-
Eίχα γράψει και στο παρελθόν για ένα TT μεταχειρισμένο 2.0 που ετοιμαζόμουν να πάρω.
Tελικά όμως αποφάσισα να πάρω το 1.8 σε καινούργιο και έχω κάποιες απορίες.
Eχω αποφασίσει να του βάλω ένα πρόγραμμα της abt που του δίνει 210hp περίπου και αυτά που θέλω να ξέρω είναι:
Kαταρχήν αν είναι πιο σωστό να βάλω το πρόγραμμα αμέσως μόλις πάρω το αυτοκίνητο η πρώτα να κάνει κάποια χιλιόμετρα (στρώσιμο και ίσως και περισσότερο) και μετά να το βάλω??
Eπίσης θα θελα να μου πείτε αν γνωρίζετε με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν χάνω την εργοστασιακή εγγύηση και αν ναι τότε να μου πείτε αν υπάρχουν αντίστοιχες λύσεις που να μην την χάνω
(αυτά είναι και τα νούμερα που δίνουν από τις μετρήσεις του συγκεκριμένου προγράμματος άραγε είναι αληθινά? http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/eCatUploadFiles/AttributeValues/files/44/attrfvl44_18130.pdf)
(Aπ ότι ξέρω και έχω ακούσει η abt είναι αρκετά αξιόπιστη λύση
ισχύει αυτό η πρέπει να κοιτάξω κάπου αλλου επίσης είναι καλύτερο να πάω στην abt της Ελλάδας η να πάω Γερμανία να μου τα βάλουν?)Ευχαριστώ
-
Eίχα γράψει και στο παρελθόν για ένα TT μεταχειρισμένο 2.0 που ετοιμαζόμουν να πάρω.
Tελικά όμως αποφάσισα να πάρω το 1.8 σε καινούργιο και έχω κάποιες απορίες.
Eχω αποφασίσει να του βάλω ένα πρόγραμμα της abt που του δίνει 210hp περίπου και αυτά που θέλω να ξέρω είναι:
Kαταρχήν αν είναι πιο σωστό να βάλω το πρόγραμμα αμέσως μόλις πάρω το αυτοκίνητο η πρώτα να κάνει κάποια χιλιόμετρα (στρώσιμο και ίσως και περισσότερο) και μετά να το βάλω??
Eπίσης θα θελα να μου πείτε αν γνωρίζετε με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν χάνω την εργοστασιακή εγγύηση και αν ναι τότε να μου πείτε αν υπάρχουν αντίστοιχες λύσεις που να μην την χάνω
(αυτά είναι και τα νούμερα που δίνουν από τις μετρήσεις του συγκεκριμένου προγράμματος άραγε είναι αληθινά? http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/eCatUploadFiles/AttributeValues/files/44/attrfvl44_18130.pdf)
(Aπ ότι ξέρω και έχω ακούσει η abt είναι αρκετά αξιόπιστη λύση
ισχύει αυτό η πρέπει να κοιτάξω κάπου αλλου επίσης είναι καλύτερο να πάω στην abt της Ελλάδας η να πάω Γερμανία να μου τα βάλουν?)Ευχαριστώ
-
Eίχα γράψει και στο παρελθόν για ένα TT μεταχειρισμένο 2.0 που ετοιμαζόμουν να πάρω.
Tελικά όμως αποφάσισα να πάρω το 1.8 σε καινούργιο και έχω κάποιες απορίες.
Eχω αποφασίσει να του βάλω ένα πρόγραμμα της abt που του δίνει 210hp περίπου και αυτά που θέλω να ξέρω είναι:
Kαταρχήν αν είναι πιο σωστό να βάλω το πρόγραμμα αμέσως μόλις πάρω το αυτοκίνητο η πρώτα να κάνει κάποια χιλιόμετρα (στρώσιμο και ίσως και περισσότερο) και μετά να το βάλω??
Eπίσης θα θελα να μου πείτε αν γνωρίζετε με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν χάνω την εργοστασιακή εγγύηση και αν ναι τότε να μου πείτε αν υπάρχουν αντίστοιχες λύσεις που να μην την χάνω
(αυτά είναι και τα νούμερα που δίνουν από τις μετρήσεις του συγκεκριμένου προγράμματος άραγε είναι αληθινά? http://bol.abt-sportsline.gr/eCatalog/eCatUploadFiles/AttributeValues/files/44/attrfvl44_18130.pdf)
(Aπ ότι ξέρω και έχω ακούσει η abt είναι αρκετά αξιόπιστη λύση
ισχύει αυτό η πρέπει να κοιτάξω κάπου αλλου επίσης είναι καλύτερο να πάω στην abt της Ελλάδας η να πάω Γερμανία να μου τα βάλουν?)Ευχαριστώ
-
Στο θεμα της εγγυησης, μονο η επισημη Kosmocar μπορει να σου απαντησει. Λογικα θα σε στρεψουν σε δικια τους 'επισημη' λυση.
Για ενα προγραμμα δεν θα ασχολιομουν με διλληματα τυπου ABT Germany vs ABT Greece, προγραμμα ειναι, το κατεβαζουν απο την ABT κ το περνανε στον εγκεφαλο. Ετσι κ αλλιως η ABT Germany θα σε παραπεμψει εδω.
Μετα βαλε στο προγραμμα intercooler κ εξατμιση (για τις ζεστες κ καλυτερη αναπνοη του κινητηρα που θα δουλευει κ σε μεγαλυτερη πιεση) κ εισαι κομπλε.
Επισης κοιτα κ στον Μπουλεκο το tuning booster που ειναι εντελως plug+play κ ανα πασα στιγμη βγαινει, μπορεις να κανεις δοκιμη πριν αγορασεις, κλπ κλπ.
-
Ακόμα δεν το πήρες ψάχνεις επιπλέον άλογα.... Δεν ξέρω σε πόσα άλογα είσαι συνηθισμένος αλλά από μαμά έχει αρκετά. Και όσα και να βάλεις οι δίλιτροι με τις αντίστοιχες βελτιώσεις θα σε περνάνε...
Οπότε δεν λέω να μην κάνεις τις βελτιώσεις σου αλλά πάρτο με το καλό, στρώστο, μάθε το,μάθε το καλά, σιγουρέψου ότι όλα καλά και μετά βλέπεις. Έτσι έχεις και τη χαρά της βελτίωσης ενώ αν το κάνεις από καινούργιο όχι. -
δεν υπαρχει θεμα να μπει αμεσα το προγραμμα, ομως απο οσο ξερω η cosmocar δεν εχει 'επισημη' λυση αυτη τη περιοδο, οποτε τυπικα η κεντρικη αντιπροσωπεια δε σε ξερει
λογικα ο βελτιωτης θα σου δωσει καποια εγγυηση, τωρα ποσο καλη ειναι αυτη δε ξερω..
επισης ξεχνα και την επεκταση αν μπει προγραμμα
ολα αυτα ισχυουν τυπικα, αν ξερεις ατομα στα συνεργεια μπορει ολα αυτα τα τυπικα να παρακαμφθουν.. αν οχι παιρνεις τα ρισκα σου
-
Εγω θα ελεγα να περιμενεις λιγο να εξοικειωθείς με το αυτοκινητο και αν οι επιδοσεις του δεν σε ικανοποιούν τοτε βαλε το προγραμμα.
Για την εγγυηση αν κρινω απο αυτα που ξερω την χανεις.Ομως αν θες δυναμη προσεχεις για να εχεις.Καλο χειρισμο και ενα μεγαλυτερο ιντερκουλερ για 'εγγυηση'.
Τωρα αν ειναι πραγματικα τα νουμερα εδω θα ελεγα πως οχι.Καλος παλιος φιλος που ειχε s3 ειχε τον πατερα του στην μτμ Γερμανιας και εβαλε το μεγαλο κιτ της εταιριας εκει που ελεγε για 450 ιππους και εβγαζε δεν εβγαζε 400.Τελως παντων αφου το πηγε αλλες δυο φορες εφτασε τα επιθυμητα.Κλειδωμα 50-50 στην 4κινηση και βενζινα ......αφθονη.....
Για μισο δεκατο και 15χιλ παραπάνω εγω θα το αφηνα.... -
Προσοχή με το ιντερκούλερ, είναι εύκολο να πούμε βάλε κι ένα τέτοιο. Η τοποθέτηση ή το μεγαλύτερο ιντερκούλερ αν δεν προβλέπεται από το πρόγραμμα μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά όχι στη μέγιστη απόδοση αλλά στην χρήσιμη απόδοση αφού αυξάνεται ο νεκρός χώρος που καλείται η τουρμπίνα να γεμίσει μετά από κάθε άδειασμα από τη σκάστρα..... Στην πράξη βάζεις turbo lag εκεί που δεν είχες!!
-
τελικά τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα απ ότι νόμιζα κρίμα και είχα χαρεί που είχα βρει αυτό το πρόγραμμα γιατί τα 160 άλογα για τέτοιο αμάξι μου φαίνονται λίγα
-
Οχι δα. Τουρμπατο αμαξι = η χαρα της βελτιωσης.
Οσο για το intercooler, σαφως μπορει να εχεις θεμα με lag, αλλα στα ελληνικα κλιματα κ με σαφως μεγαλυτερη πιεση, ειναι απαραιτητο. Μονο ενα πολυς κακης σχεδιασης intercooler θα δημιουργησει αισθητο προβλημα lag, κ μαλιστα τοσο ωστε να ακυρωνει τα θετικα αποτελεσματα. Δοκιμασμενες λυσεις χρειαζονται.
-
Aν σε ενοχλει η εγγυηση τοτε οκ.Αλλιως κανε αυτο που ειπες.Βαλτο. ...Δικη σου χαρα θα ειναι..
Μια χαρα δυναμη εχει το αυτοκινητο και ετσι.. -
το κακό είναι ότι θέλω κάτι επίσημο για να μην χάσω την εγγύηση στο κάτω κάτω ένα από τα ατού ενός καινούργιου αυτοκινητου είναι η εγγύηση
-
Εχεις πολυ καιρο ακομα?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εχεις πολυ καιρο ακομα?Αυτο ειναι ο πιο λαθος τροπος σκεψης που μπορεις να εχεις οσον αφορα μια βελτιωση. Δεν κανω βελτιωση ωστε να μην βγω εκτος εγγυησης, κ την κανω οταν εχω πια οντως βγει εκτος εγγυησης ΚΑΙ εχω φορτωσει το μοτερ με Χ χιλιαδες χιλιομετρα μεχρι να περασει η εγγυηση. Κ στα δυο σεναρια δεν εχεις εγγυηση για το κομματι που εχεις πειραξει, απλα στο δευτερο εχεις 'ζησει' με το αυτοκινητο Χ χρονο χωρις να σε ικανοποιει και πειραζεις μετα κατι που εχει φαει ηδη Χ χρηση κατα την διαρκεια του 'περιμενε'.
-
Μαγκα με παρεξηγησες...Λεω αμα εχει πολυ καιρο ακομα να περιμενει να βαλει τοτε αυτα τα πραγματακια που θελει...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εχεις πολυ καιρο ακομα?Μαλλον δεν το εχει αγορασει ακομα
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μαγκα με παρεξηγησες...Λεω αμα εχει πολυ καιρο ακομα να περιμενει να βαλει τοτε αυτα τα πραγματακια που θελει...ενας απο εμας δεν καταλαβαινει τι λεει ο αλλος. Αυτο ακριβως λεω οτι ειναι λαθος. Αφου θελει να τα βαλει, ειτε τα βαλει τωρα ειτε μετα την ληξη της εγγυησης, κ στις 2 περιπτωσεις δεν θα εχει εγγυηση. Οποτε γιατι να φορτωνει με χλμ το μοτερ μεχρι τοτε?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εχεις πολυ καιρο ακομα?
Μαλλον δεν το εχει αγορασει ακομα
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Προσοχή με το ιντερκούλερ, είναι εύκολο να πούμε βάλε κι ένα τέτοιο. Η τοποθέτηση ή το μεγαλύτερο ιντερκούλερ αν δεν προβλέπεται από το πρόγραμμα μπορεί να λειτουργήσει αρνητικά όχι στη μέγιστη απόδοση αλλά στην χρήσιμη απόδοση αφού αυξάνεται ο νεκρός χώρος που καλείται η τουρμπίνα να γεμίσει μετά από κάθε άδειασμα από τη σκάστρα..... Στην πράξη βάζεις turbo lag εκεί που δεν είχες!!τι intercooler εχει το 1800αρι? αν ειναι σαν του διλιτρου δεν εχει κανενα προβλημα
-
Αγόρασε το στρώσε το ως έχει και μετά βλέπεις. Επίσημα η audi δεν καλύπτει βλάβες για προγραμματισμένα, όμως οι τοπικές αντιπροσωπείες προσφέρουν προγράμματα πχ της revo, ή δικά τους και σου εξασφαλίζουν την εγγύηση εφόσον κάνεις τα service σε αυτούς. Το intercooler του είναι ίδιο με του 2,0 tfsi και είναι αρκετά αποδοτικό, αλλά υπάρχει η έτοιμη λύση του s3 ή tts που είναι παχύτερο και αρκετά αποδοτικότερο χωρίς να αυξάνει, αισθητά τουλάχιστον, την υστέρηση (κόστος 400-450 ευρώ τοποθετημένο).
AUDI TT 1.8 TFSI ΒΕΛΤΙΩΣΗ