωδες φιατ μπραβο των 120 αλογων και των απλησιαστων 17000 ευρω, ε, θα ηθελα και μια 6η στο qq.Επισης, με 6αρι σασμαν, +50 αλογα, 4x4 και καλυτερη ποιοτητα σε πλαστικα κλπ θα λεγοταν τιχουαν και θα ειχε 30000, οχι 40000. Μετα απο την προφανη αυτη προβοκατσια, περιμενω με αγωνια τους ταλιμπαν της αληθινης κασκαπίστης να ποσταρουν τις αντικειμενικες αποψεις τους.
Συμφωνώ με την άποψη σου για την 6η ταχύτητα..
τα υπόλοιπα ειρωνικά .. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Επισης, με 6αρι σασμαν, +50 αλογα, 4x4 και καλυτερη ποιοτητα σε πλαστικα κλπ θα λεγοταν τιχουαν και θα ειχε 30000, οχι 40000.
Συμφωνώ με την άποψη σου για την 6η ταχύτητα..
τα υπόλοιπα ειρωνικά ..giannik1977 έλα ρε φίλε που είσαι , νόμιζα οτι είσαι διακοπές, και γω από διακοπές γράφω!!! Είδες έγραψα μερικές εντυπώσεις για το κασκάι από τα ταξίδια μου!!!!
Εσώ στην Αθήνα που είμαι γράφει... 9,8 λίτρα στα 100, πολύ!!!!!!!!!
Ο φίλος πιό πάνω έχει δίκιο τιγκουάν θα λεγόταν!!!!!! -
Παντως μια βδομαδα που ειμαι Αθήνα, κυκλοφορει πολύ qashqai fl και ειναι πανεμορφο... οταν σκεφτομαι ομως τον κινητηρα, πραγματικα λυπάμαι..
-
Στην Αθήνα πάντως που βρίσκομαι αυτό το καιρό έχω δει το f/l στους δρόμους σε όλα τα χρώματα.
Υπέροχο σε ασπρο και γκρι, όμορφο σε μαυρο και ασημί, ξεχωριστό σε καφέ και συμπαθητικό σε μπλε σκούρο.6ταχυτο κιβώτιο η Fiat έχει εδώ και πολλά πολλά χρόνια. Θυμάμαι υπήρξε 6ταχυτο Punto 1,2 πρώτης γενιάς ενώ εμπειρικά απο 7τάχυτο Stilo δεν μου είχε αρέσει καθόλου ... ολόκληρο το κιβώτιο.
Η Nissan μαζικά ξεκίνησε πριν 3,4 χρόνια με το 2λιτρο QQ και XTrail.Συμφωνώ πάντως εν μέρει με τον Pro.
35 υπερ-συμπιεσμένα άλογα παραπάνω, συντηρητικότερη εμφάνιση, έξτρα το υποβραχιόνιο και τα χειριστήρια στο τιμόνι και 10.000€ επιπλέον ... Tiguan θα λεγόταν και δεν θα ήταν πρώτο στα μικρομεσαία!
Πάντως αυτό το πράγμα, το ότι κάθε τροχοφόρο τουλάχιστον 4τροχο πρέπει να συγκρίνεται με Tiguan είναι και λίγο αστείο. Το Tiguan εχει ξεκαθαρα ανταγωνισμό με τα 2λιτρα και πάνω SUV οριακά θα έλεγα και το 4κίνητο Yeti που είναι αρκετα φτηνότερο. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Παντως μια βδομαδα που ειμαι Αθήνα, κυκλοφορει πολύ qashqai fl και ειναι πανεμορφο... οταν σκεφτομαι ομως τον κινητηρα, πραγματικα λυπάμαι..Γιατί rafi το λες αυτό; Στα χαρτιά(ιπποδύναμη,βάρος αυτοκινήτου) το αμάξι είναι στο μ.ο. των 1600ριων της αγοράς κι ίσως λίίίγο καλύτερο στις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Παντως μια βδομαδα που ειμαι Αθήνα, κυκλοφορει πολύ qashqai fl και ειναι πανεμορφο... οταν σκεφτομαι ομως τον κινητηρα, πραγματικα λυπάμαι..Οντως σαν πρωην κατοχος QQ ο κινητηρας με το αμαξι φορτωμενο σε βουνισιες διαδρομες σερνετε.O κινητηρας επισης ακουγεται ψηλα και του λειπει μια 6η για ξεκουραστα ταξιδια.Μηχανη απροβληματιστη οικομικα σερβις και συντηρηση .Ποιοτικα θα μπορουσε να ηταν και λιγο καλυτερο.Καταναλωση σε μετρια επιπεδα για την κατηγορια και το βαρος του.Παντως το asx που το ειδα απο κοντα αν και ποιο αχρωμο εσωτερικα ποιοτικα ειναι πολυ καλυτερο.Εξωτερικα Θεωρω το φ/λ ποιο ωραιο απο το ASX το οποιο ερχεται με 117 ιππους βενζινη το φθνινοπωρο δηλαδη ιδιους με τον ανανεωμενο HR16DE με 117hp (ιδιος με το juke ο οποιος στην εκδοση αυτη εχει και αυτοματο cvt).O 1.8 ντηζελ mivec του asx παντως ειναι κορυφαιος και πολυ καλυτερος σε σχεση με τους ντηζελ της ρενω του qq.Εαν επιτροπαταν το ντηζελ το φθινοπωρο και δεν ειχα το auris θα πηγαινα για το asx diesel.Καλο και επιτυχημενο το φ/λ του QQ αλλα ο ανταγωνισμος εχει αρχισει και δειχνει τα δοντια του και θα κοψει αρκετες πωλησεις απο το νισσαν (βλεπε ix35,sportage ,asx,...).Σε 2 με 3 χρονια θα ειναι κοντα μας το qq 2 ελπιζω μ ποιο δυναμικους κινητηρες και κιβωτια(αν το τετρακινητο juke 190 hp cvt κιβωτιο εχει 25κ το qq λογικα θα ξεκιναγε με 2-2.5κ παραπανω με αυτο τον συνδιασμο)
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Παντως μια βδομαδα που ειμαι Αθήνα, κυκλοφορει πολύ qashqai fl και ειναι πανεμορφο... οταν σκεφτομαι ομως τον κινητηρα, πραγματικα λυπάμαι..
Γιατί rafi το λες αυτό; Στα χαρτιά(ιπποδύναμη,βάρος αυτοκινήτου) το αμάξι είναι στο μ.ο. των 1600ριων της αγοράς κι ίσως λίίίγο καλύτερο στις επιδόσεις.
ναι αλλα αυτη την στιγμη τα ατμοσφαρικα 1600αρια της αγορας των εχουν πιει σε ολες τις μετρησεις απο τα 1400αρια turbo
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ναι αλλα αυτη την στιγμη τα ατμοσφαρικα 1600αρια της αγορας των εχουν πιει σε ολες τις μετρησεις απο τα 1400αρια turbo
Αφού δεν βγαίνει 1.4Τ για το Νισσάν, δεν θεωρώ ότι μπορούμε να συγκρίνουμε.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στην Αθήνα πάντως που βρίσκομαι αυτό το καιρό έχω δει το f/l στους δρόμους σε όλα τα χρώματα.ειμαι και γω αθηνα αυτόν τον καιρό και..... εχω δει μόνο 2-3 κασκάι α!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Παντως μια βδομαδα που ειμαι Αθήνα, κυκλοφορει πολύ qashqai fl και ειναι πανεμορφο... οταν σκεφτομαι ομως τον κινητηρα, πραγματικα λυπάμαι..
Γιατί rafi το λες αυτό; Στα χαρτιά(ιπποδύναμη,βάρος αυτοκινήτου) το αμάξι είναι στο μ.ο. των 1600ριων της αγοράς κι ίσως λίίίγο καλύτερο στις επιδόσεις.
Και εμενα ο πατερας μου εχει scenicII 1,6, με παραπλησιο βαρος και ιπποδύναμη και 5αρι κιβωτιο.... Το αυτοκίνητο ειναι τελειο για χαλαρες εκδρομες στον επαρχιακο, και μεχρι τα 130 στην εθνική... Για όλες τις αλλες δουλειές, το κιβωτιο ηθελε οπωςδηποτε μια 6η για να μην κουραζει ο θορυβος στην εθνική και πιο σπιροζικες 1η 2ερα μεσα στην πόλη, γιατι μεχρι να γεμίσει σέρνεται... Πλεον βλέποντας τον ανταγωνισμό, δε θα μπορουσα να συμβιβαστω εστω και με αυτα τα μικρα μειονεκτηματα, πριν κατι χρονια ναι, αλλα τωρα οχι και ειναι κρίμα γιατι το αυτοκίνητο ειναι ερωτας απο ολες τις αποψεις πλην αυτης....και στη χωρα που ζουμε που τα 2λιτρα και τα πετρελαια ειναι 'παρανομα', ευελπιστω στον νεο 1,6Τ
-
Παιδιά επειδή έχω σπουδάσει πάνω στον άνθρωπο σας λέω ότι αν βάλουν 6η στο κασκάι θα λέμε ότι χρειάζεται και 7η.........
-
Συμφωνώ, ας γυρίσουμε στα 4αρια.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Στην Αθήνα πάντως που βρίσκομαι αυτό το καιρό έχω δει το f/l στους δρόμους σε όλα τα χρώματα.
ειμαι και γω αθηνα αυτόν τον καιρό και..... εχω δει μόνο 2-3 κασκάι α!!!!!!!!!
Περιοχές Χαλάνδρι, Χολαργός, Παπάγος, Αγία Παρασκευή, Κηφισιά, Μαρούσι.
-
Τωρα ειδα το asx πρωτη φορα στο ιντερνετ τυχαια...Εξωτερικα ειναι σχεδον ιδιο ειναι με το qq, εσωτερικα ειναι οπως ηταν καποιο αλλο mitsubishi πριν 6-8 χρονια...
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)