-
Χθές το βράδυ βρέθηκα σε μία συζήτηση όπου κύριο θέμα ήταν η κατάργηση των τελωνειακών δασμών και η εναρμόνιση των τιμών αγοράς των αυτοκινήτων με αυτές του εξωτερικού. Δηλαδή ραγδαία μείωση στις τιμές. Η υποτιθέμενη αλλαγή θα γίνει τον ερχόμενο Οκτώβρη. Απλά η βεβαιότητα όσων συμμετείχαν στη συζήτηση μου δημιούργησε ερωτηματικά για το αν η αγορά ενός αυτοκινήτου σήμερα είναι σοφή απόφαση.
Είναι κανείς ενήμερος για οτιδήποτε σχετικό?Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Χθές το βράδυ βρέθηκα σε μία συζήτηση όπου κύριο θέμα ήταν η κατάργηση των τελωνειακών δασμών και η εναρμόνιση των τιμών αγοράς των αυτοκινήτων με αυτές του εξωτερικού. Δηλαδή ραγδαία μείωση στις τιμές. Η υποτιθέμενη αλλαγή θα γίνει τον ερχόμενο Οκτώβρη. Απλά η βεβαιότητα όσων συμμετείχαν στη συζήτηση μου δημιούργησε ερωτηματικά για το αν η αγορά ενός αυτοκινήτου σήμερα είναι σοφή απόφαση.
Είναι κανείς ενήμερος για οτιδήποτε σχετικό?Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Χθές το βράδυ βρέθηκα σε μία συζήτηση όπου κύριο θέμα ήταν η κατάργηση των τελωνειακών δασμών και η εναρμόνιση των τιμών αγοράς των αυτοκινήτων με αυτές του εξωτερικού. Δηλαδή ραγδαία μείωση στις τιμές. Η υποτιθέμενη αλλαγή θα γίνει τον ερχόμενο Οκτώβρη. Απλά η βεβαιότητα όσων συμμετείχαν στη συζήτηση μου δημιούργησε ερωτηματικά για το αν η αγορά ενός αυτοκινήτου σήμερα είναι σοφή απόφαση.
Είναι κανείς ενήμερος για οτιδήποτε σχετικό?Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Ξερω για κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης και οτι θα επιτραπούν τα diesel,για μείωση τιμών πρώτη φορά το ακούω και το θεωρώ απίθανο με δεδομένες τις φετινές μεγάλες πωλήσεις.
Επίσης,εκτος απο εμάς υπαρχει και η Δανία και εγω δεν ξέρω ποια αλλη χωρα εντος ΕΕ που εχει πολυ μεγαλύτερους δασμούς. -
Είμαστε αλήθεια τόσο πιο ακριβοί από τις άλλες χώρες; Αυτή τη στιγμή δεν το νομίζω... Μια εναρμόνηση των τιμών θα φέρει αύξηση.
Εξηγούμαι:
Οι εταιρίες θα είναι υποχρεωμένες να δίνουν την ίδια τιμή στο εργοστάσιο σε όλους. Και μετά σε αυτή την τιμή επάνω μπαίνουν οι φόροι. Ενώ τώ ρα οι εταιρίες δίνουν χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή στην Ελλάδα ώστε οι τιμές να μην έχουν μεγάλη διαφορά.
Οπότε... -
Πρωτα πρεπει να κανουν τους μισθους του Ελληνα ιδιους με τους Ευρωπαικους και μετα να μιλησουν για αυξησεις στα αυτοκινητα....
Στην Ελλαδα εχουμε ομως το παραδοξο χαμηλος μισθος(σε πολλες περιπτωσεις κατω απο το 50% του αντιστοιχου Ευρωπαικου) και υψηλοτατο κοστος ζωης,ιδιως στην Αθηνα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ξερω για κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης και οτι θα επιτραπούν τα diesel,για μείωση τιμών πρώτη φορά το ακούω και το θεωρώ απίθανο με δεδομένες τις φετινές μεγάλες πωλήσεις.
Επίσης,εκτος απο εμάς υπαρχει και η Δανία και εγω δεν ξέρω ποια αλλη χωρα εντος ΕΕ που εχει πολυ μεγαλύτερους δασμούς.H Ollandia exei megalyterous forous apo emas mexri ta 2000 kybika. Meta einai ta idia me mas peripou.
-
Ο χρήστης kostas_20vt έγραψε:
Χθές το βράδυ βρέθηκα σε μία συζήτηση όπου κύριο θέμα ήταν η κατάργηση των τελωνειακών δασμών και η εναρμόνιση των τιμών αγοράς των αυτοκινήτων με αυτές του εξωτερικού. Δηλαδή ραγδαία μείωση στις τιμές. Η υποτιθέμενη αλλαγή θα γίνει τον ερχόμενο Οκτώβρη. Απλά η βεβαιότητα όσων συμμετείχαν στη συζήτηση μου δημιούργησε ερωτηματικά για το αν η αγορά ενός αυτοκινήτου σήμερα είναι σοφή απόφαση.
Είναι κανείς ενήμερος για οτιδήποτε σχετικό?Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Μπάς και η σύζήτηση ήταν σε 'καφενείο'
Και εγώ το έχω ακούσει αυτό αλλά αυτό ίσχύει μόνο για τα μεταχειρισμένα εξωτερικού τα οποία έχουν υπερδιπλάσιες φορολογίες.
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Μπάς και η σύζήτηση ήταν σε 'καφενείο'
Και εγώ το έχω ακούσει αυτό
Άρα πάμε στο ίδιο «καφενείο»
-
Μέχρι τα 1800-2000 κυβικά η Ελλάδα είναι από τις φτηνότερες της ευρώπης.
Οπότε αν ενδιαφέρεστε για τέτοια κυβικά σε καινούριο, πόσο να πέσει άλλο; Μάλιστα οι Ελληνικές εκδόσεις είναι και αρκετά πιο εξοπλισμένες... (Πχ στο 307 στέησιον η γυάλινη οροφή εξτρά στο εξωτερικό, στο Στίλο στέησιον το ανοιγόμενο πίσω τζάμι, σε όλα τα στίλο το 'πολυμορφικό' πίσω κάθισμα, το κάθισμα-τραπεζάκι του συνοδηγού, ο κλιματισμός/αιρ κοντίσιον και πραγματικά πολλά άλλα...)Στα μεταχειρισμένα από έξω είναι άλλη ιστορία...
Όπως και στα μεγάλα κυβικά αλλάζει η ιστορία (θυμάμαι η M3 μόλις είχε βγεί το 2000-2001 έκανε στην Γερμανία 17εκ και Ελλάδα 32εκ...).
Μόνο εκεί μπορεί να γίνει κάτι...
Μείωση στις τιμές των αυτοκινήτων???