-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=1NAhZlo9-lk
Aυτη δεν επαιξε στην τηλεοραση;Μαλλον δεν θυμομουν σωστα... Αυτη πρεπει να επαιξε....
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=1NAhZlo9-lk
Aυτη δεν επαιξε στην τηλεοραση;Ωραίες λήψεις , ωραία χρώματα , κουλτούρα κλπ....την ωρα που κάποιοι Κορεάτες άνέφεραν 'θέλει τόσο για να μας φτάσει , θέλει τόσο για να μας..' κλπ...
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=1NAhZlo9-lk
Aυτη δεν επαιξε στην τηλεοραση;Ωραίες λήψεις , ωραία χρώματα , κουλτούρα κλπ....την ωρα που κάποιοι Κορεάτες άνέφεραν 'θέλει τόσο για να μας φτάσει , θέλει τόσο για να μας..' κλπ...
Ναι, είμαστε πολύ κουλτουριάδηδες φαίνεται για τον απλό κόσμο!
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=1NAhZlo9-lk
Aυτη δεν επαιξε στην τηλεοραση;Ωραίες λήψεις , ωραία χρώματα , κουλτούρα κλπ....την ωρα που κάποιοι Κορεάτες άνέφεραν 'θέλει τόσο για να μας φτάσει , θέλει τόσο για να μας..' κλπ...
Ναι, είμαστε πολύ κουλτουριάδηδες φαίνεται για τον απλό κόσμο!
Αντί να βγουν με μια επιθετική διαφήμιση....
-
Εγώ πιστεύω ότι διαφημίστηκε αρκετά...
Το πρόβλημα δεν είναι καθαρά η διαφήμιση αλλά το ότι έχει κολλήσει στο κόσμο πως η Fiat δεν είναι αξιόπιστη, άρα το πρόβλημα είναι κυρίως το παρελθόν της Fiat που την ακολουθεί ακόμα.Έχουν γίνει σημαντικά βήματα βέβαια τα τελευταία χρόνια αλλά ακόμα κάποιος που δεν έχει εμπειρία από τα νέα μοντέλα της Fiat είναι διστακτικός.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Αντί να βγουν με μια επιθετική διαφήμιση....
Αντί να βγούν με μια διαφήμιση του στυλ αυτής των κορεατών: 'ποιός θέλει αμάξι με turbo, 120-150 άλογα να γουστάρει, ωραίο, με καλό σαλόνι και όχι τίποτα πλαστικούρες, και με εξοπλισμό χορταστικό να έχετε'!
Ισχύει πάντως και αυτό που λέει ο canonis.
-
- το 'θεμα' με τα φρενα του οτοτριτη
-
Παντως ανεξαρτητα αν δεν ηταν καλη η διαφημιση που του εγινε, εγω νομιζω οτι εχει πουλησει αρκετα καλα.
Και το καλο ειναι οτι ολοι οι κατοχοι ειναι πολυ ευχαριστημενοι οποια εκδοση και αν εχουν... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Παντως ανεξαρτητα αν δεν ηταν καλη η διαφημιση που του εγινε, εγω νομιζω οτι εχει πουλησει αρκετα καλα.
Και το καλο ειναι οτι ολοι οι κατοχοι ειναι πολυ ευχαριστημενοι οποια εκδοση και αν εχουν...καθώς δεν παρουσιάζονται προβλήματα και η οδήγηση παραμένει ενθουσιώδης -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι διαφημίστηκε αρκετά...
Το πρόβλημα δεν είναι καθαρά η διαφήμιση αλλά το ότι έχει κολλήσει στο κόσμο πως η Fiat δεν είναι αξιόπιστη, άρα το πρόβλημα είναι κυρίως το παρελθόν της Fiat που την ακολουθεί ακόμα.Έχουν γίνει σημαντικά βήματα βέβαια τα τελευταία χρόνια αλλά ακόμα κάποιος που δεν έχει εμπειρία από τα νέα μοντέλα της Fiat είναι διστακτικός.
canonis συμφωνω μαζι σου ο κοσμος ειναι ακομη κολλημενος με την Φιατ. Εγω σε συζητησεις με φιλους και γνωστους ολοι μου λενε ακομη και ενας φιλος μου που σκυλομετανιωσε που πηρε Renault επειδη συχνα πηγαινει στο συνεργειο 'Μα καλα θα παρεις Ιταλικο? Πας καλα? 'αν θες αξιοπιστια παρε μονο VAG Group μου λενε. Απο την αλλη εμεις στην οικογενεια ειμαστε ακομη ικανοποιημενοι απο τα Ιταλικα που μπορει να εβγαλαν κατα καιρους καποια προβληματα φυσιολογικα αλλα δεν ηταν δυσβαστακτο το κοστος αντικαταστασης τους .Να φανταστεις οτι ακομα και απο το Aytobianchi που το ειχαμε απο το 1985 εως το 1992 καναμε μαζι του 160.000 χλμ μειναμε ικανοποιημενεοι. Απλα ειχαμε μεγαλωσει πλεον και γι αυτο πηγαμε στο Τεμπρα που αν και εχει το ιδιο μηκος με το Μπραβο εχει 500 λιτρα πορτπαγκαζ.
Τελος παντων το ζητημα ειναι οτι το παρελθον κανει κακο στην Φιατ οντως. Αλλωστε ειναι γνωστο το προσωνυμιο της Φιατ την δεκαετια του 70. FIAT= Fix It Again TonyΠαρ'ολα αυτα αν καποιον δεν το ενδιαφερει η μεταπωληση η Φιατ ειναι μια πολυ συμφερουσα αγορα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
- το 'θεμα' με τα φρενα του οτοτριτη
Καλά αυτό ήταν γελοίο που έκαναν...
Ήταν λες και δήλωναν στο πανελλήνιο ότι ναι τα παίρνουμε από την VW.
Τώρα αν κάποιος το πίστεψε πρέπει να είναι αφελής.Άλλωστε από το 2007, έτος πρώτης κυκλοφορίας του Bravo δεν ακούστηκε άλλο γεγονός παρα μόνο το δικό τους.
Ε κρίμα που δεν πήρε και φωτιά το Bravo να τους κάψει!Εγώ το συγκεκριμένο περιοδικό, αν και ήμουν συνδρομητής το έκοψα.
Αφού αν και προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός και πολλές φορές λέω πως ναι τα VW υπερτερούν σε πολλά σημεία, αυτοί είναι σε άλλο κόσμο.
Δεν υπάρχει δοκιμασία που θα βγει πρώτο στη τελική βαθμολογία αυτοκίνητο εκτός της VW...
Είναι το λιγότερο γελοίοι... Κρίμα, γιατί υπάρχει και κόσμος που πραγματικά πιστεύει ότι μ@@@@@ια γράφουν... -
το 'πρόβλημα' της FIAT δεν είναι σε καμία περίπτωση η αξιοπιστία όπως λανθασμένα πιστεύουν ακόμη οι πιο πολλοί οι οποίοι ως επί το πλείστον δεν είχαν και ποτέ τους FIAT αυτοκίνητο,αλλά αυτή η παρακαταθήκη που της έμεινε από τα παλιότερα μοντέλα.Πιστεύει κανείς ότι ένα ALFA ROMEO έχει τρελές διαφορές με ένα αντίστοιχο FIAT σήμερα?Μοιράζονται κινητήρες,ταμπλώ,λεβιέδες και δεν συμμαζεύεται..η διαφορά όμως στην τιμή είναι αισθητή και αυτό γιατί κάποιος θα έσκαγε κάτι παραπάνω για μια ALFA όχι όμως τόσο εύκολα για ένα FIAT.Γι'αυτό και η FIAT πιστεύω εσκεμμένα και αναγκαστικά διατηρεί τα FIAT μοντέλα σε χαμηλότερες τιμές (με τις ανάλογες παραχωρήσεις στην ποιότητα κάποιων υλικών) ώστε να σου δίνει ένα ικανοποιητικό value for money ως κίνητρο για να αγοράσεις.Και το bravo αν είχε εσωτερικά κάποια καλύτερης ποιότητας υλικά,συναρμογή και κυρίως μια καλύτερη ανάρτηση πίσω που θα έκανε πιο ουδέτερο το πέρασμα από τις λακούβες δεν θα έκανε όσο κάνει τώρα αλλά αρκετά παραπάνω,ποιός όμως θα έδινε τόσα για ένα FIAT???οπότε πάει ο καθένας και παίρνει ένα golf που παίρνει άριστα σε όλα τα συγκριτικά και δεν χαλάει ποτέ...μπορεί στον στάνταρ εξοπλισμό να μην είναι ούτε καν το κασετόφωνο αλλά είναι volkswagen...
επίσης ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την άτυπη 'κόντρα' ανάμεσα σε gruppo και vag και τα σχετικά.Όλοι είμαστε από την ίδια πλευρά,του καταναλωτή.Σε αυτή τη ζωή ότι πληρώνεις παίρνεις και ευτυχώς τουλάχιστον έχεις δικαίωμα επιλογής..Όποιος λοιπόν μπορεί,καλά κάνει και τα διαθέτει και παίρνει κάτι καλύτερο ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του..σαφώς όμως υπάρχει και παραπληροφόρηση κάποιες φορές και τα forums είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε μέσα από την κουβέντα να ενημερώνεσαι από τις εμπειρίες και τις απόψεις όλων. -
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
............Και το bravo αν είχε εσωτερικά κάποια καλύτερης ποιότητας υλικά,συναρμογή και κυρίως μια καλύτερη ανάρτηση πίσω που θα έκανε πιο ουδέτερο το πέρασμα από τις λακούβες δεν θα έκανε όσο κάνει τώρα αλλά αρκετά παραπάνω,ποιός όμως θα έδινε τόσα για ένα FIAT???οπότε πάει ο καθένας και παίρνει ένα golf που παίρνει άριστα σε όλα τα συγκριτικά και δεν χαλάει ποτέ...μπορεί στον στάνταρ εξοπλισμό να μην είναι ούτε καν το κασετόφωνο αλλά είναι volkswagen...Εγώ!!!!
Θα έδινα 2 χιλιαρικάκια επιπλέον απλά γιατί .....
Ο έρωτας βλέπετε είναι(?) τυφλός! -
κι εμένα να σου πω την αλήθεια ήταν έρωτας η φάση με το bravo και θα τα έσκαγα αλλά στην πυραμίδα fiat-lancia-alfa romeo δεν αποτελούμε δυστυχώς την κορυφή
-
Δε βγαίνει πλέον Emotion και Dynamic στα 150 άλογα?
-
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
κι εμένα να σου πω την αλήθεια ήταν έρωτας η φάση με το bravo και θα τα έσκαγα αλλά στην πυραμίδα fiat-lancia-alfa romeo δεν αποτελούμε δυστυχώς την κορυφήΔεν πειράζει , η κορυφή έχει μοναξιά!
-
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
επίσης ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την άτυπη 'κόντρα' ανάμεσα σε gruppo και vag και τα σχετικά.Όλοι είμαστε από την ίδια πλευρά,του καταναλωτή.Σε αυτή τη ζωή ότι πληρώνεις παίρνεις και ευτυχώς τουλάχιστον έχεις δικαίωμα επιλογής.Οι Γερμανοι ειναι υπουλοι
-
για μένα,όπως και για όσους το επέλεξαν πιστεύω,ήταν και είναι η κορυφαία εφικτή επιλογή οπότε είναι για μας στην κορυφή
έχει κάνει κανείς το πρώτο service στα 30000χλμ?τι ακριβώς τσεκάρουν/αντικαθιστουν??πόσο πάει το μαλλί? Κωνσταντίνε 250 ευρά νομίζω είχες αναφέρει κάπου -
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
για μένα,όπως και για όσους το επέλεξαν πιστεύω,ήταν και είναι η κορυφαία εφικτή επιλογή οπότε είναι για μας στην κορυφή
έχει κάνει κανείς το πρώτο service στα 30000χλμ?τι ακριβώς τσεκάρουν/αντικαθιστουν??πόσο πάει το μαλλί? Κωνσταντίνε 250 ευρά νομίζω είχες αναφέρει κάπουΤο έχω κάνει εγώ... (42.000+ σε 10 μήνες)
Θα δω αργότερα πόσο κόστισε αν και θυμάμαι πάνω κάτω 250Ευρώ κι εγώ. -
Ο χρήστης italyGT έγραψε:
για μένα,όπως και για όσους το επέλεξαν πιστεύω,ήταν και είναι η κορυφαία εφικτή επιλογή οπότε είναι για μας στην κορυφή
έχει κάνει κανείς το πρώτο service στα 30000χλμ?τι ακριβώς τσεκάρουν/αντικαθιστουν??πόσο πάει το μαλλί? Κωνσταντίνε 250 ευρά νομίζω είχες αναφέρει κάπουΘα πάω μάλλον την επόμενη εβδομάδα (είμαι τωρα στα 29300) οπότε θα έχουμε πλήρη εικόνα
Fiat Bravο 2007