Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ας σου απαντήσω με μια υποθετική ερώτηση: έστω πως στο Ακρόπολις τρέχουν οι ακόλουθοι: τα 10 εργοστασιακά αυτοκίνητα, ο Βωβός και ο Παπαδημητρίου συν 2-3 ακόμα WRC (ουσιαστικά οι φετινοί Ρ1 & Ρ2) και τα 5 πρώτα S1600. 20 αυτοκίνητα. Τι λες θα κάνουν οι χορηγοί ?
Βασικά δεν μου απαντάς ! Ας είναι!
Το ξέρω
Το point που ήθελα να πώ είναι ότι ο Χορηγός επιθυμεί πετυχημένο αγώνα με καλή κάλυψη από τα ΜΜΕ.
Νο. 1 προτεραιότητα, συμφωνούμε.
Ένας αγώνας με 100 συμμετοχές θεωρείται καλίτερος από έναν με 50!
Διαφωνώ. Μόντε Κάρλο με 46 συμμετοχές (2004) είναι καλύτερο από τον καλύτερο αγώνα του ΕΠΡ (Madeira πχ. και ας τρέχουν και Delecour και σία) με 100 συμμετοχές. Ή μήπως διαφωνείς ? Ο αριθμός των συμμετοχών είναι (ΙΜΗΟ) ΠΟΛΥ χαμηλά στη λίστα των κριτηρίων ποιότητας ενός αγώνα. Για φαντάσου: πόσο καλός είναι ένας αγώνας με 200 συμμετοχές, όλες Α/5 ?
Επίσης διαφωνώ πως ο αριθμός των συμμετοχών σχετίζεται με τη Νο. 1 προτεραιότητα των χορηγών, την κάλυψη από τα ΜΜΕ. Εξήγησέ μου: την κάλυψη αυτή με ποιό ακριβώς τρόπο επηρρεάζει ο αριθμός των συμμετοχών ?
Ένας αγώνας με συμμετοχές από διάφορες χώρες , θεωρείται ότι έχει μεγαλύτερη απήχηση και αίγλη!
Αναμφίβολα! Ωστόσο υπάρχουν πολλά περισσότερα κριτήρια.
Έτσι αν κάποιος σταθερός χορηγός ενός αγώνα , βλέπει κάθε χρόνο τις συμμετοχές να μειώνονται λες να είναι ευχαριστημένος?
Αν παίρνει την ίδια και καλύτερη δημοσιότητα (και επειδή δεν πιστεύω πως υπάρχει συνάρτηση που δίνει τη δημοσιότητα με μεταβλητή τον αριθμό των συμμετοχών), λέω ναι.
Πάντως έχεις δίκιο στο θέμα του μακροχρόνιου commitment, και εδώ είναι που πάσχει το ΕΛΠΑ, με την 'όποιος θέλει ας έρθει' λογική του. Ο αγώνας όντως δεν συγκρίνεται σε λάμψη (και ας είναι ενδεχομένως καλύτερος οργανωτικά, με καλύτερες ειδικές, με, με, με) με τους καλύτερους του ΕΠΡ (εκτός και αν μας αρκεί η σύγκριση με τη Βουλγαρία και την Πολωνία). Εδώ είναι που πρέπει (αλλά φοβάμαι πως δεν υπάρχουν τα αρχικά χρήματα, διότι κάτι τέτοιο αποδίδει μετά από 2-3 χρόνια) να γίνουν οι επενδύσεις προς την κατεύθυνση της προσέλκυσης τρανταχτών ξένων ονομάτων σε σταθερή βάση.
Φυσικά και δεν θα είναι γιατί θα μειώνεται και το κύρος και η αίγλη του αγώνα που χορηγεί!
Αυτό που λες δεν στέκει λογικά, διότι παραπάνω λες πως η αίγλη εξαρτάται από τις διαφορετικές χώρες που συμμετέχουν, όχι από τον αριθμό των συμμετοχών. Τέλος πάντων, σου απαντώ αμέσως παραπάνω.
Για μένα το θέμα εξαντλείται στην μακροχρόνια στρατηγική! Αν δεν σχεδιάσεις έγκαιρα θα χάσεις και αυτό που ήδη έχεις.
Να το χάσεις ίσως όχι, να το έχεις να 'σέρνεται', πιθανώς.
Και δυστυχώς η στρατηγική - αν υπάρχει - είναι εσωστρεφής! Μην δούμε τα χάλια μας σε σχέση με τους έξω! Αυτό είναι μία έμεση απάντηση στο γιατί στην Βουλγαρία και την Γιουγκοσλαβία έχουμε φοβερή δημοσιότητα εν αντιθέσει με την Ιταλία! Τους πρώτους τους νικάμε από τους άλλους τις τρώμε!!! Πώς γίνεσαι όμως καλίτερος , νικώντας τον αδύναμο ή προσπαθώντας να φτάσεις τον πιο δυνατό!!!!
Οργανωτικά δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από τους καλύτερους αγώνες, και στο WRC και στο ΕΠΡ. Επειδή όμως μιλάς για την αγωνιστική ποιότητα, δεν αρκεί να έρθουν 2-3 καλοί ξένοι σε κάθε κλάση για να ανέβουμε: στη φάση αυτή θα χρησιμοποιηθεί ως benchmark, θα δούμε δηλ. πόσα απίδια βάζει ο σάκος. Για να επέλθει πραγματική βελτίωση πρέπει να υπάρχει και η επιμέρους θέληση κάθε αγωνιζόμενου, τα χρήματα, η υποστήριξη (πέρα από έναν αγώνα σαν το ΕΛΠΑ) της Αρχής του Σπορ κοκ. Αν πηγαίνουμε εκεί, η συζήτηση είναι φυσικά τεράστια και ξεφεύγει από το ΕΛΠΑ.