-
Να το κλείσουν γιατί;Επειδή δεν έχουμε παιδεία και συμπεριφερόμαστε ως κάφροι στους δρόμους;Ωστόσο αναγνωρίζω ότι η λειτουργία του τράμ ξεκίνησε γρηγορότερα απ' ότι θα έπρεπε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=24705
Δεν το κλείνουν τελείως να ηρεμήσουμε;
Αργά η γρήγορα θα γίνει κι αυτό.....
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Να το κλείσουν γιατί;Επειδή δεν έχουμε παιδεία και συμπεριφερόμαστε ως κάφροι στους δρόμους;Ωστόσο αναγνωρίζω ότι η λειτουργία του τράμ ξεκίνησε γρηγορότερα απ' ότι θα έπρεπε.Διότι είναι ΑΡΓΟ και δυσκίνητο! Ή μήπως όχι; έχεις επιχειρήματα να μας γράψεις σε τι εξυπηρετεί; (που δεν θα μπορούσε να εξυπηρετήσει κάποιο άλλο μέσο; ή που δεν εξυπηρετούσαν τα λεωφορεία; )
Φυσικά και βγήκε νωρίτερα από ότι έπρεπε ΜΗΠΩΣ και προλαβαίναν τους ΟΑ, αφού ακόμα έργα διαμόρφωσης γίνονται στους δρομους που περνάει.
Από τη στιγμή δε που είμαστε ΚΑΦΡΟΙ ως οδηγοί, θα μας συνετίσει το τραμ;
Αφού δυστυχήματα γίνονται σε όλες τις πόλεις που υπάρχει τραμ που το έχουν χρόνια και έχουν μάθει να οδηγούν με αυτό, στο μπάχαλο της Αθηνας είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα γίνουν περισσότερα -αρκεί να μην είναι θανατηφόρα-
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
είσαι σίγουρος?
εκεί στρίβουν αριστερά και το τραμ και τα αυτοκίνητα απλώς μόλις στρίψουμε το τραμ μπαίνει σε δικιά του λωρίδα...........
Εγώ θεώρησα ότι όπου το τραμ δεν έχει φραγμένη διαδρομή και είναι στο δρόμο κινείται σαν όχημαΤο είδα χθες το σημείο. Όλη η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας μέχρι το φανάρι που τα αυτοκίνητα στρίβουν αριστερά είναι για τραμ.
Σωστή η ερώτησή σου. Βάζω στοίχημα ότι και την τροχαία να ρωτήσεις δεν θα ξέρουν να σου απαντήσουν. Άσε που αν κάτσεις πιο δεξιά κλείνεις το δρόμο.
Πραγματικά δεν ξέρω τι γίνεται με αυτό το σημείο. Μήπως διάβασε κανείς στο Βήμα εάν περιλαβμάνεται στις 10 πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις του τραμ;
Ξέρει κανείς τι γίνεται στην περίπτωση αυτή;
-
Στην Ολλανδία πάντως είχα δει ότι όταν το τραμ ήταν πάνω στον δρόμο, κινούνταν ακριβώς όπως τα αυτοκίνητα. Μόνο φλας δεν έβγαζε.
Όσο για το αργό και δισκίνητο τραμ, νομίζω ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από το τρόλει που αντικατέστησε. Και αν συνηθίσει ο κόσμος, στην παραλιακή που είναι εντελώς έξω από τον δρόμο θα μπορέσει να αναπτύσσει την κανονική ταχύτητα.
Το μεγάλο κόστος στα λεωφορεία είναι το προσωπικό. Γι' αυτό και μεγάλωσαν τα λεωφορεία αντί να γίνουν πιο συχνά τα δρομολόγια. Κι αν με έναν οδηγό στο τραμ μετακινούνται διπλάσιοι επιβάτες απ' ότι με έναν οδηγό στο λεωφορείο, μακροχρόνια έχει μεγάλο όφελος ο ΟΑΣΑ. -
Σωστά είναι αυτά που λες TGD αλλά το τρόλευ είχε αξιοπιστία. ήξερες οτι κάθε 7λεπτα περίπου θα έρθει. Αν ήθελες και ταχύτητα έπαιρνες το λεωφορείο.
Με το τραμ κάθεσε και περιμένεις.... περιμένεις.... περιμένεις.... παίζεις με τις τάπες του βαρελιού λες και περιμένεις να ωριμάσει το ουίσκι του Jonnie Walker.... και ξαφνικά! Ω! Ναι! έρχεται!!! 'Εκτός Υπηρεσίας' Αντε πάλι στο περίμενε..Εγώ για παράδειγμα σήμερα φεύγω για ΠΣΚ στις Σπέτσες. Φυσικά αντί να πάρω το τραμ (γιατί δεν θέλω να χάσω το πλοίο) θα πάρω ή το λεωφορείο (κάθε 5λεπτά έρχεται) ή το αμάξι μου μέχρι το Νέο Φάληρο και απο εκεί τρένο (κάθε 5λεπτά έρχεται)....
Το λούνα πάρκ των συνταξιούχων και των αργόσχολων (τραμ) μας είναι εντελώς άχρηστο!
-
Αμάν ρε παιδιά!Αφήστε να περάσει ένας μήνας λειτουργίας και μετά κρίνετε.Στην ουσία το τράμ λειτουργεί ακόμα δοκιμαστικά
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Στην Ολλανδία πάντως είχα δει ότι όταν το τραμ ήταν πάνω στον δρόμο, κινούνταν ακριβώς όπως τα αυτοκίνητα. Μόνο φλας δεν έβγαζε.
Όσο για το αργό και δισκίνητο τραμ, νομίζω ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από το τρόλει που αντικατέστησε. Και αν συνηθίσει ο κόσμος, στην παραλιακή που είναι εντελώς έξω από τον δρόμο θα μπορέσει να αναπτύσσει την κανονική ταχύτητα.
Το μεγάλο κόστος στα λεωφορεία είναι το προσωπικό. Γι' αυτό και μεγάλωσαν τα λεωφορεία αντί να γίνουν πιο συχνά τα δρομολόγια. Κι αν με έναν οδηγό στο τραμ μετακινούνται διπλάσιοι επιβάτες απ' ότι με έναν οδηγό στο λεωφορείο, μακροχρόνια έχει μεγάλο όφελος ο ΟΑΣΑ.Πόσο μακροχρόνια; Στις διαδρομές από και προς Ν. Φάληρο τα βαγόνια του τραμ είναι άδεια, θα γίνει ποτέ απόσβεση;
Πιο γρήγορο από τρόλει -ειδικά όταν έβγαιναν οι κεραίες πχ στην πύλη του Ανδριανού και γινόταν το χάος - είναι, με ή χωρίς τις αναμονές όμως;
Αν κανονική ταχύτητα στην παραλιακή για μέσο σταθερής τροχιάς είναι τα 40 χλμ./ώρα, ναι θα γίνω 'αντιοικολόγος' και 'αντικοινωνικός' και θα πάρω αυτοκίνητο για να φτάσω στην ώρα μου και να πάω μετά τη Γλυφάδα
Στην Ολλανδία δε περισσότερο κινδυνεύεις από τους καμικάζι ποδηλάτες, παρά από το τραμ Είναι και πιο μικρά τα βαγόνια και πανε σαφώς πιο γρήγορα, αλλά ειδικά στο Άμστερνταμ, υπάρχει άπλετος χώρος να κινηθούν όλοι
-
Αληθεια θα ειχε μεγαλυτερο κοστος να αποκτησει η παραλιακη μια επιπλεον λωριδα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ κυκλοφοριας τρολει και να γινοντουσαν και γεφυρες σε 2-3 σημεια που ειναι το αιτιο του οργιου της παραλιακης σε σχεση με το κοστος του τραμ????
Το ιδιο ισχυει και για Καλλιροης κλπ...
Και πιο γρηγορο και τα υπολοιπα οχηματα εχουν συνηθισει το τρολει..
Ακομα και αποκλειστικη λωριδα να μην ηταν και να κινουνταν μαζι με τα αλλα οχηματα πιο γρηγορο θα ηταν..
Και σιγουρο πιο φθηνο... Αλλα καποιοι πρεπει να φανε κιολας... -
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Αμάν ρε παιδιά!Αφήστε να περάσει ένας μήνας λειτουργίας και μετά κρίνετε.Στην ουσία το τράμ λειτουργεί ακόμα δοκιμαστικάΝα περιμένουμε γιατί όχι??? Οι καθυστερήσεις σίγουρα θα διορθωθούν και θα έρχεται κάθε 10 λεπτά αλλά για πες μου... θα γίνει πιο γρήγορο?
Συμφωνώ 100% με το παρακάτω σχόλιο!!! Μέσα στο μυαλό μου είσαι!
Το λούνα πάρκ των συνταξιούχων και των αργόσχολων (τραμ)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν κανονική ταχύτητα στην παραλιακή για μέσο σταθερής τροχιάς είναι τα 40 χλμ./ώρα, ναι θα γίνω 'αντιοικολόγος' και 'αντικοινωνικός' και θα πάρω αυτοκίνητο για να φτάσω στην ώρα μου και να πάω μετά τη ΓλυφάδαΤην τελευταία φορά που ήμουν Ελλάδα έκανα το λάθος να πάω στη Γλυφάδα από την παραλιακή με αυτοκίνητο, για να βλέπω θάλασσα, είμαι σίγουρος ότι η ταχύτητά μου ελάχιστες στιγμές ξεπέρασε τα 40 και αυτό για πολύ μικρή απόσταση και κυρίως ήταν μεταξύ 0 και 25..... οπότε αν με βόλευε η διαδρομή του τραμ δεν θα ήμουν τόσο αρνητικός! Και ήταν μέρα καθημερινή, πριν ανοίξουν τα καλοκαιρινά μαγαζιά και οι παραλίες οπότε είδα μόνο την νορμάλ κίνηση όχι σε ώρα αιχμής ούτε βραδυνής εξόδου, ούτε εξόδου για μπάνιο ΣΚ....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν κανονική ταχύτητα στην παραλιακή για μέσο σταθερής τροχιάς είναι τα 40 χλμ./ώρα, ναι θα γίνω 'αντιοικολόγος' και 'αντικοινωνικός' και θα πάρω αυτοκίνητο για να φτάσω στην ώρα μου και να πάω μετά τη Γλυφάδα
Την τελευταία φορά που ήμουν Ελλάδα έκανα το λάθος να πάω στη Γλυφάδα από την παραλιακή με αυτοκίνητο, για να βλέπω θάλασσα, είμαι σίγουρος ότι η ταχύτητά μου ελάχιστες στιγμές ξεπέρασε τα 40 και αυτό για πολύ μικρή απόσταση και κυρίως ήταν μεταξύ 0 και 25..... οπότε αν με βόλευε η διαδρομή του τραμ δεν θα ήμουν τόσο αρνητικός! Και ήταν μέρα καθημερινή, πριν ανοίξουν τα καλοκαιρινά μαγαζιά και οι παραλίες οπότε είδα μόνο την νορμάλ κίνηση όχι σε ώρα αιχμής ούτε βραδυνής εξόδου, ούτε εξόδου για μπάνιο ΣΚ....
Ήταν τα έργα για το τραμ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ήταν τα έργα για το τραμχαχαχαχα πολύ καλός!!!!
Μου αρέσει που οι αντι-τραμ είμαστε φανατικοί 'αντι'!!!!
-
-
-
Γιατί το τραμ γράφει KOΛYNBHTHPIO αντί για ΓΛYΦAΔA. Ποιο σαίνι το σκέφτηκε αυτό; Πόσοι ξέρουν ότι έχει κολυμβητήριο η Γλυφάδα; Πόσα άλλα κολυμβητήρια έχει η Aθήνα;
-
Ειναι κάτι αντίστοιχο με το Μαρκόπουλο,που χρίστηκε ως ομφαλός της Ελλάδος απο τις πινακίδες μας
-
Mα το κολυμβητήριο της Γλυφάδας όχι μόνο δεν χρησιμοποιείται στους ολυμπιακούς, αλλά είναι τόσο παλιό κι εκτός προδιαγραφών που δεν χρησιμοποιείται καθόλου για αγώνες!
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Πάρτε εδώ ...αστυνομικό, που δίνει το καλό παράδειγμα...Στέκεται στο κατάλληλο σημείο ακριβώς για να μην εμποδίζει...!
/offtopic
Και η φάση είναι ότι από αυτούς που φαίνονται, οι 3 στους 7 δε φοράνε κράνος (θα ήταν 3 στους 6 αν δε μετρούσα τον ζητά) -
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=24861
Τουλάχιστον η τραμ αε έχει χιούμορ. 'Κώστας Κεντέρης' θα ονομάζεται η μία γραμμή
Αντε να πιάσουμε τα 20χλμ./ώρα μέση ταχύτητα. Προσοχή μην ζαλιστούν οι επιβάτες
Επικίνδυνες στροφές - αναστροφές πάνω στις γραμμές του Τραμ