Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 703
    • 704
    • 705
    • 706
    • 707
    • 1081
    • 1082
    • 705 / 1082
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21639
    201618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      http://www.leblogauto.com/2010/07/qui-a-dit-que-la-citroen-bx-se-faisait-vieille.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos last edited by

        Ο Χρήστος είναι;!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Που σαι ρε Gez να γουσταρεις..
          Δεν εχω bx ρε εγω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Που σαι ρε Gez να γουσταρεις..
            Δεν εχω bx ρε εγω..

            Όχι εσυ ρε, ξέρω έχεις ΖΟΥ ΧΟΥ...
            Ο Μεστρος... crmes / Obelix

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimhs last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              http://www.leblogauto.com/2010/07/qui-a-dit-que-la-citroen-bx-se-faisait-vieille.html

              ταπα το παει!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Η θεϊκη activa II.. Απο τις σπανιες φορες που περιοδικο εκανε εξωφυλλο πρωτοτυπο
                Γονος της activa Ι σε μια πολυ πιο ερωτευσιμη μορφη..


                Εδω η ιδεα με τις πληροφοριες στη μεση του ταμπλω που στο πρωτο yaris και στο τριτο primera το θεωρουσαν καινοτομια.....


                Κοιταξτε ποσο ταπεινη μοιαζει η xm διπλα της..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  Ειχα να εντυπωσιαστω τοσο απο αυτοκινητο απ'οταν ειδα για πρωτη φορα τη C6!!! Φοβερο!!!

                  Αν κ ηταν πρωτοτυπα, οποτε για τα οργανα δικαιολογουνται κατ' εμε τα περιοδικα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rafi last edited by

                    πανεμορφο, αλλα εκεινη την εποχη ολα τα αμερικανικα ψευτοκουπε, πανω κατω ετσι ηταν....
                    πολυ αμερικανια και κριμα που δεν βγηκε ετσι, αλλα δεν ητανβ και τοσο παραλογο το σχημα του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ε οχι και αμερικανια.-

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rafi last edited by

                        δες αυτο πχ

                        http://www.thesupercars.org/wp-content/ ... tratus.jpg

                        το αμερικανια, εμενα δεν με απωθει, εκεινη την εποχη ημουν ερωτευμενος με τα αμερικανικα αυτοκινητα σχεδιαστικα παντα, σαν πιτσιρικας, και ακομα μαρεσουν

                        http://www.logical-source.com/images/Au ... AV9500.jpg
                        και ενα saturn

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          focusman91 last edited by

                          Αυτο ειχε ερθει ποτε στην Ελλαδα, κυκλοφορησε ή εμεινε concept??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης rafi έγραψε:
                            δες αυτο πχ

                            http://www.thesupercars.org/wp-content/ ... tratus.jpg

                            το αμερικανια, εμενα δεν με απωθει, εκεινη την εποχη ημουν ερωτευμενος με τα αμερικανικα αυτοκινητα σχεδιαστικα παντα, σαν πιτσιρικας, και ακομα μαρεσουν

                            http://www.logical-source.com/images/Au ... AV9500.jpg
                            και ενα saturn
                            http://www.logical-source.com/images/Au ... AV9500.jpg

                            εχμμ..να με συμπαθας αλλα καμια σχεση..!!
                            Μονο το εσωτερικο του αμερικανιζει..

                            Οχι εμεινε πρωτοτυπο..Απλα η τεχνολογια του μεταβιβαστηκε στην xantia activa.. Και σχεδιαστικα βεβαια επηρεασε ολη τη γκαμα της citroen..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              http://www.citroenet.org.uk/prototypes/xanae/xanae.html
                              Σας θυμίζει κάτι;
                              Έχει γίνει κι αυτό εξώφυλλο στους 4Τ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                govus last edited by

                                Από τους πρώτους 'τροχούς' που είχα πάρει, θυμάμαι το ECO 2000 στο εξώφυλλο (Δεκέμβρης 1985 ίσως ; )

                                και το Eole το επόμενο έτος (1986)

                                Υλικά φτωχές, μα συναισθηματικά χρυσές οι εποχές για το περιοδικό

                                EDIT: βρήκα και το εξώφυλλο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jimhs last edited by

                                  Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                  και το Eole το επόμενο έτος (1986)

                                  πολυ τις γουσταρω τις καλυμενες πισω ροδες
                                  Eole was based on a CX platform and achieved a CD factor of 0,17 γαματο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    komias-nik last edited by

                                    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ 4ΤΡΟΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΙΤΡΟΕΝΑΚΙΔΕΣ παρακαλω επειδη ενδιαφερομαι να παρω μια ξανθια απο 1997 και δωθε 1.6 cc λογω του οτι ειμαι σε κακη οικονομικη φαση και ψαχνω ενα αυτοκινητο οικογενειακο πειτε μου τι να προσεξω απο μονοσ μου σε περιπτωση που καποιος δεν θελει να την παω για ελεγχο και αν ειναι αξιοπιστο σαν αμαξι εφοσον ειναι καλα συντηρημενο δηλαδη βγαζει βλαβεσ και ποιες?Καθε βοηθεια τεκμηριωμενη δεκτη και ευχαριστω εκ των προτερων οποιον με βοηθησει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ο χρήστης komias nik έγραψε:
                                      ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ 4ΤΡΟΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΙΤΡΟΕΝΑΚΙΔΕΣ παρακαλω επειδη ενδιαφερομαι να παρω μια ξανθια απο 1997 και δωθε 1.6 cc λογω του οτι ειμαι σε κακη οικονομικη φαση και ψαχνω ενα αυτοκινητο οικογενειακο πειτε μου τι να προσεξω απο μονοσ μου σε περιπτωση που καποιος δεν θελει να την παω για ελεγχο και αν ειναι αξιοπιστο σαν αμαξι εφοσον ειναι καλα συντηρημενο δηλαδη βγαζει βλαβεσ και ποιες?Καθε βοηθεια τεκμηριωμενη δεκτη και ευχαριστω εκ των προτερων οποιον με βοηθησει.

                                      Εφοσον ειναι καλα συντηρημενη με τα service στην ωρα τους δεν εχεις λογο να τη φοβασαι..Εχουμε δυο 1.8 ,πρωτης και δευτερης γενιας αντιστοιχα με 165000km και 175000km...

                                      Γρυλλους ηλεκτρικων παραθυρων βγαζουν βασικα και αν δε το ψαξεις ειναι ακριβο σαν ανταλλακτικο..Ιδιως ο του οδηγου στη σειρα ΙΙ ο γνησιος εχει 250e.. Απλα υπαρχουν και ιμιτασιον λυσεις ή αν δεν εχει τον αυτοματο πανω οπως η σειρα ΙΙ ειναι σημαντικα φτηνοτερος..

                                      Να κοιταξεις εκει που το παρκαρει μη γινεται χαμος απο υγρα αναρτησης στο εδαφος, ειναι ενας τροπος να δεις αν το εχει αφησει στα ελεος του θεου στο θεμα της αναρτησης που θελει απαραιτητα την προβλεπομενη συντηρηση..Εμεις με προβλεπομενη συντηρηση δεν ειχαμε ποτε κανενα προβλημα εκτος απο μια προληπτικη αλλαγη σε σωληνακι επιστροφης υγρων (20e).

                                      Αλλος ενας τροπος να δεις αν εχει συντηρηθει προσφατα ειναι να δεις να φοραει γκρι σφαιρες αναρτησης και οχι πρασινες αφου εχει αλλαξει το χρωμα τους εδω και χρονια..Οποτε θα συμπερανεις ετσι αν οντως εχει γινει προσφατα αλλαγη..

                                      Ζητα το book service ( και γενικα μην αγορασεις xantia χωρις αυτο ) και δες ποτε αλλαξε top mounts γιατι ειναι μια εργασια που εχει ενα Α κοστος και γινεται ανα 120000km αν δεν απαττωμαι..

                                      Φροντισε επισης να κανει η αναρτηση οτι της ζητας..Δλδ με το λεβιεδακι σηκωσε τη τερμα πανω και τερμα κατω να δεις οτι ειναι ολα οκ..Ακομα βαλτε τη μπρος και ενας τροπος να δεις οτι η αντλια υψηλης της αναρτησης ειναι σε λειτουργικη κατασταση ειναι να μετρησεις καθε ποτε 'σπαει πιεση' το κυκλωμα κανει ενα χαρακτηριστικο ηχο λες και εχεις κανα βατραχακι στο μηχανοστασιο.. Αν κανει πολυ συχνα καθε 2-6 δευτερα να ξερεις οτι πρεπει να αλλαξεις αντλια, γυρω στα 10-15 ειναι ενα καλο νουμερο πιστευω..Εδω ο ηχος απο μια διλιτρη..Παρατηρησε οτι το αμαξι εχει προβλημα αφου ο ηχος ειναι πολυ συχνος..Το πρωτο σχολιο του video αυτο ακριβως επισημαινει..http://www.youtube.com/watch?v=fXo-V7hSMBo&feature=related

                                      Αλλος ενας τροπος να δεις σε τι κατασταση ειναι το κυκλωμα της αναρτησης ειναι οταν πας να το δεις να δεις ποσο καθισμενο ειναι..Γενικα η πρωτη γενια ειχε 5 σφαιρες στην αναρτηση ενω η δευτερη σειρα 6 η επιπλεον ειναι η αντιβυθισης του πισω μερους για οταν το παρκαρεις..Αν βρεις σειρα ΙΙ και ειναι ερπετο παρκαρισμενο φυγε μακρια δε πρεπει να καθονται και πολυ αυτες..Αντιστοιχα η πρωτη γενια καθεται παραπανω επειδη δεν εχει αντιβυθισης αλλα και εκει μη το δεις τερμα κατω γιατι σημαινει οτι δε κραταει πιεση το κυκλωμα και μαλλον θα υπαρχουν και διαρροες.. Τα υπολοιπα σε συνεργειο και αποκλειστικα σε εξειδικευμενο συνεργειο citroen..

                                      ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ XANTIA ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟ ΓΕΝΙΚΑ Ή ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΠΟΥ ΔΕ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΒΟΟΚ SERVICE..Και τις 2 δικες μας τις πηραμε 2ο χερι και οτι ειδαμε σε μαντραδες ηταν τελειωμενο και ολα αυτα πριν 10 και 6 χρονια αντιστοιχα.

                                      Σου συστηνω επισης να παρεις 1.8 αφου η 1.6 ειναι απο οριακη εως αργη και σε ταξιδια θα καις και περισσοτερο αφου θα τη ζοριζεις αρκετα την 1.6...
                                      Αν πας επισης σε 1.8 μακρια απο 1.8 16βαλβιδο πρωτης γενιας (δλδ τελη '96 ολο το '97 και αρχες '98 πιθανα) αφου ολες τους καιγανε λαδακι απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων..Αρα ειτε πρωτης γενιας 1.8 8βαλβιδη ειτε δευτερης γενιας 1.8 16βαλβιδη (για μενα η καλυτερη λυση). Η 8v ειναι λιγο καλυτερη χαμηλα αλλα μεχρι εκει..Γενικα προτιμησε σειρα ΙΙ..Φορανε 15αρες αυτες και ειναι λιγο καλυτερες στο θεμα αναρτηση αφου ειναι λιγο πιο σφικτες στις ρυθμισεις τους και εχουν καλυτερο rebound αυτο το εχω διαπιστωσει στις δικες μας..

                                      Ολα αυτα δε σου τα εγραψα για να φοβηθεις αποδειξη οτι ποτε δεν ειχαμε προβληματα..Απλα η νεοτερη ειναι 10 χρονων και κοιταζοντας γυρω πολλες ειναι αφημενες στη τυχη τους απο τους ιδιοκτητες τους..Το αμαξι ειναι αξιοπιστο αρκει να εχει συντηρηθει σωστα..Γνωμη μου μη δωσεις πανω απο 3000e για 1.6 και 4000 για 1.8 σε σειρα 2..Αν μαλιστα παμε σε πρωτη γενια θα επρεπε να εχω γραψει 500-1000e λιγοτερα καθε φορα..Το αμαξι το θεωρω στη καρυφη της κατηγοριας την εποχη του μαζι με την 156 και τα xedos. Απιστευτα φρενα,κρατηματα και ανεση,χωροι..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        komias-nik last edited by

                                        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τισ λεπτομερεις πληροφοριες οπως προειπα οικονομικα δεν αντεχω για 1.8 ασε και τα ασφαλιστρα κ.λ.π οσο για γκαζια δε με απασχολει και τοσο θα κοιταξω ξανθια β γενιας και εχω και τον ξαδερφο μου που εχει εξουσιοδοτημενο σιτροεν αρκει να δεχονται οι πωλητες τον ελεγχο γιατι οπωσδηποτε θελει αναβατοριο. ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          komias-nik last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                          ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ 4ΤΡΟΧΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΙΤΡΟΕΝΑΚΙΔΕΣ παρακαλω επειδη ενδιαφερομαι να παρω μια ξανθια απο 1997 και δωθε 1.6 cc λογω του οτι ειμαι σε κακη οικονομικη φαση και ψαχνω ενα αυτοκινητο οικογενειακο πειτε μου τι να προσεξω απο μονοσ μου σε περιπτωση που καποιος δεν θελει να την παω για ελεγχο και αν ειναι αξιοπιστο σαν αμαξι εφοσον ειναι καλα συντηρημενο δηλαδη βγαζει βλαβεσ και ποιες?Καθε βοηθεια τεκμηριωμενη δεκτη και ευχαριστω εκ των προτερων οποιον με βοηθησει.

                                          Εφοσον ειναι καλα συντηρημενη με τα service στην ωρα τους δεν εχεις λογο να τη φοβασαι..Εχουμε δυο 1.8 ,πρωτης και δευτερης γενιας αντιστοιχα με 165000km και 175000km...

                                          Γρυλλους ηλεκτρικων παραθυρων βγαζουν βασικα και αν δε το ψαξεις ειναι ακριβο σαν ανταλλακτικο..Ιδιως ο του οδηγου στη σειρα ΙΙ ο γνησιος εχει 250e.. Απλα υπαρχουν και ιμιτασιον λυσεις ή αν δεν εχει τον αυτοματο πανω οπως η σειρα ΙΙ ειναι σημαντικα φτηνοτερος..

                                          Να κοιταξεις εκει που το παρκαρει μη γινεται χαμος απο υγρα αναρτησης στο εδαφος, ειναι ενας τροπος να δεις αν το εχει αφησει στα ελεος του θεου στο θεμα της αναρτησης που θελει απαραιτητα την προβλεπομενη συντηρηση..Εμεις με προβλεπομενη συντηρηση δεν ειχαμε ποτε κανενα προβλημα εκτος απο μια προληπτικη αλλαγη σε σωληνακι επιστροφης υγρων (20e).

                                          Αλλος ενας τροπος να δεις αν εχει συντηρηθει προσφατα ειναι να δεις να φοραει γκρι σφαιρες αναρτησης και οχι πρασινες αφου εχει αλλαξει το χρωμα τους εδω και χρονια..Οποτε θα συμπερανεις ετσι αν οντως εχει γινει προσφατα αλλαγη..

                                          Ζητα το book service ( και γενικα μην αγορασεις xantia χωρις αυτο ) και δες ποτε αλλαξε top mounts γιατι ειναι μια εργασια που εχει ενα Α κοστος και γινεται ανα 120000km αν δεν απαττωμαι..

                                          Φροντισε επισης να κανει η αναρτηση οτι της ζητας..Δλδ με το λεβιεδακι σηκωσε τη τερμα πανω και τερμα κατω να δεις οτι ειναι ολα οκ..Ακομα βαλτε τη μπρος και ενας τροπος να δεις οτι η αντλια υψηλης της αναρτησης ειναι σε λειτουργικη κατασταση ειναι να μετρησεις καθε ποτε 'σπαει πιεση' το κυκλωμα κανει ενα χαρακτηριστικο ηχο λες και εχεις κανα βατραχακι στο μηχανοστασιο.. Αν κανει πολυ συχνα καθε 2-6 δευτερα να ξερεις οτι πρεπει να αλλαξεις αντλια, γυρω στα 10-15 ειναι ενα καλο νουμερο πιστευω..Εδω ο ηχος απο μια διλιτρη..Παρατηρησε οτι το αμαξι εχει προβλημα αφου ο ηχος ειναι πολυ συχνος..Το πρωτο σχολιο του video αυτο ακριβως επισημαινει..http://www.youtube.com/watch?v=fXo-V7hSMBo&feature=related

                                          Αλλος ενας τροπος να δεις σε τι κατασταση ειναι το κυκλωμα της αναρτησης ειναι οταν πας να το δεις να δεις ποσο καθισμενο ειναι..Γενικα η πρωτη γενια ειχε 5 σφαιρες στην αναρτηση ενω η δευτερη σειρα 6 η επιπλεον ειναι η αντιβυθισης του πισω μερους για οταν το παρκαρεις..Αν βρεις σειρα ΙΙ και ειναι ερπετο παρκαρισμενο φυγε μακρια δε πρεπει να καθονται και πολυ αυτες..Αντιστοιχα η πρωτη γενια καθεται παραπανω επειδη δεν εχει αντιβυθισης αλλα και εκει μη το δεις τερμα κατω γιατι σημαινει οτι δε κραταει πιεση το κυκλωμα και μαλλον θα υπαρχουν και διαρροες.. Τα υπολοιπα σε συνεργειο και αποκλειστικα σε εξειδικευμενο συνεργειο citroen..

                                          ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ XANTIA ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟ ΓΕΝΙΚΑ Ή ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΠΟΥ ΔΕ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΒΟΟΚ SERVICE..Και τις 2 δικες μας τις πηραμε 2ο χερι και οτι ειδαμε σε μαντραδες ηταν τελειωμενο και ολα αυτα πριν 10 και 6 χρονια αντιστοιχα.

                                          Σου συστηνω επισης να παρεις 1.8 αφου η 1.6 ειναι απο οριακη εως αργη και σε ταξιδια θα καις και περισσοτερο αφου θα τη ζοριζεις αρκετα την 1.6...
                                          Αν πας επισης σε 1.8 μακρια απο 1.8 16βαλβιδο πρωτης γενιας (δλδ τελη '96 ολο το '97 και αρχες '98 πιθανα) αφου ολες τους καιγανε λαδακι απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων..Αρα ειτε πρωτης γενιας 1.8 8βαλβιδη ειτε δευτερης γενιας 1.8 16βαλβιδη (για μενα η καλυτερη λυση). Η 8v ειναι λιγο καλυτερη χαμηλα αλλα μεχρι εκει..Γενικα προτιμησε σειρα ΙΙ..Φορανε 15αρες αυτες και ειναι λιγο καλυτερες στο θεμα αναρτηση αφου ειναι λιγο πιο σφικτες στις ρυθμισεις τους και εχουν καλυτερο rebound αυτο το εχω διαπιστωσει στις δικες μας..

                                          Ολα αυτα δε σου τα εγραψα για να φοβηθεις αποδειξη οτι ποτε δεν ειχαμε προβληματα..Απλα η νεοτερη ειναι 10 χρονων και κοιταζοντας γυρω πολλες ειναι αφημενες στη τυχη τους απο τους ιδιοκτητες τους..Το αμαξι ειναι αξιοπιστο αρκει να εχει συντηρηθει σωστα..Γνωμη μου μη δωσεις πανω απο 3000e για 1.6 και 4000 για 1.8 σε σειρα 2..Αν μαλιστα παμε σε πρωτη γενια θα επρεπε να εχω γραψει 500-1000e λιγοτερα καθε φορα..Το αμαξι το θεωρω στη καρυφη της κατηγοριας την εποχη του μαζι με την 156 και τα xedos. Απιστευτα φρενα,κρατηματα και ανεση,χωροι..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Αφου εχεις και ανθρωπο να στην ελεγξει χτυπα μια καλη..
                                            Χαζευοντας στη χρυση ευκαιρια μπας και δω τιποτα αξιολογο επεσα σε αυτη εδω που την εχει ενας γειτονας μου..
                                            Επειδη στο διπλα στενο μενει την παρατηρω μερικες φορες και ειναι συνεχεια πιλοτη και οντως δεν εχει χιλιομετρα..Εχει παρει και ενα vectra τα τελευταια 2 χρονια..Εγω θα την κοιταζα και με ενα παζαρακι μικρο εισαι τζετ..
                                            http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?catId=172&SC_GUID=92ca3318-761c-4c10-96e5-cb6b8e10d07d&proId=7428788&cat=a&pageSize=10

                                            Υ.Γ. Μηπως ξεχασες κατι να γραψεις ή σου σβηστηκε καταλαθος στην παραπανω δημοσιευση ,γιατι εκανες απλα παραθεση το ποστ μου.. Οτι θες ρωτα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 703
                                            • 704
                                            • 705
                                            • 706
                                            • 707
                                            • 1081
                                            • 1082
                                            • 705 / 1082
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr