-
Οι τιμές του στην Αγγλία: http://carscoop.blogspot.com/2010/05/nissan-prices-juke-crossover-from-12795.html
-
Να κάνω κι εγώ μία λίγο άσχετη με το θέμα ερώτηση: Ο νέος 1.6L Turbo θα μπει και σε μοντέλα της Renault?
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Να κάνω κι εγώ μία λίγο άσχετη με το θέμα ερώτηση: Ο νέος 1.6L Turbo θα μπει και σε μοντέλα της Renault?Με τις έως τώρα πληροφορίες ... όχι!
Εχουν τον 1,4Τ στην Renault και φαίνεται να τους φτάνει. Ακόμα και η μελλοντική μεσαία Laguna ... 1,4Τ προβλέπεται να είναι! -
Η διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων θυμίζει ελαφρά την πρώτη γενεά multipla (αναφορικά με τα 3 ανεξάρτητα φωτιστικά σώματα ανά πλευρά).Τα φρύδια θα ήταν ενδιαφέροντα σε ένα λίγο μεγαλύτερο SUV. Αισθητικά το πιο ενδιαφέρον τμήμα είναι τα οπίσθια και ειδικά η λύση με τα φώτα μπούμερανγκ αν και χιλιοειπωμένη από τα τζαπόνια παραμένει αισθητικά άρτια. Φυσικά δεν ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα over-sized Micra αλλά αυτό δεν σημαίνει και πολλά ως fashion statement.
Το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον όσον αφορά το κεντρικό τμήμα αλλά απογοητεύτηκα λίγο με αυτά που είδα ως πίνακα οργάνων (copy - paste).
Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο όχημα θα κάνει καλή πορεία στις αγορές της Ασίας, λιγότερο στην Αμερική (καθώς το μέγεθος μύγας δεν εμπνέει τον μέσο Αμερικάνο) και ακόμα λιγότερο στην Ευρώπη που δεν ήταν έτοιμη να δεχτεί τέτοιου είδους στυλιστικά πειράματα.
Το όχημα δίχως άλλο παρουσιάζει εξαιρετικό τεχνικό ενδιαφέρον. Τόσο ο 1.6Τ (που από πλευράς κυβικών εκατοστών στη χώρα μας θα υποφέρει) όσο και το torque vectoring στην έκδοση AWD πρέπει να αποτελούν εχέγγυο για ένα ενδιαφέρον οδηγικά αποτέλεσμα. Φυσικά πολλά θα εξαρτηθούν από το στήσιμο της ανάρτησης. Θα έχει ενδιαφέρον ένα στήσιμο ανάλογο του CX-7 οπότε το συγκεκριμένο μυγάκι θα μετατραπεί σε μύγα λέοντα καταπίνοντας SUV διπλάσιας και τριπλάσιας τιμής τιμοκαταλόγου.
Για την Ελλάδα άγνωστο το τι θα γίνει. Η τιμή του θα είναι ανταγωνιστική μεν αλλά το σχήμα του δεν νομίζω ότι θα τραβήξει και πολύ το τυπικό αγοραστή της μάρκας. Πάντως και το Qashqai δεν ήταν υψηλά στη λίστα των προσδοκιών και το 2009 έκλεισε στην κορυφή της πλέον πολυπληθούς κατηγορίας οπότε καλύτερα να μείνουμε στη μεγάλη μπουκιά και να μην πούμε μεγάλη κουβέντα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
... Πάντως και το Qashqai δεν ήταν υψηλά στη λίστα των προσδοκιών και το 2009 έκλεισε στην κορυφή της πλέον πολυπληθούς κατηγορίας οπότε καλύτερα να μείνουμε στη μεγάλη μπουκιά και να μην πούμε μεγάλη κουβέντα.Συμφωνώ και εγώ. Ακόμα και η ίδια η Nissan έχει δεί κατα καιρούς 'παραξενες' αντιδράσεις απο τον κόσμο. Αποτυχημένο -τελευταίας γενιάς- (υπεροχο για εμένα) Primera, επιτυχημένο Micra εδώ και χρόνια, αποτυχημένο Micra CC που η παραγωγή του 'εγκρίθηκε' μετά απο θετικές δημοσκοπίσεις, ερευνες κοινού και ενθουσιώδη εκθεσιακούς δειγματισμούς, αδιάφορο έως και ανύπαρκτο το τίμιο και προσιτό Note, υπερεπιτυχημένο QQ (ακόμα και στην εποχή των μικρών turbo), παγκόσμιο εδώ και χρόνο Tiida που μάλλον κάπου θα πουλάει για να συνεχίζει, νέο XTrail που δεν εκτιμήθηκε όπως το προηγούμενο κλπ!
Και το Juke με το στυλ του και την τιμή του φαίνεται να είναι απο τα ρίσκα που παίρνει η Nissan που ή θα πάει κορυφή ή στον βυθό!
Τα πιο κοντινά που σκέφτομαι ανταγωνιστικά του μοντέλα πάντως όπως το Soul ή τα τύπου C3 XTR και CrossPolo δεν ήταν τα Blockbusters στη κατηγορία των supermini. -
εγω γιατι πιστευω οτι θα ''καθαρισει'' τα Terios, Sx-4 και Sedici στις πωλήσεις
νταξ το σχημα του ειναι διαφορετικό και δεν το εχουμε συνηθίσει... και τη Delta πολλοί εδω την ειχαμε βγαλει χοντρή και ασχημούλα, αλλά μετα οταν την ειδαμε στο δρόμο -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
... και τη Delta πολλοί εδω την ειχαμε βγαλει χοντρή και ασχημούλα, αλλά μετα οταν την ειδαμε στο δρόμοΟριακά να βγω , μάλλον το αντίθετο. Εδώ (στο Forum) η Delta ψηφίστηκε ως το ομορφότερο μικρομεσαίο αλλά στα στατιστικά του ΣΕΕΑ ... δεν εντυπωσιάζει.
(http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36282&start=0&hilit=μικρομεσαίο)
Προσωπικά δεν μου άρεσε εξ' αρχής και εξακολουθεί να μην μου αρέσει. -
Είναι λίγο αμφιλεγόμενο ... αλλά ας περιμένουμε να το δούμε από κοντά...
αυτό το τετρακίνητο τούρμπο δείχνει ομορφότερο (λόγω προδιαγραφών... κάτι σαν την ομορφιά των σουμπαρού και εβο).ΥΓ: Μην παρεξηγηθεί κανείς με σουμπαρού ή έβο.... και εγώ τέτοιο είχα...
-
Από κάτι συντηρητικά Tiida το προτιμώ 1000 φορές!
Σαν design θα είναι πολύ μπροστά από την εποχή του.
-
Εμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ.Νομιζω οτι σχεδιαστικα ειναι μερικα χρονια μπροστα,οπως ηταν και το honda hrv για την εποχη του.Γενικα ενα οχημα που καταφερνει να ξεφυγει απ΄το σχημα της σταγονας η θα το μισησεις η θα το λατρεψεις.
-
κατι μου λεει οτι δεν θα βλεπεται αλλα..........ελεω τουρμπο θα το παραβλεπουν καποιοι
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... και τη Delta πολλοί εδω την ειχαμε βγαλει χοντρή και ασχημούλα, αλλά μετα οταν την ειδαμε στο δρόμο
Οριακά να βγω , μάλλον το αντίθετο. Εδώ (στο Forum) η Delta ψηφίστηκε ως το ομορφότερο μικρομεσαίο αλλά στα στατιστικά του ΣΕΕΑ ... δεν εντυπωσιάζει.
(http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36282&start=0&hilit=μικρομεσαίο)
Προσωπικά δεν μου άρεσε εξ' αρχής και εξακολουθεί να μην μου αρέσει.αναφερομουν στο τοπικ της, που οταν ηταν στα μελλοντικα μοντελα την ειχαμε κατακραξει
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από κάτι συντηρητικά Tiida το προτιμώ 1000 φορές!Σαν design θα είναι πολύ μπροστά από την εποχή του.
+1
-
Αρχισαν τα πρωτα test drives του juke εδω από το Αγγλικο autoexpress με τον καλο 1.6 τουρμπο και το αυτοματο κιβωτιο http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... _juke.html 0-100 σε 8 sec .Σημειωση το μοντελο που τεστατερετε ειναι προπαραγωγης
-
πρωτες παραδωσεις σε dealers στην Ιαπωνία επεξεργασια απο πελατες και test drive
σε μαυρο
http://www.youtube.com/watch?v=SE6EXgdClek
ασημι
http://www.youtube.com/watch?v=ckATNr2SIwI
λευκο τεστ του παει θα ελεγα(το αρκουδακι μονο να μην ειχε )
http://www.youtube.com/watch?v=pBzOuN8h2F0
ολα τα χρωματα
Youtube Video -
Πανέμορφο και πολύ προχώ !
-
εξωτερικα πανεμορφο.. το ταμπλω οπως και το τιμονι με αηδιαζουν
-
Γιατί έχω την αίσθηση οτι θα κάψει καρδιές?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Γιατί έχω την αίσθηση οτι θα κάψει καρδιές?ΙΜΟ είναι οσο 'περίεργο' χρειάζεται για να μιλάμε σε 20+ χρόνια για κλασσικό κομμάτι
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Γιατί έχω την αίσθηση οτι θα κάψει καρδιές?
ΙΜΟ είναι οσο 'περίεργο' χρειάζεται για να μιλάμε σε 20+ χρόνια για κλασσικό κομμάτι
Δεν θα το έλεγα 'περίεργο'....έχει σωστά κατανεμημένους όγκους , επιτυχημένο συγκερασμό ευθειών και καμπυλών , πλάγια όψη που φωνάζει SUUUUUUUUUUUV , καλό ...καλό , δεν το περίμενα από τη Nissan (μήπως έχει βάλει λίγο και το χεράκι της η Renault?)...
Nissan Juke