-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Τα υγρά των φρένων που υπάρχουν σε όλο το κύκλωμα, ανακυκλώνονται με αυτά που βρίσκονται στο δοχείο?
Ή απλά υπάρχουν ώστε αν έχουμε κάποια βλάβη να έχουμε ένα μικρό απόθεμα?Άρα για να αλλάξει κάποιος τα υγρά αρκεί να βάλει καινούργια μόνο στο δοχείο?
Κώστα ,
Καλησπέρα κατ΄αρχήν ,Τα υγρά φρένων , οποιοασδήποτε προδιαγραφής , πρέπει να αλλάζονται
κάθε δύο χρόνια , ή νωρίτερα , εάν απο την 'φύση' τους απαιτείται .
Το Ami σου , λογικά χρησιμοποιεί υγρά DOT-3 .
Μια επίσκεψη σε συνεργείο είναι απαραίτητη , άλλαξε ΟΛΑ τα υγρά , με
Ate DOT-3 (μπλέ) και θα έχεις 'το κεφάλι σου ήσυχο'.Για περισσότερες πληροφορίες , τα τηλέφωνα ... γνωστά !!!
Αποστόλης.
hello!!
Τότε τα αλλάζω όπωσδήποτε γιατί και μια εξαέρωση που έκανα σταμάτησαν όλοι οι παράξενοι θόρυβοι που είχα (θυμάσαι!!) και ήταν ο τελευταίος λόγος που περίμενα να φταίει...
Πράσινα έχει!!! L.H.M
Thanks!!!
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Τα υγρά φρένων , οποιοασδήποτε προδιαγραφής , πρέπει να αλλάζονται
κάθε δύο χρόνια , ή νωρίτερα , εάν απο την 'φύση' τους απαιτείται .ή πόσα χιλιόμετρα?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τα υγρά φρένων , οποιοασδήποτε προδιαγραφής , πρέπει να αλλάζονται
κάθε δύο χρόνια , ή νωρίτερα , εάν απο την 'φύση' τους απαιτείται .ή πόσα χιλιόμετρα?
Ο λόγος που αλάζουμε τα υγρά φρένων είναι οτι απορροφούν υγρασία με τον καιρό, οπότε βράζουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Τα δύο χρόνια είναι για περιοχές με νορμάλ υγρασία. Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται σε παραθαλάσια περιοχή μπορεί να χρειάζεται πιο συχνή αλλαγή (1 φορά το χρόνο).
Νομίζω τα χιλιόμετρα δεν έχουν σημασία για την αλλαγή, μόνο ο χρόνος.
-
Το παραπάνω ισχύει για υγρά DOT 3 και 4. Τα ΛΗΜ ίσως έχουν άλλες προδιαγραφές.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τα υγρά φρένων , οποιοασδήποτε προδιαγραφής , πρέπει να αλλάζονται
κάθε δύο χρόνια , ή νωρίτερα , εάν απο την 'φύση' τους απαιτείται .ή πόσα χιλιόμετρα?
Ο λόγος που αλάζουμε τα υγρά φρένων είναι οτι απορροφούν υγρασία με τον καιρό, οπότε βράζουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Τα δύο χρόνια είναι για περιοχές με νορμάλ υγρασία. Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται σε παραθαλάσια περιοχή μπορεί να χρειάζεται πιο συχνή αλλαγή (1 φορά το χρόνο).
Νομίζω τα χιλιόμετρα δεν έχουν σημασία για την αλλαγή, μόνο ο χρόνος.
Δεν το ήξερα!!
πριν την αλλαγή χρειάζεται ή υπάρχει κάποιο προιόν που καθαρίζει το κύκλωμα?
ή απλά βγάζω τα παλιά και βάζω τα καινούργια?Thanks!!!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
ή απλά βγάζω τα παλιά και βάζω τα καινούργια?Το πιο σωστό που είναι και το πιο ακριβό είναι βγάζεις όλο το παλιό ανοίγοντας όλες τις άκρες.
Κλείνεις όλες τις άκρες, 4 για τετράτροχα! Βάζεις υγρό αρχίζεις εξαέρωση (χρειάζεται βοηθό για να πατάει φρένο και να γεμίζει υγρό) αλλά με σπατάλη να χύνεται και κάμποσο υγρό ώστε να παρασύρει τυχόν υπόλοιπα παλιού υγρού και με αυτήν την έννοια καθαρίζεις κιόλας. Κλειδώνεις άκρη, συμπληρώνεις υγρό και πας σε επόμενο τροχό κοκ...
Θεωρητικά μπορείς να μην είσαι τόσο αυστηρός και να απλοποιήσεις τη διαδικασία ειδικά αν είσαι φρενάς ίσως ξέρεις πόσες φρενιές θέλει για να αδειάσει ο σωλήνας ή το καταλαβαίνεις από την ποιότητα του υγρού που βγαίνει..... Βασικά ανοίγεις μια μακρινή άκρη και με φρενιές αδειάζεις το σύστημα υπό πίεση, κάθε άκρη με τη σειρά της η πρώτη άκρη όμως θέλει περισσότερο αφού περιλαμβάνει και τους κοινούς χώρους.....
Α, ναι, καλό είναι να έχεις ελέγξει και τα μαρκούτσια να μην είναι ετοιμόρροπα γιατί θα σου κοστίσει περισσότερο και σε υγρό αλλά και θα το πληρώσεις με αδρεναλίνη.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ή απλά βγάζω τα παλιά και βάζω τα καινούργια?
Το πιο σωστό που είναι και το πιο ακριβό είναι βγάζεις όλο το παλιό ανοίγοντας όλες τις άκρες.
Κλείνεις όλες τις άκρες, 4 για τετράτροχα! Βάζεις υγρό αρχίζεις εξαέρωση (χρειάζεται βοηθό για να πατάει φρένο και να γεμίζει υγρό) αλλά με σπατάλη να χύνεται και κάμποσο υγρό ώστε να παρασύρει τυχόν υπόλοιπα παλιού υγρού και με αυτήν την έννοια καθαρίζεις κιόλας. Κλειδώνεις άκρη, συμπληρώνεις υγρό και πας σε επόμενο τροχό κοκ...
Θεωρητικά μπορείς να μην είσαι τόσο αυστηρός και να απλοποιήσεις τη διαδικασία ειδικά αν είσαι φρενάς ίσως ξέρεις πόσες φρενιές θέλει για να αδειάσει ο σωλήνας ή το καταλαβαίνεις από την ποιότητα του υγρού που βγαίνει..... Βασικά ανοίγεις μια μακρινή άκρη και με φρενιές αδειάζεις το σύστημα υπό πίεση, κάθε άκρη με τη σειρά της η πρώτη άκρη όμως θέλει περισσότερο αφού περιλαμβάνει και τους κοινούς χώρους.....
Α, ναι, καλό είναι να έχεις ελέγξει και τα μαρκούτσια να μην είναι ετοιμόρροπα γιατί θα σου κοστίσει περισσότερο και σε υγρό αλλά και θα το πληρώσεις με αδρεναλίνη....Ναι, αυτό λέω!
Δηλαδή θα βάζω καινούργιο και θα παρασύρει και το παλιό ή να αδειάσω όλο το κύκλωμα και μετά υγρό? (αλλά έτσι θα είναι full αέρα μέσα...) -
Κώστα , παίρνεις 2 μέτρα λαστιχένιο σωληνάκι (από το φαρμακείο οξυγόνου ) το κόβεις στα 4 και 4 διαφανή πλαστικά ποτηράκια.
Τα συνδέεις στα εξαεριστικά των φρένων και τις άκρες μέσα στα ποτηράκια.
Ανοίγεις ταυτόχρονα και τα 4 και βλέπεις το υγρό να τρέχει μέσα στα ποτηράκια.
Πρέπει να προσθέτεις καινούργιο υγρό κάθε λίγο (να είναι κοντά στο full) για να μην τραβήξει αέρα.
Δεν ακουμπάς καθόλου το πετάλ των φρένων επίσης για να μην τραβήξει αέρα.
Μόλις παρατηρήσεις το υγρό να βγαίνει καθαρό κλείνεις το αντίστοιχο εξαεριστικό και σφίγγεις καλά. Οταν τελειώσουν όλα γεμίζεις με υγρό στο full.Είναι ένας τρόπος να αλλάξεις υγρά μόνος σου χωρίς να χρειαστεί εξαέρωση.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κώστα , παίρνεις 2 μέτρα λαστιχένιο σωληνάκι (από το φαρμακείο οξυγόνου ) το κόβεις στα 4 και 4 διαφανή πλαστικά ποτηράκια.
Τα συνδέεις στα εξαεριστικά των φρένων και τις άκρες μέσα στα ποτηράκια.
Ανοίγεις ταυτόχρονα και τα 4 και βλέπεις το υγρό να τρέχει μέσα στα ποτηράκια.
Πρέπει να προσθέτεις καινούργιο υγρό κάθε λίγο (να είναι κοντά στο full) για να μην τραβήξει αέρα.
Δεν ακουμπάς καθόλου το πετάλ των φρένων επίσης για να μην τραβήξει αέρα.
Μόλις παρατηρήσεις το υγρό να βγαίνει καθαρό κλείνεις το αντίστοιχο εξαεριστικό και σφίγγεις καλά. Οταν τελειώσουν όλα γεμίζεις με υγρό στο full.Είναι ένας τρόπος να αλλάξεις υγρά μόνος σου χωρίς να χρειαστεί εξαέρωση.
Thanks αλλά αν δεν πατήσω καθόλου το πετάλ του φρένου τότε πως θα τρέξει το υγρό???
Αν ανοίξω τη βαλβίδα (3 έχει....2 για πίσω και μία για μπροστά) δεν τρέχει τίποτα αν δεν πατήσω φρένο...Επίσης διάβασα ότι το κύκλωμα χωράει 0,25 lt....Πόσο λέτε να χρειαστώ για να φύγει τελείως όλο το παλιό?
1 lt ίσως? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Κώστα , παίρνεις 2 μέτρα λαστιχένιο σωληνάκι (από το φαρμακείο οξυγόνου ) το κόβεις στα 4 και 4 διαφανή πλαστικά ποτηράκια.
Τα συνδέεις στα εξαεριστικά των φρένων και τις άκρες μέσα στα ποτηράκια.
Ανοίγεις ταυτόχρονα και τα 4 και βλέπεις το υγρό να τρέχει μέσα στα ποτηράκια.
Πρέπει να προσθέτεις καινούργιο υγρό κάθε λίγο (να είναι κοντά στο full) για να μην τραβήξει αέρα.
Δεν ακουμπάς καθόλου το πετάλ των φρένων επίσης για να μην τραβήξει αέρα.
Μόλις παρατηρήσεις το υγρό να βγαίνει καθαρό κλείνεις το αντίστοιχο εξαεριστικό και σφίγγεις καλά. Οταν τελειώσουν όλα γεμίζεις με υγρό στο full.Είναι ένας τρόπος να αλλάξεις υγρά μόνος σου χωρίς να χρειαστεί εξαέρωση.
Thanks αλλά αν δεν πατήσω καθόλου το πετάλ του φρένου τότε πως θα τρέξει το υγρό???
Αν ανοίξω τη βαλβίδα (3 έχει....2 για πίσω και μία για μπροστά) δεν τρέχει τίποτα αν δεν πατήσω φρένο...Επίσης διάβασα ότι το κύκλωμα χωράει 0,25 lt....Πόσο λέτε να χρειαστώ για να φύγει τελείως όλο το παλιό?
1 lt ίσως?Τρέχει με τη βαρύτητα σιγά-σιγά .... μην πατήσεις φρένο γιατί θα πάρει αέρα.
Πρέπει να έχεις ανοιχτή την τάπα της δεξαμενής για να γίνεται αποκατάσταση αλλά και για να συμπληρώνεις υγρό συνέχεια.Λιγότερο από lt ..... 0.50 - 0.75 max
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κώστα , παίρνεις 2 μέτρα λαστιχένιο σωληνάκι (από το φαρμακείο οξυγόνου ) το κόβεις στα 4 και 4 διαφανή πλαστικά ποτηράκια.
Τα συνδέεις στα εξαεριστικά των φρένων και τις άκρες μέσα στα ποτηράκια.
Ανοίγεις ταυτόχρονα και τα 4 και βλέπεις το υγρό να τρέχει μέσα στα ποτηράκια.
Πρέπει να προσθέτεις καινούργιο υγρό κάθε λίγο (να είναι κοντά στο full) για να μην τραβήξει αέρα.
Δεν ακουμπάς καθόλου το πετάλ των φρένων επίσης για να μην τραβήξει αέρα.
Μόλις παρατηρήσεις το υγρό να βγαίνει καθαρό κλείνεις το αντίστοιχο εξαεριστικό και σφίγγεις καλά. Οταν τελειώσουν όλα γεμίζεις με υγρό στο full.Είναι ένας τρόπος να αλλάξεις υγρά μόνος σου χωρίς να χρειαστεί εξαέρωση.
Thanks αλλά αν δεν πατήσω καθόλου το πετάλ του φρένου τότε πως θα τρέξει το υγρό???
Αν ανοίξω τη βαλβίδα (3 έχει....2 για πίσω και μία για μπροστά) δεν τρέχει τίποτα αν δεν πατήσω φρένο...Επίσης διάβασα ότι το κύκλωμα χωράει 0,25 lt....Πόσο λέτε να χρειαστώ για να φύγει τελείως όλο το παλιό?
1 lt ίσως?Τρέχει με τη βαρύτητα σιγά-σιγά .... μην πατήσεις φρένο γιατί θα πάρει αέρα.
Πρέπει να έχεις ανοιχτή την τάπα της δεξαμενής για να γίνεται αποκατάσταση αλλά και για να συμπληρώνεις υγρό συνέχεια.Λιγότερο από lt ..... 0.50 - 0.75 max
Άσε...άλλο βιβλίο γράφει ότι έχει μισό λίτρο!
Δεν βγάζω άκρη! -
Η μέθοδος με τα σωληνάκια είναι πολύ καλή για να γλυτώσεις την εξαέρωση. Το να πατάς φρένο επιταχύνει τη διαδικασία. Αέρας θα μπεί μόνο αν αδειάσει το ντεπόζιτο οπότε πρέπει κάποιος να έχει το νου του να το γεμίζει.
Τα σωληνάκια τα βάζεις στην έξοδο εξαέρωσης που έχει σε κάθε τροχό οπότε θα έπρεπε να είναι 4 και όχι 3..... Αν το βάλεις πιο πριν σημαίνει ότι δεν διώχνεις το παλιό υγρό που είναι περιφερικότερα....
Το ντεπόζιτο με την βασική αντλία πρέπει να έχουν το 0,25 και θεωρώ πολύ λογικό οι σωληνώσεις να έχουν τουλάχιστον άλλο τόσο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η μέθοδος με τα σωληνάκια είναι πολύ καλή για να γλυτώσεις την εξαέρωση. Το να πατάς φρένο επιταχύνει τη διαδικασία. Αέρας θα μπεί μόνο αν αδειάσει το ντεπόζιτο οπότε πρέπει κάποιος να έχει το νου του να το γεμίζει.
Τα σωληνάκια τα βάζεις στην έξοδο εξαέρωσης που έχει σε κάθε τροχό οπότε θα έπρεπε να είναι 4 και όχι 3..... Αν το βάλεις πιο πριν σημαίνει ότι δεν διώχνεις το παλιό υγρό που είναι περιφερικότερα....
Το ντεπόζιτο με την βασική αντλία πρέπει να έχουν το 0,25 και θεωρώ πολύ λογικό οι σωληνώσεις να έχουν τουλάχιστον άλλο τόσο.Κιόμως τελικά μόνο 1 βαλβίδα υπάρχει στα εμπρός φρένα...
όλο το σύστημα, είναι στο καπό και όχι στις ρόδες
Αυτά που είχαν ταμπούρα όμως είχαν 2 βαλβίδες...Η άλλη μέθοδος που διάβασα στο Haynes είναι να βάλεις μια βαλβίδα στο άκρο του ενός σωλήνα ώστε πατώντας και αφήνοντας το φρένο να μην γυρνάει πίσω αέρα ή υγρά φρένων.
Καλό ακούγεται γιατί έτσι δεν θα είμαι από κάτω για να ανοίγω και να κλείνω την βαλβίδα...
Καμιά ιδέα για κανένα φρενά στο κέντρο ή σχετικά κοντά που να έχει αυτή τη βαλβίδα???
-
Κώστα , μην παιδεύεσαι με τη βαλβίδα (άσε που πρέπει να σιγουρέψεις ότι τα σωληνάκια που θα βάλεις δεν χάνουν)
Τη μέθοδο που σου είπα τη χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα ...... χρόνος περίπου 15 - 25 λεπτά ανάλογα το αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κώστα , μην παιδεύεσαι με τη βαλβίδα (άσε που πρέπει να σιγουρέψεις ότι τα σωληνάκια που θα βάλεις δεν χάνουν)
Τη μέθοδο που σου είπα τη χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα ...... χρόνος περίπου 15 - 25 λεπτά ανάλογα το αυτοκίνητο.Ναι δεν το αμφισβητώ αλλά το μπροστινό σύστημα ας πούμε είναι στο ύψος του δοχείου των υγρών οπότε δεν πρόκειται να βγούνε...
Άσε...Citroen σου λέω...ανωμαλία....
Για πες για κανένα φρενά!
-
Ξέρω έναν πολύ καλό αλλά είναι στο Γέρακα
-
Το ΑΜΙ δεν πρέπει να έχει και υδραυλικές αναρτήσεις... (μου διαφεύγει ο όρος τώρα...)
Αν είχε να δεις...
Το κύκλωμα των φρένων είναι ενιαίο με της ανάρτησης και του τιμονιού στα CX της εποχής.Εαν δεν κάνω λάθος... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ξέρω έναν πολύ καλό αλλά είναι στο ΓέρακαΌχι ρε!
Δεν θέλω τόσο καλό!
Ένα οποιοδήποτε για να μου δώσει αυτή τη βαλβίδα...Πάντως το βράδυ θα περνάω από γέρακα γιατί έχω μια δουλειά...
Αλλά θα είναι κλειστός λογικάΤο ΑΜΙ δεν πρέπει να έχει και υδραυλικές αναρτήσεις... (μου διαφεύγει ο όρος τώρα...)
Αν είχε να δεις...
Το κύκλωμα των φρένων είναι ενιαίο με της ανάρτησης και του τιμονιού στα CX της εποχής.Εαν δεν κάνω λάθος...Όχι δεν έχει υδροπνευματικές...
Όντως στα άλλα το κύκλωμα νομίζω είναι ενιαίο....
-
Η νέα θεωρία μου είναι η εξής...
Αν πούμε ότι η μοναδική μέθοδος για να αλλάξω τα υγρά είναι ο κλασικός τρόπος που βγάζουμε τον αέρα δηλαδή...
Ένας εξαερωτήρας ανοιχτός κάθε φορά, σωληνάκι σε αυτόν, ανοίγουμε εξαερωτήρα, πατάμε φρένο, κλείνουμε εξαερωτήρα, αφήνουμε φρένο...ok μέχρι εδώ (οκ μπορεί να υπάρχει και άλλος τρόπος..για αυτόν λέμε τώρα! )Το κάναμε 100 φορές λοιπόν και τέλος...
ΑΛΛΑ!!!
Αν βρω κάποια βαλβίδα και την βάλω στο άκρο του διαφανή σωλήνα και αυτή η βαλβίδα αφήνει μόνο προς μια μεριά αέρα και υγρά φρένων να περνάνε, τότε δεν μπορώ να έχω συνέχεια τον εξαερωτήρα ανοιχτό και απλά να πατάω και να αφήνω φρένο?
Δεν πρόκειται να γυρνάει πίσω υγρό φρένων ή αέρας και γλιτώνουμε το άνοιξε-κλείσε του εξαερωτήρα.
Τι λέτε?
Είμαι ο νέος McGyver ή το έχει σκεφτεί και άλλος? -
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Γιατί παιδί μου τρώγεσαι με τα ρούχα σου; Αφού σου έχουν περιγράψει ένα σωρό τρόπους δοκιμασμένους από τον πλέον κλασικό έως τον ποιο ευρηματικό. Καλά αυτό με τα τέσσερα σωληνάκια και τα τέσσερα ποτηράκια άπαιχτο και ακούγεται πολύ πρακτικό.
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)