-
κρατα τα μποσικαααααααα. οι καιροι ειναι δυσκολοι.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
κρατα τα μποσικαααααααα. οι καιροι ειναι δυσκολοι.....Ασχετο, αλλά σ'ευχαριστώ...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
κρατα τα μποσικαααααααα. οι καιροι ειναι δυσκολοι.....
Ασχετο, αλλά σ'ευχαριστώ...
ξερω οτι ειναι ασχετο με την ερωτηση που εκανες...
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Εχω βρει ένα Audi S4 Avant B6 V8 (4200cc) σε πολύ δελεαστική τιμή με κάτι παραπάνω από 100.000km. Δεδομένου πως το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ καθημέρινα παρά μόνο σε ταξίδια και ίσως 1-2 φορές την εβδομάδα μέσα στην πόλη, πιστεύετε πως θα γονατίσω οικονομικώς;Για να σας δώσω να καταλάβετε καλύτερα, με τα νέα τεκμήρια (αν θα ισχύσουν) δεν έχω πρόβλημα, για φέτος πλήρωσα τέλη για 2800cc του 2001 των οποίων η διαφορά (με τα περσινα δεδομένα) δεν είναι χαώδης, η κατανάλωση απ'ότι είδα στο spritmonitor είναι υποφερτή (10-13 χαλαρό ταξίδι, 13-18 πόλη, όσο έχω και τώρα), δεν έχει ιμάντες αλλά καδένα (όπως και το τωρινό). Μηχανικά δεν έχω ιδέα όμως... Η αξία των επισκευών μπορεί να είναι ανάλογες της αρχικής αξίας (περίπου 90.000 ευρώ);
Κανένα άλλο σχόλιο;
Ο λόγος που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο είναι κυρίως οι χώροι με αύξηση παράλληλα της ιπποδύναμης, και ο πιο βασικός υποψήφιος είναι ένα Volvo S60R. Οπότε παρακαλώ μην μου προτείνεται άλλα μοντέλα (Impreza, Mazda 6MPS, μπροστοκίνητα γενικώς), ή αυτοκίνητα που είναι φθηνά μεν σήμερα αλλά η κατανάλωση και η συντήρησή τους ξεφεύγουν από τα υποφερτά (πχ BMW M5 V8).
Ευχαριστώ!
ΥΓ: Επίσης, ξέρω πως οι καιροί είναι δύσκολοι.
Δεν θα το έπαιρνα με τίποτα!
Β6 είναι παλιό πλέον και εκτός εγγύησης!
Ρώτα πόσο έχουν αμορτισερ και λάστιχα που θέλουν αλλαγή και τα ξαναλέμε.
Κάτω από 13 δεν θα δείς με τίποτα και θα είναι και λίγο nose heavy!
Και 15,000 να το δίνει! Το παντρεύεσαι
Αν είναι αυτόματο τσέκαρε το καλά!
Και εδω έχει δείγμα χρηστών από US για λεπτομέρειες
http://forums.audiworld.com/forumdisplay.php?f=49
Τέλος, οι χώροι πίσω δεν είναι και τόσο άνετοι και με ψηλό τούνελ που ουσιαστικά καταργεί την πέμπτη θέση -
καθόλου δελεαστική τιμή.
πολύ ακριβό θα έλεγα.... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
καθόλου δελεαστική τιμή.
πολύ ακριβό θα έλεγα....συγνώμη, αλλά μας είπε πόσο δελεαστική είναι η τιμή που βρήκε το αμάξι?
Φίλε Νάσο (nasos),
το B6 δεν έχει πολύ καλούς χώρους πίσω (όπως είπαν και παραπάνω) λόγω του υψηλού τούνελ.
Πορτ-παγκάζ έχει το 'κλασσικό' μέγεθος των Α4 quattro (μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή το ακριβές νούμερο ).
Το B6 που έχεις βρει είναι άφτιαχτο? (Έχει σημασία που ρωτάω )Τα λάστιχα δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά.Όσο ακριβά θα είναι και στο S60R, ή σε ένα σημερινό Α4 (Β8) με ζάντες quattro 19άρες.
Πάντως τα 100.000km είναι στο όριο να τα πεις 'ικανοποιητικά'.
Ρώτησε τι συντήρηση έχει γίνει ως τώρα αλλά και τι 'απαιτείται' να αλλαχτεί στα 120.000km , στα 160.000km (που είναι και κοντά).Αν θυμάμαι κατά στα '160' θες και αλλαγή ακρόμπαρα, silent blocks και λοιπά 'συμπράγκαλα'.Πραγματικά το λέω, πήγαινε σε μία αντιπροσωπεία και ζήτα το πρόγραμμα service και περίοδο αλλαγής ανταλλακτικών από τα 100.000km και πάνω για το S4 B6.Θα έχεις έτσι μία αίσθηση για το τι θα ζητήσει.
για το θέμα της ανάρτησης, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πολύ δύσκολα να 'κάλυψε' 100.000km με τα εργοστασιακά αμορτισέρ-ελατήρια, εκτός αν τα έκανε σχεδόν όλα σε Εθνική οδό.Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν έχει αλλάζει αμορτισέρ (αν τα έχει κάνει σχεδόν όλα τα Km σε 'εθνικές'), αλλά επίσης σημαίνει ότι δεν έχει φάει απίστευτο ξέσκισμα μέσα στις πόλεις. (εκτός αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είναι κάφρος και πάει full time attack Αθήνα-Θεσσαλονίκη ).
Επίσης σημαντικό...Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν και ο μοναδικός (ως τώρα) ή έχει ξανα-αλλάξει χέρια?
Καλό είναι γενικά να μάθεις το πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου (τι έχει αλλαχτεί και πότε).Υπάρχουν αμάξια που πουλιούνται και δε θέλουν πραγματικά τίποτα για τα επόμενα 2-3 χρόνια και υπάρχουν και άλλα (ίδιας κατηγορίας πάντα με το αμάξι που συζητάμε) που με το που τα πάρεις, θες 'στο χαλαρό' ένα 3000€ (αμορτισερ-ελατήρια και λάστιχα είναι τα πιο συνήθη που 'παραδίδονται' στον επόμενο 'πεθαμένα').Ελπίζω να βοήθησα (άσχετα αν πιστεύω ότι είπα τα αυτονόητα ).
Ακόμα επίσης δεν έχω καταλάβει φίλε Νάσο (nasos) τι ρωτάς.Ρωτάς ποιά είναι τα σύνηθη προβλήματα του συγκεκριμένου S4?ΥΓ: το κατά πόσο θα σε γονατίσει οικονομικά έχει να κάνει με τα εισοδήματά σου και δυστυχώς κανείς δεν μπορεί να στο απαντήσει.Προσωπικά πάντως πιστεύω ότι κάτω από 12lt/100km πολύ δύσκολα θα δεις (η μετάδοση έχει πολλές απώλειες δυστυχώς) και αν δεις, θα είναι μετά από πολύ προσπάθεια και ρυθμούς κίνησης κυριολεκτικά 'ύπνος βαθύς'.Κατά μέσο όρο το 14άρι είναι δεδομένο (πιστεύω).Έχει σημασία όμως και πάλι πώς θα το οδηγείς εσύ. ο father (μου) βλέπει 14lt/100km μέσο όρο σε 2.0lt μοτέρ, οπότε πάλι όποιος σου πει συγκεκριμένα νούμερα, μόνο υποθέσεις μπορεί να κάνει.
ΥΓ2: Αν κοιτάς το S4 b6, ίσως θα ήταν κρίμα να μην κοιτούσες αυτό (C55 amg - το συγκεκριμένο 'λέει' ο ιδιοκτήτης του ότι όλα τα km έχουν γίνει αποκλειστικά στην Εθνική οδό).Ξέρω ότι είπες να μην σου προτείνουμε άλλο αμάξι, αλλά οι διαφορές στην κατανάλωση δεν θα είναι σημαντικές (για να μην πω ίδιες) ενώ ταυτόχρονα αποκτάς ένα αμάξι με περισσότερους χώρους από το S4 B6 (μιας και είπες ότι θες να πάρεις κάτι μεγαλύτερο).
ΥΓ3: Το S60R πιστεύω θα σε βολέψει περισσότερο,μιας και είναι και μία κατηγορία πάνω από το S4 σε μέγεθος. -
παιδια ποια 12αρια και 14αρια? μιλαμε για λιτρα εδω περα και 18αρες θα βλεπει
14αρι εχει η δικη μου πορδη μες στη πολη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παιδια ποια 12αρια και 14αρια? μιλαμε για λιτρα εδω περα και 18αρες θα βλεπει14αρι εχει η δικη μου πορδη μες στη πολη
μιλάμε για** μέση **κατανάλωση.
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Πάντως το C55 είναι τελείως εκτός budget αγοράς και κόστους χρήσης.
Τα 18άρια μέσα στην πόλη δεν μ'ενοχλούν, σπάνια θα κινείται στην πόλη. Οσο για την παντρειά, και το S60R παντρειά θέλει, οπότε συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
παιδια ποια 12αρια και 14αρια? μιλαμε για λιτρα εδω περα και 18αρες θα βλεπει
14αρι εχει η δικη μου πορδη μες στη πολη
μιλάμε για** μέση **κατανάλωση.
ναι κι εγω για μεση σου μιλαω αμα μου βαλεις και πολλα ταξιδια οκ μπορει να πεσει, αλλα μες στη πολη τα 18αρια θα ειναι γεγονος
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Πάντως το C55 είναι τελείως εκτός budget αγοράς και κόστους χρήσης.
Τα 18άρια μέσα στην πόλη δεν μ'ενοχλούν, σπάνια θα κινείται στην πόλη. Οσο για την παντρειά, και το S60R παντρειά θέλει, οπότε συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια...
συγνώμη αν γίνομαι αδιάκριτος, αλλά τι τιμή το έχεις βρει?
(στείλε μου pm αν δε θες να το γράψεις δημόσια)Γενικά το 'τιμή ευκαιρία' προσωπικά δε με εξιτάρει και πολύ, γιατί τις περισσότερες φορές κρύβει παγίδες (που αν τις ξέρεις και πέσεις 'επίτηδες' μέσα έχει καλώς, αλλά αν το πάρεις και σου βγάλει 'έκτακτο' έξοδο, δεν ξενερώνεις μετά?).
Έπαιρνα τηλέφωνο και ένα παλικάρι/γνωστό που έχει S4 b6 να ρωτήσω τη συντήρηση στο θέμα 'τετρακίνηση', αλλά δεν έχω καταφέρει να τον βρω ως τώρα.
@Qsis
και πάλι διαφωνώ αλλά οκ...μπορεί να εννοείς κίνηση-ακινησία, οπότε ίσως συμφωνούμε εν τέλει, αφού στην τελική μέση κατανάλωση (κάνοντας 2-3.000km μέσα στην πόλη) δε θα είσαι συνεχώς σε κίνηση αλλά θα έχεις κάνει και αρκετά km με αραιή κίνηση/ροή.
Κατά τα άλλα...σίγουρα θα είσαι λίγο η χαρά του βενζινά.4,2lt όσο και να το κάνεις/προσπαθείς, θα 'καίει'. (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε αγγίζει ή σε νοιάζει και πολύ. ) -
μιλαω με βαση οσα βλεπω, το δικο μου που κινειται συνεχεια μες στη πολη (κινηση, λιγη κινηση, τρεξιμο ) εχει γυρω στο 14 και τωρα τελευταια επειδη ο father εκανε καποια ταξιδια επεσε στο 13.6
ε δε μπορω να διανοηθω οτι το γομαρι με διπλασια κυβικα θα καιει τα ιδια με μενα
αν θες να μιλησουμε για ταξιδια, το δικο μου με νορμαλ συνθηκες καιει 11αρια (εκτος αν συγκρατηθεις παρα πολυ για να πας στο 9), οποτε ενα V8 δε θα καψει ενα 14αρι ετσι για την πλακα?
κοινη λογικη φιλε μου
εχεις δει πχ τι καινε τα μεγαλα suv με πολλα κυβικα, μια V8 Χ5 πχ , επειδη ειχε ενας φιλος μου μια τετοια? οποτε το audi να καψει λιγο λιγοτερο επειδη ειναι πιο ελαφρυ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ε δε μπορω να διανοηθω οτι το γομαρι με διπλασια κυβικα θα καιει τα ιδια με μεναΔεν πάει ακριβώς έτσι φίλε μου... Μπορεί να καίει και λιγότερα.
Το δικό μου αυτοκίνητο (Leon 2792cc V6 1530kg) σε ταξίδι 600km την περασμένη εβδομάδα, έκαψε 9.4lt/100km με 4 άτομα+αποσκευές+κλιματισμό. Σε πατημένο ταξίδι (>200km/h) δεν πάει πάνω από 15-16.
Οταν ένα 1600 πχ πρέπει να είναι στις 3500 στροφές για να είναι στα 140km/h, ενώ το δικό μου μπορεί να είναι στις 1800, ποιό νομίζεις πως θα κάψει περισσότερο;
Επίσης όσον αφορά τα SUV, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το βάρος. Προχθές συζήτηγα με γνωστό μου που έχει Touareg 3.2 και έκανε την ίδια διαδρομή που έκανα κι εγώ πιο πάνω, με τους ίδιους ρυθμούς που την έκανα κι εγώ (αυτός μάλιστα είχε και δύο νεογέννητα μέσα, οπότε σίγουρα πήγαινε χαλαρά) και έκαψε περίπου 15lt/100km.
-
σε πολυ πατημενο ταξιδι το δικο μου ομως δεν παει με τιποτα πανω απο 13.5 και μιλαω για αυτοκινητο που εχει 6η ταχυτητα που μπορει να περασει τα 280 (απο οτι εχω δει σε βελτιωμενα οπου ο κοφτης παυει να υφισταται) και 50 αλογα πανω απο το δικο σου
τα 9 ειναι εφικτος στοχος, απλα πρεπει να πηγαινεις κοντα στα νομιμα ορια τη περισσοτερη ωρα , επισης ειναι και αναλογα τη διαδρομη , το δικο μου παει κυριως στην Αθηνων Πατρων οπου κοβει αρκετα συχνα για να προσπερασει στη συνεχεια
τα κυβικα ειναι κυβικα , μπορει φυσικα ενα αυτοκινητο με πολλα κυβικα και σχετικα λιγα αλογα (πχ το 2.4 της volvo ) να καψει πολυ λιγο , αλλα εδω μιλαμε για 350 αλογα και 4.2 λιτρα
δε γινεται να καψει τα ιδια με 2 λιτρα και 265 αλογα.τα 100 παραπανω αλογα και το torsen ειναι απο μονα τους αρκετα για να μιλαμε για 4 λιτρα παραπανω
τα οποια φυσικα δεν ειναι και τοσο ασχημα αν σκεφτει κανεις τα ωφελη, αλλα το να μιλαμε για 14 μεση μου ακουγεται ουτοπικο
-
Οταν ένα 1600 πχ πρέπει να είναι στις 3500 στροφές για να είναι στα 140km/h, ενώ το δικό μου μπορεί να είναι στις 1800, ποιό νομίζεις πως θα κάψει περισσότερο;
Για να συμβεί κάτι τέτοιο (140 χαω το πρώτο με 3.500 σαλ ενώ το δεύτερο με μόλις 1.800) πρέπει το δεύτερο αυτοκίνητο να έχει τελική σχέση μετάδοσης σχεδόν 50% μακρύτερη από το πρώτο, πράγμα μη διαθέσιμο στην αγορά.
Αλλά και τέτοια σχέση μετάδοσης να είχε, πάλι δεν θα έκαιγε ούτε καν τα ίδια αλλά κάτι περισσότερο για πολλούς άλλους λόγους.
Για λιγότερα φυσικά ούτε συζήτηση.Εννοείται για λόγους αξιόπιστης σύγκρισης κρατάμε τις υπόλοιπες συνιστώσες της κατανάλωσης στα ίδια επίπεδα (βάρος, αεροδυναμική, τριβές ελαστικών, ποιόττα καυσίμου κ.α.) Και πάλι δηλαδή πριμοδοτούμε το μεγάλο έστω και λίγο διότι ένα τετρακύλινδρο 1.600 δεν έχει τα ίδια λοιπά χαρακτηριστικά με ένα V6 3.500 κυβικών.
-
καλα μη το λες ενα 1600αρι θα μπορουσε με κοφτη σχεδον να πηγαινει στα 196-200 και ενα πιο δυνατο αυτοκινητο στα 290 οποτε να μιλαμε για σχεδον +50%
κοιτα σε αυτο το βιντεο προς το τελος που φτανει το δικο μου με ενα προγραμμα (ο κοφτης στις 7000)
Youtube Videoεργοστασιακα δε μπορει να παει τοσο, αλλα με προγραμμα και αφαιρεση του κοφτη παει
το θεμα ειναι οτι το κιβωτιο παραμενει το ιδιο
-
Εγώ μιλάω για 140 χαω με συγκεκριμένες στροφές και εσύ μιλάς για τελική στον κόφτη.
Οι μεγαλύτερες διαφορές που έχω δει σε τελικές σχέσεις μετάδοσης είναι στην περιοχή του 20%. Μιλάμε φυσικά για ομοειδή σχετικά προιόντα. Μην κάτσουμε να συγκρίνουμε το 4άρι που είχε το Νισάν Τσέρι των 1.000 κυβικών το 1985 με το οκτάρι του Λέξους ή το καινούργιο οκτάρι της ZF που μπαίνει στην Ρολς Ρόυς Γκοστ.
Σύγκρινε ένα μέσο 1600άρι που έχει ένα πεντάρι σαζμάν με ένα μέσο 3.500 κυβικών που είθισται να έχει εξάρι, και βγάλε συμπέρασμα για την σχέση μετάδοσης η οποία άλλωστε συσχετίζει μονοσήμαντα τις σαλ με τα χαω.έδιτ
Βάλτε τώρα στην εξίσωση και τα υπόλοιπα που προείπα, αν μπορείτε. Ένα μέσο ΙΧ 3.500 κυβικών είναι χαλαρά 100 κιλά βαρύτερο από ένα μέσο 1600άρι και έχει δύο νούμερα μεγαλύτερο λάστιχο, άρα σημαντικά μεγαλύτερες τριβές κίνησης από το μικρό.
Βάλτε και τα +1.900 κυβικά του κινητήρα και, επίσης, τους δύο κυλίνδρους περισσότερους που πρέπει να κάψουν το κατιτίς όσο φτωχό μείγμα κι' αν είναι αυτό, και άμα κάψει τα ίδια θα κάνω τα εξής :α. Σκίζω τα πτυχία του μηχανικού που έχω και
β. δίνω κλωτσιά στο 1.800άρι που έχω μόνο για έξω και καίει 8-8,5 λίτρα στα 140 χαω όπου έχω το cc, και το αλλάζω με ένα 3.500 κυβικών ΑΥ-ΡΙ-Ο. Έχω βρει και το μοντέλο . -
απο τα χλμ της τελικης στον κοφτη μπορεις να υπολογισεις τι γινεται στις 1000 , στις 2000 κοκ..
και επειδη εχω και 1600αρι ατμο 5ταχυτο αντιλαμβανομαι τη διαφορα
το audi στη τελικη σχεση εχει γυρω στα 40-42 χλμ ανα 1000 στροφες και το c2 1.6 28 χλμφυσικα δεν θα πρεπε να συγκρινονται αυτα τα 2, αλλα αν θελουμε να μιλησουμε για στροφες στα ταξιδια μια μακρια 6η παντα βολευει και τα δυνατα αυτοκινητα εχουν συνηθως παρα πολυ μακρια 6η , εκει θελω να καταληξω
εμενα η 6η μου δεν ειναι τοσο μακρια για αυτους που θα πειραξουν τα αυτοκινητα τους, αλλα για να μη σκασει το μοτερ στα εργοστασιακα αν πιασουν τοσο μεγαλες ταχυτητες (μαλιστα σε στοκ πεφτει και πολυ η πιεση του τουρμπο μετα τα 220+ για να προστατευτει το μοτερ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα μη το λες ενα 1600αρι θα μπορουσε με κοφτη σχεδον να πηγαινει στα 196-200 και ενα πιο δυνατο αυτοκινητο στα 290 οποτε να μιλαμε για σχεδον +50%κοιτα σε αυτο το βιντεο προς το τελος που φτανει το δικο μου με ενα προγραμμα (ο κοφτης στις 7000)
Youtube Videoεργοστασιακα δε μπορει να παει τοσο, αλλα με προγραμμα και αφαιρεση του κοφτη παει
το θεμα ειναι οτι το κιβωτιο παραμενει το ιδιο
το καντράν δείχνει άνετα πάνω από 280 όταν τελικιάζει με αναβάθμιση (όπου έχει αφαιρεθεί το όριο ταχύτητας κίνησης του εν λόγο μοντέλου).
πράγματι.-
-
αρα ουσιαστικα πλησιαζεται το +50% σε σχεση με ενα 1600αρι
δεν ειναι ο κανονας (μιας και το 1600αρι θα μπορουσε να εχει μακρια τελικη) αλλα δεν ειναι και απιθανο, μιας και οπως ειπα το shitroen μου πιανει τα 200 με 7000 σαλ
βεβαια ολα αυτα δε νομιζω να εχουν τοσο σχεση με την οικονομια, οσο με το θορυβο στο οποιο βεβαια παιζει ρολο και η ποιοτητα κατασκευης του καθε αυτοκινητου
AUDI FORUM