-
Πού να δείτε πόσο θα αυξηθούν τα έξοδα βενζίνης για ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ !!
Εγώ τώρα, που πληρώνω τέλη 18 €, με 5 άντε 5,5 χιλιάδες χλμ. που κάνω το χρόνο (και 230 λίτρα βενζίνης που καίω), θα έχω μια αύξηση (αν μιλάμε για 2€/λίτρο βενζίνης) κατά 10 € το μήνα. Μάλλον θα χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο περισσότερο από 'δω και πέρα !! -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.τα δεκάδες διόδια που πληρώνουμε σε ΕΟ και ΑΟ δεν μετράνε ;
και όλα τα άλλα που λες θα λυθούν ξαφνικά γιατί μας πήρε πόνος για αυτά ή γιατί θέλουμε περισσότερους φόρους μιας και είμαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ ή δεν ΘΕΛΟΥΜΕ να τα πάρουμε από τους μεγαλοκαρχαρίες-διεφθαρμένους του μπουρδελοκράτους μας ;
-
Ανεξάρτητα απ το ποιος φταίει και το ποιος όχι, το θέμα της κοινωνίας μας αυτή τη στιγμή είναι ποιος έχει να δώσει και για ποιον έχει το κράτος ενδείξεις (φτηνές δικαιολογίες δλδ) για να του τα φάει
Τα μεγάλα αμάξια είθισται να κυκλοφορούν λίγο. Όλοι με αυτοκίνητα πολλών κυβικών έχουν δεύτερο μικρότερο αμάξι. Μεταφέροντας εξ ολοκλήρου τη φορολογία στο κόστος κίνησης, θα μειώσουν κι άλλο τις μετακινήσεις με το μεγάλο και τα έσοδα απ αυτό θα περιοριστούν ακόμα περισσότερο. Αναγκαστικά θα μετακινηθούν περισσότερο τα κόστη προς όλους λοιπόν, καθιστώντας απαγορευτική την κίνηση στους χαμηλότερους στα οικονομικά στρώματα.Δεν υπάρχει δικαιοσύνη πια, μην ψάχνετε το πιο δίκαιο και σωστό. Η κατάσταση δουλεύει 'πως θα φάμε τα περισσότερα δυνατά με ευλογοφανή τρόπο'. Αν δε τα φάνε απ τα πολλά κυβικά, που λόγω της παραδοχής του ότι θα πληρώνεις περισσότερα συνηθίζουν να τα κατέχουν άνθρωποι που μπορούν να τα βγάλουν πέρα με το κόστος αυτό, θα τα φάνε απ τα λίγα. Κι αν κορεστούν τα λίγα και δεν τους τα δίνουν, θα ξαναρχίσουν να ζητάνε περισσότερα απ τα πολλά κυβικά.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.
Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!
Συμφωνώ απόλυτα με τα νέα μέτρα αν επιβληθούν.Αλλωστε κάτι τέτοιο το είχα εκφράσει εδώ και πολλούς μήνες αν το θυμούνται κάποιοι.Γιατί να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα μεγάλα μου αφού δεν κυκλοφορούν και δεν καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο για στάθμευση ? Το μικρό με το οποίο κάνω χρήση 35.000 χλμ το χρόνο βεβαίως και πρέπει να πληρώσεις περισσότερο από τα μεγάλα που κοιμούνται σε κάποιο υπόγειο πάρκιγκ.
Πιστεύεις πως ο μέσος Έλληνας έχει υπόγειο πάρκιγκ; Κι αν έχει , θα έχει για 1 αυτοκίνητο, αλλά το άλλο/ τα άλλα, παρκάρουν στο δρόμο...
Το ότι βολεύει εσένα ή εμένα το μέτρο, δεν σημαίνει πως είναι το σωστό... Το χειρότερο είναι πως νομίζω πως δεν βολεύει ΟΥΤΕ την χώρα, ειδικά οι μεγαλουπόλεις θα γεμίσουν με αυτοκίνητα στους δρόμους και τα πεζοδρόμια, όταν θέλουμε το αντίθετο ακριβώς!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τα νέα μέτρα αν επιβληθούν.Αλλωστε κάτι τέτοιο το είχα εκφράσει εδώ και πολλούς μήνες αν το θυμούνται κάποιοι.Γιατί να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα μεγάλα μου αφού δεν κυκλοφορούν και δεν καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο για στάθμευση ? Το μικρό με το οποίο κάνω χρήση 35.000 χλμ το χρόνο βεβαίως και πρέπει να πληρώσεις περισσότερο από τα μεγάλα που κοιμούνται σε κάποιο υπόγειο πάρκιγκ.
Αγαπητέ φίλε μαζί με εσένα που κάνεις 35.000χλμ με το μικρό, κάνουν και άλλοι 3.000.000 άνθρωποι με τέτοια αμάξια. Ζητάς λοιπόν να πληρώνεις τα ίδια με αυτούς, ενώ κατέχεις ακόμα πολύ ακριβότερα αμάξια τα οποία επειδή δεν κινείς δεν θα τα πληρώνεις καθόλου.
Απόλυτα λογικό, σύμφωνοι. Αν δεν είχαμε πτωχεύσει ίσως το πραγματοποιούσαμε κι όλας
Αλλά επειδή είμαστε μείον, θα σου θυμίσω ότι αναγκαστικά το κόστος που μέχρι τώρα πλήρωναν η Ferrari και η Porsche, θα διαιρεθεί ώστε να το πληρώσουν τα μικρά αμάξια. Γιατί το χρήμα πρέπει να μαζευτεί, δεν υπάρχει περίπτωση να επιτραπεί να εισρεύσει λιγότερο στα ταμεία μας.
Και υπάρχει κόσμος που παίρνει 700 ευρώ και πρέπει κάπως να πάει στη δουλειά του 20χλμ μακριά όπου η συγκοινωνία παίρνει μιάμιση ώρα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!Θα έλεγα ότι πρέπει να κάνουν ότι και εγώ. Να εξασφαλίσουν γκαράζ με άδεια.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η χρήση του αυτοκινήτου έχει επιπτώσεις στις ζωές των συνανθρώπων μας. Στην Ελλάδα τόσα χρόνια απαιτούμε να μετατίθεται το πρόβλημα στους άλλους, που υποθέτουμε ότι έχουν μεγαλύτερη οικονομική άνεση από εμάς.
-
μαλλον ειναι θεμα νοοτροπιας(ελληνικης). στο εξωτερικο πως λειτουργουν ολα τα συστηματα δηλαδη οπου πληρωνουν ΚΑΙ τελη ΚΑΙ ακριβες βενζινες? εδω και δεκαετιες ετσι?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
Δεν αντιλέγω ότι δεν υπάρχει λόγος να τιμωρούμε όποιον πήρε πχ ένα 3-4λιτρο αμάξι. Όμως, γιατί δεν κοιτάς ποιον πλήττει αυτό το μέτρο;
Ο φουκαράς με το πAtos που κάνει 1000χλμ το μήνα, με κατανάλωση 6 λίτρα, τώρα πληρώνει περίπου 90 ευρώ, ας πούμε 100 (για ευκολία) το μήνα για βενζίνη. Και ο μισθός του είναι 800 ευρώ. ΑΝ πάει στα 2 ευρώ η βενζίνη θα πληρώνει 25% παραπάνω, δηλαδή 25 ευρώ.
Ο markvag με την corvette κάνει 300 χλμ το μήνα, με κατανάλωση 20 λίτρα στα 100, άρα καταναλώνει και αυτός την ίδια βενζίνη. Άρα και οι δύο θα πληρώσουν 25 ευρώ / μήνα παραπάνω.
Ποιος από τους δύο έχει μεγαλύτερο εισόδημα; Προφανώς ο markvag. Προφανώς, αν έχεις 800ευρώ το μήνα δεν παίρνεις αμάξι 40-50-100Κ ευρώ... Σε ποιον θα λείψουν τα 25 ευρώ; Στον μπάρμπα με την corvette (που σιγά, στη χειρότερη θα κάνει μία βόλτα λιγότερη) ή στον φουκαρά με το πAtos που θα δει ότι το καθημερινό του commute κοστίζει 25% παραπάνω;
Πόσο δύσκολο είναι κανείς να καταλάβει ότι οι έμμεσοι φόροι είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΔΙΚΟΙ γιατί πλήττουν αναλογικά τα χαμηλότερα εισοδήματα!
Συμφωνώ απόλυτα με τα νέα μέτρα αν επιβληθούν.Αλλωστε κάτι τέτοιο το είχα εκφράσει εδώ και πολλούς μήνες αν το θυμούνται κάποιοι.Γιατί να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα μεγάλα μου αφού δεν κυκλοφορούν και δεν καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο για στάθμευση ? Το μικρό με το οποίο κάνω χρήση 35.000 χλμ το χρόνο βεβαίως και πρέπει να πληρώσεις περισσότερο από τα μεγάλα που κοιμούνται σε κάποιο υπόγειο πάρκιγκ.
Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε είναι ότι υπάρχει πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί το αμάξι από ανάγκη και δυστυχώς, το κόστος των καυσίμων του είναι δυσβάσταχτο! Με το να το αυξήσουμε απλά πλήττουμε τα χαμηλότερα εισοδήματα! Είναι απλό! Εξάλλου, έχουμε ήδη ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΗΝ ΕΕ! Ακόμα και από χώρες με πολύ υψηλότερα εισοδήματα και πολύ καλύτερα ΜΜΜ! Πως σκατά θα πηγαίνει τόσος κόσμος στη δουλειά του;;;;
Ελπίζω εδώ να μην πεταχτεί κανένας και πει 'ας αλλάξει δουλειά'...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάς όμως ότι για να βγούν αυτά τα δύο στους δρόμους συνεισφέρανε στον δημόσιο κουρβανά από το ΕΤΤ και τον ΦΠΑ ένα τεράστιο ποσό....
Ενα αυτοκίνητο που πληρώνει σήμερα εφ ΄άπαξ 150.000 ευρώ σε φόρους για να πάρει πινακίδες μάλλον θα έπρεπε να έχει ατέλεια τελών κυκλοφορίας .
Έχει συνεισφέρει, το ξέρω. Αλλά ούτε αυτά φτάνουν Η συνεισφορά που του ορίστηκε έγινε με βάση ότι πληρώνει και το ετήσιο τέλος. Αλλιώς θα πλήρωνε ακόμα περισσότερη εφ'άπαξ εισφορά.
Αντικειμενικά μιλάω, δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν ε Και αναγνωρίζω ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού ο χαμηλόμισθος δεν έχει να δώσει άλλα και πρέπει οπωσδήποτε να βρεθούν τα λεφτά για να μη γίνουμε μπαγκλαντές, το κράτος θα συνεχίσει αναγκαστικά να στοχοποιεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τα ακριβότερα αμάξια. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάς όμως ότι για να βγούν αυτά τα δύο στους δρόμους συνεισφέρανε στον δημόσιο κουρβανά από το ΕΤΤ και τον ΦΠΑ ένα τεράστιο ποσό....
Ενα αυτοκίνητο που πληρώνει σήμερα εφ ΄άπαξ 150.000 ευρώ σε φόρους για να πάρει πινακίδες μάλλον θα έπρεπε να έχει ατέλεια τελών κυκλοφορίας .
Σύμφωνοι... Τι % του εισοδήματος του ιδιοκτήτη ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι ο φόρος στη βενζίνη και τι στον εργάτη που παίρνει το πΆτος του για να πάει στη δουλειά του για 800ευρώ/μήνα;
Να πάμε τη βενζίνη στα 5 ευρώ να σταματήσουμε να πηγαίνουμε στις δουλειές μας να ησυχάσουμε όλοι...
Ξαναλέω: Έχουμε ΗΔΗ την πιο ακριβή βενζίνη στην ΕΕ! Ακριβαίνοντάς την κι άλλο, εκτός από το να πλήξουμε τα χαμηλά εισοδήματα και φυσικά να μειώσουμε κι άλλο τα κρατικά έσοδα, τι ακριβώς θα καταφέρουμε;;;
@kapami: Το πρόβλημα είναι ότι ΜΟΝΙΜΩΣ τα τελευταία χρόνια η μπανανία μας στοχοποιεί τα πιο χαμηλά εισοδήματα! Αρκεί κανείς να δει ότι η πλειοψηφία των εσόδων από φορολογία προέρχεται από έμμεσους φόρους.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάς όμως ότι για να βγούν αυτά τα δύο στους δρόμους συνεισφέρανε στον δημόσιο κουρβανά από το ΕΤΤ και τον ΦΠΑ ένα τεράστιο ποσό....
Ενα αυτοκίνητο που πληρώνει σήμερα εφ ΄άπαξ 150.000 ευρώ σε φόρους για να πάρει πινακίδες μάλλον θα έπρεπε να έχει ατέλεια τελών κυκλοφορίας .
sv2 μας δουλεύεις έτσι...
έχεις να δώσεις 150.000 για Φερράρι και ψειρίζεις την τσέπη σου για 1000(?) ευρώ το χρόνο για τέλη ;
Λάππας να εξασφαλίσουν όλοι πάρκιγκ. ΟΚ! Εσύ όμως ζεις σε 'αριστοκρατική' περιοχή. Ο Χ, Υ των 1000 ευρώ που ζει Κυψέλη τι μπορεί να κάνει; Να πληρώνει 200 ευρώ νταβατζηλήκι κ αν βρει πάλι το μήνα ;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!
Θα έλεγα ότι πρέπει να κάνουν ότι και εγώ. Να εξασφαλίσουν γκαράζ με άδεια.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η χρήση του αυτοκινήτου έχει επιπτώσεις στις ζωές των συνανθρώπων μας. Στην Ελλάδα τόσα χρόνια απαιτούμε να μετατίθεται το πρόβλημα στους άλλους, που υποθέτουμε ότι έχουν μεγαλύτερη οικονομική άνεση από εμάς.
Αν για κάθε αυτοκίνητο που κυκλοφορεί, χρειαζόμασταν ένα γκαράζ, τότε...θα έπρεπε να έχουμε περισσότερα γκαράζ από σπίτια σε κάποιες περιοχές!
Το πιο ωραίο είναι πως θεωρείς πως είναι εύκολο ο οποιοσδήποτε να βρει και μια θεσούλα γκαράζ...
Εγώ πάλι, θα πρότεινα να πάρουν όλοι και καινούρια αυτοκίνητα για να ρυπαίνουν λιγότερο , γιατί όχι δηλαδή; Λεφτά...υπάρχουν!
-
Το
-Θα πάρω μικρό χρέπι γιατί δεν έχω να πληρώνω βενζίνες, αλλά που θα παρκάρω και δεύτερο μετά
-Νοίκιασε κι ένα γκαράζ!μου θύμισε το
-Δεν έχουν ψωμί να φάνε
-Ας φάνε παντεσπάνι! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΟΚ! Εσύ όμως ζεις σε 'αριστοκρατική' περιοχή.Τα Σούρμενα έγιναν αριστοκρατική περιοχή; Ατςςςςςςςςς
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
ΟΚ! Εσύ όμως ζεις σε 'αριστοκρατική' περιοχή.
Τα Σούρμενα έγιναν αριστοκρατική περιοχή; Ατςςςςςςςςς
Τοποθεσία: Ελληνικό
και το έχω σε ' ' αν πρόσεξες...
-
Αυτό είναι για να εντυπωσιάζουμε τα γκομενάκια. Εσύ γιατί τσίμπησες;
-
Ναι να ενσωματώσουν τα τελη κυκλοφοριας στην βενζινη αλλα οχι να την εχουν ακριβυνει τοσο πολυ και να θελουν να ακριβυνουν και αλλο.Ελεος!!!!!!Εχουμε την ακριβοτερη βενζινη στην ΕΕ και με προσχημα τα τελη θελουν να περασουν και αλλη ανατιμηση;!!!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ετσι...σαν φιλοσοφία το μέτρο το βλέπω σωστό και όταν το είχα θέσει σαν ιδέα η βενζίνη είχε 1,10...
Αν θυμαμαι καλα ειχες θεσει ως παραδειγμα τη συγκριση αναμεσα σε ενα Punto το οποιο κανει 400χλμ την εβδομαδα εναντι των 100(το πολυ) που θα κανει μια Ferrari οποτε μιας και μολυνει περισσοτερο με του ρυπους του ωφειλει να πληρωνει περισσοτερα εναντι της Ferrari.Θυμαμαι σωστα???
-
ψαχνουμε να βρουμε λογικη σε ολο αυτο παραλογισμο των μετρων?
το μονο που ενδιαφερει αυτη τη στιγμη τη κυβερνηση ειναι να μαζεψει πολυ χρημα και μαλιστα χθες.
Τέλη κυκλοφορίας