-
Συνολικά ο αριθμός των προς ανάκληση μοντέλων του δημοφιλούς Ιαπωνικού σεντάν ανέρχονται στις 49.000 και αφορούν μοντέλα που κατασκευάστηκαν από τις 15 Ιανουαρίου, έως και τις 5 Νοεμβρίου του 2003 και διατέθηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές. Η ανάκληση γίνεται λόγω κατασκευαστικού προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης, στα μοντέλα που φέρουν τον κινητήρα των 1.8 λίτρων. Πιο συγκεκριμένα ένας σύνδεσμος στην κολόνα του τιμονιού είναι εκτός προδιαγραφών. Εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας στην ήπειρό μας, ανακοίνωσε ότι 7.400 οχήματα έχουν ήδη περάσει στα εξουσιοδοτημένα σημεία επισκευής, ενώ οι κάτοχοι των υπολοίπων θα ενημερωθούν για την εν λόγω ενέργεια. Ακόμη δεν έχουν παρατηρηθεί ατυχήματα που αν οφείλονται στην εν λόγω κατασκευαστική δυσλειτουργία.
-
Συνολικά ο αριθμός των προς ανάκληση μοντέλων του δημοφιλούς Ιαπωνικού σεντάν ανέρχονται στις 49.000 και αφορούν μοντέλα που κατασκευάστηκαν από τις 15 Ιανουαρίου, έως και τις 5 Νοεμβρίου του 2003 και διατέθηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές. Η ανάκληση γίνεται λόγω κατασκευαστικού προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης, στα μοντέλα που φέρουν τον κινητήρα των 1.8 λίτρων. Πιο συγκεκριμένα ένας σύνδεσμος στην κολόνα του τιμονιού είναι εκτός προδιαγραφών. Εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας στην ήπειρό μας, ανακοίνωσε ότι 7.400 οχήματα έχουν ήδη περάσει στα εξουσιοδοτημένα σημεία επισκευής, ενώ οι κάτοχοι των υπολοίπων θα ενημερωθούν για την εν λόγω ενέργεια. Ακόμη δεν έχουν παρατηρηθεί ατυχήματα που αν οφείλονται στην εν λόγω κατασκευαστική δυσλειτουργία.
-
Συνολικά ο αριθμός των προς ανάκληση μοντέλων του δημοφιλούς Ιαπωνικού σεντάν ανέρχονται στις 49.000 και αφορούν μοντέλα που κατασκευάστηκαν από τις 15 Ιανουαρίου, έως και τις 5 Νοεμβρίου του 2003 και διατέθηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές. Η ανάκληση γίνεται λόγω κατασκευαστικού προβλήματος στο σύστημα διεύθυνσης, στα μοντέλα που φέρουν τον κινητήρα των 1.8 λίτρων. Πιο συγκεκριμένα ένας σύνδεσμος στην κολόνα του τιμονιού είναι εκτός προδιαγραφών. Εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας στην ήπειρό μας, ανακοίνωσε ότι 7.400 οχήματα έχουν ήδη περάσει στα εξουσιοδοτημένα σημεία επισκευής, ενώ οι κάτοχοι των υπολοίπων θα ενημερωθούν για την εν λόγω ενέργεια. Ακόμη δεν έχουν παρατηρηθεί ατυχήματα που αν οφείλονται στην εν λόγω κατασκευαστική δυσλειτουργία.
-
...ε, όπως και να το κάνουμε, 'τα συστήματα διεύθυνσης' δεν ήταν και ποτέ το 'φόρτε' της ΤΟΥΟΤΑ.Να 'ταν κανά κιβώτιο, τότε μάλιστα!!
-
Θυμάται κανείς αν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται για ανάκληση μοντέλου της TOYOTA ή έχει ξανασυμβεί ??
-
Άκομα και στα....καλύτερα σπίτια!
-
Εδωσε κανεις βαση στο 'Ακόμη δεν έχουν παρατηρηθεί ατυχήματα που να οφείλονται στην εν λόγω κατασκευαστική δυσλειτουργία' ?
Ποσες εταιρειες θα ασχολουνταν να διορθωσουν το λαθος τους (με το οποιο κοστος) χωρις να εχει γινει αυτο αντιληπτο απο τους πελατες?
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Ποσες εταιρειες θα ασχολουνταν να διορθωσουν το λαθος τους (με το οποιο κοστος) χωρις να εχει γινει αυτο αντιληπτο απο τους πελατες?Όλες οι εταιρίες το ίδιο θα κάνανε. Άλλο είναι πχ. να μπαίνουν νερά απο την ηλιοροφή και άλλο να υπάρχει πιθανότητα (έστω και πολύ μικρή) προβλήματος στο τιμόνι. Σε περίπτωση που γίνονταν ατυχήματα, οι μυνήσεις εναντίον της Toyota θα μπορούσαν να την καταστρέψουν οικονομικά.
-
Να ξέρετε γενικά, πως τις πραγματικά επικίνδυνες ανακλήσεις (φωτιά, σκασίματα αερόσακων κλπ) δεν τις ανακοινώνουν
Σχεδόν πάντα δημοσιοποιούνται οι 'αθώες', ενώ ακόμα και όταν γίνεται ανάκληση που αφορά φωτιά, δεν το λένε στους κατόχους.
Υ.Γ: μήπως έφταιγε αυτό για το 'αναίσθητο' τιμόνι του Avensis;
-
ΑΜΑΝ... εχω toyota avensis 1800 , το πηρα στις 3/3/04, πως μαθαινω λεπτομερειες αν ειναι και το δικό μου σε αυτή την παρτίδα, ξερει κανενας???
-
Η εταιρια που δουλευω εχει πουλησει και κανει service στο τηλεφωνικο κεντρο τηw Toyota Logistics, η εταιρια που εισαγαγει τα Τoyota στην Σουηδια!Εκει παω για να κανω service στο κεντρο τους!Οι πολυ μεγαλες εγκαταστασεις τους ειναι στο λιμανι φυσικα!Πολλες φορες διορθωνουν λαθη σε αυτοκινητα που εχουν γινει στο εργοστασιο!Απλα δεν μπορουν τα εργοστασια της Toyota να κανουν επιδιορθωσεις!
Απο απλα πραγματα στην καροτσα μεχρι airbags, πριν ενα χρονο αλλαξανε airbags σε χιλιαδες ολοκαινουργια αυτοκινητα, πριν πουληθουν φυσικα!Ποιος μιλησε για την παροιμηωδη Toyota ποιοτητα στα εργοστασια?
Οτι φευγει απο εκει σιγουρα δεν ειναι τελειο!
Τα προβληματικα εξαρτηματα των υποκατασκευστων φτανουν και την Toyota οπως και καθε αλλη αυτοκινητοβιομηχανια!
Σπυρος -
Μόλις πηρα τηλεφωνο στην toyota (autoland) , μου ζητησαν αριθμό πλαισίου και το δικό μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΤΙΔΑ ΑΥΤΗ.
Οντως κανουν ανακλησεις αυτοκινητων και προχωρουν σε αλλαγη ενος συνδεσμου στην κολονα του τιμονιου.
Τους ρωτησα ποιο ειναι το προβλημα θα παρουσιασουν τα αυτοκινητα αυτά, μου απαντησαν θορυβος ο οποιος με το χρόνο θα μεγαλώνει, τους λεω 'υπαρχει περιπτωση να παρουσιαστεί δυσλειτουργία στο τιμόνι' ηταν κατηγορηματική ΟΧΙ μονο θορυβος!!
Παντως χαιρομαι που το δικο μου δεν ηταν στην παρτιδα αυτή αλλα για καλου-κακου θα εχω τον νου μου για θορυβους!!!!
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Θυμάται κανείς αν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται για ανάκληση μοντέλου της TOYOTA ή έχει ξανασυμβεί ??Έχει ξανασυμβεί. Ορίστε και το σχετικό thread
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=2571Υπάρχουν βέβαια κι άλλα recalls
-
Υπήρχαν άλλα δύο recalls για το Avensis παλιότερα:
http://www.theaa.com/allaboutcars/recal ... &makeId=E6
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Ðïéïò ìéëçóå ãéá ôçí ðáñïéìçùäç Toyota ðïéïôçôá óôá åñãïóôáóéá?Ößëå alfasud, åãþ åðáßíåóá ôï óýóôçìá ðáñáãùãÞò ôçò Toyota.
Ðïëëåò öïñåò äéïñèùíïõí ëáèç óå áõôïêéíçôá ðïõ å÷ïõí ãéíåé óôï åñãïóôáóéï!Áðëá äåí ìðïñïõí ôá åñãïóôáóéá ôçò Toyota íá êáíïõí åðéäéïñèùóåéò!Áðï áðëá ðñáãìáôá óôçí êáñïôóá ìå÷ñé airbags, ðñéí åíá ÷ñïíï áëëáîáíå airbags óå ÷éëéáäåò ïëïêáéíïõñãéá áõôïêéíçôá, ðñéí ðïõëçèïõí öõóéêá!
Ðù Ðù Ðù Ðù óêÜíäáëï...ÄçëáäÞ, Üí êáôÜëáâá êáëÜ ï áíôéðñüóùðïò óôç Óïõçäßá ðáñáëáìâÜíåé ôá áöé÷èÝíôá Toyota.Óôç óõíÝ÷åéá, åðéäéïñèþíåé ôéò êáñüôóåò, Þ ïôéäÞðïôå Üëëï óôï ãêáñÜæ ôçò áíôéðñïóùðåßáò êáé Ýðåéôá ôá ðïõëÜåé óôçí âéôñßíá ôïõ óáí êáéíïýñãéá;Êáé ìÜëéóôá áöïñÜ ÷éëéÜäåò Toyota ðïõ áãïñÜóôçêáí ôï 2003 óôç Óïõçäßá!!!
ÊáëÜ ìéëÜìå ãéá öïâåñü åìðáéãìü. ÖáíôÜæïìáé, ïôé óôç Óïõçäßá èá ðñÝðåé Þäç, íá ãßíåôáé ÷áìüò ìå ôï èÝìá.Ðþò êáé äÝí ôï áíÝöåñåò ôüóï êáéñü;
Èá ðñüôåéíá íá êÜíåéò åéäéêü èÝìá óôï forum. ÁëÞèåéá, ðüóá áõôïêßíçôá ðïýëçóå ç Toyota ôï 2003 óôçí Óïõçäßá; -
solar
Δεν καταλαβαινω γιατι πειραχτηκες απο αυτα τα facts!
Μηπως πιστευεις και στους αγιους;
Μηπως ειναι και η Toyota μια αγια αγελαδα για σενα;
Μηπως πιστευεις οτι το ποιοτικο συστημα των εργοστασιων της Toyota ειναι 100%;
Για απαντησε μου αν πιστευεις και στο αλαθητο του Παπα!
Αν διαβασεις καλυτερα σε αυτα που εγραψα θα δεις οτι αναφερομαι σε λαθη που εχουν τα εξαρτηματα που αγοραζει η Toyota απο τους υποκατασκευαστες της!Αυτο συμβαινει σε ολους τους κατασκευαστες!
Αν η Toyota κατασκευαζε και την τελευταια βιδα μονη της, οπως εκανε η Lancia τα παλαια καλα χρονια, τοτε τοτε ισως θα ηταν ποιο σιγουρη για τα προιοντα της!
Οσο για τις υπολοιπες ερωτησεις, να βρεις απο το internet την διευθυνση της Toyota Sverige μονος σου και να τους ρωτησεις αν πουλανε επισκευασμενα αυτοκινητα αντι για ολοκαινουργια!
Και μην ξεχασεις να τους ρωτησεις και ποσα αυτοκινητα πουλησανε επειδη εμενα δεν με ενδιαφερει καθολου!
Χαιρετησματα
Σπυρος
ΥΓ. Σε καθημερινη εφημεριδα διαβασα πριν κανενα εξαμηνο/χρονο οτι σε μια σειρα απο τα Yaris που ηταν κατασκευασμενα στο εργοστασιο της Γαλλιας δεν ειχαν σφιξει καλα μια βιδα στο συστημα διευθυνσεως!Ανακαλεση εγινε διεθνως για να σφιχτει καλυτερα!Αυτο ειναι το 100% της Toyota? -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
σε μια σειρα απο τα Yaris που ηταν κατασκευασμενα στο εργοστασιο της Γαλλιας δεν ειχαν σφιξει καλα μια βιδα στο συστημα διευθυνσεωςΝομίζω ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσο εύκολο να γίνει ένα τέτοιο λάθος σε μια γραμμή παραγωγής. Δίνουν στον εργάτη ένα κλειδί με δυναμόμετρο και του λένε θα το σφίγγεις τόσο. Και μετά από μερικούς μήνες το κλειδί το παίρνει κάποιος πιο έμπειρος και βλέπει ότι το δυναμόμετρο δεν δείχνει σωστά. Να μια μαζική ανάκληση...
-
TGD
Αυτο λεω και εγω!
Αλλα εδω μεσα υπαρχουν και θεολογοι/παπαδες που ειναι τυφλωμενοι με την προπαγανδα και πιστευουν και στους αγιους!!
Και κατι για αυτα τα περιφημα ελλατωματικα airbags!
Ηταν κατασκευασμενα απο την Autolit και η ιδια παρτιδα ετυγχε να παει και σε αλλες μαρκες!Η Renault ανακαλεσε ακομα ποιο πολλα αυτοκινητα για την ιδια αιτια!!
...................και η Autolit εκανε μηνυση στην Γερμανικη εταιρια που προμηθεψε τον λαθος αισθητηρα σε αυτην........................................................
............................. και παει λεγοντας!
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Σιγουρα κανεις δεν μπορει αν ειναι τελειος, αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο....το ζητουμενο ειναι τι προσφερεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο, και καλως η κακως η toyota ειναι πρωτη τα τελευταια 10 χρονια στις αντιστοιχες ερευνες αξιοπιστιας που γινονται παγκοσμιως, με δευτερη την Honda...και αυτο δεν αλλαζει ευκολα...
-
Kανεις δεν αμφισβητει αυτο, αλλα αυτο με το 100% ομως φιλε μου, μην πω και κανενα ποιο θλιβερο νουμερο, γιατι η πραγματικοτητα ειναι ακομα χειρωτερη!
Σπυρος
Ανάκληση για 49.000 Toyota Avensis...