-
Δεν αναφερθηκε πουθενα οτι η FIVA & FIA εκδιδουν πινακιδες ανα τον κοσμο ,ουτε στην ΕΛ ΛΑΔΑ. Οι εκπροσωποι τους ναι αλλα μονο στην ΕΛΛΑΔΑ.
Κ.Κ. -
Ο χρήστης κ.καριπις έγραψε:
Δεν αναφερθηκε πουθενα οτι η FIVA & FIA εκδιδουν πινακιδες ανα τον κοσμο ,ουτε στην ΕΛ ΛΑΔΑ. Οι εκπροσωποι τους ναι αλλα μονο στην ΕΛΛΑΔΑ.
Κ.Κ.Ρε παιδια, εγω απλα μνημονευσα την ισχυουσα υπουργικη αποφαση. (Κωστα Κ. δεν αναφερομαι σε σενα). Απο τη στιγμη που το νομικο πλαισιο ειναι ΕΤΣΙ στην Ελλαδα, τι λυσσα ειναι αυτη που σας εχει πιασει μερικους να το αναλαβει αυτο το σαπιο, τρισαθλιο, διεφθαρμενο κρατος που ζουμε? (Εδω Κωστα αναφερομαι και σε σενα). Υπουργεια, Κτεο, εφοριες, ολα σαπια ειναι. Το συστημα καλως ή κακως λειτουργει. Εγω γουσταρω Εοφιλπα, Ελπα κλπ. Καποιοι απο μας χαλανε τη μαγια που κανουν καταχρηση του δικαιωματος που τους εχει δοθει. Η λυση κατ' εμε ειναι απλη:
- Οποιος θελει να κυκλοφορει καθημερινα το ιστορικο του και δεν λυπαται το αμαξι και τις βενζινες που καιει ας κρατησει τις πινακιδες του υπουργειου. Αν θελει να κουναει καθημερινα την Fulvia του ή τη Mercedes του ας πληρωσει 300, 500, 1000 ευρω σημα και να μας αφησει ησυχους.
- Οποιος εχει ιστ. πινακιδες ας μην παρκαρει στο δρομο, εφοσον τα ιστορικα μιας και δεν πληρωνουν τελη δεν δικαιουνται να καταλαμβανουν θεση παρκινγκ. Με τα λεφτα που γλυτωνετε απο τελη & ασφαλεια νοικιαστε μια κωλοθεση γκαραζ. Θα γλιτωσει και το φουκαριαρικο το αμαξακι απο βροχη και ηλιο.
- Οποιος κανει μεταφορες, μετακομισεις, διακοπες, κυνηγι και αλλες ομορφιες με το ιστορικο του, ας αγορασει ρε γαμωτο ενα punto με 1000 ευρω να κανει τη δουλεια του με τις μισες βενζινες και ας αφησει το ιστορικο/κλασσικο/παλιο στην ησυχια του στην αυλη του σπιτιου του.
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Η λυση κατ' εμε ειναι απλη:
- Οποιος θελει να κυκλοφορει καθημερινα το ιστορικο του και δεν λυπαται το αμαξι και τις βενζινες που καιει ας κρατησει τις πινακιδες του υπουργειου. Αν θελει να κουναει καθημερινα την Fulvia του ή τη Mercedes του **ας πληρωσει 300, 500, 1000 ευρω σημα και να μας αφησει ησυχους. **
- Οποιος εχει ιστ. πινακιδες ας μην παρκαρει στο δρομο, εφοσον τα ιστορικα μιας και δεν πληρωνουν τελη δεν δικαιουνται να καταλαμβανουν θεση παρκινγκ. Με τα λεφτα που γλυτωνετε απο τελη & ασφαλεια** νοικιαστε μια κωλοθεση γκαραζ.**
- Οποιος κανει μεταφορες, μετακομισεις, διακοπες, κυνηγι και αλλες ομορφιες με το ιστορικο του,** ας **αγορασει ρε γαμωτο ενα punto με 1000 ευρω να κανει τη δουλεια του με τις μισες βενζινες και ας αφησει το ιστορικο/κλασσικο/παλιο στην ησυχια του στην αυλη του σπιτιου του.
++++++1000000000000000000
-
Ο χρήστης κ.καριπις έγραψε:
Για την ιστορια και για καποιους που δεν γνωριζουν καλα τα πραγματα αναφερω τα εξης
- ΦΙΛΠΑ :Η πρωτη λεσχη (πρωτοβαθμιο σωματειο)στο χωρο του κλασσικου αυτοκινητου
στην ΕΛΛΑΔΑ.Εκπροσωπει την διεθνη FIVA . Εκδιδει νομιμες ιστορικες πινακιδες. - ΕΟΟΕ : Η πρωτη ομοσπονδια (δευτεροβαθμιο σωματειο) συλλογων στο χωρο του
κλασσικου αυτοκινητου στην ΕΛΛΑΔΑ.Εκπροσωπει την διεθνη IVO. Με Υπ.Αποφ.του 1997
εκδιδει νομιμες ιστορικες πινακιδες. - ΕΛΠΑ :Η πρωτη λεσχη χωρις μελη στο χωρο των αγωνων στην ΕΛΛΑΔΑ.Εκπροσωπει την
διεθνη FIA.Εκδιδει πινακιδες με την λεξη 'ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ' μονο για χρηση αγωνιστικη,και
μονο για την χρονικη διαρκεια του αγωνα.
Γυρω στο 1999-2000 γινεται η συγχωνευση της IVO στην FIVA και ετσι η ΕΟΟΕ πλεον δεν εκπροσωπει κανεναν διεθνη οργανισμο. Το 2001 ο τοτε Υπ.Συγκ. Χ.ΒΕΡΕΛΗΣ βγαζει καινουργια αποφαση που λεει οτι μονο οι εκπροσωποι διεθνων οργανισμων εχουν δικαιωμα εκδοσης ιστορικων πινακιδων.Η ΕΟΟΕ μενει εξω απο το χορο των πινακιδων.**Μετα απο 2 μηνες περιπου η ΕΟΟΕ κανει προσφυγη στο Συμβ.της Επικρατειας κατα της αποφασης του 2001.Το Συμβ.της Επικρατειας εκδιδει προσωρινη αποφαση σταματοντας την ισχυ της αποφασης του Χ.ΒΕΡΕΛΗ του 2001.**Με την συγκεκριμενη αποφαση μπορει πλεον και η ΕΛΠΑ να εκδιδει ιστορικες πινακιδες τις γνωστες ΙΟ για πρωτη φορα.(αποφαση Χ.ΒΕΡΕΛΗ-2001).
Οταν εγραψα οτι μας ενδιαφερει περισσοτερο η υπαρξη των πινακιδων αυτων χωρις να ενδιαφερομαστε αν οι πινακιδες αυτες ειναι νομιμες δεν ηθελα να θιξω κανεναν ,δεχομαστε αυτη την κατασταση γιατι μας βολευει ,τωρα ομως τα πραγματα αλλαζουν και δυστυχως αλλαζουν προς το χειροτερο. Καποια στιγμη θα φθασουν και στα ιστορικα και τοτε θα υποστουμε τις τραγικες συνεπειες.ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ,ΤΕΛΗ ΚΥΚ/ΡΙΑΣ,ΦΟΡΟΙ ,ΚΤΕΟ
και με κανονικες τιμες.Πιστευετε οτι ολοι μπορουν να ανταποκρριθουν?
Καποιος νομιζει οτι ειπα να μην ενοχλησουμε τους φορεις ,ΛΑΘΟΣ. Ομως ποιοι αποτελουν τους φορεις οι προεδροι αυτων η τα μελη αυτων ? ποιοι ειναι τα μελη αυτων? μηπως εμεις
οι ιδιοκτητες ? αρα ηρθε η ωρα να μας τα ψαλουμε.
Τωρα νομιζω ειναι η ωρα να κινηθουμε πρωτοι εμεις γιατι αν κινηθουν πρωτοι οι αλλοι κανεις δεν ξερει τι θα γινη.
Καριπης Κωστας
Αγαπητέ Κώστα, ή δεν στα έχουν πει σωστά ή κάτι δεν καταλαβαίνεις. Είμαι καλοπροαίρετος και δεν πιστεύω ότι και στα έχουν πει σωστά και τα καταλαβαίνεις, αλλά τα γράφεις διαφορετικά εδώ μέσα
Τα πράγματα είναι απλά για να τελειώνει κάποτε αυτή η κοροϊδία:
-
Το ΦΕΚ ΜΑΝΤΕΛΗ 1999 που εδινε πινακιδες η ΕΟΟΕ και η ΦΙΛΠΑ έχει αντικατασταθεί από το ΦΕΚ ΒΕΡΕΛΗ 2001 συμφωνα με το οποιο πλεον οι πινακίδες εκδίδονται από τους εκπροσώπους FIA, FIVA, FIM?
-
η ΕΟΟΕ ειναι εκπρόσωπος της FIVA, FIA ή της FIM?
-
η προσωρινή παύση της ισχύς τους ΦΕΚ 2001.... ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ? ή μήπως υπήρξε αυτή (ΑΝ όντως υπήρξε) και είχε ορισμένη διάρκεια μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία?
-
η ΕΟΟΕ που ήταν η πρώτη που εξέδιδε πιστοποιητικό για μείωση τεκμηρίου, συνεχίζει να είναι υπεύθυνη για την έκδοση τέτοιου φορολογικού πιστοποιητικού? (σύμφωνα με το βιβλιαράκι του Υπ. Οικοινομικών)
-
η διεύθυνση τελωνείων και Ε.Φ.Κ του Υπ. Οικονομικών, αναγνωρίζει την ΕΟΟΕ σαν αρμόδιο όργανο να καταχωρεί και να πιστοποιεί ιστορικά αυτοκίνητα στην χώρα μας?
Θα παρακαλούσα αρχικά σε ξεκάθαρες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα.
και οτιδήποτε διαφορετικό ή 'ναι μεν αλλα' θέλετε να γράψετε, να το κάνετε μετά τις απαντήσεις - ΦΙΛΠΑ :Η πρωτη λεσχη (πρωτοβαθμιο σωματειο)στο χωρο του κλασσικου αυτοκινητου
-
COSMO MIKE έγραψε :
....................................................Το θέμα λοιπόν είναι να ακολουθήσουν όλοι τις λογικότατες αυτές συμβουλές. Και πως θα γίνει αυτό, αφού ο καθένας προσπαθεί να 'τρουπώσει' και να εκμεταλλευθεί το διάτρητο σύστημα των 'ιστορικών' πινακίδων ?
Πως θα πειστεί ο κάτοχος ενός παλαιού αυτοκινήτου (που του ξέμεινε, το κληρονόμησε, το αγόρασε κλπ) και του φαίνεται μια χαρά για χρήση 'χαμάλη', ώστε να κουβαλάει τη βάρκα στην παραλία ή να του κοτσάρει μια σχάρα και να του φορτώνει στρατζαριστά (προσωπικά μιλώντας, αλλά με την σιγουριά ότι εκφράζω και τους περισσότερους εδώ μέσα, δεν θα έβαζα σχάρα στο ιστορικό μου ούτε για πλάκα, ενώ θα την έβαζα, αν ήταν ανάγκη, στο σύγχρονο)ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το κολπάκι των ιστορικών πινακίδων ?
Δεν μας αρέσει ο κρατικός έλεγχος γιατί το κράτος είναι ανίκανο και διεφθαρμένο. Αντίθετα οι λεσχιάρχες έχουν αποδείξει ότι είναι ικανοί και αδιάφθοροι !!! Επίσης νομίζουμε πως μπορούμε να μαζευτούμε όλοι μαζί και να πιέσουμε το κράτος χρησιμοποιώντας το όπλο της δύσμοιρης ψήφου μας, ώστε να μας κάνει το χατίρι να μας αφήνει να κυκλοφορούμε ελεύθερα, χωρίς να πληρώνουμε τέλη. Μα ακριβώς αυτή η λογική των εκβιασμών και των συμφερόντων (μικρών ή μεγάλων) κατέστησε το κράτος ανίκανο και διεφθαρμένο.
Για μένα η εμπλοκή του κράτους στην έκδοση των ιστορικών πινακίδων, είναι η μόνη λύση. Είναι ο μόνος τρόπος να ξεφύγουμε από τα μαγαζάκια του καθενός καλοπροαίρετου ή κακοπροαίρετου. Φυσικά φοβάμαι την ανικανότητα και την διαφθορά, αλλά όταν υπάρχουν θεσμοθετημένοι κανόνες, έχω το δικαίωμα να διαμαρτύρομαι και κυρίως να ελπίζω.
Κάποια στιγμή θα πρέπει η κατάσταση να εκλογικευθεί. Και ΚΤΕΟ πρέπει να περνάει το ιστορικό του ο κάθε ενδιαφερόμενος, όπως και κάθε όχημα που κινείται σε δημόσιους δρόμους, και τέλη κυκλοφορίας αν θέλει να το κυκλοφορεί καθημερινά και να το παρκάρει στον δρόμο. Και φυσικά θα πρέπει να φορολογείται η κατοχή ενός πανάκριβου ιστορικού οχήματος και να θεωρείται τεκμήριο. Αν δεν τα αντέχει αυτά η τσέπη μας, τότε ας περιοριστούμε σε ό,τι αντέχει, δηλαδή ένα μικρού κυβισμού ιστορικό, με υποφερτά τέλη κυκλοφορίας και ας ξεχάσουμε τα συλλεκτικά κομμάτια και κυρίως την γκρίνια. -
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ φίλε
Το κράτος είναι ανικανο να διαχειριστεί τις ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ
Το να πάρει το υπουργείο τις ιστορικές, το εύχεται κυρίως η ΕΟΟΕ.
Γιατί άραγε???Και πότε άρχισαν οι κύκλοι της ΕΟΟΕ να φωνάζουν να πάρει το κράτος τις πινακίδες? Ω τη τερατώδης σύμπτωση..... όταν 'έχασαν' το δικαίωμα να βγάζουν οι ίδιοι πινακίδες (μου θυμίζει τον γάιδαρο του γείτονα που ευχόμαστε να ψοφήσει, γιατί εμείς δεν έχουμε... γάιδαρο)
Ο νέος τεχνικός κώδικας της FIVA είναι πολυσύνθετος. Υπάρχουν άτομα -με επικεφαλής τον Robert Smith- στην ΕΟΦΙΛΠΑ που εδώ και χρόνια δουλεύουν πάνω σ αυτό.
Αλλά όχι επειδή είδαμε 2 σαπάκια στο δρόμο να απαξιώνουμε το έργο τους. Φυσικά και κάνουν λάθη μερικές φορές. Αλλά σίγουρα λιγότερα απ αυτά που θα έκανε το Υπουργείο.Το κράτος θα προσλάβει τον Robert Smith για τις πιστοποιήσεις ή τον ΙΟΡΔΑΝΗ έξω από το Υπουργείο του Περιστερίου κλπ κλπ κλπ κλπ???
Ποιος υπουργειο ξέρει αν η δική σου Fulvia ειναι S1, S2 ή κάτι άλλο?
Μα σοβαρά πιστεύετε ότι τις πινακίδες πρέπει να τις πάρει το κράτος?
-
Stubos, σεβομαι απολυτα την αποψη σου αλλα διαφωνω. Ο spitfire εχει δικιο.
Κατα τη γνωμη μου και Κτεο να μπει στα ιστορικα, και τελη και κρατος, παλι θα υπαρξουν ιστορικα 'χαμαληδες'. Και για να μην παρεξηγηθω, βαζω στην ιδια κατηγορια τον 'χαμαλη' με την 911-τουμπανο του '84' που το βραδυ θα την δουμε εξω απο τον Ρεμο και τη Βισση...
Η αλλαγη πρεπει να ερθει αρχικα μεσα απο τους κατοχους μεσω δημιουργιας συνειδησης, μετα απο τις λεσχες μεσω ενημερωσης και τελος (last but not least που λενε οι Αγγλοι) απο τους φορεις που εκδιδουν πινακιδες μεσω ελεγχων.
-
Το να περνάει ΚΤΕΟ είναι λογικό.
Κινείται σε δημόσιο δρόμο...Εγώ προτείνω το εξής:
ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΚ ΦΟΡΕΙΣ
πχ, Η ΕΛΠΑ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΟΟ-1000 ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΙΟΟ-2000 ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ, ΚΑΙ Η ΕΟΦΙΛΠΑ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΟΟ-2001 ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΙΟΟ-3000
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΙΔΑ
θα υπαρχει δλαδη ενιαιο συστημα αριθμησης, σε πινακιδα κρατικη και με γραμμα τα ΙΟΟ για παραδειγμα
Θα μπορουσε επίσης να είναι μπλε ή πράσινα τα γράμματα όπως είναι οι κόκκινες ΕΕΕ των αδασμολόγητωνΤο κράτος να ταξινομεί και ανα αριθμοδοτεί κατόπιν υποδείξεως της ΕΟΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ
-
Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι, αν εμπλακεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Κράτος στα ιστορικά-κλασικά οχήματα, απλά ξεχάστε το σπορ!
Ποιος μπορεί να μας πει ότι μετά απο 6 μήνες (ίσως λεω και πολύ) δεν θα βάλει μία έκτακτη ιστορική εισφορά, στους προνομιούχους ιδιοκτήτες ?
Μήπως όοολοι αυτοί οι συνταξιούχοι που ροκανίζεται η σύνταξή τους, δεν νόμιζαν ότι κατοχύρωσαν δικαίωμα???????
Μετά απο αυτά που έχουν συμβεί το τελευταίο 6άμηνο, πιστεύετε ότι θα υπάρξει Ελληνική κυβέρνιση που είναι διατεθιμένη να τιμήσει την υπογραφή της? Αυτήν θα εμπιστευθείτε? ή τις λέσχες που έχουν και ανταγωνισμό μεταξύ τους και μπορείς να παραδώσεις τις ιστορικές σου πινακίδες στον ένα και να πας να γραφτείς στον άλλο?
Αναγκαίο κακό λοιπόν και ό,τι θέλουμε να διορθωθεί, ας γίνει μέσω πίιεσης στις λέσχες...(Πρωην υποψήφιος συνταξιούχος σε 2 χρόνια μετά από 37 χρόνια σκληρής δουλειάς....νυν υποψήφιος σε 8 χρόνια με τα μισά χρήματα και αν..........)
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι, αν εμπλακεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Κράτος στα ιστορικά-κλασικά οχήματα, απλά ξεχάστε το σπορ!
Ποιος μπορεί να μας πει ότι μετά απο 6 μήνες (ίσως λεω και πολύ) δεν θα βάλει μία έκτακτη ιστορική εισφορά, στους προνομιούχους ιδιοκτήτες ?
Μήπως όοολοι αυτοί οι συνταξιούχοι που ροκανίζεται η σύνταξή τους, δεν νόμιζαν ότι κατοχύρωσαν δικαίωμα???????
Μετά απο αυτά που έχουν συμβεί το τελευταίο 6άμηνο, πιστεύετε ότι θα υπάρξει Ελληνική κυβέρνιση που είναι διατεθιμένη να τιμήσει την υπογραφή της? Αυτήν θα εμπιστευθείτε? ή τις λέσχες που έχουν και ανταγωνισμό μεταξύ τους και μπορείς να παραδώσεις τις ιστορικές σου πινακίδες στον ένα και να πας να γραφτείς στον άλλο?
Αναγκαίο κακό λοιπόν και ό,τι θέλουμε να διορθωθεί, ας γίνει μέσω πίιεσης στις λέσχες...(Πρωην υποψήφιος συνταξιούχος σε 2 χρόνια μετά από 37 χρόνια σκληρής δουλειάς....νυν υποψήφιος σε 8 χρόνια με τα μισά χρήματα και αν..........)
αλλά τα 37 ισχύουν μέσα στο 2010 αν τα εχεις κοπάνα την.
συνταξιούχος 2 ναι δυο ημερών. πρόλαβα και έφυγα όρθιος. -
CM και spitfire διαφωνώ μαζί σας... αυτό που ό στούμπος λέει είναι πως το γραμματειακό κομμάτι της έκδοσης των πινακιδών είναι ένα άχαρο, κοστοβόρο και εντελώς τυποποιημένο πράγμα, που στην περίπτωση των σωματείων-φορέων δίνει και πολλές λαβές για πάρε-δώσε. Από την άλλη, μια αιρετή επιτροπή, από όποιον μπορεί να αποδείξει ότι μπορεί να βοηθήσει, μπορεί να δίνει το εκάστοτε πόρισμα για το πράσινο φως ή την απόρριψη της κάθε αίτησης. Δεν είναι τόσο δύσκολο, ούτε τόσο απίθανο και λειτουργεί σε πάμπολλες χώρες, όχι απαραίτητα με μεγαλύτερη κουλτούρα σε σχέση με εμάς (κάτι πρώην αν. μπλοκ χώρες να δεις να τρίβεις τα μάτια σου...). Όπως και να το κάνουμε, έχουμε 3 διαφορετικά είδη πινακιδών για το ίδιο ακριβώς πράγμα, αν μη τι άλλο είναι εντελώς παράλογο για κάποιον που δεν έχει επαφή με το χώρο μας!!!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
CM και spitfire διαφωνώ μαζί σας... αυτό που ό στούμπος λέει είναι πως το γραμματειακό κομμάτι της έκδοσης των πινακιδών είναι ένα άχαρο, κοστοβόρο και εντελώς τυποποιημένο πράγμα, που στην περίπτωση των σωματείων-φορέων δίνει και πολλές λαβές για πάρε-δώσε. Από την άλλη, μια αιρετή επιτροπή, από όποιον μπορεί να αποδείξει ότι μπορεί να βοηθήσει, μπορεί να δίνει το εκάστοτε πόρισμα για το πράσινο φως ή την απόρριψη της κάθε αίτησης. Δεν είναι τόσο δύσκολο, ούτε τόσο απίθανο και λειτουργεί σε πάμπολλες χώρες, όχι απαραίτητα με μεγαλύτερη κουλτούρα σε σχέση με εμάς (κάτι πρώην αν. μπλοκ χώρες να δεις να τρίβεις τα μάτια σου...). Όπως και να το κάνουμε, έχουμε 3 διαφορετικά είδη πινακιδών για το ίδιο ακριβώς πράγμα, αν μη τι άλλο είναι εντελώς παράλογο για κάποιον που δεν έχει επαφή με το χώρο μας!!!πιιστεύεις δηλαδή ότι υπάρχει τέτοια επιτροπή?
θα θέλαμε να υπάρχει, αλλά δεν μπορεί να υπάρξει
επίσης καλυτερα μην μιλάς για 3 είδη πινακίδων πριν πάρουμε απάντηση για το ΠΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΟΟΕ ΕΝ ΕΤΗ 2010
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
πιιστεύεις δηλαδή ότι υπάρχει τέτοια επιτροπή?
Φυσικά και το πιστεύω! Πολλοί από τους αξιόλογους κυρίους που προηγουμένως ανάφερες καθώς και άλλοι, πολλοί (μέσα σε αυτούς και εσύ προσωπικά, στον τομέα σου- και δεν το λέω για να σε καλοπιάσω ) που μπορούν να εκλεγθούν από όλα τα μέλη των σωματείων ιστορικού αυτοκινήτου ανεξαιρέτως. Κάθε σωματείο με έναν αριθμό μελών και άνω να έχει δικαίωμα να προτείνει και τον δικό του εκπρόσωπο στην επιτροπή, διασφαλίζοντας τόσο την πολυφωνία όσο και την σφαιρικότερη άποψη του αντικειμένου... (πχ τόσο εσύ ξέρεις περισσότερα πράγματα από τον κύριο Σμιθ σχετικά με το gt6 σου όσο και ο καρίπης για τη μπερλίνα του).
επίσης καλυτερα μην μιλάς για 3 είδη πινακίδων πριν πάρουμε απάντηση για το ΠΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΟΟΕ ΕΝ ΕΤΗ 2010
Τι να καταλάβει, ρε μάστορά μου, ένα παληκάρι που σκέφτεται τώρα να βγάλει πινακίδες στο μίνι του παππού του; Δικηγόρος είναι ή ντέτεκτιβ; Και τις τρεις στο δρόμο δεν τις βλέπει;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
επίσης καλυτερα μην μιλάς για 3 είδη πινακίδων πριν πάρουμε απάντηση για το ΠΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΟΟΕ ΕΝ ΕΤΗ 2010
Τι να καταλάβει, ρε μάστορά μου, ένα παληκάρι που σκέφτεται τώρα να βγάλει πινακίδες στο μίνι του παππού του; Δικηγόρος είναι ή ντέτεκτιβ; Και τις τρεις στο δρόμο δεν τις βλέπει;
Αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να 'νομιμοποιούμε' με την ανέχειά μας μερικά πράγματα
Γιατί πολλά παρακράτη και μειονότητες τα αφήσαμε κατά κάποιο να υπάρχουν... γιατί 'ποιος θα ασχοληθεί μαζί τους βρε αδερφέ' και στη συνέχεια κύρηξαν την ανεξαρτησία τους και ζητούσαν με τσαμπουκά την αναγνωρισή τους από τη διεθνή κοινότηταΑυτό προσπαθούν να κάνουμε μερικοί. Να νομιμοποιηθούν μέσα από την παγίωση μιας κατάστασης
Γνωστό Ελληνικό τρικ
-
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ από τα προαναφερθέντα είναι πως έχουμε:
α/ ένα θέμα με τη νομιμότητα των πινακίδων της ΕΟΟΕ (που κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να διαλευκανθεί για να μάθουμε τι πραγματικά ισχύει με την περίπτωση της συγκεκριμένης λέσχης, γιατί όπως λέει ο D-jet οι πινακίδες της κυκλοφορούν και θα είναι άδικο για κάποιον να πάει να καταθέσει το αντίτιμο που από περίπτωση καλού μου φίλου προκύπτει πως είναι και παράλογα υψηλό προκειμένου να εφοδιαστεί με τέτοιες για το αυτοκίνητό του- στην περίπτωση που είναι παράνομες)
β/ και άλλο ένα θέμα με τη διάθεση των πινακίδων για τα ιστορικά αυτοκίνητα από μία ή περισσότερες αρχές, καθώς επίσης και αν πρέπει να αναμιχθεί πιο 'ενεργά' ο κρατικός μηχανισμος στην όλη διαδικασία.
Αναφορικά με το δεύτερο θέμα, εμένα θα μου αρκούσε αν οι διαδικασίες δεν ήταν διαβλητές και το πνεύμα του νομοθέτη είχε απήχηση σε όλα τα 'πνεύματα' που ασχολούνται και έχουν λόγο απέναντι στις αποφάσεις και τις εξελίξεις. Θεωρώ πως το νομικό πλαίσιο που ήδη υφίσταται, δεν έχει κενά. Αρκεί να μην ψάχνουμε τα 'παραθυράκια' και να υπάρχει συνεπής μηχανισμός επιτήρησης και παρακολούθησης των διαδικασιών και της νομοτυπίας στην κάθε περίπτωση οχήματος.
-
Μολις ειδα ιντζεκσιονατο Μινι `90+ με Ι.Ο. κατω απο το σπιτι μου.
-
γιατί δεν το ανέβασες επάνω να του κάνεις ένα κέρασμα.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι, αν εμπλακεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Κράτος στα ιστορικά-κλασικά οχήματα, απλά ξεχάστε το σπορ!Συμφωνώ με τον Αργύρη, Νάσο και Mike. Δεν είναι τώρα εποχές για προώθηση αιτημάτων μικρών ομάδων για κάποιο ειδικό καθεστώς. Πριν δυό χρόνια ίσως, σε πέντε χρόνια πάλι ίσως. Τώρα όμως είναι εποχή που στοχοποιούνται και καταργούνται τα 'προνόμια' και αναζητούνται εύκολοι 'πλούσιοι¨για φορολόγηση. Θέλετε τέλη; Θα τα φάτε πράσινα. Ο πρόσφατος φορολογικός νόμος εξαίρεσε τις αντίκες από τα τεκμήρια. Στην επόμενη φορολογική μεταρρύθμιση που θα μπορούσε να είναι και.. τον άλλο μήνα θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ..εξαίρεση. Και μπορεί αυτό να μην απασχολεί τους κυρίους που έχουν ένα ιστορικό αλλά εμένα με απασχολεί. Κι αν γίνουν όλα αυτά ** από εσάς θα ζητήσω τα ρέστα**! Ένα Αουντάκι είχα κι εγώ πριν μπλέξω με σας εδώ μέσα πριν τέσσερα χρόνια κι έχω καταλήξει με έξι ιστορικά...... Αντε!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι, αν εμπλακεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Κράτος στα ιστορικά-κλασικά οχήματα, απλά ξεχάστε το σπορ!
Συμφωνώ με τον Αργύρη, Νάσο και Mike. Δεν είναι τώρα εποχές για προώθηση αιτημάτων μικρών ομάδων για κάποιο ειδικό καθεστώς. Πριν δυό χρόνια ίσως, σε πέντε χρόνια πάλι ίσως. Τώρα όμως είναι εποχή που στοχοποιούνται και καταργούνται τα 'προνόμια' και αναζητούνται εύκολοι 'πλούσιοι¨για φορολόγηση. Θέλετε τέλη; Θα τα φάτε πράσινα. Ο πρόσφατος φορολογικός νόμος εξαίρεσε τις αντίκες από τα τεκμήρια. Στην επόμενη φορολογική μεταρρύθμιση που θα μπορούσε να είναι και.. τον άλλο μήνα θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ..εξαίρεση. Και μπορεί αυτό να μην απασχολεί τους κυρίους που έχουν ένα ιστορικό αλλά εμένα με απασχολεί. Κι αν γίνουν όλα αυτά ** από εσάς θα ζητήσω τα ρέστα**! Ένα Αουντάκι είχα κι εγώ πριν μπλέξω με σας εδώ μέσα πριν τέσσερα χρόνια κι έχω καταλήξει με έξι ιστορικά...... Αντε!
μην κάνεις δημόσιες ομολογίες
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι, αν εμπλακεί το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Κράτος στα ιστορικά-κλασικά οχήματα, απλά ξεχάστε το σπορ!
Συμφωνώ με τον Αργύρη, Νάσο και Mike. Δεν είναι τώρα εποχές για προώθηση αιτημάτων μικρών ομάδων για κάποιο ειδικό καθεστώς. Πριν δυό χρόνια ίσως, σε πέντε χρόνια πάλι ίσως. Τώρα όμως είναι εποχή που στοχοποιούνται και καταργούνται τα 'προνόμια' και αναζητούνται εύκολοι 'πλούσιοι¨για φορολόγηση. Θέλετε τέλη; Θα τα φάτε πράσινα. Ο πρόσφατος φορολογικός νόμος εξαίρεσε τις αντίκες από τα τεκμήρια. Στην επόμενη φορολογική μεταρρύθμιση που θα μπορούσε να είναι και.. τον άλλο μήνα θα μπορούσε να εξαιρεθεί η ..εξαίρεση. Και μπορεί αυτό να μην απασχολεί τους κυρίους που έχουν ένα ιστορικό αλλά εμένα με απασχολεί. Κι αν γίνουν όλα αυτά ** από εσάς θα ζητήσω τα ρέστα**! Ένα Αουντάκι είχα κι εγώ πριν μπλέξω με σας εδώ μέσα πριν τέσσερα χρόνια κι έχω καταλήξει με έξι ιστορικά...... Αντε!
Σε λίγες γραμμές, η ιστορία της νεότερης Ελλάδας!
Θενξ για το ταχύρυθμο
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες