-
Kοιτα και εδω.Βεβαια σε σενα δεν θα υπαρχει η ασφαλειοθηκη αλλα το πενταλ γκαζιου...
http://www.youtube.com/watch?v=lWKYDtFr ... re=related
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Kοιτα και εδω.Βεβαια σε σενα δεν θα υπαρχει η ασφαλειοθηκη αλλα το πενταλ γκαζιου...http://www.youtube.com/watch?v=lWKYDtFr ... re=related
Έχω αλλάξει στις αδερφής μου και δεν το ξανακάνω, έβγαλα ολο το πεντάλ του γκαζιού για να ελευθερωθεί το φίλτρο.
-
Κατι τετοια βλεπεις και αναρωτιεσαι τι σκεφτονταν οταν το σχεδιαζαν .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κατι τετοια βλεπεις και αναρωτιεσαι τι σκεφτονταν οταν το σχεδιαζαν .Μάλλον αυτό. Τρομερή κατασκευή!!!
-
Σήμερα έλεγξα τον άερα στα ελαστικά μου μετά από 5 μήνες περίπου, δυστυχώς το αμέλησα. Το ευτυχές όμως είναι ότι όλα τα ελαστικά είχαν 32 psi μπάμ. 32 μπάμ έβρισκα και παλιότερα, αλλά τότε έκανα πιο τακτικούς ελέγχους, οπότε ΟΚ.
Μου έκανε εντύπωση, γιατί στο παλιό όχημα με τις 13άρες σιδερένιες ζάντες, σε 2-3 μήνες από 32 psi έφτανε 22-25. Η απορία μου είναι ότι γενικά είναι έτσι ή μου έκατσε super wow 4-άδα ζαντοελαστικών?
-
Μαλλον εκατσαν αψογα πανω στις ζαντες συν οτι αλλη ποιοτητα οι αλουμινενιες...
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Σήμερα έλεγξα τον άερα στα ελαστικά μου μετά από 5 μήνες περίπου, δυστυχώς το αμέλησα. Το ευτυχές όμως είναι ότι όλα τα ελαστικά είχαν 32 psi μπάμ. 32 μπάμ έβρισκα και παλιότερα, αλλά τότε έκανα πιο τακτικούς ελέγχους, οπότε ΟΚ.Μου έκανε εντύπωση, γιατί στο παλιό όχημα με τις 13άρες σιδερένιες ζάντες, σε 2-3 μήνες από 32 psi έφτανε 22-25. Η απορία μου είναι ότι γενικά είναι έτσι ή μου έκατσε super wow 4-άδα ζαντοελαστικών?
Η θα χάνει αέρα από τη βάση της βαλβίδας, ή από τα χείλη της ζάντας αν δεν είναι καθαρά όταν μπήκαν τα λάστιχα, ή από τους μικροπόρους του ελαστικού που είναι το σύνηθες, αν δεν είναι 1ης ποιότητας σε υλικά και κατασκευή ( παράδειγμα τι εννοώ, έχω σε ακινησία αυτοκίνητα 6 χρόνια με λάστιχα Yokohama AVS Ιαπωνίας, έχουν χάσει σε 6 χρόνια το 10%, ίσως και λιγότερο, δεν τα έχω μετρήσει αλλά με το μάτι δε φαίνεται ότι έχασαν )
-
Άλλη παγίδα είναι ο έλεγχος της πίεσης με πολύ διαφορετικές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Βάζεις 30psi με 17 βαθμούς ένα βράδυ του Μαΐου, και μετράς ένα μήνα αργότερα, μεσημέρι του Ιουνίου με 37 βαθμούς. Και βλέπεις το παράδοξο, όχι μόνο να μην έχει χάσει πίεση, αλλά ένα 32άρι και νομίζεις ότι ... χάλασε το μανόμετρο!
-
- οτι τα μηχανηματα στα βενζιναδικα δεν τα ελενχει κανεις
-
Kουίζ
Μιλάμε για Fiat Panda. Πώς είναι δυνατόν το αυτοκίνητο στα καλά του καθουμένου να σβύσει η μηχανη του και να μην παίρνει μπροστά ούτε με σφαίρες?
Να σας βοηθήσω λίγο. Ηαιτία ήταν ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο νερό.
Είναι αληθινή ιστορία, έγινε σήμερα!!! -
Το μπουκάλι νερού σφήνωσε κάπου, μάλλον στο χώρο της μηχανής.
Το νερό του χύθηκε βραχυκυκλώνοντας κάτι ηλεκτρικό.
Ο οδηγός το ήπιε μετά από 2-3 λίτρα νερό σε σύντομο χρονικό διάστημα και έπαθε δηλητηρίαση από νερό (προβλέπεται ειδικά αν είναι μεγάλης ηλικίας) και δεν καταλάβαινε καλά τι του γίνεται! -
Άδειασαν το νερό στο ντεπόζιτο;
-
Θελω καποιου ειδους χαρτιου(μαλλον...)το οποιο θελω να απλωσω και να φαινεται καθαρα αν εχει πεσει εστω και μια σταγονα νερο πανω του καποια στιγμη(πχ 1 βδομαδα τουλαχιστον).
Εχετε να προτεινετε κατι? -
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Θελω καποιου ειδους χαρτιου(μαλλον...)το οποιο θελω να απλωσω και να φαινεται καθαρα αν εχει πεσει εστω και μια σταγονα νερο πανω του καποια στιγμη(πχ 1 βδομαδα τουλαχιστον).
Εχετε να προτεινετε κατι?Αν κατάλαβα την ερώτηση έχω να σου προτέινω το εξής:
Πάνε σε ένα βιβλιοπωλείο κ πάρε ένα λεπτό χαρτόνι σκούρο μαύρο κατά προτίμηση και άπλωσε πάνω του μια ελαφριά στρώση αλεύρι η άχνη ζάχαρη ότι κ να πέσει πάνω θα φανεί -
Η όλη ιστορία έγινε ως εξής με το Panda: Ξεκίνησε ο οδηγός να οδηγάει αλλά κάτω απο το κάθισμα του ήταν ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο νερό το οποίο πηγαινοερχόταν με την κίνηση του αυτοκινήτου. Κάποια στιγμη το μπουκάλι πάτησε πάνω στη βαλβίδα του καυσίμου που υπάρχει κάτω απο το κάθισμα, σταμάτησε η ροη βενζίνης στη μηχανη και το αμάξι...έμεινε.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Η όλη ιστορία έγινε ως εξής με το Panda: Ξεκίνησε ο οδηγός να οδηγάει αλλά κάτω απο το κάθισμα του ήταν ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο νερό το οποίο πηγαινοερχόταν με την κίνηση του αυτοκινήτου. Κάποια στιγμη το μπουκάλι πάτησε πάνω στη βαλβίδα του καυσίμου που υπάρχει κάτω απο το κάθισμα, σταμάτησε η ροη βενζίνης στη μηχανη και το αμάξι...έμεινε.Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πρέπει να είναι πάνω από 50% το ποσοστό των κάτοχων φιατ που δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη άλλα κ την χρηστικότητα του εν λόγο συστήματος που παρεμπιπτόντως το θεωρώ κ αποτυχημένο!
-
Σιγουρα μπορει να πατηθει για να βγει off? Νομιζω οτι πατιέται μονο για να ενεργοποιησεις παλι την τροφοδοσια μετα απο ατυχημα.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πρέπει να είναι πάνω από 50% το ποσοστό των κάτοχων φιατ που δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξη άλλα κ την χρηστικότητα του εν λόγο συστήματος που παρεμπιπτόντως το θεωρώ κ αποτυχημένο!Θα διαφωνήσω οριζόντια και κάθετα...
Πρώτα απο όλα, είναι ένα πολύ σοβαρό σύστημα ασφαλείας, το οποίο διακόπτει την παροχή καυσίμου, σε περίπτωση σύγκρουσης και αυτό το κουμπάκι επανενεργοποιεί το σύστημα αν δεν υπάρχει κίνδυνος διαρροής. Αυτό που ξέρω (απο προσωπική πείρα) είναι ότι όταν ενεργοποιηθεί η διακοπή παροχής καυσίμου, πατώντας το κουμπάκι επανενεργοποιείται. Το πάτημα το κουμπιού δεν είναι και τόσο εύκολο, δεδομένου ότι δεν περισσεύει, αλλά είναι επίπεδο και πιέζοντάς το κατεβαινει το δάκτυλό σου κάτω απο την επιφάνεια. Δεςν ξέρω αν δουλεύει και αντίστροφα, δεν υπήρχε λόγος να το δοκιμάσω, αλλά μου φαίνεται λογικό. Δηλαδή αν διαπιστώσεις διαρροή με πολύ απλό τρόπο διακόπτεις εσύ την παροχή.Μία φορά στην Εθνική οδό με καταρρακτώδη βροχή πάτησα έναν σιδερένιο προφυλακτήρα με περίπου 120 χλμ, το τράνταγμα ήταν τεράστιο (στράβωσαν οι δύο αριστερές ζάντες και σκίστικε το μπροστινό λάστιχο) και ακαριαία το αυτοκίνητο έγινε σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο και έσβησε, ενω στην οθόνη του ταμπλό έγραψε ότι διεκόπη η παροχή...πάτησα το κουμπάκι και αφου άλλαξα λάστιχο, έφυγα.
Γιαυτό ξέρω ότι το να πατήσεις αυτό το κουμπάκι δεν είναι εύκολο και σίγουρα δεν μπορεί να το πατήσει το μισό κιλό που ζυγίζει ένα μπουκαλάκι νερού, μάλλον σταθηκε όρθιο με τον λαιμό του πάνω στο κουμπάκι και να πιέστηκε στο πίσω μέρος του απο το κάθισμα...είναι τόσο σπάνιο, που άνετα παίζεις Τζόκερ... Όπως και να έχει όμως παραμένει χρήσιμο... -
τετοιο συστημα εχει και το πουντο του 1993.
σε περιπτωση διαρροης το πατας και σταματαει το καυσιμο.
στο μπραβο πρωτης γενιας ειχε κατι σαν πανι που το τραβαγες. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τετοιο συστημα εχει και το πουντο του 1993.
σε περιπτωση διαρροης το πατας και σταματαει το καυσιμο.
στο μπραβο πρωτης γενιας ειχε κατι σαν πανι που το τραβαγες.Δεν σταματάει κανένα καύσιμο το κουμπί, Ιταλάκια μου! Όπως λένε τα παιδιά, και στο πούντο το κουμπί είναι για επαναφορά της τροφοδοσίας σε περίπτωση που κοπεί λόγω ατυχήματος.
Μια φορά δεν μπορούσα να βάλω μπρος (επειδή είχα βάλει καταλάθος συναγερμό μπαίνοντας, αλλά δεν χτυπούσε γιατί ήταν σε test mode) και ψάχνοντας πάνω στον πανικό μου (είχα μείνει σε ένα ερημικό ακρωτήρι!!) πάτησα για πρώτη φορά αυτό το κουμπί. Η αίσθησή του ήταν σα να πατάς μια λαστιχένια φούσκα που δεν επικοινωνεί με κάποιο μηχανισμό...
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........