-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Όταν διαβάζω αυτές τις τυποποιημένες καταναλώσεις , αναρωτιέμαι τι χρησιμότητα έχουν τα 120-140-150 άλογα....
Σαν ενισχυτικά...ψυχολογίας είναι!Δυστυχώς ή ευτυχώς, με ένα τυποποιημένο τεστάκι τις μετράνε...η επαφή με την πραγματικότητα είναι μάλλον περιορισμένη
http://www.vcacarfueldata.org.uk/inform ... scheme.asp
-
9.8l/100km....εδω και αρκετό καιρό (χωρίς καθόλου κίνηση σε πόλη)..ε , όπως και να το δει κανείς απέχει σημαντικά από τις τυποποιημένες μετρήσεις.
Χωρίς βέβαια να θεωρείται και υπερβολικό νούμερο. -
Προσωπικά πιστεύω η καλύτερη επιλογή από όλα τα Bravo είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 με τα 120!!!
Άν το αγόραζα πάλι αυτό θα επέλεγα με αυτόματο κιβώτιο και paddles στο τιμόνι... (τώρα έχω 150 Sport)
Μακράν η καλύτερη επιλογή!Όσο για τις ποτηροθήκες που έχουμε είναι απλά άχρηστες!
Ήταν τόσο ηλίθιοι που δεν χωράει κουτάκι από αναψυκτικό...Κάποιος ρώτησε και για το EcoDrive...
Εγώ το χρησιμοποιώ και βλέπω συχνά τα αποτελέσματα του.
Η καλύτερη μου επίδοση είναι 77.
Η χειρότερη 55 και τώρα βρίσκομα στο 70.
Πάντα βάζω στόχο το 80 αλλά δε μπορώ να το φτάσω...Blue&Me
Πολύ καλό και απαραίτητο.
Για τα τραγούδια όμως έχω μερικές φορές προβληματάκια αφού μου κολλάει αν κάνω γρήγορες εναλλαγές τραγουδιών... -
Canonis, το θέμα είναι αν είχες διαθέσιμο και το Multiair με τα 140 και μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με το T-Jet 120, σε 750-1000 ευρώ διαφορά από το 1,6 MJT, θα θεωρούσες ακόμα καλύτερη λύση το Diesel;
-
Ο χρήστης Orestis_G έγραψε:
Canonis, το θέμα είναι αν είχες διαθέσιμο και το Multiair με τα 140 και μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με το T-Jet 120, σε 750-1000 ευρώ διαφορά από το 1,6 MJT, θα θεωρούσες ακόμα καλύτερη λύση το Diesel;Τότε η διαφορά μικραίνει αρκετά αλλά και πάλι θα προτιμούσα το πετρέλαιο!
Το μεν πετρελαιοκίνητο έχει 4.6 μέση ενώ το άλλο θα έχει κοντά στα 5.8 αν δε κάνω λάθος.
Επίσης η τιμή πετρελαίου είναι αρκετά πιο φθηνή από την βενζίνη.Όσο για τις επιδόσεις, θα δεις διαφορά μετά τα 120 - 130 αφού και το πετρελαιοκίνητο θα επιταχύνει το λιγότερο ικανοποιητικά.
Σίγουρα πιο γρήγορο το multiair 140 αλλά πιστεύω τα πλεονεκτήματα του άλλου είναι περισσότερα.Αν μπορούσα να το πουλήσω το δικό μου σε καλή τιμή θα σκεφτόμουν να φέρω απο Γερμανία το diesel αλλά επειδή δεν πρόκειται ειδικά σε αυτή τη περίοδο να πάρω καλή τιμή, σύντομα θα βάλω υγραέριο.
-
Οντως εγω βασικα ενδiαφερομαι για τον Multiair αλλα αν ειναι τα πραγματα ετσι οπως μου τα ειπε ο πωλητης δηλαδη διαφορα Diesel με Multiair μικροτερη απο 1000e με βαζει σε σκεψεις. Φτου εκει που ειχα καταληξει μπερδευτηκα παλι.
Αναμονη λοιπον μεχρι να ανακοινωθουν τα πακετα εξοπλισμου του Multiair τοτε θα επανελθω για να ακουσω τις προτασεις σας. -
Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
Οντως εγω βασικα ενδiαφερομαι για τον Multiair αλλα αν ειναι τα πραγματα ετσι οπως μου τα ειπε ο πωλητης δηλαδη διαφορα Diesel με Multiair μικροτερη απο 1000e με βαζει σε σκεψεις. Φτου εκει που ειχα καταληξει μπερδευτηκα παλι.
Αναμονη λοιπον μεχρι να ανακοινωθουν τα πακετα εξοπλισμου του Multiair τοτε θα επανελθω για να ακουσω τις προτασεις σας.Φίλε καλημέρα.
Εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και δεν είσαι γκαζοφονιάς πάρε το ταξί (diesel).
Αλλιώς χτύπα τον 150 να τον ευχαριστιέσαι!!! -
Ο χρήστης akilleas έγραψε:
Οντως εγω βασικα ενδiαφερομαι για τον Multiair αλλα αν ειναι τα πραγματα ετσι οπως μου τα ειπε ο πωλητης δηλαδη διαφορα Diesel με Multiair μικροτερη απο 1000e με βαζει σε σκεψεις. Φτου εκει που ειχα καταληξει μπερδευτηκα παλι.
Αναμονη λοιπον μεχρι να ανακοινωθουν τα πακετα εξοπλισμου του Multiair τοτε θα επανελθω για να ακουσω τις προτασεις σας.Φίλε καλημέρα.
Εάν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και δεν είσαι γκαζοφονιάς πάρε το ταξί (diesel).
Αλλιώς χτύπα τον 150 να τον ευχαριστιέσαι!!!φίλε μου θα είναι χαζομάρα κατά τη γνώμη μου να πάρει κάποιος αυτή τη στιγμή το 150αρι τη στιγμή που έχει ήδη σταματήσει να διατίθεται παρά κυκλοφορούν μόνο οι στοκαρισμένοι και να μην περιμένει έναν με δύο μήνες μέχρι να έλθει ο 140άρης που σημειωτέον θα είναι 20% οικονομικότερος στην κατανάλωση σε σχέση με τον 150άρη και χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές στις επιδόσεις..
-
Ο χρήστης empak έγραψε:
φίλε μου θα είναι χαζομάρα κατά τη γνώμη μου να πάρει κάποιος αυτή τη στιγμή το 150αρι τη στιγμή που έχει ήδη σταματήσει να διατίθεται παρά κυκλοφορούν μόνο οι στοκαρισμένοι και να μην περιμένει έναν με δύο μήνες μέχρι να έλθει ο 140άρης που σημειωτέον θα είναι 20% οικονομικότερος στην κατανάλωση σε σχέση με τον 150άρη και χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές στις επιδόσεις..Ωχ , ωχ....προβλέπω ομηρικές διαμάχες για τις διαφορές 150αρη - 140αρη!
-
Έκανα πριν από λίγο test drive τη giulietta 170. Εντυπώσεις (βαθμοί με βάση το 5 το bravo)
Εμφανιση: 6. Πιο ωραίο το πίσω μέρος, χωρίς ένταση το μπροστά, κάπως σα μεγάλο mito. Χαλαρά η πιο αδιάφορη ar μπροστά των τελευταίων ετών.
Τιμόνι: σαφώς πιο βαρύ από του bravo και κάπως πιο πληροφοριακό. Δεν τρελαθηκα πάντως. 6.
Σαλονι: καλύτερο ποιοτικά του bravo, όχι πολύ-το περίμενα ισαξιο του golf αλλά δεν είναι,δε μου άρεσε και ο σχεδιασμός του ταμπλό και του καντραν. Ισοπαλία λοιπόν 5.
Κινητήρας:ωραίο το multiair, πραγματικά προχωράει τον tjet ένα βήμα μπροστά. Πολύ πιο γραμμικο και ήπιο στη λειτουργία, και δουλεύει άνετα μέχρι τις 6000 στροφές που ο tjet ψοφαει. 7.
Κιβώτιο: εδώ έμεινα με την απορια: είναι καινούργιο; Ολοιδιο με του bravo μου φάνηκε, και όχι τώρα που έχει στρώσει και τα παει μια χαρά, αλλά στην αρχή, με όλη την ασάφεια και τις δυσκολίες στα κουμπωματα. Εδώ θα είμαι σκληρός γιατί περίμενα παραπάνω πράγματα. 4.
Φρενα: Πολυ καλά! Ωραία αίσθηση, πιάνουν προοδευτικά και σου δίνουν την εντύπωση πως έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια από του bravo. 7.
Ανάρτηση: εδώ πάμε στο δυνατό σημείο. Πολύ ανώτερο του bravo. Η πίσω ανάρτηση είναι χαλαρά μια κλάση ανώτερη. Αποσβαινει πολύ καλύτερα μικρές ανωμαλίες και λακουβες, ενώ σου δίνει την αίσθηση πως πατάει πιο εφαρμοστά στο δρόμο, χωρίς επίσης να είναι αποκομμένη από το μπροστινό συστημα. 8.Με λίγα λόγια: όπως θα ήθελα να είναι το bravo από μηχανολογικης άποψης. Και το bravo είναι όπως θα έπρεπε να είναι η guilieta από αισθητικής (στο καλύτερο βέβαια, απλά εννοώ πως θα έπρεπε να ξεχωρίζει όπως το έκανε το bravo όταν βγήκε).
Συνολική βαθμολογία: 7.Θα την αγοραζα; Με 6-7000 παραπάνω η απάντηση είναι απλή: όχι. Το bravo εξακολουθεί και είναι ένα εξαιρετικό price per value.
-
Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου cosygatos
Μόνη ένσταση απο την πλευρά μου , η αίσθηση του κιβωτίου εμένα μου φάνηκε αρκετά ανώτερη από του Bravo με καλύτερο κούμπωμα και μικρότερες διαδρομές (ίσως αυτό που έκανες εσυ test drive να ταλαιπωρήθηκε ήδη).
Δύσκολο πάντως το έργο της Ιουλιέττας....έπρεπε να είναι πιο 'τολμηρή' σε διάφορα θέματα -
cosygatos: Τα 6-7 χιλιάρικα πού προκύπτουν; Αν κάνεις π.χ. μία συγκρισούλα σε Ιταλία (μιας κι έχει έλθει και το Bravo Multiair), προκύπτει διαφορά Bravo Multiair 140PS Emotion vs Giulietta Multiair 170PS Distinctive (για να κολλάνε στο περίπου στον εξοπλισμό) γύρω στα 2,5.
-
Αν ισχύει αυτό, τότε έχει υπερκοστολογηθεί ο MAir στο Bravo.
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Αν ισχύει αυτό, τότε έχει υπερκοστολογηθεί ο MAir στο Bravo.Χαλλλαρά....
-
Ε, μα.. Είναι δυνατόν;
-
Ο χρήστης Orestis_G έγραψε:
cosygatos: Τα 6-7 χιλιάρικα πού προκύπτουν; Αν κάνεις π.χ. μία συγκρισούλα σε Ιταλία (μιας κι έχει έλθει και το Bravo Multiair), προκύπτει διαφορά Bravo Multiair 140PS Emotion vs Giulietta Multiair 170PS Distinctive (για να κολλάνε στο περίπου στον εξοπλισμό) γύρω στα 2,5.Φίλε μου άνετα βγαίνει η διαφορά 6-7 χιλιάρικα!!!
Εγώ όταν επιλέγω τον εξοπλισμό που έχω τώρα στο Bravo για την Giulietta η τιμή ανεβαίνει πάρα πολύ!
Άσε που δεν έχει στο βασικό εξοπλισμό πράγματα όπως:
-πεντάλ αλουμινίου
-A.Q.S.
-τρίτο προσκέφαλο...και άλλα, κοστίζουν λίγο μεμονομένα, αλλά η τιμή ανεβαίνει...
Για την Distinctive 120 τελικη τιμή μου βγαίνει 25.650
ενώ για την Distinctive 170 τελική 27.850. -
Ο χρήστης canonis έγραψε:
cosygatos: Τα 6-7 χιλιάρικα πού προκύπτουν; Αν κάνεις π.χ. μία συγκρισούλα σε Ιταλία (μιας κι έχει έλθει και το Bravo Multiair), προκύπτει διαφορά Bravo Multiair 140PS Emotion vs Giulietta Multiair 170PS Distinctive (για να κολλάνε στο περίπου στον εξοπλισμό) γύρω στα 2,5.
Φίλε μου άνετα βγαίνει η διαφορά 6-7 χιλιάρικα!!!
Εγώ όταν επιλέγω τον εξοπλισμό που έχω τώρα στο Bravo για την Giulietta η τιμή ανεβαίνει πάρα πολύ!
Άσε που δεν έχει στο βασικό εξοπλισμό πράγματα όπως:
-πεντάλ αλουμινίου
-A.Q.S.
-τρίτο προσκέφαλο...και άλλα, κοστίζουν λίγο μεμονομένα, αλλά η τιμή ανεβαίνει...
Για την Distinctive 120 τελικη τιμή μου βγαίνει 25.650
ενώ για την Distinctive 170 τελική 27.850.Επίσης: η fiat έχει πάντα προσφορές στις τιμές του καταλόγου. Εμένα μου πήγε 17300 (-2500) πριν από 1,5 χρόνο το sport. Με εξοπλισμό πολύ καλό. Βασικά, τα πάντα εκτός από το κόλπο που έχει το usb και cruise control. Τώρα κάνει κάτι ακόμα πιο βαρβάτες προσφορές. Μην συγκρίνεις τις τιμές καταλόγου.
-
Fiat uber alles!!!!
Τελικά αυτό το αυτοκίνητο (Bravo) πόσο αδικήθηκε απο την Fiat Hellas?
Θυμάται κανείς σας καμιά διαφήμισή του? -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Fiat uber alles!!!!
Τελικά αυτό το αυτοκίνητο (Bravo) πόσο αδικήθηκε απο την Fiat Hellas?
Θυμάται κανείς σας καμιά διαφήμισή του?Στην τηλεοραση δεν θυμαμαι προσωπικα καμμια... Σε περιοδικα του Ειδικου τυπου ειχε κατα καιρους....
-
http://www.youtube.com/watch?v=1NAhZlo9-lk
Aυτη δεν επαιξε στην τηλεοραση;
Fiat Bravο 2007