-
Πραγματικα σ'αυτον τον αγωνα ο Schumi ηταν αρκετα τυχερος παιρνοντας μια ανετη νικη.Σιγουρα ο Kimi αν δεν αντιμετωπιζε το προβλημα με τη σπασμενη αεροτομη,μπορουσε ακομα και να ειχε κερδισει ή τουλαχιστον να ειχε κανει λιγο δυσκολοτερο το εργο του Γερμανου.
Απο την αλλη ο Coulthard,ο οποιος ειχε προβληματα με την ισσοροπια του μονοθεσιου του μετα απο την επαφη του με τον Barrichello στον 1ο γυρο,συν τοις αλλοις αντιμετωπισε προβλημα με τον ανακλαστηρα της εμπρος αεροτομης του υστερα απο κατι ανθρακονηματα που πατησε απο το ατυχημα του Raikkonen.Για τον Kimi πραγματικα τι να πω,πολυ ατυχος στο Hockenheim ακομα δεν εχει καταφερει να τερματισει στη Γερμανικη πιστα απο το 2001.Κανονικα η 1η στροφη δεν πρεπει να λεγεται Nordkurve,αλλα Raikkonen-Kurve
Στη Williams μπορω να πω πως εκαναν εναν μετριο αγωνα. Ο Μοnty οπως δηλωσε ο ιδιος,ο συμπλεκτης πατιναρισε στην εκκινηση με αποτελεσμα να σπιναρουν τα ελαστικα,γι'αυτο και κατεληξε 7ος.Ο Pizzonia απο την αλλη σιγουρα εκανε εναν αρκετα καλο αγωνα,παρ'ολο που εμπλεξε στην κινηση καταφερε να τερματισει 7ος.
Για τη Renault τι να πω,κατα την αποψη μου η ομαδα δεν αξιζει την 2η θεση στο κατασκευαστων.Οσο για το αφεντικο τον γερο-τρελλο-Briatore καλα θα εκανε να μαθει πρωτα απο λιγη μηχανολογια και μετα να βαραει το χερι του σαν ''μικρο παιδι'' στο pitwall .Δηλαδη συγγνωμη τι περιμενε να κανει ο Trulli στην μεγαλη ευθεια με 6αρη κιβωτιο και με τους ''απαρχαιωμενους'' Supertec,απο τη στιγμη που οι αντιπαλοι του ειχαν τουλαχιστον 10χλμ παραπανω τελικη και 7αρη κιβωτιο.Εκπληκτικος ηταν ο Alonso μεσα απο τις μαχες με τον Button,βεβαια το οτι κρατηθηκε για αρκετους γυρους μπροστα απο τον Βρετανο το οφειλει στο ταλεντο του,αλλα και στη καλη πρσφυση που εδιναν τα πισω ελαστικα της Michelin μετα απο την Spitzkehre.
Kαταπληκτικος ηταν ο Button,ο οποιος υστερα δηλωσε πως ηταν ο καλυτερος της καριερας του.Καλο ηταν το οτι τερματισε και ο Sato χωρις να σπασει ο κινητηρας της Honda.
O Webber χαρισε αξια 3 πολυτιμους βαθμους για τη Jaguar,στη Sauber δεν τους βγηκε η στρατηγικη των 2 pit-stop,ενω το ντεμπουτο της νεας βελτιωμενης ΤΟΥΟΤΑ,ηταν ακρως απογοητευτικο.
-
Να με πάρει και να με σηκώσει, τι διάολο έλεγχο ποιότητας κάνουν στην ΜακΛάρεν; Όταν δεν σπάει ο κινητήρας τους θα σπάει η αεροτομή τώρα;
Και ίσως ο Κίμι το παράκανε με την συμπεριφορά του στους κριτές εκείνη την στιγμή, αλλά τι να σου κάνει και αυτός μετά από τόσα που τραβάει... Τι άλλο να κάνει πια... Αντί να κοιτάνε την σπασμένη αεροτομή τους είδα να σχολιάζουν μεταξύ τους το πρόβλημα με το κράνος του Μπάτον... Λες να τους έδωσε ιδέες για μελλοντικά πιθανά προβλήματα;
Πάντως έχουν παράδοση ο Φινλανδός οδηγός τους να μένει επιβάτης με πολλά στο Χόκενχαϊμ... Ρωτήστε και τον Χάκινεν...
(Υ.Γ. Ήθελα να είχαν τον Ιρβάιν στην ομάδα να δω τι θα τους έσουρνε... Να δούμε του χρόνου κι ο Μοντόγια τι τύπου νεύρα έχει... Αν και εύχομαι μέχρι τότε η ΜακΛάρεν να έχει ανακάμψει εκεί που της αξίζει.)
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Για τη Renault τι να πω,κατα την αποψη μου η ομαδα δεν αξιζει την 2η θεση στο κατασκευαστων.Οσο για το αφεντικο τον γερο-τρελλο-Briatore καλα θα εκανε να μαθει πρωτα απο λιγη μηχανολογια και μετα να βαραει το χερι του σαν ''μικρο παιδι'' στο pitwall .Δηλαδη συγγνωμη τι περιμενε να κανει ο Trulli στην μεγαλη ευθεια με 6αρη κιβωτιο και με τους ''απαρχαιωμενους'' Supertec,απο τη στιγμη που οι αντιπαλοι του ειχαν τουλαχιστον 10χλμ παραπανω τελικη και 7αρη κιβωτιο.
Διαφωνώ.....Ισα ίσα η Renault είναι αυτή που το αξίζει που με τόσο παλιο κινητήρα είναι αξιόπιστη και ανταγωνιστική......κόντρα στα πολύστροφα και πιο σύγχρονα μοτέρ των άλλων εταιριών......Δείχνει για άλλη μια φορά ότι όταν κάνει κάτι το κάνει πολύ καλά έστω και αν αυτό ήταν χρόνια πριν όπως ο supertec με την καταπληκτική ροπή στα χαμηλά(βλέπε εκκινήσεις και την κόντρα με τον JB)
Μαλλον λάθος διατύπωση για την 2η θέσηΥ.Γ ΑΝ δεν μπορείς να κάνεις κινητήρα ώστε να είναι δυνατός και αξιοπιστος σε ένα χρόνο φρόντισε τουλάχιστον να μην γίνεις ρεζίλι και να είσαι ανταγωνιστικός.Δείξε που υπερτερεις τουλαχιστόν....
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και ίσως ο Κίμι το παράκανε με την συμπεριφορά του στους κριτές εκείνη την στιγμή, αλλά τι να σου κάνει και αυτός μετά από τόσα που τραβάει...
Ε,οχι και το παρακανε,μια χαρα κοσμια ηταν η συμπεριφορα του!
Για θυμησου λιγο Sepang 2004-Sakhir 2004-Nurburgring 2003. -
Ãéá ôçí Éóôïñßá ïé ôá÷ýôåñïé ãýñïé :
- Kimi Ráikkïnen McLaren-Mercedes 1.13,780 10
- Michael Schumacher Ferrari 1.13,783 5
- Jenson Button BAR-Honda 1.14,117 11
- Olivier Panis Toyota 1.14,247 59
- Fernando Alonso Renault 1.14,265 8
- Jarno Trulli Renault 1.14,386 9
- Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1.14,446 10
- David Coulthard McLaren-Mercedes 1.14,558 8
- Takuma Sato BAR-Honda 1.14,585 29
- Antonio Pizzonia Williams-BMW 1.14,586 65
- Mark Webber Jaguar-Cosworth 1.14,883 65
- Rubens Barrichello Ferrari 1.14,963 59
- Christian Klien Jaguar-Cosworth 1.15,045 33
- Cristiano da Matta Toyota 1.15,145 20
- Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1.15,635 39
- Giorgio Pantano Jordan-Ford 1.16,058 63
- Felipe Massa Sauber-Petronas 1.16,248 61
- Nick Heidfeld Jordan-Ford 1.16,903 20
- Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1.18,372 52
- Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1.18,760 18
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Διαφωνώ.....Ισα ίσα η Renault είναι αυτή που το αξίζει που με τόσο παλιο κινητήρα είναι αξιόπιστη και ανταγωνιστική......κόντρα στα πολύστροφα και πιο σύγχρονα μοτέρ των άλλων εταιριών......Δείχνει για άλλη μια φορά ότι όταν κάνει κάτι το κάνει πολύ καλά έστω και αν αυτό ήταν χρόνια πριν όπως ο supertec με την καταπληκτική ροπή στα χαμηλά(βλέπε εκκινήσεις και την κόντρα με τον JB)
Μαλλον λάθος διατύπωση για την 2η θέσηΥ.Γ ΑΝ δεν μπορείς να κάνεις κινητήρα ώστε να είναι δυνατός και αξιοπιστος σε ένα χρόνο φρόντισε τουλάχιστον να μην γίνεις ρεζίλι και να είσαι ανταγωνιστικός.Δείξε που υπερτερεις τουλαχιστόν....
Να εισαι σιγουρος,αυτο που ειπα οσον αφορα την ομαδα της Renault δεν το ειπα επειδη δεν την ''παω'' σαν ομαδα,καθε αλλο το οτι εχει καταφρει φετος να βρισκεται εκει που βρισκεται και με τον συγκεκριμενο κινητηρα που διαθετει για φετος σιγουρα αξιζουν συγχαριτηρια.Ομως κατα τη γνωμη μου η BAR ειναι η ''μεγαλη εκπληξη'' φετος,αναμφιβολα απο περυσι ειναι η ομαδα με την πιο ''αλματωδη'' βελετιωση απο το 2003,μια ομαδα που περυσι ''παλευε'' για μια θεση στην 8αδα,ενω η Renault την περασμενη χρονια κατεκτησε μια νικη βρεθηκε δυο φορες στην pole,ενω συχνα οι πιλοτοι της βρισκονταν και στο podium,oποτε δεν μου προξενει ιδιαιτερη εντυπωση η φετινη της πορεια.Για την BAR δεν πρεπει να ξεχναμε πως απο περυσι που δεν πηραν ουτε μια θεση στο βαθρο,φετος γι'αυτους το βαθρο ειναι μια συνηθισμενη υποθεση.Δεν πρεπει επισης να ξεχναμε πως φετος αλλαξαν προμηθευτη ελαστικων και παρ'ολα αυτα καταφεραν μεσα σε λιγο χρονικο διαστημα να τα ταιριαξουν με το σασι της 006,εν αντιθεσει με αλλες ομαδες που εκαναν εναν χρονο για να τα ταιριαξουν με το μονοθεσιο τους (ο νοων νοειτο).Εν κατακλειδι την παρουσα φαση βρισκονται μολις 11 βαθμους πισω στο κατασκευαστων απο τη Renault,χωρις να διαθετουν ΙΣΑΞΙΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟμε την ομαδα του Enstone.
Γι'αυτους λοιπον τους λογους πιστευω πως η BAR κανονικα θα επρεπε να τερματισει 2η στο κατασκευαστων.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Να εισαι σιγουρος,αυτο που ειπα οσον αφορα την ομαδα της Renault δεν το ειπα επειδη δεν την ''παω'' σαν ομαδα,καθε αλλο το οτι εχει καταφρει φετος να βρισκεται εκει που βρισκεται και με τον συγκεκριμενο κινητηρα που διαθετει για φετος σιγουρα αξιζουν συγχαριτηρια.Ομως κατα τη γνωμη μου η BAR ειναι η ''μεγαλη εκπληξη'' φετος,αναμφιβολα απο περυσι ειναι η ομαδα με την πιο ''αλματωδη'' βελετιωση απο το 2003,μια ομαδα που περυσι ''παλευε'' για μια θεση στην 8αδα,ενω η Renault την περασμενη χρονια κατεκτησε μια νικη βρεθηκε δυο φορες στην pole,ενω συχνα οι πιλοτοι της βρισκονταν και στο podium,oποτε δεν μου προξενει ιδιαιτερη εντυπωση η φετινη της πορεια.Για την BAR δεν πρεπει να ξεχναμε πως απο περυσι που δεν πηραν ουτε μια θεση στο βαθρο,φετος γι'αυτους το βαθρο ειναι μια συνηθισμενη υποθεση.Δεν πρεπει επισης να ξεχναμε πως φετος αλλαξαν προμηθευτη ελαστικων και παρ'ολα αυτα καταφεραν μεσα σε λιγο χρονικο διαστημα να τα ταιριαξουν με το σασι της 006,εν αντιθεσει με αλλες ομαδες που εκαναν εναν χρονο για να τα ταιριαξουν με το μονοθεσιο τους (ο νοων νοειτο).Εν κατακλειδι την παρουσα φαση βρισκονται μολις 11 βαθμους πισω στο κατασκευαστων απο τη Renault,χωρις να διαθετουν ΙΣΑΞΙΟ ΟΔΗΓΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟμε την ομαδα του Enstone.
Γι'αυτους λοιπον τους λογους πιστευω πως η BAR κανονικα θα επρεπε να τερματισει 2η στο κατασκευαστων.
Δεν είπα ότι τα λογια σου είναι κατηγορηματικά προς την Renault γιατί δεν την πας απλά λέω ότι δεν γίνεται καμια αδικία ή κάτι άλλο ώστε η Renault να μην αξίζει αυτή τη θέση.Σαφώς καταλαβαίνω ότι η Bar έχει κάνει μεγαλύτερη προσπάθεια και μεγαλύτερο βήμα βελτίωσης όχι μόνο από την ρενώ αλλά από όλες τις ομάδες.Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να πάει σε μία χρονια και οτι αξίζει να είναι στην 2 η και πρώτη θέση.Αν συνεχίσει ετσι δεν θα αργήσει να είναι η καλύτερη ομάδα.Αλλά σιγά σιγά και βήμα βήμα...
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Πάντως ,τώρα πια κ επίσημα η McLaren στα χέρια του Ραικκόνεν μπορεί να διεκδικεί νίκες. .....
Από που προκύπτει αυτό; Πάντως όχι από τον αγώνα ....
Εντάξει, βελτιώθηκε (παρ΄όλα αυτά σπάει στα καλά καθούμενα η πτέρυγα!!!) η McLaren αλλά όχι και τόσο πολύ για να διεκδικεί νίκη.
Χμμμ, το να διεκδικεί δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα κερδίζει κιόλας!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τι να πω... Είμαι απογοητευμένος... Ε δε μπορώ τη κακία θα τη πώ!!!
Τι τυχερός που είναι ο Σουμάχερ!!! 2 άνθρωποι μπορούσαν να τον ζορίσουν κ ίσως να έκλεβαν τη νίκη, και ο ένας ο δικός μου εκεί που τον πίεζε σπάει η πτέρυγα κ ο 2ος (Μπάτον) ελέω κινητήρα ξεκινάει 10 θέσεις πίσω κ τελικά παίρνει τη 2η θέση που σημαίνει...
Την είπα θα έσκαγα!!!
Πάντως αν εξαιρέσουμε τη 'μάχη' για τη 1η θέση ο αγώνας ήταν από τους καλύτερους. Τόσα προσπεράσματα, κ η μάχη για τη 2η θέση όλα τα λεφτά!
Ο τρούλι τη έπαθε κ πήγαινε έτσι? Το κρατάει μανιάτικο στο Briatore επειδή τον ξαπόστειλε?
Για το KR. Να σου θυμίσω οτί το pit-stop (το πρώτο) του MS κράτησε
9.5 sec από τα 7.8 sec (όπως θα έπρεπε για την ποσότητα καυσίμου
που έβαλε σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του RTL). Anyway
ο MS έχασε σε έκεινο το γύρο 1.0 sec και παρόλο που ο Φιλανδός
έκανε ταχύτερο γύρο κατάφερε να χάσει μόνον 1.5 sec (όπως φάνηκε
όταν βγήκε από τα πιτς). Με τον KR στο παιγνίδι ο MS θα αναγκαζόταν
να κάνει και ένα 2ο stint στο όριο για να άνοιξει τη διαφορά και σίγουρα
ο αγώνας θα τελείωνε πιο γρήγορα αλλά να τον θεωρούμε και κωλό-
φαρδό είναι βαρύ.Ξαναδιάβασε τα τονισμένα καλύτερα κ θα καταλάβεις γιατί τον θεώρησα τυχερό Δεν είπα ότι θα κέρδιζε κιόλας!!!
Για τον JB. Ο ταχύτερος γύρος του JB δεν ήταν πιο γρήγορος από τον
ταχύτερο γύρο του MS (τουλάχιστον ο KR κινήθηκε πιο γρήγορα από
τον MS) οπότε δεν πιστεύω ότι ο MS απειλούνταν σοβαρά (με εξαίρεση
το γεγονός ότι ο JB μέχρι και το 2ο πιτ-στοπ έπαιζε για στρατηγική 2
πιτ-στοπς) από τον Βρετανό.Σοβαρή απειλή όχι τόσο όσο όσο από τον φιλανδό αλλά σε συνθήκες πίεσης κ όχι βόλτας ακόμα και οι θεοί της φερράρι υπάρχει μια πιθανότητα να κάνουν λάθος...
Τώρα ΑΝ η πτέρυγα του Φιλανδού δεν έσπαγε θα βλέπαμε ένα πιο ενδια-
φέροντα αγώνα για τη πρώτη θέση αλλά IMHO τις περισσότερες πιθανότη-
τες για νίκη τις είχε ο MS.Οπως προείπα ίσως να κέρδιζε. Σαφέστατα είχε μεγαλύτερες πιθανότητες ο γερμανός. Αλλά δυστυχώς όλες οι φετινές του νίκες ήταν περίπατος....
(άντε να βγάλω την αγγλία.)Για τον JT δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδήγησε τον μισό αγώνα με
πρόβλημα στην εμπρός αεροτομή. Αντίστοιχα ο FA έχασε μία θέση
γιατί είχε πάρει κάτω από την εμπρός αεροτομή ένα θραύσμα και παιρνόντας πάνω από ένα curb το κομμάτι αυτό αποκολήθηκε και
από το 1.18 έπεσε και πάλι στο 1.15 με τον DC να χάνει την ευκαιρία
για θέση στο βάθρο....Όσον αφορά τον Trulli αυτό δεν τον ήξερα..
Υ.Σ. Η τύχη βοηθά τους ισχυρούς
Αχχχ.....
-
Στο θέμα της Ρενώ τώρα, πραγματικά τη 2η θέση την αξίζει η Μπαρ όχι γιατί είναι αχώνευτη η Ρενώ(ίσα ίσα) απλά έχει κάνει τη μεγαλύτερη πρόοδο η Μπαρ. Η μέχρι τώρα πορεία της ομάδας μου θυμίζει τη περυσινή κ είναι τόσο ψηλά γιατί σε αντίθεση με μερικές άλλες ομάδες (ονόματα δε λέμε...) εξελίσεται πιο φυσιολογικά....
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Οπως προείπα ίσως να κέρδιζε. Σαφέστατα είχε μεγαλύτερες πιθανότητες ο γερμανός. Αλλά δυστυχώς όλες οι φετινές του νίκες ήταν περίπατος....
(άντε να βγάλω την αγγλία.)Όντως θα είχε πιθανότητες, αλλά με την πρόσφατη ιστορία της Φεράρι στις στρατηγικές και την αποτελεσματικότητα αμφιβάλλω...
Στην Αγγλία δεν προβληματίστηκε καθόλου ο Σουμάχερ... Άντε να δυσκολεύτηκε να τους περάσει και τους 3 σε ένα μόνο πιτ στοπ (!!!!!!!!).
Το να κρατήσει τον Ράικονεν πίσω του με ένα ανώτερο αυτοκίνητο δεν πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο... Στο τέλος μάλιστα έδειξε να είναι άνετος και να ελέγχει...Στην Γαλλία θα έλεγα πως ψιλοζορίστηκε, αλλά και εκεί μόνο για καφεδάκι δεν έκανε πιτ στοπ!!
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Ξαναδιάβασε τα τονισμένα καλύτερα κ θα καταλάβεις γιατί τον θεώρησα τυχερό Δεν είπα ότι θα κέρδιζε κιόλας!!!
Αυτό το κατάλαβα απλά τόνισα και το γιατί
Σοβαρή απειλή όχι τόσο όσο όσο από τον φιλανδό αλλά σε συνθήκες πίεσης κ όχι βόλτας ακόμα και οι θεοί της φερράρι υπάρχει μια πιθανότητα να κάνουν λάθος...
Μάλλον όχι φέτος
Οπως προείπα ίσως να κέρδιζε. Σαφέστατα είχε μεγαλύτερες πιθανότητες ο γερμανός. Αλλά δυστυχώς όλες οι φετινές του νίκες ήταν περίπατος....
(άντε να βγάλω την αγγλία.)Ίσως πιο δύσκολο να ήταν στην Γαλλία λόγω των συνθηκών της πίστας
που αναγκάσε τον MS να κινηθεί στο όριο για τα 4/5 του αγώνα. Στην
αγγλία κακά τα ψέματα ο MS δεν απειλήθηκε και τεχνικά η διαφορά
με το SC πήγε τόσο χαμηλά. Αλλιώς θα είχαμε εκεί μισό λεπτό διαφορά.Όσον αφορά τον Trulli αυτό δεν τον ήξερα..
Εδώ ο DC δεν γνώριζε γιατί έφυγε ο KR από τη πίστα....
Αχχχ.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ξαναδιάβασε τα τονισμένα καλύτερα κ θα καταλάβεις γιατί τον θεώρησα τυχερό Δεν είπα ότι θα κέρδιζε κιόλας!!!
Αυτό το κατάλαβα απλά τόνισα και το γιατί
Όσο αφορά το γιατί εντάξει 100% τεκμηρίωση δεν υπάρχει από μέρους κ πως θα μπορούσε. Απλά μέχρι κ το πρώτο πιτ στοπ έδειχνε ανταγωνιστικός κ σε ίδια στρατηγική. Τώρα εμπρός για τον επόμενο αγώνα όπου σίγουρα (ελπίζω) θα είναι πάλι ανταγωνιστικές οι McLaren ενώ σαφέστατα ανεβασμένες θα είναι κ οι Ρενώ, ....αν κ γιατί μου μυρίζει πάλι πίτσα???
Επισημο thread:GP Γερμανιας 2004