-
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=154935&cid=12 Απίστευτο πάθος στη συνοδήγηση δεν έχω ξανακούσει συνοδηγό να κάνει έτσι. Θα ήθελα όμως τη γνώμη ενός οδηγού ή συνοδηγού αν αυτός ο τρόπος είναι ο ενδεδειγμένος.Εννοώ μήπως πρέπει να είναι γενικά πιο ήρεμος-ψύχραιμος ο συνοδηγός γιατί εάν είναι ενθουσιώδης ο οδηγός μπορεί να το παρακάνει.
Υ.Γ 1 Ακούστε-δείτε πρώτα ΟΛΟ το βίντεο.
Υ.Γ2Δεν ξέρω αν ο τρόπος είναι ο ενδειγμένος εγώ πάντως πορώθηκα!! -
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=154935&cid=12 Απίστευτο πάθος στη συνοδήγηση δεν έχω ξανακούσει συνοδηγό να κάνει έτσι. Θα ήθελα όμως τη γνώμη ενός οδηγού ή συνοδηγού αν αυτός ο τρόπος είναι ο ενδεδειγμένος.Εννοώ μήπως πρέπει να είναι γενικά πιο ήρεμος-ψύχραιμος ο συνοδηγός γιατί εάν είναι ενθουσιώδης ο οδηγός μπορεί να το παρακάνει.
Υ.Γ 1 Ακούστε-δείτε πρώτα ΟΛΟ το βίντεο.
Υ.Γ2Δεν ξέρω αν ο τρόπος είναι ο ενδειγμένος εγώ πάντως πορώθηκα!! -
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=154935&cid=12 Απίστευτο πάθος στη συνοδήγηση δεν έχω ξανακούσει συνοδηγό να κάνει έτσι. Θα ήθελα όμως τη γνώμη ενός οδηγού ή συνοδηγού αν αυτός ο τρόπος είναι ο ενδεδειγμένος.Εννοώ μήπως πρέπει να είναι γενικά πιο ήρεμος-ψύχραιμος ο συνοδηγός γιατί εάν είναι ενθουσιώδης ο οδηγός μπορεί να το παρακάνει.
Υ.Γ 1 Ακούστε-δείτε πρώτα ΟΛΟ το βίντεο.
Υ.Γ2Δεν ξέρω αν ο τρόπος είναι ο ενδειγμένος εγώ πάντως πορώθηκα!! -
και εγω έτσι έκανα
δεν υπάρχει ενδεδειγμένος τρόπος, όλα εξαρτώνται από το πώς 'λειτουργεί' το πλήρωμα -
Συναινω στην απορια σου για το αν είναι ενδεδειγμενος η όχι ο τροπος.
Οντως ένας οδηγος αγωνών θα μπορουσε να μας λυσει την απορία, το σίγουρο όμως είναι πως οδηγός συνοδήγος αναπτήσουν κ δικούς τους κώδικες επικοινωνίας περα απο τα ''αριστερή πατημένη, δεξιά κρατημένη'' κλπ -
Μπραβο στην κοπελα και καλη συνεχεια.
Γνωμη μου οτι με τοσα- μπραβο- δεν φαινεται,ακουγεται τι ακριβως λεει.
Δεν υπαρχει σωστη ροη και ρυθμος,κουραζεται να φωναζει μπραβο στο κυριο που οδηγει χωρις γαντια ?
Καλη συνεχεια και ειναι η γνωμη μου. -
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ,ΑΛΛΑ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ !!!
- Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ (ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΓΑΝΤΙΑ).
- Η ΚΟΠΕΛΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 'ΠΑΜΕ-ΠΑΜΕ' ΚΑΙ 'ΕΛΑ-ΕΛΑ' ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ,ΕΙΤΕ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ) ΝΑ ΞΟΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΗΣ.
- ΚΑΛΟΣ Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ. ΟΧΙ ΕΤΣΙ !!!!
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
H Κινεττα ηταν 58 χιλιομετρα...
Μετα στο ΕΚΑΒ -
Ο χρήστης platis έγραψε:
H Κινεττα ηταν 58 χιλιομετρα...
Μετα στο ΕΚΑΒ49,4 HTAN ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ.
58 ΗΤΑΝ Η ΥΨΗΛΗ ΜΑΣ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ !!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Από τι μικρή μου πείρα στους αγώνες έχω βγάλει το συμπέρασμα. Οι κατηγορίες συνοδηγών είναι:
- Συνοδηγοί οι οποίοι σου παρέχουν απίστευτες πληροφορίες για τη διαδρομή και σε κάνουν να νιώθεις απίστευτη ασφάλεια αλλά σε ορισμένα σημεία νομίζεις ότι βαριούνται ή ότι αισθάνονται ότι τους πας βόλτα κάνοντας την ψυχολογία σου να πιάσει πάτο.
- Συνοδηγοί οι οποίοι πριν ακόμα στρίψεις την πρώτη στροφή του αγώνα σου έχουν φτάσει την ψυχολογία στο θεό και πας ¨δίχως αύριο¨. Από τη μία είναι καλό γιατί μπορεί να θέλεις να σε ανεβάσει λίγο με σχόλια του τύπου (ωραίος, μπράβο, δώσ' του κτλ) αλλά θέλει και μέτρο για να σε ¨κρατήσει¨ εκεί που πρέπει.
- Συνοδηγοί οι οποίοι φοβούνται και φωνάζουν. Αυτό μπορεί να συμβαίνει γιατί:
i. είσαι σε ένα αυτοκίνητο το οποίο οδηγεί κάποιος άλλος ο οποίος περιμένει από εσένα να τον οδηγήσεις στον τερματισμό χωρίς λάθη.
ii. χωρίς ενδοσυνεννόηση δεν είσαι σίγουρος ότι σε ακούει ο οδηγός σε ένα αυτοκίνητο που παράγει αρκετό θόρυβο.
iii. δεν κρατάς εσύ το τιμόνι για να καταλαβαίνεις πόσο καλά πατάει το αυτοκίνητο στο δρόμο
Όπως και να έχει η κοπέλα που είναι συνοδηγός κάνει την προσπάθεια της. Αν και δεν ακούω από το βίντεο καθαρά τι διαβάζει στον οδηγό από την στιγμή που τερματίζουν το αποτέλεσμα κρίνεται τουλάχιστον για εμένα επιτυχές.
Δυστυχώς κύριε ¨EL - EM¨ δεν μπορούμε να είμαστε όλοι τόσο καλοί συνοδηγοί σας εσάς και μακάρι να είχαμε τις γνώσεις σας, αλλά η γνώση αποκτάτε μέσω της εμπειρίας, και σήμερα για να αποκτήσεις εμπειρία πρέπει να έχεις χρήμα κτλ κτλ.
Για να μην παρεξηγηθώ όλα τα παραπάνω δεν τα έγραψα ούτε για να υπερασπιστώ την συνοδηγό του εν λόγω βίντεο ούτε για να κατακρίνω το σχόλιο του κυρίου ¨EL - EM¨. Έγραψα μόνο τα συμπεράσματα μου.
-
Γνωμη μου, ο -η συνοδηγος προσαρμοζετε στις αναγκες και το στυλ του οδηγου! Αν ο οδηγος νιωθει ασφαλεια και σιγουρια με αυτο το ειδος διαβασματος τοτε δεν μας πεφτει λογος!! Ειναι κατι τοσο εντονα προσωπικο αναμεσα στο πληρωμα που δεν νομιζω οτι απο εξω απο το χωρο μπορουμε να το κρινουμε! Ακομα και οι κορυφαιοι συνοδηγοι ειναι κορυφαιοι σε συνδυασμο με τον οδηγο, οχι απο μονοι τους!
-
Ο χρήστης El Nak Jr έγραψε:
Γνωμη μου, ο -η συνοδηγος προσαρμοζετε στις αναγκες και το στυλ του οδηγου! Αν ο οδηγος νιωθει ασφαλεια και σιγουρια με αυτο το ειδος διαβασματος τοτε δεν μας πεφτει λογος!! Ειναι κατι τοσο εντονα προσωπικο αναμεσα στο πληρωμα που δεν νομιζω οτι απο εξω απο το χωρο μπορουμε να το κρινουμε! Ακομα και οι κορυφαιοι συνοδηγοι ειναι κορυφαιοι σε συνδυασμο με τον οδηγο, οχι απο μονοι τους!EΔΩ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΙ (ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ) ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΣΑΝ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΤΟΥΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ Ρ.SOLBERG ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΑΝ Ο PHIL MILLS ΤΡΕΞΕΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΛΟΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ?ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
[quote='bokis']
AΓΑΠΗΤΕ bokis,Όπως και να έχει η κοπέλα που είναι συνοδηγός κάνει την προσπάθεια της. Αν και δεν ακούω από το βίντεο καθαρά τι διαβάζει στον οδηγό από την στιγμή που τερματίζουν το αποτέλεσμα κρίνεται τουλάχιστον για εμένα επιτυχές.
ΠΟΥ ΤΡΕΧΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ? ΣΤΟ PARIS-DAKAR? ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ SPRINTAKI ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ!!!
Δυστυχώς κύριε ¨EL - EM¨ δεν μπορούμε να είμαστε όλοι τόσο καλοί συνοδηγοί σας εσάς και μακάρι να είχαμε τις γνώσεις σας, αλλά η γνώση αποκτάτε μέσω της εμπειρίας, και σήμερα για να αποκτήσεις εμπειρία πρέπει να έχεις χρήμα κτλ κτλ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΙ. ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ,ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ,ΕΧΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ.
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙ 'ΠΟΡΩΘΗΚΑΝ',ΔΕΝ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ.Η ΟΠΟΙΑ (ΚΡΙΤΙΚΗ) ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ImageShack.us[/url]
Κι αυτη απ'τις καλυτερες συνοδηγους ηταν .....αλλα την εβγαλε εξω απ'τα ρουχα της ο παλαβιαρης ο οδηγος της
Τι να το κανεις τελικα ...αμα δεν δενει οδηγος- συνοδηγος ..... καλυτερα να αλλαζεις
-
ImageShack.us[/url]
Κι αυτη απ'τις καλυτερες συνοδηγους ηταν .....αλλα την εβγαλε εξω απ'τα ρουχα της ο παλαβιαρης ο οδηγος της
Τι να το κανεις τελικα ...αμα δεν δενει οδηγος- συνοδηγος ..... καλυτερα να αλλαζεις
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
AΓΑΠΗΤΕ bokis,
Όπως και να έχει η κοπέλα που είναι συνοδηγός κάνει την προσπάθεια της. Αν και δεν ακούω από το βίντεο καθαρά τι διαβάζει στον οδηγό από την στιγμή που τερματίζουν το αποτέλεσμα κρίνεται τουλάχιστον για εμένα επιτυχές.
ΠΟΥ ΤΡΕΧΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ? ΣΤΟ PARIS-DAKAR? ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ SPRINTAKI ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ!!!
Η επιτυχία είναι σχετική, για εμένα είναι ένας καλός τερματισμός για άλλους να κερδίσουν τον αγώνα.Παράδειγμα.
i. Σαν θεατής τι να το κάνω αν σε όλο τον αγώνα ένα πλήρωμα πηγαίνει ¨αεροπορία¨ και κάνει φανταστικά πράγματα στα πρώτα 3 χιλιόμετρα και δεν φτάσει στο 4ο που θα είμαι εγώ. Οι θεατές και οι ¨χορηγοί¨ θέλουν να βλέπουν τα αυτοκίνητα σε όλο το μήκος της διαδρομής.
ii. Σαν οδηγός δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πάει στράφι όλη προετοιμασία και τα λεφτά που ξόδεψα για να κάνω ένα αγώνα προσπαθώντας να περάσω τους πάντες (με όποιο κόστος) από την στιγμή που ξέρω ότι άλλοι συνδυασμοί είναι ποιο γρήγοροι από εμένα.Το ξέρω ότι ο ανταγωνισμός σε βοηθάει να γίνεσαι καλύτερος αλλά σημασία έχει και να ευχαριστιέσαι τον αγώνα σου. Όταν ξεκινάς να κάνεις έναν αγώνα με μεταχειρισμένα λάστιχα διετίας+ και με μόνο ένα πέρασμα της ειδικής την προηγούμενη μέρα φτάνοντας στον τερματισμό αισθάνεσαι απίστευτα.
Όλοι ξέρουμε ότι οι εγκαταλείψεις στους ¨μικρούς¨ τις περισσότερες φορές είναι από έξοδο και στους ¨μεγάλους¨ από μηχανικά προβλήματα.
-
Ο χρήστης bokis έγραψε:
Το ξέρω ότι ο ανταγωνισμός σε βοηθάει να γίνεσαι καλύτερος αλλά σημασία έχει και να ευχαριστιέσαι τον αγώνα σου. Όταν ξεκινάς να κάνεις έναν αγώνα με μεταχειρισμένα λάστιχα διετίας+ και με μόνο ένα πέρασμα της ειδικής την προηγούμενη μέρα φτάνοντας στον τερματισμό αισθάνεσαι απίστευτα.
αισθανεσαι τι απιστευτα?...ταλαιπωρημενος?γιατι κατι τετοιο σιγουρα γινεται οταν τελειωσεις τον αγωνα
και ειμαι σιγουρος οτι μεσα σου δεν εχεις κανει καν αυτο που ξεκινησες.....
δεν θα ηταν καλυτερα να επιλεξεις εναν αγωνα μες τη χρονια αντι για παραπανω,να χαλασεις καποια χρηματα περνωντας 4 λαστιχα καινουργια και να πας ενα 1-2 βδομαδες πριν να κανεις οσο περισσοτερες
δοκιμες γινεται με το συννοδηγο σου και να φερεις ενα αποτελεσμα καλο(καλο εννοω πρωτα απο ολα για σενα βασει δυνατοτητων σου και ισως και σε επιπεδο γενικης.)επισης το χουμε ξαναπει ο συννοδηγος ειναι το 50% στο αμαξι και χωρις αυτον οσο καλος οδηγος και οσες
δοκιμες και να κανεις ταπα δεν θα πας ποτε..... -
Φίλε μου όταν λέω ¨απίστευτα¨ εννοώ ένα αίσθημα ευχαρίστησης που κατάφερα να τερματίσω με τις όποιες δυσκολίες και συμβιβασμούς. Φυσικά και θα ταλαιπωρηθείς τελειώνοντας έναν αγώνα αλλά το κάνεις επειδή το γουστάρεις και όχι γιατί στο επιβάλει κάποιος.
Όσο για την καινούρια τετράδα έχεις κάποιο δίκιο αλλά τα οικονομικά μου γενικά είναι σε μαύρο χάλι. Φέτος να φανταστείς δεν ανανέωσα ούτε λισανς. Βλέπεις είμαι από αυτούς που βγάζουν 800 και κάτι ευρώ το μήνα και με αυτά προσπαθούν να πληρώσουν ενοίκιο, λογαριασμούς κτλ, οπότε για να μπορέσω να κάνω 2-3 αγώνες το χρόνο πρέπει να κάνω ορισμένους συμβιβασμούς.
-
Ο χρήστης bokis έγραψε:
Φίλε μου όταν λέω ¨απίστευτα¨ εννοώ ένα αίσθημα ευχαρίστησης που κατάφερα να τερματίσω με τις όποιες δυσκολίες και συμβιβασμούς. Φυσικά και θα ταλαιπωρηθείς τελειώνοντας έναν αγώνα αλλά το κάνεις επειδή το γουστάρεις και όχι γιατί στο επιβάλει κάποιος.Όσο για την καινούρια τετράδα έχεις κάποιο δίκιο αλλά τα οικονομικά μου γενικά είναι σε μαύρο χάλι. Φέτος να φανταστείς δεν ανανέωσα ούτε λισανς. Βλέπεις είμαι από αυτούς που βγάζουν 800 και κάτι ευρώ το μήνα και με αυτά προσπαθούν να πληρώσουν ενοίκιο, λογαριασμούς κτλ, οπότε για να μπορέσω να κάνω 2-3 αγώνες το χρόνο πρέπει να κάνω ορισμένους συμβιβασμούς.
ειναι αληθεια οτι με αυτα τα χρηματα μονο δανεικο dvd του αγωνα βλεπεις και οχι
να συμμετεχεις -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Γνωμη μου,
ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΡΙΤΟ,
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Λωρη, ξερεις ποσο εκτιμω την γνωμη σου αλλα υπαρχουν και παραδειγματα οδηγων που με αποδεδειγμενα πολυ καλους συνοδηγους δεν μπορεσαν να ταιριαξουν! Δεν βρισκω τωρα μια συνεντευξη του Mcray που ελεγε κατι αντιστοιχο! Δεν μπορει απο τους οδηγους που εχες τρεξει με καποιον να μην εχεις αποδωσει καλυτερα απο οτι με αλλο! Αρα?
Απίστευτη συνοδηγός!!!!!