Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 136
    • 137
    • 18 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2731
    70978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
      αν μου περισσεύαν θα πήγαινα σφαίρα... Όμως επειδή θα χρεωθώ για να το πάρω , όπως καταλαβαίνεις το ψάχνω καλά πρώτα..
      Το έκανα τεστ ντραιβ σήμερα πολύ καλό..
      Για αξιοπιστία της Μαζντα δεν έχω να πω κάτι αρνητικό...
      Ίσως με χαλάσανε λίγο οι εσωτερικοί του χώροι (έχοντας στο νου μου τους χώρους του 6...)
      Για πες λοιπόν εντυπώσεις...

      αφου δεν σου περισευουν γιατι αγοραζεις καινουργιο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannik1977 last edited by

        Ο χρήστης giorgosc61 έγραψε:
        17200 με το κλειδί στο χέρι ή 17200+μεταλλικό χρώμα+πινακίδες-τέλη;

        Σε ποια έκδοση; Touring Clima;

        Μιλάμε για την touring clima , στην τιμή δεν περιλαμβάνονται τέλη κ.λ.π

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannik1977 last edited by

          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

          αν μου περισσεύαν θα πήγαινα σφαίρα... Όμως επειδή θα χρεωθώ για να το πάρω , όπως καταλαβαίνεις το ψάχνω καλά πρώτα..
          Το έκανα τεστ ντραιβ σήμερα πολύ καλό..
          Για αξιοπιστία της Μαζντα δεν έχω να πω κάτι αρνητικό...
          Ίσως με χαλάσανε λίγο οι εσωτερικοί του χώροι (έχοντας στο νου μου τους χώρους του 6...)
          Για πες λοιπόν εντυπώσεις...

          αφου δεν σου περισευουν γιατι αγοραζεις καινουργιο?

          Γιατί έχοντας για 10 χρόνια το δικό μου , ψυχολογικά κυρίως δεν θέλω να πάω πάλι σε μεταχειρο...
          Θέλω να έχω την κάλυψη της εγγύησης και σε αυτή τη φάση τουλάχιστον μπορώ να βάλω 200 € το μήνα φέσι για ένα αμάξι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

            αν μου περισσεύαν θα πήγαινα σφαίρα... Όμως επειδή θα χρεωθώ για να το πάρω , όπως καταλαβαίνεις το ψάχνω καλά πρώτα..
            Το έκανα τεστ ντραιβ σήμερα πολύ καλό..
            Για αξιοπιστία της Μαζντα δεν έχω να πω κάτι αρνητικό...
            Ίσως με χαλάσανε λίγο οι εσωτερικοί του χώροι (έχοντας στο νου μου τους χώρους του 6...)
            Για πες λοιπόν εντυπώσεις...

            αφου δεν σου περισευουν γιατι αγοραζεις καινουργιο?

            Γιατί έχοντας για 10 χρόνια το δικό μου , ψυχολογικά κυρίως δεν θέλω να πάω πάλι σε μεταχειρο...
            Θέλω να έχω την κάλυψη της εγγύησης και σε αυτή τη φάση τουλάχιστον μπορώ να βάλω 200 € το μήνα φέσι για ένα αμάξι...

            σε αυτη την κατασταση που ειμαστε (της χωρας) να μην κανεις σχεδια οτι μπορεις να βαλεις.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannik1977 last edited by

              ωραία τότε ας μην μιλάμε καθόλου για καινούρια αυτ/τα...

              Κατανοώ το πρόβλημα που λες , όμως ένα μεταχειρ θα κάνει περίπου κανα 10ρικο τουλάχιστον.δεν νομίζω ότι το ποσό των 7.000 παραπάνω που θα δώσεις για ένα καινούριο και μάλιστα 100 % Japan είναι πολλά.

              Πάντως βγήκαμε

              Έχεις να μου πεις κάτι για το εν λόγω αυτ/το ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Πάτωμα παρόμοιο με Focus (με κάποιες διαφοροποιήσεις), ακόμα πιο κοφτερό στο δρόμο, αλεξίσφαιρη αξιοπιστία, αποδεκτες επιδόσεις. Μειονεκτήμα οι κάπως τσιμπημένες τιμές ανταλλακτικών. Καλορίζικο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Πάτωμα παρόμοιο με Focus (με κάποιες διαφοροποιήσεις), ακόμα πιο κοφτερό στο δρόμο, αλεξίσφαιρη αξιοπιστία, αποδεκτες επιδόσεις. Μειονεκτήματα οι κάπως τσιμπημένες τιμές ανταλλακτικών. Καλορίζικο!

                  ισως και ο θορυβος κύλισης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannik1977 last edited by

                    Ακόμα δεν το πήραμε , χαχαχαχαχ

                    Όταν λες τσιμπημένα ανταλλακτικά ?
                    Στο τεστ ντραίβ πήγαινε σφαίρα , είμαι σίγουρος ότι η ονομαστική του ισχύ είναι τουλάχιστον 115 ίπποι , όπως μου αανέφερε και ο πωλητής καθώς η Mazda Europe εδρα έχει στην Γερμανία και λόγω φορολογίας δίνει 106 ίππους..
                    Πολύ καλή ποιότητα μέσα , και από εξοπλισμό φουλ...
                    Το Qashqai (που ήμουν αποφασισμένος) βρήκε ανταγωνιστή...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Mε 12,2 0-100 χλωμό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        v-silis last edited by

                        Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

                        Στο τεστ ντραίβ πήγαινε σφαίρα , είμαι σίγουρος ότι η ονομαστική του ισχύ είναι τουλάχιστον 115 ίπποι , όπως μου αανέφερε και ο πωλητής καθώς η Mazda Europe εδρα έχει στην Γερμανία και λόγω φορολογίας δίνει 106 ίππους..

                        ...ε,πως να το πουλήσει διαφορετικά ο άνθρωπος με τέτοιους κινητήρες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Δεν κοιτάς και το Lancer. Στα παρόμοια σε αριθμούς τεχνικά χαρακτηριστικά και ... έτη φωτός ομορφότερο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            v-silis last edited by

                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                            Δεν κοιτάς και το Lancer. Στα παρόμοια σε αριθμούς τεχνικά χαρακτηριστικά και ... έτη φωτός ομορφότερο!

                            1500+kg...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannik1977 last edited by

                              Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                              Στο τεστ ντραίβ πήγαινε σφαίρα , είμαι σίγουρος ότι η ονομαστική του ισχύ είναι τουλάχιστον 115 ίπποι , όπως μου αανέφερε και ο πωλητής καθώς η Mazda Europe εδρα έχει στην Γερμανία και λόγω φορολογίας δίνει 106 ίππους..

                              ...ε,πως να το πουλήσει διαφορετικά ο άνθρωπος με τέτοιους κινητήρες...

                              Σε παρακαλώ πες μου τι αυτ/το έχεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                v-silis last edited by

                                Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:

                                Στο τεστ ντραίβ πήγαινε σφαίρα , είμαι σίγουρος ότι η ονομαστική του ισχύ είναι τουλάχιστον 115 ίπποι , όπως μου αανέφερε και ο πωλητής καθώς η Mazda Europe εδρα έχει στην Γερμανία και λόγω φορολογίας δίνει 106 ίππους..

                                ...ε,πως να το πουλήσει διαφορετικά ο άνθρωπος με τέτοιους κινητήρες...

                                Σε παρακαλώ πες μου τι αυτ/το έχεις?

                                γιατί, τι σημασία έχει;
                                σε σχέση με τον ανταγωνισμό ΣΗΜΕΡΑ η mazda πάσχει απο κινητήρες!!

                                p.s. δεν εχω-οδηγάω ένα αμάξι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannik1977 last edited by

                                  φίλε μου καλέ έχει και παρά έχει σημασία.
                                  Δεν μπορεί να κοροιδεύεις έναν και να τον λες χοντρο όταν εσύ είσαι 200 κιλά..

                                  Το αν πάσχουν οι κινητήρες της Mazda το αφήνω στην κρίση του υπόλοιπου forum...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μια χαρα ειναι οι κινητηρες της Mazda καλυπτεται η σχετικη αδυναμια τους απο την καλη κλιμακωση του σαζμαν. καποιο παραπονο δεν εχω ακουσει απο κατοχους mazda για τις ιπποδυναμεις των αυτοκινητων τους, αν καποιος θελει ιππδυναμη θα κοιταξει καπου αλλου .
                                    Κατι διαβασα οτι στο ανανεωμενο 6 το διλιτρο θα βγει με 155 αλογα ισχυει??
                                    Τα ακριβα ανταλλακτικα αν δεν απατωμαι ειναι στα ειδη φανοποιιας, ολα τα αλλα αναλωσιμα ειναι μια χαρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                      Κατι διαβασα οτι στο ανανεωμενο 6 το διλιτρο θα βγει με 155 αλογα ισχυει??

                                      Ισχύει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis-m6 last edited by

                                        Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                                        Κατι διαβασα οτι στο ανανεωμενο 6 το διλιτρο θα βγει με 155 αλογα ισχυει??
                                        Τα ακριβα ανταλλακτικα αν δεν απατωμαι ειναι στα ειδη φανοποιιας, ολα τα αλλα αναλωσιμα ειναι μια χαρα.

                                        παραθετω απο το περιοδικο Auto Τριτη:

                                        Όμως, επειδή το ζήτημα της εποχής δεν είναι τόσο η εμφάνιση των μοντέλων, αλλά η περιβαλλοντική προστασία που επιδεικνύουν, η Mazda τοποθετεί στο νέο 6άρι έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης 2.0 lt άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 155 hp στις 6.200 σ.α.λ. με 193 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.

                                        Το θετικό είναι ότι έχει μέση μικτή κατανάλωση 6,9 λίτρα στα 100 χλμ. (περίπου 6% λιγότερο από τον προηγούμενο δίλιτρο κινητήρα), εκπέμποντας 159 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

                                        Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων χαρίζοντας επιτάχυνση 10 δευτ. και τελική ταχύτητα 217 χλμ./ώρα ή με το νέο αυτόματο 5 σχέσεων (7,6 λίτρα μέση κατανάλωση, 176 γρ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα) με 10,9 δευτ. επιτάχυνση και 208 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης παραμένουν οι γνωστοί: 1.8 lt – 120 hp (6,4 λίτρα κατανάλωση, 152 γρ./χλμ. εκπομπές) και 2.5 lt – 170 hp. Ολοι οι κινητήρες βενζίνης φέρουν καταλύτες νέας τεχνολογίας.

                                        Εν συντομία…

                                        Νέος είναι και ο κινητήρας πετρελαίου, turbo με άμεσο ψεκασμό 2.2 lt. Θα παράγεται με τρεις εκδόσεις ισχύος: 180, 163 και 129 ίππους (5,4 λίτρα μέση κατανάλωση οι δύο πρώτοι - 5,2 λίτρα ο τελευταίος. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων.

                                        Στην Ελλάδα δεν γνωρίζουμε ποιες εκδόσεις θα έρθουν, τώρα που ψιλιαζόμαστε ότι ίσως αρθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα ΙΧ.

                                        20 κιλα ροπη λοιπον πια απο τον 2λιτρο και με 7 περιπου αλογα παραπανω,στα 155 δηλαδη!
                                        Ακομη βελτιώθηκε το σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη αμεσότητα, τα διπλά ψαλίδια της μπροστινής ανάρτησης τοποθετήθηκαν πιο ψηλά, ενώ οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω έχουν καλύτερο «δέσιμο» ενω θα υπαρχουν και ενεργα φωτα οπου ως γνωστον θα στριβουν και αυτα οπου στριβει το αυτοκινητο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis-m6 last edited by

                                          Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                                          Τα ακριβα ανταλλακτικα αν δεν απατωμαι ειναι στα ειδη φανοποιιας, ολα τα αλλα αναλωσιμα ειναι μια χαρα.

                                          Σωστός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Πάτωμα παρόμοιο με Focus (με κάποιες διαφοροποιήσεις), ακόμα πιο κοφτερό στο δρόμο, αλεξίσφαιρη αξιοπιστία, αποδεκτες επιδόσεις. Μειονεκτήμα οι κάπως τσιμπημένες τιμές ανταλλακτικών. Καλορίζικο!

                                            μην μπερδευεις το 6αρι με το s40.......το 6 εχει πατωμα mondeo με βελτιωσεις σε σημεια για καλυτερη ακαμψια και χρηση ελαφρυτερων μεταλλων για μειωση βαρους
                                            και σταματηστε να λετε για ακριβα ανταλλακτικα αφου το κοστος σερβις ειναι λογικοτατο
                                            10000χλμ=60ευρω
                                            20000 =220ευρω
                                            30000 =95ευρω
                                            ακριβα ειναι τα ειδη φανοποιειας........πισω φαναρι 400κατι ευρω για παραδειγμα
                                            η καταναλωση του ειναι παρα πολυ καλη αφου δυσκολα βλεπεις πανω απο 8,5λ/100χλμ σε καθε ειδους διαδρομη και τροπο οδηγησης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 18 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr