Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 448
    • 449
    • 62 / 449
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8966
    204295
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stelios-k last edited by

      Ο χρήστης nippon έγραψε:
      Μπορει καποιος να παρατηρησει μειωση στο στροφαρισμα του κινητηρα αμα παει απο ενα Α5/Β5 5W30 λαδι σε ενα Α3/Β3/Β4 5W30 ?

      Πρωτα ειχα τα Amsoil ASL 5W30 που ειναι Α5/Β5 και τα αλλαξα με Mobil 1 ESP A3/B3/B4 5W30.

      Η διαφορα υπερ του Amsoil μεχρι στιγμης ειναι τρομακτικη. Περα απο το γεγονος οτι ενα Α5/Β5 λαδι ειναι καλυτερο στην εξοικονομηση καυσιμου απο ενα A3/B3/B4 ειναι επισης και καλυτερο στο στροφαρισμα ?

      εχω την εντύπωση ότι το λαδι που αναφέρεις έχει τις εξής προδιαγραφές-εγκρίσεις :
      Mobil 1 ESP Formula SAE 5W-30
      * ACEA A3/A5/B3/B4/B5/C2/C3
      * API SL/SM/CF

      Εγκρίσεις:

      * BMW Long Life-04
      * MB 229.31/229.51
      * PSA E06-N3/D06-N3
      * VW 502.00/503.00/503.01/504.00/505.00/505.01/506.00/506.01/507.00*
      

      όπως βλέπεις είναι προδιαγραφών και Α5/Β5
      οπότε μάλλον ιδέα σου είναι περί επηρεασμού στο στροφάρισμα ή αν όντως συμβαίνει τότε δεν έχει σχέση με το λάδι...πάντως αν ευθύνεται το λάδι για αυτό που λές είμαι περίεργος γιατί να συμβαίνει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nippon last edited by

        εχω την εντύπωση ότι το λαδι που αναφέρεις έχει τις εξής προδιαγραφές-εγκρίσεις :
        Mobil 1 ESP Formula SAE 5W-30

        • ACEA A3/A5/B3/B4/B5/C2/C3
        • API SL/SM/CF

        Εγκρίσεις:

        • BMW Long Life-04
        • MB 229.31/229.51
        • PSA E06-N3/D06-N3
        • VW 502.00/503.00/503.01/504.00/505.00/505.01/506.00/506.01/507.00*
          όπως βλέπεις είναι προδιαγραφών και Α5/Β5
          οπότε μάλλον ιδέα σου είναι περί επηρεασμού στο στροφάρισμα ή αν όντως συμβαίνει τότε δεν έχει σχέση με το λάδι...πάντως αν ευθύνεται το λάδι για αυτό που λές είμαι περίεργος γιατί να συμβαίνει...

        Η Mobil αναφερει οτι πληρει την Α5/Β5 αλλα στην πραγματικοτητα λογω των χαρακτηριστικων του δεν μπορει να ειναι Α5/Β5 λογω του HTHS που ειναι 3.58 και η ACEA A5/B5 υπαγορευει πως για να ειναι ενα λιπαντικο Α5/Β5 πρεπει να εχει HTHS

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          Ο χρήστης nippon έγραψε:
          Μπορει καποιος να παρατηρησει μειωση στο στροφαρισμα του κινητηρα αμα παει απο ενα Α5/Β5 5W30 λαδι σε ενα Α3/Β3/Β4 5W30 ?

          Πρωτα ειχα τα Amsoil ASL 5W30 που ειναι Α5/Β5 και τα αλλαξα με Mobil 1 ESP A3/B3/B4 5W30.

          Η διαφορα υπερ του Amsoil μεχρι στιγμης ειναι τρομακτικη. Περα απο το γεγονος οτι ενα Α5/Β5 λαδι ειναι καλυτερο στην εξοικονομηση καυσιμου απο ενα A3/B3/B4 ειναι επισης και καλυτερο στο στροφαρισμα ?

          μετά από 100%συνθετικά volvo 0-30 A3 σε 100%συνθετικά volvo 0-30 A5, η διαφορά στο στροφάρισμα και στην κατανάλωση υπέρ των Α5, είναι εμφανέστατη.

          Τα M1esp, όσο το είχα ψάξει λένε ότι υπερκαλύπτουν την Α5, αλλά από όσο κατάλαβα, δεν είναι πιστοποιημένα για A5 από την ACEA. Eξάλου λόγω των προδιαγραφών του HTHs, δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και Α3&Α5

          Φαντάζομαι, ότι το μοτέρ σου γράφει ξεκάθαρα, ότι μπορείς να τοποθετήσεις λάδια που κάνουν οικονομία στα καύσιμα, πχ Α1 ή Α5.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nippon last edited by

            μετά από 100%συνθετικά volvo 0-30 A3 σε 100%συνθετικά volvo 0-30 A5, η διαφορά στο στροφάρισμα και στην κατανάλωση υπέρ των Α5, είναι εμφανέστατη.

            Τα M1esp, όσο το είχα ψάξει λένε ότι υπερκαλύπτουν την Α5, αλλά από όσο κατάλαβα, δεν είναι πιστοποιημένα για A5 από την ACEA. Eξάλου λόγω των προδιαγραφών του HTHs, δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και Α3&Α5

            Φαντάζομαι, ότι το μοτέρ σου γράφει ξεκάθαρα, ότι μπορείς να τοποθετήσεις λάδια που κάνουν οικονομία στα καύσιμα, πχ Α1 ή Α5.

            Ωραια γιατι αρχισα να ανησυχω πως ημουν υπερβολικος

            Δεν αναφερουν τιποτα για Α1 ή Β1 αλλα οταν ο κατασκευαστης προτεινει 0W20 τα οποια ειναι Α1ή Β1 πιστευω ανετα θα δεχεται ενα 5W30 Α5/Β5.

            Εχει δοκιμασει κανεις τα Motul 8100-Eco-clean-5W-30 C2 να μου πει εντυπωσεις ?
            Ειναι τα μοναδικα πιστοποιημενα 5W30 Α5/Β5 και API SM που εχω βρει.
            Αν καποιος εχει να προτεινει καποια αλλα 5W30 A5/B5 που να ειναι πιστοποιημενα κατα ACEA A5/B5 και API SM παρακαλω ας το κανει.

            Τωρα σε καταλαβαινω για τον καιρο που εψαχνες να βρεις πιστοποιημενα A5/B5

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              το manual τι ΑΚΡΙΒΩΣ προδιαγραφές ζητάει ?

              αυτά που βάζουν στο δικό μου, είναι 100%synthetic 0-30 A5/B5 SL/CF ετικέτα volvo, αλλά κατασκευάζονται από την Bp. Αν δεν τα έπαιρνα τσάμπα , θα έβαζα μάλλον τα 0w30SSO /5w30ASL.

              Ο κατασκευαστής ζητά λάδια C1,C2 ? To λέω γιατί υποτίθεται ότι προστατεύουν περισσότερο τον καταλύτη, αλλά είναι τελικά κατάλληλα και για την μακροζωία του μοτέρ σου ? Τώρα θα μου πεις ότι είναι ταυτόχρονα και Α5, αλλά ξερω γω.

              Υπάρχουν τα Μobil1 0w30 fuel economy που είναι Α5, που νομίζω ότι μπορείς να τα βρεις στην Ελλάδα. Μπορείς να πάρεις και Α5/Β5 και από κάποια volvo, με 37€ τα 4λτ .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nippon last edited by

                Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                το manual τι ΑΚΡΙΒΩΣ προδιαγραφές ζητάει ?

                αυτά που βάζουν στο δικό μου, είναι 100%synthetic 0-30 A5/B5 SL/CF ετικέτα volvo, αλλά κατασκευάζονται από την Bp. Αν δεν τα έπαιρνα τσάμπα , θα έβαζα μάλλον τα 0w30SSO /5w30ASL.

                Ο κατασκευαστής ζητά λάδια C1,C2 ? To λέω γιατί υποτίθεται ότι προστατεύουν περισσότερο τον καταλύτη, αλλά είναι τελικά κατάλληλα και για την μακροζωία του μοτέρ σου ? Τώρα θα μου πεις ότι είναι ταυτόχρονα και Α5, αλλά ξερω γω.

                Υπάρχουν τα Μobil1 0w30 fuel economy που είναι Α5, που νομίζω ότι μπορείς να τα βρεις στην Ελλάδα. Μπορείς να πάρεις και Α5/Β5 και από κάποια volvo, με 37€ τα 4λτ .

                Το manual το μονο που ζηταει ειναι το λαδι να καλυπτει την API SM, δεν αναφερει τιποτα για καμια προδιαγραφη της ACEA και εχει σαν συνιστωμενο ιξωδες το 0W20 για θερμοκρασιες απο -38 εως +38. Επισης προτεινει τα 5W20, 5W30 και 10W30 για τις ιδιες θερμοκρασιες. Οποτε απο αυτο συμπεραινω οτι μπορω να βαλω ανετα Α5/Β5 με μοναδικη προυποθεση να καλυπτει και την API SM.

                Αμα δεν βρω καποιο αλλο πιστοποιημενο Α5/Β5 μαλλον με βλεπω για τα Motul (τα Amsoil και Red Line ειναι τα κορυφαια λιπαντικα αλλα δεν ειναι πιστοποιημενα και επισης απο αναλυσεις που διαβαζω βλεπω πως δεν ειναι και πολυ φιλικα για τους καταλυτες).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mesastou
                  mesastou last edited by

                  χμ nippon, μερικές φορές λυπάμαι να βγαίνω σωστός στις προτάσεις μου, κοστίζει...
                  Πάντως το ψάχνεις με αξιοθαύμαστο τρόπο και ανεβάζετε και οι 2 σας την ποιότητα του νήματος.

                  Θυμάμαι και τον johnkyr που έψαχνε επίμονα Α5 αλλά δεν θυμόμουν πως είχε αισθητή διαφορά από το Α3.
                  Αναρωτιέμαι πόσοι θα καταλάβαιναν τέτοιες διαφορές... Ζηλεύω. Εγώ από 5w20 πήγα σε 10w30 και δεν κατάλαβα κάτι (βέβαια το https είναι σχεδόν το ίδιο)

                  Ο χρήστης nippon έγραψε:

                  το manual τι ΑΚΡΙΒΩΣ προδιαγραφές ζητάει ?
                  ...

                  Το manual το μονο που ζηταει ειναι το λαδι να καλυπτει την API SM, δεν αναφερει τιποτα για καμια προδιαγραφη της ACEA και εχει σαν συνιστωμενο ιξωδες το 0W20 για θερμοκρασιες απο -38 εως +38. Επισης προτεινει τα 5W20, 5W30 και 10W30 για τις ιδιες θερμοκρασιες. Οποτε απο αυτο συμπεραινω οτι μπορω να βαλω ανετα Α5/Β5 με μοναδικη προυποθεση να καλυπτει και την API SM.

                  Αμα δεν βρω καποιο αλλο πιστοποιημενο Α5/Β5 μαλλον με βλεπω για τα Motul (τα Amsoil και Red Line ειναι τα κορυφαια λιπαντικα αλλα δεν ειναι πιστοποιημενα και επισης απο αναλυσεις που διαβαζω βλεπω πως δεν ειναι και πολυ φιλικα για τους καταλυτες).

                  Για γράψε περισσότερα σχετικά με αυτό, βάλε κανένα λινκ.

                  mouths are for eating, noses for breathing.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nippon last edited by

                    χμ nippon, μερικές φορές λυπάμαι να βγαίνω σωστός στις προτάσεις μου, κοστίζει...
                    Πάντως το ψάχνεις με αξιοθαύμαστο τρόπο και ανεβάζετε και οι 2 σας την ποιότητα του νήματος.

                    Θυμάμαι και τον johnkyr που έψαχνε επίμονα Α5 αλλά δεν θυμόμουν πως είχε αισθητή διαφορά από το Α3.
                    Αναρωτιέμαι πόσοι θα καταλάβαιναν τέτοιες διαφορές... Ζηλεύω. Εγώ από 5w20 πήγα σε 10w30 και δεν κατάλαβα κάτι (βέβαια το https είναι σχεδόν το ίδιο)

                    Θυμαμαι οτι μου ειχες προτεινει τα 20αρια αλλα μπορει και σε προηγουμενα ποστ να μου ειχες προτεινει και Α5/Β5 5W30. Ειλικρινα δεν θυμαμαι για το δευτερο.

                    Πραγματικα δεν περιμενα με τιποτα να δω πτωση στην αποδοση πηγαινοντας απο ενα Α5/Β5 σε ενα Α3/Β3.
                    Για αυτο το ανεφερα και εδω για να δω αν ηταν ιδεα μου ή οντως και αλλοι εχουν παρατηρησει αυτην την πτωση. Η διαφορα παντως του Motul eco clean 5W30 C2 απο το Mobil 1 ESP 5W30 ειναι κοντα στα 2cSt (10.2cSt Motul στους 100 βαθμους ενω 12.1cSt Mobil 1). Αυτου του βαθμου η διαφορα υπαρχει σχεδον μεταξυ ολων των 5W40 και 5W30 A3/B3( τα πιο πολλα 40αρια εχουν γυρω στο 14cSt και τα πιο πολλα 30αρια Α3/Β3 εχουν κοντα στο 12cSt). Αρα ειναι σαν να αλλαζεις ουσιαστικα κατηγορια !
                    Ισως καποια μοτερ που ειναι κατασκευασμενα να λειτουργουν με πολυ λεπτο λαδι (πχ 0W20) να μην ευνοουνται απο την χρηση πιο 'χοντρων' λαδιων.

                    Σχετιμα με Red Line εδω ειναι μια αναλυση http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... er=1238603 . Αμα παρατηρησεις εχουν πολυ μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε φωσφορο και ψευδαργυρο σε σχεση με πιστοποιημενα λαδια οπως τα Pennzoil Ultra για παραδειγμα http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... 476&page=1 . Και τα δυο παραπανω συστατικα σε μεγαλες ποσοτητες 'δηλητηριαζουν' τον καταλυτη.

                    Σχετικα με την Amsoil μονο το 5W30 HDD λαδι της εχει μεγαλη περιεκτικοτητα σε φωσφορο και ψευδαργυρο http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ber=927819 .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mesastou
                      mesastou last edited by

                      Ο χρήστης nippon έγραψε:
                      ...
                      Θυμαμαι οτι μου ειχες προτεινει τα 20αρια αλλα μπορει και σε προηγουμενα ποστ να μου ειχες προτεινει και Α5/Β5 5W30. Ειλικρινα δεν θυμαμαι για το δευτερο.

                      Αν επιμένεις σε 30άρι τουλάχιστον πήγαινε σε Α5 και όχι σε Α3.

                      από σελίδα 99

                      ...
                      Ισως καποια μοτερ που ειναι κατασκευασμενα να λειτουργουν με πολυ λεπτο λαδι (πχ 0W20) να μην ευνοουνται απο την χρηση πιο 'χοντρων' λαδιων.

                      Λογικό μου φαίνεται όπως και το αντίστροφο (π.χ. σε Xantia Activa CT έχω AMO (10w40))

                      Και τα δυο παραπανω συστατικα σε μεγαλες ποσοτητες 'δηλητηριαζουν' τον καταλυτη.

                      Αυτά τα συστατικά έχουν την χρησιμότητα τους (ενάντια στην φθορά) τόσο που κάποιοι να μην θέλουν τα νέα λάδια (πχ API SM) ή να βάζουν σχετικά πρόσθετα στο λάδι!

                      Σχετικά με τους καταλύτες και τα λάδια με είχε και εμένα προβληματίσει αυτό πριν περίπου 3 χρόνια και είχα πάρει την παρακάτω απάντηση σε σχετική μου ερώτηση:

                      Our oils will not damage your catalytic converter, the levels in our
                      oil are not substantially high to cause an issue. On our data sheet
                      we state which service classes the particular oil is suitable for use.
                      For the oil to degrade the performance of the catalytic converter the
                      sheer volume of hydrocarbon would plug it before that occurred.

                      Regards, Dave
                      Red Line Oil

                      Επιπλέον η κατανάλωση λαδιού που έχω είναι αμελητέα (καλά, εκτός από την xantia που έκαψε μισό λίτρο σε 10,000 χλμ - Motul X-Cess 5w40- για να δούμε τώρα )

                      Αν έκαιγα περισσότερο λάδι θα το σκεφτόμουν περισσότερο.

                      mouths are for eating, noses for breathing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nippon last edited by

                        Απο τα παραπανω συμπεραινω οτι εισαι 1 ή και 2 βηματα πιο μπροστα απο εμενα
                        Την αναζητηση που κανω τωρα εγω για το καταλληλο λαδι για τον κινητηρα μου την εχεις κανει εσυ χρονια πριν.
                        Και να φανταστεις θυμομουν οτι μου προτεινες το χW20 και ειχα ξεχασει το Α5/Β5 5W30
                        Επαθα και εμαθα
                        Παω αμεσα για αλλαγη σε Motul 8100 Eco Clean 5W30 C2. Ελπιζω τουλαχιστον να μεινω ευχαριστημενος απο αυτα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mesastou
                          mesastou last edited by

                          Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, τόπο στα νιάτα

                          Ο χρήστης nippon έγραψε:
                          ...
                          Παω αμεσα για αλλαγη σε Motul 8100 Eco Clean 5W30 C2. Ελπιζω τουλαχιστον να μεινω ευχαριστημενος απο αυτα...

                          Καλά, μην γίνεσαι και υπερβολικός, αν δεν έχεις να τα βάλεις σε άλλο όχημα κρίμα να τα πετάξεις τόσο γρήγορα.
                          Φυσικά η γνώμη μου παραμένει πως πρέπει να δοκιμάσεις 20άρι (έχει και η motul http://www.motul-oil.co.uk/products-syn ... ne-oil.php) ειδικά τώρα που έχεις λίγα χλμ και εφόσον η χρήση που μου έχεις περιγράψει στο παρελθόν το επιτρέπει. Γνώμη μου πως θα εκπλαγείς ευχάριστα και η κατανάλωση λαδιού δεν θα αλλάξει ιδιαίτερα, ίσως να έχεις και μια μικρή μείωση κατανάλωσης βενζίνης (όλο και ποιό σημαντικό )

                          Δες και αυτό http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... 070&page=1 για να πάρεις θάρρος (το έχω ξαναπαραθέσει εδώ και έχει συζητηθεί παλαιότερα)

                          mouths are for eating, noses for breathing.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nippon last edited by

                            Προβληματίστηκα αρκετα σχετικα με τη χρηση 0W20 αλλα το αφηνω για αργοτερα, οταν θα παει η βενζινη στα 2 Ευρω και τοτε ο κοφτης θα μετακομισει στις 4000σαλ ή συνεχισω να διαβαζω αναλυσεις λαδιων( σαν τη δικη σου) , σταματησω να φοβαμαι μην προκαλεσω φθορες στο μοτερ απο τη χρηση που του κανω και ερθω παλι στα λογια σου

                            Υστερα απο τα προσφατα γεγονοτα ο καιρος αυτος μαλλον δεν αργει να ερθει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mousatos last edited by

                              Το πιθανότερο είναι οτι μετά από 2.000χλμ θα στροφάρει καλύτερα. Είναι προτιμότερο να τα αφήσεις( τα mobil).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nippon last edited by

                                Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                Το πιθανότερο είναι οτι μετά από 2.000χλμ θα στροφάρει καλύτερα. Είναι προτιμότερο να τα αφήσεις( τα mobil).

                                Κατσε γιατι τωρα ριχνεις λαδι στην φωτια

                                Υπαρχει τετοια περιπτωση ? Να στροφαρει δηλαδη σαν ενα Α5/Β5 με κινηματικο ιξωδες σχεδον 2cSt λιγοτερο ?
                                Δηλαδη να πεσει το ιξωδες του Mobil 1 Esp σε επιπεδα γυρω στα 10cSt ?

                                Αμα ειναι ετσι να μην τα αλλαξω αλλα δυσκολα ενα τοσο σκληροτραχηλο 30αρι να χασει το ιξωδες του

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mousatos last edited by

                                  Δεν έγραψα οτι θα στροφάρει όπως ένα Α5 , αλλά θα στροφάρει καλύτερα από τώρα.
                                  Είχα βάλει πριν από κάμποσα χρόνια τα mobil 15W50 , εποχής προ trisynthetic . Στα πρώτα 2,000 χλμ σερνόταν και στη συνέχεια πετούσαν, μέρα με τη νύχτα.
                                  Μετά βγήκαν τα trisynthetic 15W50 αλλά τέτοιο στροφάρισμα δεν είχαν. Τα μόνα που με είχαν εντυπωσιάσει σε αυτό τον τομέα ήταν τα agip 10W40 Catalyst ( συνθετικά της agip για αυτοκίνητα) αλλά όταν πήγα να ξαναβάλω τα είχαν σταματήσει και συνέχιζαν μόνο τα ημισυνθετικά agip 2000 Sint.
                                  Οπότε πιστεύω οτι θα χρησιμοποιούσαν κάποια 'καλά' πρόσθετα αλλά λόγο κόστους και οικονομίας οι περισσότεροι κατασκευαστές περιορίστηκαν σε απλές και οικονομικές λύσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    med last edited by

                                    Γεια χαρα σε ολους!Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας για ενα θεμα που με απασχολει και δεν μπορω να παρω τεκμηριωμενη απαντηση ως τωρα!Ειναι κατοχος ενος suzuki swift sport και αυτην την στιγμη εχω τα motul 300v chrono 10w-40!Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι αυτο το λαδι ειναι παρα πολυ καλο αλλα για αγωνιστικη χρηση,και ισως να μην δουλευει στο sportaki!Το οδηγικο μου στυλ ειναι χαλαρο με καποιες εκρηξεις αδρεναλινης αραια και που και κυριως σε στροφοδιαδρομες!Μπορω να συνεχισω να βαζω τα 300v η να παω σε αλλο λαδι?παντα κανω αλαγη στα 5000χιλ!Τελευταια καποιος φιλος μου ειπε για τα Eneos 10w-40!ευχαριστω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nippon last edited by

                                      Δεν έγραψα οτι θα στροφάρει όπως ένα Α5 , αλλά θα στροφάρει καλύτερα από τώρα.
                                      Είχα βάλει πριν από κάμποσα χρόνια τα mobil 15W50 , εποχής προ trisynthetic . Στα πρώτα 2,000 χλμ σερνόταν και στη συνέχεια πετούσαν, μέρα με τη νύχτα.
                                      Μετά βγήκαν τα trisynthetic 15W50 αλλά τέτοιο στροφάρισμα δεν είχαν. Τα μόνα που με είχαν εντυπωσιάσει σε αυτό τον τομέα ήταν τα agip 10W40 Catalyst ( συνθετικά της agip για αυτοκίνητα) αλλά όταν πήγα να ξαναβάλω τα είχαν σταματήσει και συνέχιζαν μόνο τα ημισυνθετικά agip 2000 Sint.
                                      Οπότε πιστεύω οτι θα χρησιμοποιούσαν κάποια 'καλά' πρόσθετα αλλά λόγο κόστους και οικονομίας οι περισσότεροι κατασκευαστές περιορίστηκαν σε απλές και οικονομικές λύσεις.

                                      Η αληθεια ειναι πως τωρα τα αγορασα τα Α5/Β5 και λεω να τα δοκιμασω αμεσα

                                      Ο χρήστης med έγραψε:
                                      Γεια χαρα σε ολους!Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας για ενα θεμα που με απασχολει και δεν μπορω να παρω τεκμηριωμενη απαντηση ως τωρα!Ειναι κατοχος ενος suzuki swift sport και αυτην την στιγμη εχω τα motul 300v chrono 10w-40!Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι αυτο το λαδι ειναι παρα πολυ καλο αλλα για αγωνιστικη χρηση,και ισως να μην δουλευει στο sportaki!Το οδηγικο μου στυλ ειναι χαλαρο με καποιες εκρηξεις αδρεναλινης αραια και που και κυριως σε στροφοδιαδρομες!Μπορω να συνεχισω να βαζω τα 300v η να παω σε αλλο λαδι?παντα κανω αλαγη στα 5000χιλ!Τελευταια καποιος φιλος μου ειπε για τα Eneos 10w-40!ευχαριστω

                                      Το manual τι αναφερει σαν προτινωμενο ιξωδες για το μοτερ σου ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        med last edited by

                                        Ο χρήστης nippon έγραψε:

                                        Δεν έγραψα οτι θα στροφάρει όπως ένα Α5 , αλλά θα στροφάρει καλύτερα από τώρα.
                                        Είχα βάλει πριν από κάμποσα χρόνια τα mobil 15W50 , εποχής προ trisynthetic . Στα πρώτα 2,000 χλμ σερνόταν και στη συνέχεια πετούσαν, μέρα με τη νύχτα.
                                        Μετά βγήκαν τα trisynthetic 15W50 αλλά τέτοιο στροφάρισμα δεν είχαν. Τα μόνα που με είχαν εντυπωσιάσει σε αυτό τον τομέα ήταν τα agip 10W40 Catalyst ( συνθετικά της agip για αυτοκίνητα) αλλά όταν πήγα να ξαναβάλω τα είχαν σταματήσει και συνέχιζαν μόνο τα ημισυνθετικά agip 2000 Sint.
                                        Οπότε πιστεύω οτι θα χρησιμοποιούσαν κάποια 'καλά' πρόσθετα αλλά λόγο κόστους και οικονομίας οι περισσότεροι κατασκευαστές περιορίστηκαν σε απλές και οικονομικές λύσεις.

                                        Η αληθεια ειναι πως τωρα τα αγορασα τα Α5/Β5 και λεω να τα δοκιμασω αμεσα

                                        Γεια χαρα σε ολους!Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας για ενα θεμα που με απασχολει και δεν μπορω να παρω τεκμηριωμενη απαντηση ως τωρα!Ειναι κατοχος ενος suzuki swift sport και αυτην την στιγμη εχω τα motul 300v chrono 10w-40!Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι αυτο το λαδι ειναι παρα πολυ καλο αλλα για αγωνιστικη χρηση,και ισως να μην δουλευει στο sportaki!Το οδηγικο μου στυλ ειναι χαλαρο με καποιες εκρηξεις αδρεναλινης αραια και που και κυριως σε στροφοδιαδρομες!Μπορω να συνεχισω να βαζω τα 300v η να παω σε αλλο λαδι?παντα κανω αλαγη στα 5000χιλ!Τελευταια καποιος φιλος μου ειπε για τα Eneos 10w-40!ευχαριστω

                                        Το manual τι αναφερει σαν προτινωμενο ιξωδες για το μοτερ σου ?

                                        10w-40

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          med last edited by

                                          Ο χρήστης med έγραψε:

                                          Δεν έγραψα οτι θα στροφάρει όπως ένα Α5 , αλλά θα στροφάρει καλύτερα από τώρα.
                                          Είχα βάλει πριν από κάμποσα χρόνια τα mobil 15W50 , εποχής προ trisynthetic . Στα πρώτα 2,000 χλμ σερνόταν και στη συνέχεια πετούσαν, μέρα με τη νύχτα.
                                          Μετά βγήκαν τα trisynthetic 15W50 αλλά τέτοιο στροφάρισμα δεν είχαν. Τα μόνα που με είχαν εντυπωσιάσει σε αυτό τον τομέα ήταν τα agip 10W40 Catalyst ( συνθετικά της agip για αυτοκίνητα) αλλά όταν πήγα να ξαναβάλω τα είχαν σταματήσει και συνέχιζαν μόνο τα ημισυνθετικά agip 2000 Sint.
                                          Οπότε πιστεύω οτι θα χρησιμοποιούσαν κάποια 'καλά' πρόσθετα αλλά λόγο κόστους και οικονομίας οι περισσότεροι κατασκευαστές περιορίστηκαν σε απλές και οικονομικές λύσεις.

                                          Η αληθεια ειναι πως τωρα τα αγορασα τα Α5/Β5 και λεω να τα δοκιμασω αμεσα

                                          Γεια χαρα σε ολους!Θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας για ενα θεμα που με απασχολει και δεν μπορω να παρω τεκμηριωμενη απαντηση ως τωρα!Ειναι κατοχος ενος suzuki swift sport και αυτην την στιγμη εχω τα motul 300v chrono 10w-40!Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι αυτο το λαδι ειναι παρα πολυ καλο αλλα για αγωνιστικη χρηση,και ισως να μην δουλευει στο sportaki!Το οδηγικο μου στυλ ειναι χαλαρο με καποιες εκρηξεις αδρεναλινης αραια και που και κυριως σε στροφοδιαδρομες!Μπορω να συνεχισω να βαζω τα 300v η να παω σε αλλο λαδι?παντα κανω αλαγη στα 5000χιλ!Τελευταια καποιος φιλος μου ειπε για τα Eneos 10w-40!ευχαριστω

                                          Το manual τι αναφερει σαν προτινωμενο ιξωδες για το μοτερ σου ?
                                          λοιπον εχει εναν πινακα με τιμες μεσα στο manual και λεει :απο -30 βαθμους κελσιου ως +30 δινει 5w-30
                                          απο -20 βαθμ κελσιου ως +30 δινει 10w-30 και απο -20 βαθμ κελσιου ως +40 δινει 10w-40
                                          Ενω στην τελευταια σελιδα που εχει συνγκετρομενα καποια στοιχεια γραφει ποιοτητα:SG,SH,SJ,SL και ιξωδες :SAE 10w-40

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nippon last edited by

                                            Και εγω εχω ακουσει πως το 300V ειναι καταλληλοτερο για αγωνιστικη χρηση λογω ελειψης καποιων προσθετων που εξασφαλιζουν μακροζωια στο λαδι. Αλλα εσυ τα αλλαζεις καθε 5000χλμ οποτε μαλλον δεν εχεις προβλημα εκτος και αν κανεις 5000χλμ το χρονο...
                                            Πολυ καλες εναλλακτικες και καταλληλοτερα για χρηση δρομου απο τα 300V ειναι το Amsoil AMO 10W40 ,το οποιο εχουν δοκιμασει αρκετα μελη του φορουμ και εχουν μεινει ευχαριστημενα αλλα και τα Red Line 10W40.
                                            Πιστευω πως και με τα δυο μπορεις να κανεις αλλαγες λαδιων λιγοτερο συχνα απο οτι με τα 300V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 448
                                            • 449
                                            • 62 / 449
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr