Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Κατι διαβασα οτι στο ανανεωμενο 6 το διλιτρο θα βγει με 155 αλογα ισχυει??
Τα ακριβα ανταλλακτικα αν δεν απατωμαι ειναι στα ειδη φανοποιιας, ολα τα αλλα αναλωσιμα ειναι μια χαρα.
παραθετω απο το περιοδικο Auto Τριτη:
Όμως, επειδή το ζήτημα της εποχής δεν είναι τόσο η εμφάνιση των μοντέλων, αλλά η περιβαλλοντική προστασία που επιδεικνύουν, η Mazda τοποθετεί στο νέο 6άρι έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης 2.0 lt άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 155 hp στις 6.200 σ.α.λ. με 193 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.
Το θετικό είναι ότι έχει μέση μικτή κατανάλωση 6,9 λίτρα στα 100 χλμ. (περίπου 6% λιγότερο από τον προηγούμενο δίλιτρο κινητήρα), εκπέμποντας 159 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.
Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων χαρίζοντας επιτάχυνση 10 δευτ. και τελική ταχύτητα 217 χλμ./ώρα ή με το νέο αυτόματο 5 σχέσεων (7,6 λίτρα μέση κατανάλωση, 176 γρ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα) με 10,9 δευτ. επιτάχυνση και 208 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Στη γκάμα των κινητήρων βενζίνης παραμένουν οι γνωστοί: 1.8 lt – 120 hp (6,4 λίτρα κατανάλωση, 152 γρ./χλμ. εκπομπές) και 2.5 lt – 170 hp. Ολοι οι κινητήρες βενζίνης φέρουν καταλύτες νέας τεχνολογίας.
Εν συντομία…
Νέος είναι και ο κινητήρας πετρελαίου, turbo με άμεσο ψεκασμό 2.2 lt. Θα παράγεται με τρεις εκδόσεις ισχύος: 180, 163 και 129 ίππους (5,4 λίτρα μέση κατανάλωση οι δύο πρώτοι - 5,2 λίτρα ο τελευταίος. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων.
Στην Ελλάδα δεν γνωρίζουμε ποιες εκδόσεις θα έρθουν, τώρα που ψιλιαζόμαστε ότι ίσως αρθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα ΙΧ.
20 κιλα ροπη λοιπον πια απο τον 2λιτρο και με 7 περιπου αλογα παραπανω,στα 155 δηλαδη!
Ακομη βελτιώθηκε το σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη αμεσότητα, τα διπλά ψαλίδια της μπροστινής ανάρτησης τοποθετήθηκαν πιο ψηλά, ενώ οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω έχουν καλύτερο «δέσιμο» ενω θα υπαρχουν και ενεργα φωτα οπου ως γνωστον θα στριβουν και αυτα οπου στριβει το αυτοκινητο!