Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A3 HATCHBACK VS A3 5πορτο!!!
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. A3 HATCHBACK VS A3 5πορτο!!!
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    3
    6
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      interland-gr last edited by

      Με αφορμή την φωτό του φίλου απο την Γερμανία σκέφτηκα να φτιάξω ένα θέμα σχετικά με το πως θα σας άρεσε περισσότερο το Α3.

      Στην μορφή που είναι στην πραγματικότητα:

      ή κάπως ποιο κοντό για να μην μοιάζει station αλλά περισσότερο με sporthatchback:

      Ψηφίστε αυτό που σας αρέσει ποιο πολύ να δούμε αποτελέσματα εμείς και όχι μόνο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        interland-gr last edited by

        Με αφορμή την φωτό του φίλου απο την Γερμανία σκέφτηκα να φτιάξω ένα θέμα σχετικά με το πως θα σας άρεσε περισσότερο το Α3.

        Στην μορφή που είναι στην πραγματικότητα:

        ή κάπως ποιο κοντό για να μην μοιάζει station αλλά περισσότερο με sporthatchback:

        Ψηφίστε αυτό που σας αρέσει ποιο πολύ να δούμε αποτελέσματα εμείς και όχι μόνο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Με αφορμή την φωτό του φίλου απο την Γερμανία σκέφτηκα να φτιάξω ένα θέμα σχετικά με το πως θα σας άρεσε περισσότερο το Α3.

          Στην μορφή που είναι στην πραγματικότητα:

          ή κάπως ποιο κοντό για να μην μοιάζει station αλλά περισσότερο με sporthatchback:

          Ψηφίστε αυτό που σας αρέσει ποιο πολύ να δούμε αποτελέσματα εμείς και όχι μόνο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Πιο ωραίο θα είναι σίγουρα στην δεύτερη περίπτωση.
            Όμως επειδή είναι ολοφάνερη η προσπάθεια των γερμανών στην 5θυρη έκδοση, να δώσουν ένα περισσότερο οικογενειακό χαρακτήρα, προσεγγίζοντας το σχήμα ενός SW, σίγουρα είναι σωστή η εππιλογή τους και στην τελική μπορεί να δείχνει και ομορφότερο...
            Με βάση αυτό το συλλογισμό δεν ψηφίζω τίποτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              interland-gr last edited by

              Ο χρήστης meco έγραψε:
              Πιο ωραίο θα είναι σίγουρα στην δεύτερη περίπτωση.
              Όμως επειδή είναι ολοφάνερη η προσπάθεια των γερμανών στην 5θυρη έκδοση, να δώσουν ένα περισσότερο οικογενειακό χαρακτήρα, προσεγγίζοντας το σχήμα ενός SW, σίγουρα είναι σωστή η εππιλογή τους και στην τελική μπορεί να δείχνει και ομορφότερο...
              Με βάση αυτό το συλλογισμό δεν ψηφίζω τίποτα...

              Αν θέλουν να δώσουν το σχήμα ενός sw είναι σίγουρα σωστή η επιλογή να φτιάξουν ένα σχήμα sw. Το θέμα είναι αν μας αρέσει αυτή η επιλογή τους ή αν θέλαμε ένα σχήμα που να μην είναι sw!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
                Αν θέλουν να δώσουν το σχήμα ενός sw είναι σίγουρα σωστή η επιλογή να φτιάξουν ένα σχήμα sw. Το θέμα είναι αν μας αρέσει αυτή η επιλογή τους ή αν θέλαμε ένα σχήμα που να μην είναι sw!

                Ναι το κατάλαβα αυτό, απλά επειδή εμένα μου αρέσουν αρκετά τα SW σαν σχήμα, όπως και τα χαμηλά hatchback, για αυτό δυσκολεύομαι στην επιλογή μου.
                Άντε όμως με έπεισες, Α3 με τον παραπάνω όγκο, έτσι για να διαφοροποιείται από το 3θυρο...
                Άσε που θα μπορούν έτσι, να βγάλουν και έκδοση RS...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Eμένα προσωπικά μου αρέσουν τα station οχήματα, ίσως κάποια στιγμή να συμπεριλαμβάνονταν ανάμεσα στις επιλογές μου για αγορά.

                  Προτιμώ την ήδη υπάρχουσα μορφή, η οποία εν μέρει διαφοροποιείται, αν και καλό είναι πρώτα να δώ το νέο μοντέλο από κοντά.

                  Όσον αφορά τη σχεδίαση station αυτοκινήτων, πιστεύω, σχεδόν πάντα η Audi κατάφερνε να δημιουργήσει ένα σχέδιο απλό, λιτό, με καθαρές γραμμές που 'μάζευε' τον όγκο του αυτοκινήτου, απογεύγοντας διακριτικά να μοιάζει με 'μαούνα'.

                  Αν συνυπολογίσουμε και τον 3,2 FSI biturbo που αναμένεται του χρόνου να τοποθετηθεί στο Α3 (RS3), τότε η προτίμηση είναι δεδομένη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr