-
καλημερα
το ονομα μου ειναι νικος και ενδιαφερομαι να αγορασω ενα επαγκελματικο ford transit diesel 115 ιππων
αυτο που με απασχολει ειναι να το παρω με πισωκινηση και 2,4 λιτρα η μπροστοκινηση με 2,2 λιτρα
αα με αυτο το αμαξι θα τραβαω και σκαφος 1 τοννο, και δεν ξερω με τι κινηση να το παρω
αν το παρω με πισωκινηση στην κατηφορικη γλυστρα επιδη το βαρος του σκαφουσ θα πευτει πισω θα με βοηθα πολυ, απο την αλλη σκευτομαι οτι η γλυστρα μπορει να ειναι και βρεγμενη και να εχει και γλιτσα και δεν θα εχω προσφυση
απο την αλλη η μπροσθοκινηση, δεν θα με βοηθα στις ανηφορες και πιθανον να σπινιαρουν οι τροχοιεσεις τι θα κανατε στη θεση μου??????
-
καλημερα
το ονομα μου ειναι νικος και ενδιαφερομαι να αγορασω ενα επαγκελματικο ford transit diesel 115 ιππων
αυτο που με απασχολει ειναι να το παρω με πισωκινηση και 2,4 λιτρα η μπροστοκινηση με 2,2 λιτρα
αα με αυτο το αμαξι θα τραβαω και σκαφος 1 τοννο, και δεν ξερω με τι κινηση να το παρω
αν το παρω με πισωκινηση στην κατηφορικη γλυστρα επιδη το βαρος του σκαφουσ θα πευτει πισω θα με βοηθα πολυ, απο την αλλη σκευτομαι οτι η γλυστρα μπορει να ειναι και βρεγμενη και να εχει και γλιτσα και δεν θα εχω προσφυση
απο την αλλη η μπροσθοκινηση, δεν θα με βοηθα στις ανηφορες και πιθανον να σπινιαρουν οι τροχοιεσεις τι θα κανατε στη θεση μου??????
-
καλημερα
το ονομα μου ειναι νικος και ενδιαφερομαι να αγορασω ενα επαγκελματικο ford transit diesel 115 ιππων
αυτο που με απασχολει ειναι να το παρω με πισωκινηση και 2,4 λιτρα η μπροστοκινηση με 2,2 λιτρα
αα με αυτο το αμαξι θα τραβαω και σκαφος 1 τοννο, και δεν ξερω με τι κινηση να το παρω
αν το παρω με πισωκινηση στην κατηφορικη γλυστρα επιδη το βαρος του σκαφουσ θα πευτει πισω θα με βοηθα πολυ, απο την αλλη σκευτομαι οτι η γλυστρα μπορει να ειναι και βρεγμενη και να εχει και γλιτσα και δεν θα εχω προσφυση
απο την αλλη η μπροσθοκινηση, δεν θα με βοηθα στις ανηφορες και πιθανον να σπινιαρουν οι τροχοιεσεις τι θα κανατε στη θεση μου??????
-
ακομα εχω ακουσει πως η πισωκινηση δεν συγχωρει λαθει και αμα γλυστραει το οχημα πισω.......
και δεν θα ελεγα οτι εχω μια σχετικη εμπειρια...... -
Mε το επαγγελματικο θα μπορεις να μεταφερεις το σκαφος σου νομιμα;Μηπως εχεις προβληματα με το Σδοε;
-
αυτο δεν με ενδιαφερει διοτι μπορω να δηλωσω πως πανω στο τρειλερ μεταφερω σκαφη για επισκευη ....η καπως ετσι.....μπορω να το νομιμοποιησω.
στο θεμα τωρα..... -
πίσω καλύτερη έλξη και καλύτερη ευστάθια φορτωμένο .
-
φορτωμενο ναι και με το σκαφος πισω εχει καλυτερη ευσταθεια αλλα ομως μηπως σε βρεγμενο οδοστρομα υπαρχουν προβληματα.........οπως ανεφερα δεν εχω και τεραστεια εμπειρια
ευσταθεια ομως με την πισω κινηση αδειο θα εχει????
-
Φορτηγακι ειναι .Δεν ειναι και για πολλα πολλα οπως ενα επιβατικο .
-
Ο χρήστης nikos777 έγραψε:
φορτωμενο ναι και με το σκαφος πισω εχει καλυτερη ευσταθεια αλλα ομως μηπως σε βρεγμενο οδοστρομα υπαρχουν προβληματα.........οπως ανεφερα δεν εχω και τεραστεια εμπειριαευσταθεια ομως με την πισω κινηση αδειο θα εχει????
Επαγγελματικό όχημα είναι δν οδηγείτε στο όριο με κανονικούς ρυθμούς δν θα έχεις πρόβλημα , esp μετά έστω και σαν έξτρα πρέπει να διατίθεται .
-
Να κάνω μια σχετική - άσχετη ερώτηση πάνω σε αυτό...
Το RWD έχει λιγότερο χώρο πίσω απο ότι το FWD λόγο του άξονα;
-
ESP kai ABS εχει στανταρ
ως οδηγος δεν ειμαι κανενας θεοτρελος και γκαζακιας και επισης με το φορτηγακι αυτο θα κανω πανω απο 100 χιλιομετρα την ημερα οποτε δεν νομιζω να εχω προβλημα -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Να κάνω μια σχετική - άσχετη ερώτηση πάνω σε αυτό...Το RWD έχει λιγότερο χώρο πίσω απο ότι το FWD λόγο του άξονα;
ναι αλλα δεν με πειραζει
-
Ο χρήστης nikos777 έγραψε:
Να κάνω μια σχετική - άσχετη ερώτηση πάνω σε αυτό...
Το RWD έχει λιγότερο χώρο πίσω απο ότι το FWD λόγο του άξονα;
ναι αλλα δεν με πειραζει
Οκ ευχαριστώ
-
Θα πρότεινα μάλλον μπροστά κίνηση μιας και θα κουβαλας τρέιλερ γιατι θα έχεις καλύτερη προσφυση μιας και
Α. οι κινητηριοι τροχοι θα ειναι εκει που ειναι το βαρος
Β. Οι πισω τροχοι συνηθως θα ειναι μεσα στο νερό ή σε βρεγμενο εδαφος = χειρότερη προσφυση.Επίσης θα έχεις καλύτερη κατανάλωση λόγω λιγοτερων τριβων απο διαφορρικα σημαντικο μιας και θα κάνεις 100 κλμ την μέρα, καλύτερη οδηγική συμπεριφορά ξεφόρτωτος , περισσότερο χώρο πίσω (πχ θα μπορεις να ριξεις κάνα στρώμα και να κοιμηθεις πίσω αν πας για ψάρεμα) . Επίσης λιγότερο υόρυβο στηνκαμπίνα πίσω μιας και δεν θα έχει διαφορικό πίσω κλπ.
Μήπως να το ξανασκεφτείς?
-
Αν κινείσαι καθημερινά, χωρίς φορτίο, να προτιμήσεις το μπροσθιοκίνητο. Αν έχεις φορτία, το πισωκίνητο δεν θα μειονεκτεί πουθενά.
Με λίγα λόγια, για την έλξη είναι καλύτερη η πίσω κίνηση, όπως και για τα φορτία (αν και φίλος με Ντουκάτο καντίνα κυκλοφορεί καθημερινα με 6 τόνους μικτό). Αλλά η μπροστά κίνηση είναι πιό ξεκούραστη αν κανεις χλμ ξεφόρτωτος.
Τρανζιτ, έχω αλλάξει αρκετά, αλλά πρώτη φορά ακούω ότι έβγαλε με μπροστινή κίνηση...καλό αυτό, γιατί τα πισωκίνητα ήταν κατσίκια ξεφόρτωτα... -
Πισωκινητο.
FWD η RWD ford transit ???????