-
ειμαι στα 700Χμ αυτη τη στιγμη. Στα 1500χμ θα παω για οπτικο ελεγχο στην ΦΙΑΤ οπως μου ειπαν (και μετα στον μαστορα μου για αλαγη λαδιων. Καλα δεν θα κανω?).
Στην τελικη, απο εσας που εχετε γραψει πολλα χμ με το μπραβο σας, τι στρωσιμο κανατε και ποιες οι επιπτωσεις? (καινε λαδια, κιβωτια οκ κτλ...)
-
Την έκανε πάλι τη π@π@ρια της η ΦΙΑΤ! Μπήκε ο συναγερμός αλλα τωρα αντι να ανεβοκατεβαίνουν όλα τα παράθυρα απο το τηλεχειριστήριο όπως πριν, ανεβοκατεβαίνει μόνο του οδηγού! Άντε πάλι αύριο επίσκεψη στην ΦΙΑΤ!
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
Την έκανε πάλι τη π@π@ρια της η ΦΙΑΤ! Μπήκε ο συναγερμός αλλα τωρα αντι να ανεβοκατεβαίνουν όλα τα παράθυρα απο το τηλεχειριστήριο όπως πριν, ανεβοκατεβαίνει μόνο του οδηγού! Άντε πάλι αύριο επίσκεψη στην ΦΙΑΤ!Mαλλον ο ηλεκτρολογος την εκανε
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
ειμαι στα 700Χμ αυτη τη στιγμη. Στα 1500χμ θα παω για οπτικο ελεγχο στην ΦΙΑΤ οπως μου ειπαν (και μετα στον μαστορα μου για αλαγη λαδιων. Καλα δεν θα κανω?).Στην τελικη, απο εσας που εχετε γραψει πολλα χμ με το μπραβο σας, τι στρωσιμο κανατε και ποιες οι επιπτωσεις? (καινε λαδια, κιβωτια οκ κτλ...)
....για το ηλεκτρολογικό σου πρόβλημα!
Τώρα σχετικά με το ερώτημα περί 'στρωσίματος'.
α.Λάδια άλλαξα στις 2000 - 10000 - 20000 χλμ. και θα αλλάξω ξανά σε 1200 περίπου χιλιόμετρα που θα πάω για service (το αυτοκίνητο είναι στην κατοχή μου από το τέλος Ιουλίου του 2009). Λάδι δεν έκαψε καθόλου.
β.Το κιβώτιο δεν είναι και το πλέον γρήγορο και σαφές σε αίσθηση με μακριές διαδρομές, τις πρώτες ημέρες έχασα και μερικές αλλαγές. Σύντομα όμως το συνήθησα. 'Εκνευριστικά' κοντές η 1η και 2η σχέση (τόσο που αγχώνομαι όταν ακούω το μοτέρ να μουγκρίζει).Πρόβλημα όμως κανένα.
γ.Η καθημερινή διαδρομή μου περιλαμβάνει minimum 60 χλμ. οδήγησης (2 φορές πήγαινε-ελα στην εταιρία x 30χλμ) με αναλογία επαρχιακού δρόμου και ΕΟ περίπου 2 προς 1.Μέσα σ αυτά τα χιλιόμετρα προλαβαίνω να αναπτύξω μέγιστη ταχύτητα 165-170 χλμ/ωρα σε κάθε διαδρομή ( δηλαδή 4 φορές).Τα φρένα δεν με ενθουσιάζουν αλλά είναι αποτελεσματικά. Δεν έχει χρειασθεί βέβαια να κάνω κάποια βίαιη επιβράδυνση . Πρόσφατα , μετά την τελευταία ορεινή εξόρμηση απέκτησαν ένα σφύριγμα αλλά τίποτα το ανυσηχητικό,
δ. Με το κλείσιμο των 2000 χλμ. έκανα ένα ταξίδι Τρίκαλα-Αθήνα-Τρίκαλα όπου ο κινητήρας δούλεψε μέχρι 5500στρ/λ και σε αυτό είδα και πρώτη φορά να 200ρίζει η βελόνα του ταχυμέτρου.Απ αυτό το ταξίδι και μετά έληξε η προθεσμία στρωσίματος. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι συμπεριφέρομαι βάναυσα στον κινητήρα.Θα δουλέψει και ψηλά αλλά με προοδευτικούς ρυθμούς. Απαγορεύονται δια ροπάλου εκκινήσεις με κράτημα του συμπλέκτη-χειρόφρενο κλπ.
ε.Ναι δυο φορές το esp δούλεψε και με κράτησε στο δρόμο..
στ. Η κατανάλωση όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ είναι στα 9,8 με 10l/100km , χωρίς να κινούμαι καθόλου πόλη.
Προβλήματα - φθορές:Έσπασε το κρύσταλο από τον δεξί προβολέα ομίχλης κόστος 115,00€.
Έσπασε το καπάκι του σταχτοδοχείου , αντικατάσταση με 0 κόστος.
Αντικαταστάθηκε το ράδιο-cd χωρίς καμία επιβάρυνση στο πλαίσιο της εγγύησης.
Το χρώμα στα καλύμματα από το σύστημα πλύσης των προβολέων έχει ξεφλουδίσει.
Αυτά σε γενικές γραμμές. -
Σου χρέωσαν το προβολάκι?
Γιατί μου μυρίζει υπερθέρμανση (λ.χ. θερμότητα εντός του, νερό από λακούβα ή χιόνι = συστολή-διαστολή & κράου) και ως εκ τούτου αντικατάσταση εντός εγγύησης?
Είμαι παθών, γι'αυτό και παίρνω θέση.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Σου χρέωσαν το προβολάκι?Γιατί μου μυρίζει υπερθέρμανση (λ.χ. θερμότητα εντός του, νερό από λακούβα ή χιόνι = συστολή-διαστολή & κράου) και ως εκ τούτου αντικατάσταση εντός εγγύησης?
Είμαι παθών, γι'αυτό και παίρνω θέση.
Μπα...δεν νομίζω να έπαιξε κάτι τέτοιο. Πέτρα στο δρόμο ήταν.
(ούτως η αλλως πολύ λίγο έως καθόλου τα χρησιμοποιώ). -
βαλε μια φωτο απο τη κεντρικη κονσολα με το νεο ηχοσυστημα ρεεεεεεεεεεεεε
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
βαλε μια φωτο απο τη κεντρικη κονσολα με το νεο ηχοσυστημα ρεεεεεεεεεεεεεΕίπαμε...δεν βάζουμε ξανά φωτογραφίες (προς το παρών δηλ).
Το ίδιο είναι δεν άλλαξε κάτι... -
τελικά ρε παιδιά, τι προτείνετε για το στρώσιμο?? Τα πρώτα 1000χμ χαλαρά και μετά μέχρι 2000χμ σταδιακά ανοίγματα χωρίς ξεσπάσματα είναι καλά??
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
τελικά ρε παιδιά, τι προτείνετε για το στρώσιμο?? Τα πρώτα 1000χμ χαλαρά και μετά μέχρι 2000χμ σταδιακά ανοίγματα χωρίς ξεσπάσματα είναι καλά??Κατ εμένα , μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
τελικά ρε παιδιά, τι προτείνετε για το στρώσιμο?? Τα πρώτα 1000χμ χαλαρά και μετά μέχρι 2000χμ σταδιακά ανοίγματα χωρίς ξεσπάσματα είναι καλά??
Κατ εμένα , μια χαρά είναι.
Και για εμένα μια χαρά ακούγεται. Άσε που δε είναι μεγάλος πειρασμός να έχεις 150 άτια κάτω από το καπό!
-
Κύριοι , ιδού το πάτωμα του επόμενου Bravo!
Δεν έμεινα άφωνος ούτε ενθουσιάστηκα...μικρής έντασης οπτικά ερεθίσματα (μάλλον φταίει η παρουσία της MiTo)
Το εσωτερικό?...το Bravo δίνει την αίσθηση πιο ευρύχωρου σαλονιού...
Μακάρι να πάει καλά....αλλά ελέω κρίσης (και τιμής που άκουσα για την 120αρα)...δύσκολη
η προσπάθεια.
Το Σάββατο θα κάνουμε μια βόλτα με την 170αρα....για να δούμε τι κάνει και στο δρόμο.
Καλή τύχη στην κυρία! -
Κωνσταντίνε ένα preview....
Τέσσερα ήταν τα σχέδια που είχαν προκριθεί.... στην φωτο φαίνονται τα τρία. Το τέταρτο το ξέρουμε καλά.
Αν το θέλεις μπορώ να σου το στείλω γιατι δεν ξέρω πότε θα ανέβω...
Ωραίο άρθρο αρκετά αναλυτικό. Και ωραίο τεύχος γενικά. Με πολλά πρωτοεμφανιζόμενα....
Ποίος φαντάζεται σε τι κατέληξε το παρακάτω διαστημόπλοιο ??
Οι φωτογραφίες είναι χάλια γιατι δεν ήθελα να τσακίσω πολύ τις σελίδες
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Κωνσταντίνε ένα preview....Τέσσερα ήταν τα σχέδια που είχαν προκριθεί.... στην φωτο φαίνονται τα τρία. Το τέταρτο το ξέρουμε καλά.
Αν το θέλεις μπορώ να σου το στείλω γιατι δεν ξέρω πότε θα ανέβω...
Ωραίο άρθρο αρκετά αναλυτικό. Και ωραίο τεύχος γενικά. Με πολλά πρωτοεμφανιζόμενα....
Ποίος φαντάζεται σε τι κατέληξε το παρακάτω διαστημόπλοιο ??
Οι φωτογραφίες είναι χάλια γιατι δεν ήθελα να τσακίσω πολύ τις σελίδες
Eυχαριστώ φίλε!
Ευτυχώς που δεν προκρίθηκε το μεσαίο σχέδιο !(από τα πάνω) τώρα θα συζητούσαμε πόσο αντέγραψε το Golf!
To 'διαστημόπλοιο' που λες πιθανά είναι η πρόταση του κουμπάρου του Κωβού....θα του το στείλω να τον πειράξω
Αυτό μάλιστα που είναι σε κίτρινο φόντο υποψιάζομαι οτι είναι από το χέρι του...Τοyotίζει πολύ!!! -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Eυχαριστώ φίλε!
Ευτυχώς που δεν προκρίθηκε το μεσαίο σχέδιο !(από τα πάνω) τώρα θα συζητούσαμε πόσο αντέγραψε το Golf!
To 'διαστημόπλοιο' που λες πιθανά είναι η πρόταση του κουμπάρου του Κωβού....θα του το στείλω να τον πειράξω
Αυτό μάλιστα που είναι σε κίτρινο φόντο υποψιάζομαι οτι είναι από το χέρι του...Τοyotίζει πολύ!!!Η δεύτερη πρόταση μάλλον προς το Stilo κοίταζε και όχι προς το Golf.....
Σε κάθε περίπτωση καλύτερη αυτή που τελικά έγινε...
Η δεύτερη φωτο είναι απο πρώτη παρουσίαση αλλά όχι της Fiat...
Το έβαλα γιατι μου έκανε εντύπωση το υπερφλύαρο σχέδιο σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα που όλοι ξέρουμε....
Hint: Ο Κωβός μάλλον είχε ήδη φύγει....
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Hint: Ο Κωβός μάλλον είχε ήδη φύγει....
Αν προσέξεις θα δεις ότι έχει πάρα πολλά λοινά στοιχεία με το...Auris...
Πάγια πρακτική των σχεδιαστικών γραφείων , να μεταφέρουν ένα σχέδιο σε πρόταση για άλλον πιθανό ..εργοδότη!
Τέλος πάντων...το Bravo παραμένει ένα από τα ομορφότερα αμαξώματα στην κατηγορία του!
(Η Giullieta , 3 χρόνια μετά την παρουσίασή του , δεν έχει κάτι νέο να επιδείξει -σχεδιαστικά πάντα-). -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Hint: Ο Κωβός μάλλον είχε ήδη φύγει....
Αν προσέξεις θα δεις ότι έχει πάρα πολλά λοινά στοιχεία με το...Auris...
Πάγια πρακτική των σχεδιαστικών γραφείων , να μεταφέρουν ένα σχέδιο σε πρόταση για άλλον πιθανό ..εργοδότη!
Τέλος πάντων...το Bravo παραμένει ένα από τα ομορφότερα αμαξώματα στην κατηγορία του!
(Η Giullieta , 3 χρόνια μετά την παρουσίασή του , δεν έχει κάτι νέο να επιδείξει -σχεδιαστικά πάντα-).Την είδα και εγώ σήμερα απο κοντά. Πολλά κοινά στοιχεία με το Bravo και αρκετά στοιχεία εξελιγμένα στο επόμενο στάδιο.
Γενικά ένιωσα οικία.
Εξωτερικά ωραίο, κρύβει αρκετά τον όγκο του, δεν του πηγαίνει το ασπρο με τίποτα! αλλά δεν με τρέλανε κιόλας (σε σχέση πάντα με το Bravo).
Το εσωτερικό μου άρεσε, το θεωρώ ένα βήμα μπροστά και νομίζω έχει λίγο περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω και περισσότερο 'αέρα' μπροστά.
Δικαιολογεί την διαφορά τιμής ακόμα και στατικά. Αν και είναι αρκετά τα λεφτά ..... και δύσκολη η κατηγορία.....Για τον δρόμο θα περιμένω την δική σου δοκιμή.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Την είδα και εγώ σήμερα απο κοντά. Πολλά κοινά στοιχεία με το Bravo και αρκετά στοιχεία εξελιγμένα στο επόμενο στάδιο.
Γενικά ένιωσα οικία.
Εξωτερικά ωραίο, κρύβει αρκετά τον όγκο του, δεν του πηγαίνει το ασπρο με τίποτα! **αλλά δεν με τρέλανε κιόλας (σε σχέση πάντα με το Bravo).**Το εσωτερικό μου άρεσε, το θεωρώ ένα βήμα μπροστά και νομίζω έχει λίγο περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω και περισσότερο 'αέρα' μπροστά.
Δικαιολογεί την διαφορά τιμής ακόμα και στατικά. Αν και είναι αρκετά τα λεφτά ..... και δύσκολη η κατηγορία.....Για τον δρόμο θα περιμένω την δική σου δοκιμή.
Από πολλά στόματα ακούγονται αυτά....
-
Ειναι λογικο να ισχυει νομιζω γιατι το ταμπλο της Alfa ειναι εξελιξη του Bravo. Ακριβως το ιδιο οικεια και ακομα περισσοτερο θα νοιωθετε φανταζομαι και σε μια Delta που κατ εμε ειναι ακριβως η ιδια με το Bravo.
Βεβαια στην περιπτωση της Giuletta εχουν αλλαξει εντελως διακοπτες... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ειναι λογικο να ισχυει νομιζω γιατι το ταμπλο της Alfa ειναι εξελιξη του Bravo. Ακριβως το ιδιο οικεια και ακομα περισσοτερο θα νοιωθετε φανταζομαι και σε μια Delta που κατ εμε ειναι ακριβως η ιδια με το Bravo.
Βεβαια στην περιπτωση της Giuletta εχουν αλλαξει εντελως διακοπτες...με ωραία Αλουμίνια
Fiat Bravο 2007