-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αντικοινωνική συμπεριφορά , επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων , εσκεμμένη προσπάθεια ανέλιξης στην κλίμακα των premium , έκθεση ανυπεράσπιστων πολιτών σε υψηλής διαβάθμισης επικίνδυνη κατάσταση .....θες κι άλλα?
Αντε μη σε στείλω στρατοδικείο!Υποσχομαι οτι δεν θα τα ξανακανω ολα αυτα για τα οποια κατηγορουμαι!
-
Πάντως σήμερα που ήταν μια σχετικά ζεστή ημέρα με αυξημένη υγρασία....μια χαρά turbiζε.
Εχω στη διαδρομή μια μικρή ευθεία καμιά 600αριά μέτρα (ξεκινώντας από φανάρι και καταλήγοντας σε φανάρι) 170αρισε....μετά πλακώνεσαι στα φρένα -να πως αλλάζεις τακάκια- -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πάντως σήμερα που ήταν μια σχετικά ζεστή ημέρα με αυξημένη υγρασία....μια χαρά turbiζε.
Εχω στη διαδρομή μια μικρή ευθεία καμιά 600αριά μέτρα (ξεκινώντας από φανάρι και καταλήγοντας σε φανάρι) 170αρισε....μετά πλακώνεσαι στα φρένα -να πως αλλάζεις τακάκια-................................και λαστιχα
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Κωστα 4 λιτρα λαδι που τα εβαλες;2 και κατι παιρνει το Bravo!
Αντε γιατι εχουμε και δουλειες!
Το ρίξαμε απευθείας στον θάλαμο καύσης λέμε!!!
Αφού υποτίθεται ότι καίνε λάδια οι tjet!!!Επιτελους ενας ιδιοκτητης ακριβου και premium αυτοκινητου που δεν κομπλαρει να πει οτι καιει λαδια και εχει πολλαααααααααααααααα προβληματα!
[/quote]
Τώρα γιατί το χαλάς... για να λένε ότι τα tjet είναι φριτέζες ?
Το περισευάμενο λάδι είναι δίπλα στο γραφείο ... δεν μπήκε στο αυτοκίνητο γιατι έφυγε για το φανοποιείο.. -
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Πάντως σήμερα που ήταν μια σχετικά ζεστή ημέρα με αυξημένη υγρασία....μια χαρά turbiζε.
Εχω στη διαδρομή μια μικρή ευθεία καμιά 600αριά μέτρα (ξεκινώντας από φανάρι και καταλήγοντας σε φανάρι) 170αρισε....μετά πλακώνεσαι στα φρένα -να πως αλλάζεις τακάκια-................................και λαστιχα σε καμιά 10αρια χιλιάδες χιλιόμετρα
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Θέλετε και το ανέκδοτο της ημέρας?
Μου λέει εχθές ο υπεύθυνος στην αντιπροσωπεία ( ένα πολύ συμπαθές άτομο κατα τ άλλα )....'Κωνσταντίνε θέλεις και λάστιχα ε?!.....'.Σημείωση: τώρα που βάλαμε τα πίσω - μπρος το esp δουλεύει πολύ λιγότερο
Ανταποδίδω την συμπάθεια σε σένα και το έτερον ήμισι και με την πρωτη ευκαιρία λέω να κάνουμε την βόλτα σε κείνη την ταβέρνα που έλεγες....
Ε να μην σου το πω ? Αφού όταν την πήρα από την ευθυγράμμιση το esp δούλευε αμέσως σε σχέση με το δικό μου. Αν αυτό είναι το λιγότερο φαντάζομαι πως θα ήταν το περισσότερο.....
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Ανταποδίδω την συμπάθεια σε σένα και το έτερον ήμισι και με την πρωτη ευκαιρία λέω να κάνουμε την βόλτα σε κείνη την ταβέρνα που έλεγες....
Ε να μην σου το πω ? Αφού όταν την πήρα από την ευθυγράμμιση το esp δούλευε αμέσως σε σχέση με το δικό μου. Αν αυτό είναι το λιγότερο φαντάζομαι πως θα ήταν το περισσότερο.....
Μια ανάβαση σε ρυθμούς απλά γρήγορους από Νερόμυλο έως Ελάτη.
-εδω μπορεί να δώσει πληροφορίες ο dickdick- θα είναι ο καλύτερος μάρτυρας για την υπερωριακή εργασία του esp.
Ακόμα και με καινούρια λάστιχα.
Εκτός και αν τα F1 δεν κάνουν για την Ελληνική άσφαλτο. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Σημείωση: τώρα που βάλαμε τα πίσω - μπρος το esp δουλεύει πολύ λιγότερο
Σε έχω πάρει μονότερμα και σχολιάζω μόνο δικά σου ποστ μου φαίνεται...
Ένα φιλαράκι που δούλευε μηχανικός στη Chevrolet, λέει ότι τους έχουν στείλει έγγραφο από τη michelin ότι αυτή η αλλαγή ελαστικών 'μπρος-πίσω' είναι μεγάλο λάθος και δεν πρέπει να γίνεται...λέει ότι τα πίσω ελαστικά πρέπει να είναι τα πιο καλά, αφού όταν φρενάρεις απότομα μεταφέρεται το βάρος μπροστά και μπορεί να πετάξει κώλο εάν δεν είναι καλά...
-
αυτο μου ειπε και ο λαστιχας μου που του συζητησα για αλλαγη ελαστικων πισω εμπρος, και οτι πλεον αρκετες εταιρεις δεν το συστηνουν.
-
Ο χρήστης klainmein έγραψε:
Σε έχω πάρει μονότερμα και σχολιάζω μόνο δικά σου ποστ μου φαίνεται...
Ένα φιλαράκι που δούλευε μηχανικός στη Chevrolet, λέει ότι τους έχουν στείλει έγγραφο από τη michelin ότι αυτή η αλλαγή ελαστικών 'μπρος-πίσω' είναι μεγάλο λάθος και δεν πρέπει να γίνεται...λέει ότι τα πίσω ελαστικά πρέπει να είναι τα πιο καλά, αφού όταν φρενάρεις απότομα μεταφέρεται το βάρος μπροστά και μπορεί να πετάξει κώλο εάν δεν είναι καλά...Λες να σου κρατήσω μούτρα γι αυτό? ....
Στην περίπτωσή μου , όντως τα πίσω ελαστικά -τα οποία μεταφέρθηκαν εμπρός - ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τα εμπρός που μεταφέρθηκαν πίσω. Οπότε μάλλον καλύπτομαι.
Μπροστοκούνητο είναι το Bravακι μας , τα εμπρόσθια ταλαιπωρούνται ως επί το πλείστον. -
Χαιρετίσματα από την Ξάνθη,
Ζήτω η ευρυζωνικότητα!
1 1/2 μέρα στον δρόμο και έχουμε κάνει 900χλμ, δώσαμε για βενζίνη ~110€, ανεβάσαμε την μέση στα 108χλμ/ώρα, και περάσαμε τα 4000χλμ συνολικά.
Σήμερα φτάσαμε 15χλμ από τα σύνορα στο Δασικό Χωριό του Ερύμανθου, αν και δεν το κατέβασα στους καταράχτες από έναν κακό χωματόδρομο 4χλμ, το δάσος από Έλατα και Σημύδες είναι φοβερό!
Από εκεί , με μια στάση για φαγητό, βρεθήκαμε νότια στο Δελτα του Νεστου και την Βιστονίδα. Ωραία μέρη !! Πολύ ζέστη! Πολύ νερό! Και όλα πράσινα!
Αύριο το μενού έχει καράβι και γύρω γύρω την Θάσο μέχρι να ζαλιστούμε!
Επιστροφή την Κυριακή με φωτογραφικό υλικό για όλα τα γούστα...
Και έτοιμοι για την πρώτη αλλαγή λαδιών.ΥΓ:
το πρόγραμμα της Alpha και της ΒP (-23%) βολεύει πολύ!!! σήμερα έβαλα στην Ξάνθη με 1,2€ μετά από παρά παρά πολύ καιρό !!! -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Χαιρετίσματα από την Ξάνθη,Ζήτω η ευρυζωνικότητα!
1 1/2 μέρα στον δρόμο και έχουμε κάνει 900χλμ, δώσαμε για βενζίνη ~110€, ανεβάσαμε την μέση στα 108χλμ/ώρα, και περάσαμε τα 4000χλμ συνολικά.
Σήμερα φτάσαμε 15χλμ από τα σύνορα στο Δασικό Χωριό του Ερύμανθου, αν και δεν το κατέβασα στους καταράχτες από έναν κακό χωματόδρομο 4χλμ, το δάσος από Έλατα και Σημύδες είναι φοβερό!
Από εκεί , με μια στάση για φαγητό, βρεθήκαμε νότια στο Δελτα του Νεστου και την Βιστονίδα. Ωραία μέρη !! Πολύ ζέστη! Πολύ νερό! Και όλα πράσινα!
Αύριο το μενού έχει καράβι και γύρω γύρω την Θάσο μέχρι να ζαλιστούμε!
Επιστροφή την Κυριακή με φωτογραφικό υλικό για όλα τα γούστα...
Και έτοιμοι για την πρώτη αλλαγή λαδιών.ΥΓ:
το πρόγραμμα της Alpha και της ΒP (-23%) βολεύει πολύ!!! σήμερα έβαλα στην Ξάνθη με 1,2€ μετά από παρά παρά πολύ καιρό !!!Ρε συ Βελλι, σοβαρα αυτο με την ΒΡ και αλφα μπανκ πιανει? Εχω και γω καρτα μπονους και μου ειπαν οτι παιζει αυτο με την ΒΡ. Θα το δοκιμασω!!!
-
Την δεύτερη φορά πιάνει !!!
Βάλε πρώτα ένα μικρό νούμερο (10€) για να το δει η κάρτα και να πάρεις και έξτρα πόντους και μετά γέμισέ το !!!!
Μετά με 3000 πόντους, γεμίζεις (60-100€) με -23% !!! Μια χαρά.
Εγώ έχω άλλους 5900 πόντους για να εξαργυρώσω στην επιστροφή.
-
Καλές διακοπές στους τυχερούς!
Κάντε λίγο πιο 'λιανά' αυτό με τα bonus....πως ακριβώς δουλεύει , πως εκδίδεται η κάρτα κλπ... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Καλές διακοπές στους τυχερούς!
Κάντε λίγο πιο 'λιανά' αυτό με τα bonus....πως ακριβώς δουλεύει , πως εκδίδεται η κάρτα κλπ...Προς τι το ενδιαφερον;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Καλές διακοπές στους τυχερούς!
Κάντε λίγο πιο 'λιανά' αυτό με τα bonus....πως ακριβώς δουλεύει , πως εκδίδεται η κάρτα κλπ...Προς τι το ενσιαφερον;;;;;;;;;;
Μακροοικονομία http://el.wikipedia.org/wiki/Μακροοικονομίααγαπητέ ....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Καλές διακοπές στους τυχερούς!
Κάντε λίγο πιο 'λιανά' αυτό με τα bonus....πως ακριβώς δουλεύει , πως εκδίδεται η κάρτα κλπ...Προς τι το ενσιαφερον;;;;;;;;;;
Μακροοικονομία http://el.wikipedia.org/wiki/Μακροοικονομίααγαπητέ ....
Δεν μας χρειαζεται εμας ρε συ κατι τετοιο αφου ειπαμε ειμαστε άπλες!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Δεν μας χρειαζεται εμας ρε συ κατι τετοιο αφου ειπαμε ειμαστε άπλεςσε ψάθα!Κανένα νέο από το ααραβαλάκι σου?
Τρίζει?
Ραγίζει?
Υποχθόνιοι ήχοι?
Περίεργη συμπεριφορά?
Οικονομία στην κατανάλωση? -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Κανένα νέο από το ααραβαλάκι σου?
Τρίζει?
Ραγίζει?
Υποχθόνιοι ήχοι?
Περίεργη συμπεριφορά?
Οικονομία στην κατανάλωση?Κοιτα εγω σου εξηγησα και τηλεφωνικα οτι το δικο μου ειναι μεγαλυτερο εεεεεεεεεεε εννοω καλυτερο απο το δικο σου οποτε τα διαβαλματα που προσπαθεις να βαλεις στη σχεση μου με το αυτοκινητο μου και δεν θα πιασουν τοπο.
-
Kαλό!
Σκεφτόμουν σήμερα το εξής:
Πολές φορές διάβασα ότι πολλοί κάτοχοι στην προσπάθεια επίτευξης χαμηλής κατανάλωσης κινούνται στο όριο των 3000στρ/λ για τις αλλαγές και παράλληλα κινούνται και μ αυτό το ρυθμό περιστροφής του κινητήρα.
Αυτό όμως δίνει μια ταχύτητα 120-125 χαω , δηλαδή κινούνται μ αυτή ως μέγιστη ταχύτητα?
Fiat Bravο 2007