Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 20 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    444
    733
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης bibendum έγραψε:

      Απ τη μια ειναι το minimal Megane (το οποιο δεν ειναι απαραιτητα αρνητικο) και απο την αλλη το Astra με τα απειρα κουμπακια και τους εντυπωσιακους φωτισμους. Σε Astra δεν εχω μπει για να ξερω απο ποιοτητα και τα σχετικα.

      Εχοντας μπει και οδηγήσει Insignia (μοιάζει το εσωτερικό τους) ψηφίζω φουλ μίνιμαλ. Πολλές φορές αποσπάται η προσοχή σου από τον δρόμο προσπαθώντας να βρεις κάτι και άλλες τόσες ψάχνεσαι στα τυφλά προσπαθώντας να πατήσεις το σωστό κουμπί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jarnot last edited by

        Προφανώς και το Astra θα το βλέπουμε περισσότερο. Έχει τα φόντα να καλοπουλήσει. Όμορφες γραμμές, καλά μοτέρ, ανταγωνιστικές τιμές, κεκτημένη ταχύτητα και παράδοση σε υψηλές πωλήσεις...

        ...αλλά από εσωτερικό μπλιάχ! (μιας και σ' αυτό επικεντρωθήκατε)

        Insignia-Astra-νέο Focus, όλα στο ίδιο στυλ, με ...αυγουλοειδή ταμπλό και κάθετα μακρόστενους αεραγωγούς, νομίζω (προσωπική γνώμη) από τα πιο αποκρουστικά εσωτερικά νέων αυτοκινήτων (χειρότερα κι απ' το Fiesta!!). Κι αν ψιλο-αδιαφορώ για την εξωτερική όψη ενός αυτοκινήτου, ομολογώ ότι δεν μπορώ να 'συγκατοικήσω' με ένα άσχημο εσωτερικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meco last edited by

          Το εσωτερικό του astra είναι πολύ ωραίο. Άλλο είναι το πρόβλημά του. Είναι τεράστιο και σημαντικά βαρύτερο του ανταγωνισμού. Με τέτοια μεγέθη δεν θα το σύγκρινα με τα υπόλοιπα μικρομεσαία παρά μόνο με την Delta.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drunkard last edited by

            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
            Προφανώς και το Astra θα το βλέπουμε περισσότερο. Έχει τα φόντα να καλοπουλήσει. Όμορφες γραμμές, καλά μοτέρ, ανταγωνιστικές τιμές, κεκτημένη ταχύτητα και παράδοση σε υψηλές πωλήσεις...

            ...αλλά από εσωτερικό μπλιάχ! (μιας και σ' αυτό επικεντρωθήκατε)

            Insignia-Astra-νέο Focus, όλα στο ίδιο στυλ, με ...αυγουλοειδή ταμπλό και κάθετα μακρόστενους αεραγωγούς, νομίζω (προσωπική γνώμη) από τα πιο αποκρουστικά εσωτερικά νέων αυτοκινήτων (χειρότερα κι απ' το Fiesta!!). Κι αν ψιλο-αδιαφορώ για την εξωτερική όψη ενός αυτοκινήτου, ομολογώ ότι δεν μπορώ να 'συγκατοικήσω' με ένα άσχημο εσωτερικό.

            ειναι ασχημο το εσωτερικο του νεου astra ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jarnot last edited by

              Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

              ειναι ασχημο το εσωτερικο του νεου astra ?


              Προσωπική υποκειμενική γνώμη καταθέτω.
              Αυτές οι μακρόστενες κάθετες φόρμες στο τιμόνι και το κεντρικό ταμπλό μου μοιάζουν ιδιαίτερα απωθητικές, χώρια (το τραγικότερο) οι κάθετοι αεραγωγοί εκατέρωθεν της κεντρικής οθόνης, που μέχρι τώρα μόνο σε τζιπ συναντούσε κανείς (Terios κλπ φθηνά ή ακριβά).
              Θα ξεπεραστεί γρήγορα από το χρόνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drunkard last edited by

                Περι ορεξεως που λενε ,προσωπικα βρησκω το εσωτερικο του Αstra το καλυτερο και το πιο ομορφο στην κατηγορια του , μετα ερχετε του Megane .
                Ασχημο ειναι το εσωτερικο του Leon και του Golf , τελειως ξεπερασμενα και γερασμενα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chrismarine last edited by

                  να πω και εγώ που τα έχω κάνει test drive ?
                  το megane όντως είναι το ποιο ολοκληρωμένο χωρίς να φωνάζει και να καταφεύγει σε κραυγαλέες λύσεις εντυπωσιασμού ! βλέπε εσωτερικό astra ,το μόνο που χαλάει σε θέμα εργονομίας είναι ο διακόπτης του esp ο οποίος βρίσκεται σε άβολη θέση ,ίσως όχι άσκοπα για ευνόητους λόγους ,τώρα χωρίς να θέλω να φανώ υπερβολικός η ποιότητα κατασκευής - συναρμογής είναι 3 κλικ πάνω από astra και 1 από golf, γνώμη μου !! τα ξεχωρίζεις άμα πέσεις κάτω από τα ταμπλό και προσέξεις κουμπώματα μοκέτες καλύμματα βιδών καθίσματα από κάτω καλώδια κ.α
                  το megane υπολείπεται σε σχέση των δυο ανταγωνιστών του στο χώρο για τα γόνατα πίσω ξεκάθαρο αυτό ,ως αντιστάθμισμα έχει αυξημένη χωρητικότητά αποσκευών σε λίτρα ίδια με του astra άλλα με πολύ καλύτερη εκμετάλλευση λόγω και του αυξημένου πλάτους εσωτερικά και στο άνοιγμα της 5ης πόρτας
                  μοτέρ αρκετά σβέλτο ίσως λίγο ποιο γρήγορο από astra και περίπου τα ίδια με το golf δεν μπόρεσα όμως να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα λόγω test ! το σασμάν λίγο με χάλασε άλλα είχε καλή κλιμάκωση ,του golf πάντως είχε την καλύτερη αίσθηση
                  πάντως εκεί που το αυτοκίνητο δίνει ρέστα είναι σε θέματα οδικής συμπεριφοράς μακράν η ποιο σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση που έχω οδηγήσει σε αυτοκίνητο οικογενειακής χρίσης με σπορτιβ πινελιές ουδέτερη συμπεριφορά και απόλυτη απόσβεση των κακοτεχνιών ,πιστεύω πως έχει καλύτερη απόσβεση ακόμα και από οχήματα τύπου suv-mpv-crossover τι να πω αξίζει ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rafi last edited by

                    Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

                    Προσωπική υποκειμενική γνώμη καταθέτω.
                    Αυτές οι μακρόστενες κάθετες φόρμες στο τιμόνι και το κεντρικό ταμπλό μου μοιάζουν ιδιαίτερα απωθητικές, χώρια (το τραγικότερο) οι κάθετοι αεραγωγοί εκατέρωθεν της κεντρικής οθόνης, που μέχρι τώρα μόνο σε τζιπ συναντούσε κανείς (Terios κλπ φθηνά ή ακριβά).
                    Θα ξεπεραστεί γρήγορα από το χρόνο.

                    συμφωνω απόλυτα.. εξωτερικα παντως ειναι αρκετα ομορφο, αν και ενα κλικ πιο χοντροκομμενο απο το πενταθυρο megane στα ματια μου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vargas last edited by

                      To σασμαν του megane ειναι τραγικο , καθολου σταθερο κ δεν σε προδιαθετει για γρηγορες αλλαγες...Το σασμαν του honda civic ειναι κατα την γνωμη μου το κορυφαιο χειροκινητο στην κατηγορια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        για να μας πουν οι opelisti και δυο λογια για το ηλεκτρογκαζο τους!!!!!!
                        φιλος μου και κατοχος astra το εχει χαρακτηρισει ως ''επικινδυνο'' απο την υστερηση που παρουσιαζει και πληρως απογοητευμενος απο την καταναλωση...........
                        ακουω.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koubeast last edited by

                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                          για να μας πουν οι opelisti και δυο λογια για το ηλεκτρογκαζο τους!!!!!!
                          φιλος μου και κατοχος astra το εχει χαρακτηρισει ως ''επικινδυνο'' απο την υστερηση που παρουσιαζει και πληρως απογοητευμενος απο την καταναλωση...........
                          ακουω.......

                          Ποιο αστρα έχει ο φίλος σου ,έχει το τελευταίο με τουρμπο; Γιατί μόνο επικίνδυνο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, μην λέμε και ότι θελουμε.

                          @vargas

                          Δεν ξερω για το απλό civic αλλά για το fn2 type-R που έχω οδηγήσει απλά επιβεβαιώνω αυτό που λές. Το σασμάν του ειναι κορυφαίο, ότι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vargas last edited by

                            Για το απλο civic μιλαω φιλε μου , οποιος το εχει οδηγησει ας το επιβεβαιωσει η ας με διαψευσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης vargas έγραψε:
                              Για το απλο civic μιλαω φιλε μου , οποιος το εχει οδηγησει ας το επιβεβαιωσει η ας με διαψευσει.

                              το θέμα είναι ποιος έχει οδηγήσει όλα τα μικρομεσσαία...για να κρίνει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vargas last edited by

                                Δεν εχεις αδικο ...λιγο δυσκολο αυτο οντως , παντως επειδη εχω οδηγησει golf k megane χειροκινητα , ειμαι σιγουρος πως δεν εχουν επαφη τα σασμαν τους με του civic. Focus k astra δεν ξερω τι παιζει...Η 116 απο τι ξερω εχει φανταστικο σασμαν κ για τα υπολοιπα δεν εχω εικονα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης koubeast έγραψε:

                                  για να μας πουν οι opelisti και δυο λογια για το ηλεκτρογκαζο τους!!!!!!
                                  φιλος μου και κατοχος astra το εχει χαρακτηρισει ως ''επικινδυνο'' απο την υστερηση που παρουσιαζει και πληρως απογοητευμενος απο την καταναλωση...........
                                  ακουω.......

                                  Ποιο αστρα έχει ο φίλος σου ,έχει το τελευταίο με τουρμπο; Γιατί μόνο επικίνδυνο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, μην λέμε και ότι θελουμε.

                                  @vargas

                                  Δεν ξερω για το απλό civic αλλά για το fn2 type-R που έχω οδηγήσει απλά επιβεβαιώνω αυτό που λές. Το σασμάν του ειναι κορυφαίο, ότι καλύτερο έχω οδηγήσει σε χειροκίνητο

                                  εχει το προηγουμενης γενιας 1,6 αλλα και το ινσιγκνια 1,8 που εχω οδηγησει μεχρι το Λουτρακι τα ιδια χαλια εχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgosgudelias last edited by

                                    Μιλάς για αυτοκίνητα που έχουν 0-100 σε 11' 11,5' sec τα 100. Εμείς μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saligari_magiko last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      εχει το προηγουμενης γενιας 1,6 αλλα και το ινσιγκνια 1,8 που εχω οδηγησει μεχρι το Λουτρακι τα ιδια χαλια εχει

                                      είναι κάτι mazdares που πυροβολούν στον δρόμο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
                                        Μιλάς για αυτοκίνητα που έχουν 0-100 σε 11' 11,5' sec τα 100. Εμείς μιλάμε για άλλα αυτοκίνητα.

                                        ναι εγω λεω για αυτα που εχουν 4 ροδες και δεν ειναι απαραιτητο να ειναι τουρμπο για να ακουει το γκαζι ΑΜΕΣΑ.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bibendum last edited by

                                          Συνεχιζοντας το φιλογικο ενδιαφερον για αγορα αυτοκινητου στην κατηγορια και εχοντας ως βαση το megane coupe το οποιο ειναι ενα μικρομεσαιο αυτοκινητο που προσφερει μια καλη ποιοτητα σε μια συμβατη για την κατηγορια τιμη με πολυ καλο εξοπλισμο και πολυ καλα στοιχεια.
                                          Με την ελευση της Giulietta ομως ερχεται ενα αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια που φιλολογικα μπορει να προσφερει καποιες συγκινησεις παραπανω αλλα η τιμη του οπως την υπολογιζω προχειρα ειναι 4.000 παραπανω αν και σ ααυτη τη τιμη εχεις 40 αλογα παραπανω...

                                          Γενικα νομιζω οτι τα δυο αυτοκινητα στοχευουν σε διαφορετικο κοινο αλλα αν αξιζει να κοιταξεις προς alfa μερια και να ανεβεις οικονομικα τοσο πολυ...

                                          Ποιοτικα παντα παραμενει και το golf μεσα στο παιχνιδι αλλα μενει πισω τοσο σχεδιαστικα οσο και απο την γενικη του ουδετεροτητα ως αμαξι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rafi last edited by

                                            Για μενα το ζητημα σου, ειναι πολύ ευκολο....
                                            Αν εχεις τα λεφτα και τη διαθεση να αλλαξεις μαρκα/συνεργειο κτλ πας καρφι για gulietta..
                                            Σε αντιθετη περιπτωση πας καρφι για megane coupe...
                                            Το golf τωρα απορω, απο που και ως που η ποιοτητα του εσωτερικου (που δεν ειναι και πολύ καλυτερη) ειναι τοσο σημαντικος παραγοντας για να μπαινει σφηνα σε ολες τις συγκρισεις..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 20 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr