-
Αυτό το καιρό οδηγώ ένα Smart Forfour 1.3 Pulse. Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο είναι 'αδελφάκι' του νέου επερχόμενου Mitsubishi Colt και φτειάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Ολλανδία. H τιμή καταλόγου είναι 15150 €. Μετά τα πρώτα 1000 χλμ. οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι :
Εσωτερικό
Το αυτοκίνητο δείχνει και είναι γεροδεμένο με μια συμπαγή αίσθηση στο δρόμο και η στρεπτική του ακαμψία φαίνεται να είναι πάρα πολύ καλή. Οι χώροι του μπροστά είναι πολύ καλοί και πίσω με το συρόμενο κάθισμα στην πιο πίσω θέση είναι ικανοποιητικοί. Ο χώρος αποσκευών όμως είναι πολύ μικρός 220 lt , αλλά τουλάχιστον μπορεί να διαμορφωθεί με τα συρόμενα -αναδιπλούμενα-αφαιρούμενα πίσω καθίσματα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολυ καλή (έχει σκληρά πλαστικά και ύφασμα αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας) και μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί κανείς τριγμός. Η συναρμολόγηση και η προσοχή στη λεπτομέρεια θα μπορούσαν να είναι καλύτερες (φαίνονται κάποιες βίδες , το ντουλαπάκι δεν φαίνεται πολύ ανθεκτικό κ.α.) Η εργονομία είναι πολύ καλή για τις βασικές λειτουργίες , όμως μερικά πραγματάκια θα μπορούσε να ήταν καλύτερα σχεδιασμένα. Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω-κάτω αλλά ουσιαστικά μόνο επάνω δεν βρίσκει στα πόδια σου και εκεί μπορεί να κρύβει το κάτω μέρος των οργάνων , ανάλογα το ύψος του οδηγού. Τα καθίσματα προσφέρουν κάποια πλευρική στήριξη στη πλάτη αλλά στους μηρούς σχεδόν καθόλου ενώ είναι και κοντό για τους μηρούς. Πρέπει οι οδηγοί πάνω από 1.85 και οι ... εύσωμοι να δυκολεύονται. (Εγώ είμαι 1.80 και 105 κιλά). Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι άβολοι (δίπλα στο χειρόφρενο). Προβληματική είναι η ορατότητα μπροστά αριστερά από τη φαρδιά κολώνα (Α pillar) , και ενώ οι πλαινοί καθρέπτες είναι μεγάλοι ο μεσαίος είναι μικρός. Οι χώροι για μικροαντικοίμενα είναι ικανοποιητικοί εκτός από το άβολο – αφαιρούμενο τασάκι για τους καπνιστές. Τα όργανα είναι όμορφα αλλά σχετικά δυσανάγνωστο είναι το ταχύμετρο και η ψηφιακή ένδειξη βενζίνης. Ελειψη πιστεύω είναι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού και το αναλογικό ρολόι , που υπάρχουν μαζί με υπολογιστή ταξιδιού στην πλουσιότερη έκδοση Passion.
Το μεγαλύτερο προσόν του εσωτερικού είναι ο χαρούμενος και πρωτότυπος σχεδιασμός του που σου φτειάχνει τη διάθεση, ειδικά στο κόκκινο χρώμα που έχει το συγκεκριμένο.Εξωτερικό
Οι πλαστικές επιφάνειες δείχνουν να έχουν καλή εφαρμογή και βάψιμο (ασημί) , το χρώμα δεν μου έκανε και την καλύτερη εντύπωση ίσως επειδή είναι μαύρο. Τα τάσια δείχνουν φθηνά και οι πόρτες θέλουν δύναμη για να κλείσουν.
Και εδώ η εξωτερική εμφάνιση είναι το μεγάλο του προσόν , είναι ξεχωριστή και ο βαθμός κεφαλογυρίσματος μεγάλος.Κινητήρας - κιβώτιο - αναρτήσεις - φρένα
Μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρος εισαγωγής, 1332 cc , 95 hp/6000 125 nm/4000
Σχεδίαση Mitsubishi κατασκευάζεται στη Γερμανία.
Ευστροφος , με καλή απόκριση (αν και το γκάζι προσπαθεί να τον πνίξει) με αρκετή δύναμη από τις 4000 σαλ. – 6800 σαλ. που είναι ο κόφτης. Στις χαμηλές στροφές χαντακώνεται από τις απαράδεκτα μακριές σχέσεις του κιβωτίου ( 2η 95 , 3η 150 στο ταχύμετρο). Το κιβώτιο θετικό και γρήγορο και ο συμπλέκτης μαλακός και προοδευτικός.
Το σύστημα κινητήρα – μετάδοσης κάνει θόρυβο όμως. Στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες ακούγεται ένα σφύριγμα από το κιβώτιο ενώ στις ψηλές στροφές ακούγεται πολύ ο κινητήρας (τουλάχιστον έχει και μια σπορτίφ νότα). Οσο κι αν φαίνεται περίεργο για αυτοκίνητο πόλης , στο στοιχείο του βρίσκεται σε ταχύτητες 90 – 140 με τη μακριά 5η που είναι ήσυχο και πολιτισμένο.
Μεταξόνιο 2500 mm , μετατρόχια 1460mm εμπρός και 1445mm πίσω , 970kg και 1450mm ύψος είναι στοιχεία για μια καλή οδηγική συμπεριφορά. Ομως εδώ βρίσκεται για εμένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Forfour. Nα μου πείτε , τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο πόλης lifestyle ? Η Smart όμως το διαφημίζει για τη σπορ συμπεριφορά του και αυτό είναι μακριά νυχτωμένο. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές , δεν αφήνουν το αμάξωμα να πλέει στις μεγάλες ταχύτητες αλλά μέχρι εκεί. Το αμάξωμα παίρνει μεγάλες κλίσεις , βυθίζεται πάρα πολύ στο φρενάρισμα , κοπανάει στις λακούβες με θόρυβο από τις αναρτήσεις και τη κατάσταση τη σώζει λίγο το γεροδεμένο αμάξωμα. Το τιμόνι με τεχνητή αίσθηση δεν βοηθάει , ενώ στη θέση της ευθείας δεν έχει καθόλου επαναφορά με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικροδιορθώσεις στην ευθεία στο ταξίδι. Μόλις πιεσθεί παραπάνω (τα όρια της πρόσφυσης είναι ψηλά βέβαια ακόμα και με τα στανταρ ελαστικά Conti eco contact 175/65/14 T , Passion 195/50/15 H) και με το γκάζι πατημένο η υποστροφή σταματάει αμέσως από το μη απενεργοποιούμενο αντισπίν το οποίο δουλεύει υπερωρίες σε γλυστερή άσφαλτο . Αν αφήσεις το γκάζι και το αυτοκίνητο είναι ξεφόρτωτο η μεταφορά βάρους από τις αναρτήσεις είναι τόσο έντονη που η υπερστροφή είναι απότομη και δύσκολα ελέγχεται από έναν άπειρο οδηγό. Φορτωμένο συμπεριφέρεται σαφώς πιο ομαλά. Εντύπωση μου έκανε ότι ενώ η αντιπροσωπεία λέει ότι έχει ESP , 2 φορές είδα να ανάβει το λαμπάκι και αυτό όταν το αυτοκίνητο είχε γυρίσει σχεδόν κάθετα (θα το ψάξω ...)
Γενικά δηλ. δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση , χωρίς βέβαια να είναι ανασφαλές.
Τα φρένα του είναι όμως άριστα. Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί δίσκοι πίσω με το ABS να επενεργεί σωστά , σε σημείο που να αφήνει μαύρες γραμμές στη καινούργια άσφαλτο της ΑΟ. Η αίσθηση στο πεντάλ είναι καλή και δεν κουράστηκαν , τουλάχιστον σε 2 βουνίσιες καταβάσεις που έκανα.Προσωπική εκτίμηση .....
Με τιμή που μπαίνει στα χωράφια των μικρομεσαίων (μη πω και στων μεσαίων – ανάλογα το κυβισμό) , θα περίμενα το κάτι παραπάνω και στην οδική συμπεριφορά – αφού πλασσάρεται και σαν σπορ νεανικό αυτοκίνητο. Ετσι όπως είναι στημένο στο δρόμο όμως δεν δικαιολογεί -για μένα- τα χρήματα που ζητά. Θα έπρεπε να έχει και οδηγικό χαρακτήρα εκτός από εμφανισιακό. Ισως η μικρότερη έκδοση 1.1 στο μικρότερο επίπεδο εξοπλισμού Pulse να είναι πιο συμφέρουσα (~ 13000 €) , εφόσον το αυτοκίνητο τελικά είναι lifestyle και τίποτα παραπάνω.ΥΓ. Σόρυ για το μεγάλο ποστ αλλά δίνω εξετάσεις για συντάκτης ..
-
Αυτό το καιρό οδηγώ ένα Smart Forfour 1.3 Pulse. Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο είναι 'αδελφάκι' του νέου επερχόμενου Mitsubishi Colt και φτειάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Ολλανδία. H τιμή καταλόγου είναι 15150 €. Μετά τα πρώτα 1000 χλμ. οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι :
Εσωτερικό
Το αυτοκίνητο δείχνει και είναι γεροδεμένο με μια συμπαγή αίσθηση στο δρόμο και η στρεπτική του ακαμψία φαίνεται να είναι πάρα πολύ καλή. Οι χώροι του μπροστά είναι πολύ καλοί και πίσω με το συρόμενο κάθισμα στην πιο πίσω θέση είναι ικανοποιητικοί. Ο χώρος αποσκευών όμως είναι πολύ μικρός 220 lt , αλλά τουλάχιστον μπορεί να διαμορφωθεί με τα συρόμενα -αναδιπλούμενα-αφαιρούμενα πίσω καθίσματα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολυ καλή (έχει σκληρά πλαστικά και ύφασμα αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας) και μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί κανείς τριγμός. Η συναρμολόγηση και η προσοχή στη λεπτομέρεια θα μπορούσαν να είναι καλύτερες (φαίνονται κάποιες βίδες , το ντουλαπάκι δεν φαίνεται πολύ ανθεκτικό κ.α.) Η εργονομία είναι πολύ καλή για τις βασικές λειτουργίες , όμως μερικά πραγματάκια θα μπορούσε να ήταν καλύτερα σχεδιασμένα. Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω-κάτω αλλά ουσιαστικά μόνο επάνω δεν βρίσκει στα πόδια σου και εκεί μπορεί να κρύβει το κάτω μέρος των οργάνων , ανάλογα το ύψος του οδηγού. Τα καθίσματα προσφέρουν κάποια πλευρική στήριξη στη πλάτη αλλά στους μηρούς σχεδόν καθόλου ενώ είναι και κοντό για τους μηρούς. Πρέπει οι οδηγοί πάνω από 1.85 και οι ... εύσωμοι να δυκολεύονται. (Εγώ είμαι 1.80 και 105 κιλά). Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι άβολοι (δίπλα στο χειρόφρενο). Προβληματική είναι η ορατότητα μπροστά αριστερά από τη φαρδιά κολώνα (Α pillar) , και ενώ οι πλαινοί καθρέπτες είναι μεγάλοι ο μεσαίος είναι μικρός. Οι χώροι για μικροαντικοίμενα είναι ικανοποιητικοί εκτός από το άβολο – αφαιρούμενο τασάκι για τους καπνιστές. Τα όργανα είναι όμορφα αλλά σχετικά δυσανάγνωστο είναι το ταχύμετρο και η ψηφιακή ένδειξη βενζίνης. Ελειψη πιστεύω είναι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού και το αναλογικό ρολόι , που υπάρχουν μαζί με υπολογιστή ταξιδιού στην πλουσιότερη έκδοση Passion.
Το μεγαλύτερο προσόν του εσωτερικού είναι ο χαρούμενος και πρωτότυπος σχεδιασμός του που σου φτειάχνει τη διάθεση, ειδικά στο κόκκινο χρώμα που έχει το συγκεκριμένο.Εξωτερικό
Οι πλαστικές επιφάνειες δείχνουν να έχουν καλή εφαρμογή και βάψιμο (ασημί) , το χρώμα δεν μου έκανε και την καλύτερη εντύπωση ίσως επειδή είναι μαύρο. Τα τάσια δείχνουν φθηνά και οι πόρτες θέλουν δύναμη για να κλείσουν.
Και εδώ η εξωτερική εμφάνιση είναι το μεγάλο του προσόν , είναι ξεχωριστή και ο βαθμός κεφαλογυρίσματος μεγάλος.Κινητήρας - κιβώτιο - αναρτήσεις - φρένα
Μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρος εισαγωγής, 1332 cc , 95 hp/6000 125 nm/4000
Σχεδίαση Mitsubishi κατασκευάζεται στη Γερμανία.
Ευστροφος , με καλή απόκριση (αν και το γκάζι προσπαθεί να τον πνίξει) με αρκετή δύναμη από τις 4000 σαλ. – 6800 σαλ. που είναι ο κόφτης. Στις χαμηλές στροφές χαντακώνεται από τις απαράδεκτα μακριές σχέσεις του κιβωτίου ( 2η 95 , 3η 150 στο ταχύμετρο). Το κιβώτιο θετικό και γρήγορο και ο συμπλέκτης μαλακός και προοδευτικός.
Το σύστημα κινητήρα – μετάδοσης κάνει θόρυβο όμως. Στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες ακούγεται ένα σφύριγμα από το κιβώτιο ενώ στις ψηλές στροφές ακούγεται πολύ ο κινητήρας (τουλάχιστον έχει και μια σπορτίφ νότα). Οσο κι αν φαίνεται περίεργο για αυτοκίνητο πόλης , στο στοιχείο του βρίσκεται σε ταχύτητες 90 – 140 με τη μακριά 5η που είναι ήσυχο και πολιτισμένο.
Μεταξόνιο 2500 mm , μετατρόχια 1460mm εμπρός και 1445mm πίσω , 970kg και 1450mm ύψος είναι στοιχεία για μια καλή οδηγική συμπεριφορά. Ομως εδώ βρίσκεται για εμένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Forfour. Nα μου πείτε , τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο πόλης lifestyle ? Η Smart όμως το διαφημίζει για τη σπορ συμπεριφορά του και αυτό είναι μακριά νυχτωμένο. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές , δεν αφήνουν το αμάξωμα να πλέει στις μεγάλες ταχύτητες αλλά μέχρι εκεί. Το αμάξωμα παίρνει μεγάλες κλίσεις , βυθίζεται πάρα πολύ στο φρενάρισμα , κοπανάει στις λακούβες με θόρυβο από τις αναρτήσεις και τη κατάσταση τη σώζει λίγο το γεροδεμένο αμάξωμα. Το τιμόνι με τεχνητή αίσθηση δεν βοηθάει , ενώ στη θέση της ευθείας δεν έχει καθόλου επαναφορά με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικροδιορθώσεις στην ευθεία στο ταξίδι. Μόλις πιεσθεί παραπάνω (τα όρια της πρόσφυσης είναι ψηλά βέβαια ακόμα και με τα στανταρ ελαστικά Conti eco contact 175/65/14 T , Passion 195/50/15 H) και με το γκάζι πατημένο η υποστροφή σταματάει αμέσως από το μη απενεργοποιούμενο αντισπίν το οποίο δουλεύει υπερωρίες σε γλυστερή άσφαλτο . Αν αφήσεις το γκάζι και το αυτοκίνητο είναι ξεφόρτωτο η μεταφορά βάρους από τις αναρτήσεις είναι τόσο έντονη που η υπερστροφή είναι απότομη και δύσκολα ελέγχεται από έναν άπειρο οδηγό. Φορτωμένο συμπεριφέρεται σαφώς πιο ομαλά. Εντύπωση μου έκανε ότι ενώ η αντιπροσωπεία λέει ότι έχει ESP , 2 φορές είδα να ανάβει το λαμπάκι και αυτό όταν το αυτοκίνητο είχε γυρίσει σχεδόν κάθετα (θα το ψάξω ...)
Γενικά δηλ. δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση , χωρίς βέβαια να είναι ανασφαλές.
Τα φρένα του είναι όμως άριστα. Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί δίσκοι πίσω με το ABS να επενεργεί σωστά , σε σημείο που να αφήνει μαύρες γραμμές στη καινούργια άσφαλτο της ΑΟ. Η αίσθηση στο πεντάλ είναι καλή και δεν κουράστηκαν , τουλάχιστον σε 2 βουνίσιες καταβάσεις που έκανα.Προσωπική εκτίμηση .....
Με τιμή που μπαίνει στα χωράφια των μικρομεσαίων (μη πω και στων μεσαίων – ανάλογα το κυβισμό) , θα περίμενα το κάτι παραπάνω και στην οδική συμπεριφορά – αφού πλασσάρεται και σαν σπορ νεανικό αυτοκίνητο. Ετσι όπως είναι στημένο στο δρόμο όμως δεν δικαιολογεί -για μένα- τα χρήματα που ζητά. Θα έπρεπε να έχει και οδηγικό χαρακτήρα εκτός από εμφανισιακό. Ισως η μικρότερη έκδοση 1.1 στο μικρότερο επίπεδο εξοπλισμού Pulse να είναι πιο συμφέρουσα (~ 13000 €) , εφόσον το αυτοκίνητο τελικά είναι lifestyle και τίποτα παραπάνω.ΥΓ. Σόρυ για το μεγάλο ποστ αλλά δίνω εξετάσεις για συντάκτης ..
-
Αυτό το καιρό οδηγώ ένα Smart Forfour 1.3 Pulse. Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο είναι 'αδελφάκι' του νέου επερχόμενου Mitsubishi Colt και φτειάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο στην Ολλανδία. H τιμή καταλόγου είναι 15150 €. Μετά τα πρώτα 1000 χλμ. οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι :
Εσωτερικό
Το αυτοκίνητο δείχνει και είναι γεροδεμένο με μια συμπαγή αίσθηση στο δρόμο και η στρεπτική του ακαμψία φαίνεται να είναι πάρα πολύ καλή. Οι χώροι του μπροστά είναι πολύ καλοί και πίσω με το συρόμενο κάθισμα στην πιο πίσω θέση είναι ικανοποιητικοί. Ο χώρος αποσκευών όμως είναι πολύ μικρός 220 lt , αλλά τουλάχιστον μπορεί να διαμορφωθεί με τα συρόμενα -αναδιπλούμενα-αφαιρούμενα πίσω καθίσματα. Η ποιότητα των υλικών είναι πολυ καλή (έχει σκληρά πλαστικά και ύφασμα αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας) και μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί κανείς τριγμός. Η συναρμολόγηση και η προσοχή στη λεπτομέρεια θα μπορούσαν να είναι καλύτερες (φαίνονται κάποιες βίδες , το ντουλαπάκι δεν φαίνεται πολύ ανθεκτικό κ.α.) Η εργονομία είναι πολύ καλή για τις βασικές λειτουργίες , όμως μερικά πραγματάκια θα μπορούσε να ήταν καλύτερα σχεδιασμένα. Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω-κάτω αλλά ουσιαστικά μόνο επάνω δεν βρίσκει στα πόδια σου και εκεί μπορεί να κρύβει το κάτω μέρος των οργάνων , ανάλογα το ύψος του οδηγού. Τα καθίσματα προσφέρουν κάποια πλευρική στήριξη στη πλάτη αλλά στους μηρούς σχεδόν καθόλου ενώ είναι και κοντό για τους μηρούς. Πρέπει οι οδηγοί πάνω από 1.85 και οι ... εύσωμοι να δυκολεύονται. (Εγώ είμαι 1.80 και 105 κιλά). Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα είναι άβολοι (δίπλα στο χειρόφρενο). Προβληματική είναι η ορατότητα μπροστά αριστερά από τη φαρδιά κολώνα (Α pillar) , και ενώ οι πλαινοί καθρέπτες είναι μεγάλοι ο μεσαίος είναι μικρός. Οι χώροι για μικροαντικοίμενα είναι ικανοποιητικοί εκτός από το άβολο – αφαιρούμενο τασάκι για τους καπνιστές. Τα όργανα είναι όμορφα αλλά σχετικά δυσανάγνωστο είναι το ταχύμετρο και η ψηφιακή ένδειξη βενζίνης. Ελειψη πιστεύω είναι ο δείκτης θερμοκρασίας νερού και το αναλογικό ρολόι , που υπάρχουν μαζί με υπολογιστή ταξιδιού στην πλουσιότερη έκδοση Passion.
Το μεγαλύτερο προσόν του εσωτερικού είναι ο χαρούμενος και πρωτότυπος σχεδιασμός του που σου φτειάχνει τη διάθεση, ειδικά στο κόκκινο χρώμα που έχει το συγκεκριμένο.Εξωτερικό
Οι πλαστικές επιφάνειες δείχνουν να έχουν καλή εφαρμογή και βάψιμο (ασημί) , το χρώμα δεν μου έκανε και την καλύτερη εντύπωση ίσως επειδή είναι μαύρο. Τα τάσια δείχνουν φθηνά και οι πόρτες θέλουν δύναμη για να κλείσουν.
Και εδώ η εξωτερική εμφάνιση είναι το μεγάλο του προσόν , είναι ξεχωριστή και ο βαθμός κεφαλογυρίσματος μεγάλος.Κινητήρας - κιβώτιο - αναρτήσεις - φρένα
Μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρος εισαγωγής, 1332 cc , 95 hp/6000 125 nm/4000
Σχεδίαση Mitsubishi κατασκευάζεται στη Γερμανία.
Ευστροφος , με καλή απόκριση (αν και το γκάζι προσπαθεί να τον πνίξει) με αρκετή δύναμη από τις 4000 σαλ. – 6800 σαλ. που είναι ο κόφτης. Στις χαμηλές στροφές χαντακώνεται από τις απαράδεκτα μακριές σχέσεις του κιβωτίου ( 2η 95 , 3η 150 στο ταχύμετρο). Το κιβώτιο θετικό και γρήγορο και ο συμπλέκτης μαλακός και προοδευτικός.
Το σύστημα κινητήρα – μετάδοσης κάνει θόρυβο όμως. Στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες ακούγεται ένα σφύριγμα από το κιβώτιο ενώ στις ψηλές στροφές ακούγεται πολύ ο κινητήρας (τουλάχιστον έχει και μια σπορτίφ νότα). Οσο κι αν φαίνεται περίεργο για αυτοκίνητο πόλης , στο στοιχείο του βρίσκεται σε ταχύτητες 90 – 140 με τη μακριά 5η που είναι ήσυχο και πολιτισμένο.
Μεταξόνιο 2500 mm , μετατρόχια 1460mm εμπρός και 1445mm πίσω , 970kg και 1450mm ύψος είναι στοιχεία για μια καλή οδηγική συμπεριφορά. Ομως εδώ βρίσκεται για εμένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Forfour. Nα μου πείτε , τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο πόλης lifestyle ? Η Smart όμως το διαφημίζει για τη σπορ συμπεριφορά του και αυτό είναι μακριά νυχτωμένο. Οι αναρτήσεις είναι σφιχτές , δεν αφήνουν το αμάξωμα να πλέει στις μεγάλες ταχύτητες αλλά μέχρι εκεί. Το αμάξωμα παίρνει μεγάλες κλίσεις , βυθίζεται πάρα πολύ στο φρενάρισμα , κοπανάει στις λακούβες με θόρυβο από τις αναρτήσεις και τη κατάσταση τη σώζει λίγο το γεροδεμένο αμάξωμα. Το τιμόνι με τεχνητή αίσθηση δεν βοηθάει , ενώ στη θέση της ευθείας δεν έχει καθόλου επαναφορά με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικροδιορθώσεις στην ευθεία στο ταξίδι. Μόλις πιεσθεί παραπάνω (τα όρια της πρόσφυσης είναι ψηλά βέβαια ακόμα και με τα στανταρ ελαστικά Conti eco contact 175/65/14 T , Passion 195/50/15 H) και με το γκάζι πατημένο η υποστροφή σταματάει αμέσως από το μη απενεργοποιούμενο αντισπίν το οποίο δουλεύει υπερωρίες σε γλυστερή άσφαλτο . Αν αφήσεις το γκάζι και το αυτοκίνητο είναι ξεφόρτωτο η μεταφορά βάρους από τις αναρτήσεις είναι τόσο έντονη που η υπερστροφή είναι απότομη και δύσκολα ελέγχεται από έναν άπειρο οδηγό. Φορτωμένο συμπεριφέρεται σαφώς πιο ομαλά. Εντύπωση μου έκανε ότι ενώ η αντιπροσωπεία λέει ότι έχει ESP , 2 φορές είδα να ανάβει το λαμπάκι και αυτό όταν το αυτοκίνητο είχε γυρίσει σχεδόν κάθετα (θα το ψάξω ...)
Γενικά δηλ. δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση , χωρίς βέβαια να είναι ανασφαλές.
Τα φρένα του είναι όμως άριστα. Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί δίσκοι πίσω με το ABS να επενεργεί σωστά , σε σημείο που να αφήνει μαύρες γραμμές στη καινούργια άσφαλτο της ΑΟ. Η αίσθηση στο πεντάλ είναι καλή και δεν κουράστηκαν , τουλάχιστον σε 2 βουνίσιες καταβάσεις που έκανα.Προσωπική εκτίμηση .....
Με τιμή που μπαίνει στα χωράφια των μικρομεσαίων (μη πω και στων μεσαίων – ανάλογα το κυβισμό) , θα περίμενα το κάτι παραπάνω και στην οδική συμπεριφορά – αφού πλασσάρεται και σαν σπορ νεανικό αυτοκίνητο. Ετσι όπως είναι στημένο στο δρόμο όμως δεν δικαιολογεί -για μένα- τα χρήματα που ζητά. Θα έπρεπε να έχει και οδηγικό χαρακτήρα εκτός από εμφανισιακό. Ισως η μικρότερη έκδοση 1.1 στο μικρότερο επίπεδο εξοπλισμού Pulse να είναι πιο συμφέρουσα (~ 13000 €) , εφόσον το αυτοκίνητο τελικά είναι lifestyle και τίποτα παραπάνω.ΥΓ. Σόρυ για το μεγάλο ποστ αλλά δίνω εξετάσεις για συντάκτης ..
-
Βασιλη καλημερα...
Πηγαμε την προηγουμενη εβδομαδα και το ειδαμε απο κοντα...
Πολυ ακριβο ακομα και το 1,1...
Δεν αντιλεγω οτι μπορει να ειναι καλο και χρυσο,οτι φαινοταν αρκετα ποιοτικο στο εσωτερικο του,αλλα με 13000+ που φτανει το 1,1 παιρνεις κατι καλυτερο και με περισσοτερα κυβικα. -
Πάρε Colt._
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Δεν αντιλεγω οτι μπορει να ειναι καλο και χρυσο
Πάντως σίγουρα το πληρώνεις χρυσό, ό,τι κι αν είναι...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Βασιλη καλημερα...
Πηγαμε την προηγουμενη εβδομαδα και το ειδαμε απο κοντα...
Πολυ ακριβο ακομα και το 1,1...
Δεν αντιλεγω οτι μπορει να ειναι καλο και χρυσο,οτι φαινοταν αρκετα ποιοτικο στο εσωτερικο του,αλλα με 13000+ που φτανει το 1,1 παιρνεις κατι καλυτερο και με περισσοτερα κυβικα. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Και εδώ η εξωτερική εμφάνιση είναι το μεγάλο του προσόν , είναι ξεχωριστή και ο βαθμός κεφαλογυρίσματος μεγάλος.Εχμ... συγγνωμη, ενα τετραγωνο κατω απο εκει που μενω, εχει αγοραστει ενα forfour (δε θυμαμαι τι εκδοση.. μαλλον pulse) και πραγματικα περπαταω διπλα του και γυριζω το κεφαλι μου και προσπαθω να βρω εναν λογο που πηρε καποιος αυτο το αυτοκινητο
Αρνητικο κεφαλογυρισμα στανταρ!ΥΓ. Σόρυ για το μεγάλο ποστ αλλά δίνω εξετάσεις για συντάκτης ..
... με τρομαζεις!!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Και εδώ η εξωτερική εμφάνιση είναι το μεγάλο του προσόν , είναι ξεχωριστή και ο βαθμός κεφαλογυρίσματος μεγάλος.
Εχμ... συγγνωμη, ενα τετραγωνο κατω απο εκει που μενω, εχει αγοραστει ενα forfour (δε θυμαμαι τι εκδοση.. μαλλον pulse) και πραγματικα περπαταω διπλα του και γυριζω το κεφαλι μου και προσπαθω να βρω εναν λογο που πηρε καποιος αυτο το αυτοκινητο
Αρνητικο κεφαλογυρισμα στανταρ!ΥΓ. Σόρυ για το μεγάλο ποστ αλλά δίνω εξετάσεις για συντάκτης ..
... με τρομαζεις!!
Προσωπικά κι εμένα δεν μου αρέσει , αν κρίνω όμως από τις αντιδράσεις του κόσμου (σε ρωτούν στα φανάρια , σε ακολουθούν και το περιεργάζονται ) πρέπει να τους κάνει εντύππωση , ειδικά στο γυναικείο πληθυσμό
..... σε τρομάζω ;; .... δηλ. αν ποστάρω κανα τεχνικό θέμα 2-3 σελίδες τι θα πεις !!!!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
..... σε τρομάζω ;; .... δηλ. αν ποστάρω κανα τεχνικό θέμα 2-3 σελίδες τι θα πεις !!!!Καί κάθεσαι;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
..... σε τρομάζω ;; .... δηλ. αν ποστάρω κανα τεχνικό θέμα 2-3 σελίδες τι θα πεις !!!!
Καί κάθεσαι;
Δεν βλέπω μεγάλο ενδοιαφέρον για καθαρά τεχνικά θέματα , παρά μόνο από τους γνωστούς - αγνώστους
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
..... σε τρομάζω ;; .... δηλ. αν ποστάρω κανα τεχνικό θέμα 2-3 σελίδες τι θα πεις !!!!
αναλογα με το αν θα το καταλαβω!
Ριχτο εσυ και βλεπουμε! -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν βλέπω μεγάλο ενδοιαφέρον για καθαρά τεχνικά θέματα , παρά μόνο από τους γνωστούς - αγνώστουςΒρέ Βασίλη,σέ αυτοκινητιστικό φόρουμ βρισκώμαστε.
Ρίχτα καί όποιος θέλει τά διαβάζει. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν βλέπω μεγάλο ενδοιαφέρον για καθαρά τεχνικά θέματα , παρά μόνο από τους γνωστούς - αγνώστους
Βρέ Βασίλη,σέ αυτοκινητιστικό φόρουμ βρισκώμαστε.
Ρίχτα καί όποιος θέλει τά διαβάζει.Εντάξει λοιπόν
-
Update για το Forfour
Κατανάλωση
Πρώτο ρεζερβουάρ 9.5 lt/100 αλλά με πολύ επιθετική οδήγηση , αλλαγές πολύ συχνά στο κόφτη κλπ.
Δεύτερο ρεζερβουάρ 7.7 lt/100 με πιο ήρεμη οδήγηση αλλά πάντα σβέλτα.
Στο τρίτο γέμισμα τώρα , προσπαθώ να κινούμαι με την ταχύτητα των υπολοίπων αυτοκινήτων , εκτιμώ ότι θα πέσει κάτω από τα 7 lt/100 αφού τα περισσότερα χλμ. είναι στην ΑΟ.
Συμπεριφορά
Οποιος μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο εντυπωσιάζεται από τα χλμ. που στρίβει. Ετσι είναι αλλά , δεν δίνει την αίσθηση και τη σιγουριά στον οδηγό για το κάτι παραπάνω. Είναι άτσαλο και απρόβλεπτο στο όριο. Το ΕSP αργεί να παρέμβει και δεν είναι τόσο παρεμβατικό όσο πχ. μιας Mercedes. Aφήνει το αυτοκίνητο να γυρίσει αρκετά και μετά επεμβαίνει ( μια φορά πάντως δεν το πρόλαβε έκανε τετακέ )
Τα τζάμια του δεν είναι αρκετά 'φυμέ' με αποτέλεσμα ο ήλιος να ενοχλεί αρκετά (υπάρχουν και εξτρα σκούρα μπλε τζάμια). Ευτυχώς που το A/C είναι πολύ αποτελεσματικό. -
Καλα βρε τρελε, το αυτοκινητο εχει 1000χλμ και του εχεις ηδη βγαλει τα ματια εξω????
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καλα βρε τρελε, το αυτοκινητο εχει 1000χλμ και του εχεις ηδη βγαλει τα ματια εξω????Είχε ήδη 1400 χλμ. όταν το πήρα ..... αλλά η άποψη μου για το στρώσιμο είναι ...... Italian tuning
-
Βασίλη πέτυχα ένα στο δρόμο και δεν με εντυπωσίασε ως σχέδιο...η έκδοση που μπορεί ίσως να ξεχωρίσει είναι η πολύ ακριβή...και με ένα χρωματάκι περίεργο.
Κατα τα άλλα δεν κεφαλο-γυρίζω σε αυτό το σχέδιο... ...καλά όταν ακούω και την τιμή αρχίζω και τρέχω...
-
Tελική αναφορά , μετά από 1500 χλμ.
+
Γεροδεμένο πλαίσιο και αίσθηση , καλή ποιότητα κατασκευής , δυνατός κινητήρας , ακόμα πιο δυνατά φρένα , αποδοτικό a/c , ευχάριστη αίσθηση εσωτερικού , ξεχωριστή σχεδίαση (προσωπικά δεν μου αρέσει , αλλά τουλάχιστον δεν μοιάζει με τα άλλα) , κατανάλωση , ESP TCS που δεν απενεργοποιούνται-
Ανεση , απόκριση κινητήρα , πολύ μακριές σχέσεις , μεγάλες κλίσεις και βύθισμα στο φρενάρισμα , απότομες αντιδράσεις στο όριο (ευτυχώς υπάρχει ESP) , ESP TCS που δεν απενεργοποιούνται , αίσθηση τιμονιού , πρόσβαση στο πίσω κάθισμα , χώρος αποσκευών , εξωπραγματική τιμή.Θα μπορούσε ...
Να ήταν πιο 'ψαγμένη' η ανάρτηση ώστε να είχε και αίσθηση και άνεση
το τιμόνι να είχε λίγο παραπάνω αίσθηση
να είχε πιο κοντές σχέσεις
να ήταν λίγο πιο φθηνό- καθαρά προσωπικές εκτιμήσεις ... μη βαράτε
-
Σαν τυπικό Ιαπωνέζικο μου ακούγεται
Smart Forfour ... εντυπώσεις