-
**ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΣΕ!**Ο ΟΣΕ παράγει κοινωνικό έργο και γι αυτό δεν πρέπει να παρουσιάζει κέρδη. Δεν είναι ένα ακόμα πλοκάμι του καπιταλισμού. Μην πέφτετε στην πλάνη του ΔΝΤ που θέλει να παραδώσει τον ΟΣΕ σε ξένες δυνάμεις κατοχής.
Στηρίξτε τον Έλληνα εργαζόμενο του ΟΣΕ!
Θέλετε να πληρώνετε πανάκριβα εισητήρια για τραίνο;
Ενώ τώρα που δεν το χρησιμοποιείτε καθόλου, δεν πληρώνετε τίποτα. Συγκρίνετε το μηδέν με ένα ακριβό εισητήριο;
Θέλετε να χάσετε τη μαγεία του φουρνομάτσα στο κτελ; -
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Και τα τοπικά, corail, ter κλπ τους βάζουν μέσα αλλά και πάλι δεν καίγονται.
Το γνωρίζω.
Να σε ρωτήσω κάτι ? Με προαστιακά έχεις ταξιδέψει ?
Η ποιότητα σε έχει ικανοποιήσει ?Όταν λές προαστιακά αναφέρεσαι σε Transilien, TER (και αν ναι ποιάς region) ή σε RER; Γιατί οι απαντήσεις είναι ιδιαίτερα πολλαπλές
Μόνο τα Teoz ,ουσιαστικά αναβαθμισμένα Corail, και τα lunea μου έχουν ξεφύγει και εννοείται TER αρκετών region -
delete
-
OK συννενοηθήκαμε. Ναι έχω ταξιδέψει και με τέτοια. Η ποιότητα μια χαρά είναι. Μιλάμε για αποστάσεις το πολύ μιάμισης ώρας. Τα καθίσματα είναι ιδιαίτερα άνετα και τα προτιμώ από τα Regional. Πάντως αυτά είναι τα παλιά βαγόνια. Σιγά σιγά αλλάζονται με τέτοια
ηλεκτρικά ή ντιζελοκίνητα.
Ο χρόνος ζωής του τροχιακού υλικού της SNCF είναι 50 χρονιά με μία ή δύο ανακαινίσεις στο ενδιάμεσο -
delete
-
Ναι για τα ηλεκτροκίνητα μιλάω και τα βαγόνια
-
μου μετεφεραν την ειδηση οτι σε 2 χρονια, υποχρεωτικα πολυ μεγαλος ογκος φορτιων μεταξυ Αθηνας - Θεσ/νικης θα μεταφερεται μονο με τραινο, επομενως οποιος αγορασει τον ΟΣΕ θα γινει παμπλουτος.
επαναλαμβανω, μου το μετεφεραν, δεν ειναι ειδηση
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Προτιμουσα να εκλεινε χωρις να μας φορτωσουν ουτε εναν συνταξιουχο ετων 40!
Μα είτε έκλεινε είτε όχι πάλι τους περισσαύμενους το δημόσιο δηλ εμείς θα τους χρεωνόμασταν,δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό?
Αγνοεις το εξης:
Αν η ΟΑ εκλεινε και χαιρετουσε τους υπαλληλους με την αποζημιωση που δικαιουνταν και τιποτα παραπερα,η οικονομικη αιμορραγια τελειωνε εκει,αντε και κανα επιδομα ανεργιας για λιγο και μετα τερμα,για παντα,ουτε ενα ευρω παραπανω. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Προτιμουσα να εκλεινε χωρις να μας φορτωσουν ουτε εναν συνταξιουχο ετων 40!
Μα είτε έκλεινε είτε όχι πάλι τους περισσαύμενους το δημόσιο δηλ εμείς θα τους χρεωνόμασταν,δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό?
Αγνοεις το εξης:
Αν η ΟΑ εκλεινε και χαιρετουσε τους υπαλληλους με την αποζημιωση που δικαιουνταν και τιποτα παραπερα,η οικονομικη αιμορραγια τελειωνε εκει,αντε και κανα επιδομα ανεργιας για λιγο και μετα τερμα,για παντα,ουτε ενα ευρω παραπανω.γνωριζετε οτι καποιοι απο την ΟΑ οι οποιοι περιμενουν να μεταταχθουν στο Δημοσιο, αυτη τη στιγμη ειναι στον ΟΑΕΔ και παιρνουν ενα ψωροεπιδομα ανεργιας(??!!) της ταξης των 2300€/μηνα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Προτιμουσα να εκλεινε χωρις να μας φορτωσουν ουτε εναν συνταξιουχο ετων 40!
Μα είτε έκλεινε είτε όχι πάλι τους περισσαύμενους το δημόσιο δηλ εμείς θα τους χρεωνόμασταν,δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό?
Αγνοεις το εξης:
Αν η ΟΑ εκλεινε και χαιρετουσε τους υπαλληλους με την αποζημιωση που δικαιουνταν και τιποτα παραπερα,η οικονομικη αιμορραγια τελειωνε εκει,αντε και κανα επιδομα ανεργιας για λιγο και μετα τερμα,για παντα,ουτε ενα ευρω παραπανω.γνωριζετε οτι καποιοι απο την ΟΑ οι οποιοι περιμενουν να μεταταχθουν στο Δημοσιο, αυτη τη στιγμη ειναι στον ΟΑΕΔ και παιρνουν ενα ψωροεπιδομα ανεργιας(??!!) της ταξης των 2300€/μηνα?
...κα μήπως 'μπήκαν' στην ολυμπιακή λίγο πριν ιδιωτικοποιηθεί ...;
-
αυτοι που ξερω εγω οχι.
-
Υπάρχουν ακόμα 4500 ιπτάμενοι της παλαιάς Ολυμπιακής που ακόμα δεν έχουν πάρει € από την αποζημίωση τους όταν έκλεισε όπως έκλεισε η εταιρία, τελείωσε ή τελειώνει σύντομα και το επίδομα του ΟΑΕΔ, το συνολικό ποσό της αποζημίωσης τους είναι κάπου 300 μύρια €.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχουν ακόμα 4500 ιπτάμενοι της παλαιάς Ολυμπιακής που ακόμα δεν έχουν πάρει € από την αποζημίωση τους όταν έκλεισε όπως έκλεισε η εταιρία, τελείωσε ή τελειώνει σύντομα και το επίδομα του ΟΑΕΔ, το συνολικό ποσό της αποζημίωσης τους είναι κάπου 300 μύρια €.βγαλε τους 4000 που ηταν 'offtherecord' και κρατα αυτους που πραγματικα πρεπει να τα παρουν..
-
Χειρόφρενο τραβούν 36 γραμμές του ΟΣΕ!
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=73500
Οριστικό χειρόφρενο τραβούν, περισσότερες από τριάντα έξι γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου (0ΣΕ), απομονώνοντας με αυτόν τον τρόπο πολλές περιοχές κυρίως της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και της Πελοποννήσου, κάτι πού δυσκολεύει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα μετακίνησης των κατοίκων προς τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποφάσισε να σταματήσει δύο δρομολόγια Ιντερσίτι στις γραμμές Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη και Σέρρες – Θεσσαλονίκη (ICity 91 και ICity 92) , άλλα δύο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών (1630 και 1631), καθώς και 18 δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης - Έδεσσας - Αμύνταιου - Φλώρινας - Κοζάνης.
Μεταξύ Θεσσαλονίκης- Εδεσσας- Αμύνταιου- Φλώρινας/Κοζάνης- Θεσσαλονίκης αναστέλλονται τα δρομολόγια 731, 732, 743, 744, 749, 750, 755, 756, 761, 762, 765, 766, 767, 768, 737, 742, 1741, 1742.
Το χάσαμε το τρένο… και στην Πελοπόννησο
Στην Πελοπόννησο, αναστέλλονται όλα τα δρομολόγια της γραμμής Πάτρας – Πύργου – Καλαμάτας, ενώ παράλληλα από την Κυριακή 4 Ιουλίου τίθενται σε ισχύ δύο νέα ζεύγη δρομολογίων 1350/1351 & 1352/1353 μεταξύ Πάτρας – Πύργου – Καλαμάτας και αντιστρόφως.
Στη γραμμή Καλαμάτα – Ασπρόχωμα – Μεσσήνη αναστέλλονται τα δρομολόγια: 7481, 7482, 7487, 7488, 7495, 7496, 7497, 7498, 8483, 8484, 8485, 8486, 8487, 8488, ενώ τροποποιούνται οι ώρες αναχώρησης και άφιξης των δρομολογίων 7491, 8481, 8482.
Το πλάνο του ΟΣΕ περιλαμβάνει την κατάργηση των πιο ζημιογόνων γραμμών με μικρή επιβατική κίνηση, καθώς όπως αναφέρει επιβαρύνουν σημαντικά τον προϋπολογισμό του.
Αξίζει μόνο να σημειώσουμε ότι το έλλειμμα του οργανισμού, από τα καθημερινά ζημιογόνα δρομολόγια στη Β. Ελλάδα ξεπερνούσε τα 3 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του ΟΣΕ, η ετήσια ζημιά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κάθε μία από τις διαδρομές Κόρινθος - Τρίπολη και Πάτρα - Καλαμάτα φθάνει τα 4,5 εκατ. ευρώ.
-
Ολος ο ΟΣΕ πρεπει να κλεισει,το να κλεισουν οι γραμμες αλλα να πληρωνονται οι υπαλληλοι για να καθονται ειναι 2 φορες εγκληματικο.
-
Και εντελώς παράλογο.
-
delete
-
να βάλει λουκέτο, να πάρουν πόδι οι ...... (έτσι δεν μας λέτε όσοι ξέρετε απο σύνταγμα, οτι άμα καταργηθεί η θέση παύει και ο υπάλληλος?) και μετά απο κανά 3μηνο-6μηνο να δοθεί στους Γάλλους κατόπιν σοβαρών διαπραγματεύσεων.
αυτοί ας προσλάβουν όποιον θέλουν. -
delete
ΟΣΕ