-
Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν δυνατόν μία χώρα της ευρωζώνης να έχει τόσο ακριβά καύσιμα. Δεν πρέπει να πάρουμε κάποια έγκριση από την Ε.Ε. για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο ;
Δεν μπορώ δε να φανταστώ, πόσοι ευρωπαίοι τουρίστες, που έρχονται με το αυτοκίνητό τους διακοπές στο ελλάντα (και δεν θα λέγαμε πως είναι και λίγοι), θα προτιμήσουν να πάνε κάπου αλλού καλύτερα και φθηνότερα ... -
μηπως πρέπει να παρουμε και πι....α για να παμε βολτα με το αμαξι σε λίγο
Η ντομάτα θα πάει 5 ευρωθα αποκτήσουμε κήπο και θα φυτευουμε
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εγώ αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν δυνατόν μία χώρα της ευρωζώνης να έχει τόσο ακριβά καύσιμα. Δεν πρέπει να πάρουμε κάποια έγκριση από την Ε.Ε. για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο ;
.Όχι. Υπάρχει κανονισμός για ελάχιστο ποσό φόρου στη βενζίνη, αλλά όχι για μέγιστο. Η φορολογία στη βενζίνη θεωρείται ότι μειώνει τις εκπομπές ρύπων και άρα είναι θεμιτή.
Τώρα, το ότι κάποιοι θα πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να κάνουν τη δουλειά τους, είναι μάλλον μία απειροελάχιστης σημασίας λεπτομέρεια για πολλούς...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και σημαντική αύξηση της τιμής της βενζίνης (= φορολόγηση σύμφωνα με την χρήση). Είναι και το δικαιότερο.Δεν θα γίνει όμως, η κυβέρνηση δεν έχει τα @@ να το κάνει. Η θα κάνει το δεύτερο σκέλος... χωρίς να καταργήσει το πρώτο, ακόμα και αν χάνει περισσότερα λόγω του περίπλοκου εισπρακτικού μηχανισμού από όσα κερδίζει.
Ναι να την πάμε στα 2 ευρώ το λίτρο να κυκλοφοράνε μόνο οι rich ... γαμώ τα δίκαια συστήματα.
Θα ήταν δίκαιο αν η τιμή ήταν στο 0.80 και την έκανε 1.20 για να μπορούν όλοι να αντέξουν το βάρος. Αλλά μας γαμάς ασάλιωτα με 2 τεράστιες αυξήσεις ανεβάζοντας στο 1.50 και θες και άλλο...; Ε ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τώρα, το ότι κάποιοι θα πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να κάνουν τη δουλειά τους, είναι μάλλον μία απειροελάχιστης σημασίας λεπτομέρεια για πολλούς...Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να την κάνουν. ΜΜΜ, carpooling, αγορά πιο οικονομικών οχημάτων κλπ. Είναι πολύ πιο δίκαιο και φιλικό στο περιβάλλον και στην οικονομία της χώρας από το να τιμωρείς δικαίους και αδίκους επειδή τόλμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά, ακόμα και να δεν το χρησιμοποιούν συχνά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να την κάνουν. ΜΜΜ, carpooling, αγορά πιο οικονομικών οχημάτων κλπ. Είναι πολύ πιο δίκαιο και φιλικό στο περιβάλλον και στην οικονομία της χώρας από το να τιμωρείς δικαίους και αδίκους επειδή τόλμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά, ακόμα και να δεν το χρησιμοποιούν συχνά.Tο να προτείνεις όμως να κυκλοφορούν οι πολλοί με ΜΜΜ και carpooling για να μην πληρώνουν ψηλότερα τέλη αυτοί που αγόρασαν πολλά κυβικά είναι επίσης τραγικό
Είναι λάθος να πληρώνουν πολύ περισσότερα απλά και μόνο γιατί έχουν κυβισμό, συμφωνώ. Αλλά όταν τα αγόρασαν γνώριζαν ότι έτσι λειτουργεί το σύστημα. Το να μεταφέρουν τα μεγάλα ποσά τελών των ακριβών αυτοκινήτων στη βενζίνη κι έτσι να την πληρώνουν και οι πτωχότεροι, βυθίζει τους τελευταίους ακόμα παρακάτω στη μιζέρια. Ένας νέος με 600 ευρώ εισόδημα 'καταδικάζεται' να μην μπορεί να οδηγήσει καθόλου όταν η βενζίνη θα είναι στα 2 ευρώ το λίτρο.
Στην οικονομική κατάσταση που βρισκόμαστε, πραγματική εκλογίκευση δεν μπορεί να γίνει. -
Εγώ βλέπω χαζό το σύστημα με κατάργηση των τελών και αύξηση της βενζίνης (παρόλο που με συμφέρει τρελά η αλλαγή... ).
-Έχω 2 αυτοκίνητα προς το παρόν και αναγκάζομαι να πληρώνω τα τέλη. Αν καταργηθούν, θα κρατήσω την Lancia (κακό δεν μου κάνει, γιατί όχι... ) και θα πάρω και 2-3 ακόμη να γουστάρω!Το πού θα τα...παρκάρω, πρόβλημά μου και...πρόβλημα των γειτόνων μου φαντάζομαι...
Τα υψηλότερα τέλη αναλόγως κυβικών, είναι λίγο παράλογα , αλλά ακόμη πιο παράλογο μου δείχνει αυτό που πάνε να κάνουν τώρα, γιατί κυρίως θα γεμίσουν οι δρόμοι με 'δεύτερα' και 'τρίτα' χρεπο-αυτοκίνητα, προκειμένου να κάνουμε οικονομία στην βενζίνη και ...άστο το ακριβό να κάθεται κάτω από την κουκούλα, τι μας νοιάζει;
Πρέπει να δίνουμε κίνητρα για να ΜΗΝ κυκλοφορούν αυτοκίνητα και επίσης να δίνουμε και αντικίνητρα στην κατοχή τους! Είναι χαζό νομίζω να διαθέτω εγώ 2 αυτοκίνητα, όταν το 1 είναι παραπάνω από αρκετό...
Αλλά, αυτή η κυβέρνηση, θα συνεχίσει να μας...ξαφνιάζει με την...μ@λακία που την δέρνει!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Θα πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να την κάνουν. ΜΜΜ, carpooling, αγορά πιο οικονομικών οχημάτων κλπ. Είναι πολύ πιο δίκαιο και φιλικό στο περιβάλλον και στην οικονομία της χώρας από το να τιμωρείς δικαίους και αδίκους επειδή τόλμησαν να αγοράσουν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά, ακόμα και να δεν το χρησιμοποιούν συχνά.Σύμφωνοι, αλλά μέχρι τότε, όταν κανείς χρειάζεται να ταξιδεύει μισή μέρα για να πάει στη δουλειά του, απλά τέτοια μέτρα είναι ΓΤΠΚ! Εννοείται πως το ίδιο πιστεύω για τα παράλογα τέλη, απλά άλλο το να φτάσει η βενζίνη στα 2 ευρώ και να μην μπορεί ο κάτοχος του ΖΧ 15ετίας να πάει στη δουλειά του στη ΒΙΠΕ και άλλο το να ζητάς κάποιον που έδωσε 40-50Κ για αμάξι να πληρώσει ΜΙΑ φορά το χρόνο 1000 ευρώ. Άδικα και τα δύο, αλλά πιο είναι πιο άδικο;;;
Εξάλλου, σε ΚΑΜΜΙΑ χώρα της Ευρώπης η βενζίνη δεν έχει φτάσει σε τόσο παράλογα ακριβά επίπεδα (2 ευρώ), παρόλο που άλλες (πχ Δανία, Γερμανία) έχουν ΚΑΙ πολύ πιο ουσιαστική περιβαλλοντική συνείδηση ΚΑΙ πολύ καλύτερα ΜΜΜ.
Από ένα σημείο και μετά, απλά γίνεται ... πως να το πω... κοινωνικός διαχωρισμός, μεταξύ εχόντων και πλέμπας...
-
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.
Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
-
Πού να δείτε πόσο θα αυξηθούν τα έξοδα βενζίνης για ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ !!
Εγώ τώρα, που πληρώνω τέλη 18 €, με 5 άντε 5,5 χιλιάδες χλμ. που κάνω το χρόνο (και 230 λίτρα βενζίνης που καίω), θα έχω μια αύξηση (αν μιλάμε για 2€/λίτρο βενζίνης) κατά 10 € το μήνα. Μάλλον θα χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο περισσότερο από 'δω και πέρα !! -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.τα δεκάδες διόδια που πληρώνουμε σε ΕΟ και ΑΟ δεν μετράνε ;
και όλα τα άλλα που λες θα λυθούν ξαφνικά γιατί μας πήρε πόνος για αυτά ή γιατί θέλουμε περισσότερους φόρους μιας και είμαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ ή δεν ΘΕΛΟΥΜΕ να τα πάρουμε από τους μεγαλοκαρχαρίες-διεφθαρμένους του μπουρδελοκράτους μας ;
-
Ανεξάρτητα απ το ποιος φταίει και το ποιος όχι, το θέμα της κοινωνίας μας αυτή τη στιγμή είναι ποιος έχει να δώσει και για ποιον έχει το κράτος ενδείξεις (φτηνές δικαιολογίες δλδ) για να του τα φάει
Τα μεγάλα αμάξια είθισται να κυκλοφορούν λίγο. Όλοι με αυτοκίνητα πολλών κυβικών έχουν δεύτερο μικρότερο αμάξι. Μεταφέροντας εξ ολοκλήρου τη φορολογία στο κόστος κίνησης, θα μειώσουν κι άλλο τις μετακινήσεις με το μεγάλο και τα έσοδα απ αυτό θα περιοριστούν ακόμα περισσότερο. Αναγκαστικά θα μετακινηθούν περισσότερο τα κόστη προς όλους λοιπόν, καθιστώντας απαγορευτική την κίνηση στους χαμηλότερους στα οικονομικά στρώματα.Δεν υπάρχει δικαιοσύνη πια, μην ψάχνετε το πιο δίκαιο και σωστό. Η κατάσταση δουλεύει 'πως θα φάμε τα περισσότερα δυνατά με ευλογοφανή τρόπο'. Αν δε τα φάνε απ τα πολλά κυβικά, που λόγω της παραδοχής του ότι θα πληρώνεις περισσότερα συνηθίζουν να τα κατέχουν άνθρωποι που μπορούν να τα βγάλουν πέρα με το κόστος αυτό, θα τα φάνε απ τα λίγα. Κι αν κορεστούν τα λίγα και δεν τους τα δίνουν, θα ξαναρχίσουν να ζητάνε περισσότερα απ τα πολλά κυβικά.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.
Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!
Συμφωνώ απόλυτα με τα νέα μέτρα αν επιβληθούν.Αλλωστε κάτι τέτοιο το είχα εκφράσει εδώ και πολλούς μήνες αν το θυμούνται κάποιοι.Γιατί να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα μεγάλα μου αφού δεν κυκλοφορούν και δεν καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο για στάθμευση ? Το μικρό με το οποίο κάνω χρήση 35.000 χλμ το χρόνο βεβαίως και πρέπει να πληρώσεις περισσότερο από τα μεγάλα που κοιμούνται σε κάποιο υπόγειο πάρκιγκ.
Πιστεύεις πως ο μέσος Έλληνας έχει υπόγειο πάρκιγκ; Κι αν έχει , θα έχει για 1 αυτοκίνητο, αλλά το άλλο/ τα άλλα, παρκάρουν στο δρόμο...
Το ότι βολεύει εσένα ή εμένα το μέτρο, δεν σημαίνει πως είναι το σωστό... Το χειρότερο είναι πως νομίζω πως δεν βολεύει ΟΥΤΕ την χώρα, ειδικά οι μεγαλουπόλεις θα γεμίσουν με αυτοκίνητα στους δρόμους και τα πεζοδρόμια, όταν θέλουμε το αντίθετο ακριβώς!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τα νέα μέτρα αν επιβληθούν.Αλλωστε κάτι τέτοιο το είχα εκφράσει εδώ και πολλούς μήνες αν το θυμούνται κάποιοι.Γιατί να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα μεγάλα μου αφού δεν κυκλοφορούν και δεν καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο για στάθμευση ? Το μικρό με το οποίο κάνω χρήση 35.000 χλμ το χρόνο βεβαίως και πρέπει να πληρώσεις περισσότερο από τα μεγάλα που κοιμούνται σε κάποιο υπόγειο πάρκιγκ.
Αγαπητέ φίλε μαζί με εσένα που κάνεις 35.000χλμ με το μικρό, κάνουν και άλλοι 3.000.000 άνθρωποι με τέτοια αμάξια. Ζητάς λοιπόν να πληρώνεις τα ίδια με αυτούς, ενώ κατέχεις ακόμα πολύ ακριβότερα αμάξια τα οποία επειδή δεν κινείς δεν θα τα πληρώνεις καθόλου.
Απόλυτα λογικό, σύμφωνοι. Αν δεν είχαμε πτωχεύσει ίσως το πραγματοποιούσαμε κι όλας
Αλλά επειδή είμαστε μείον, θα σου θυμίσω ότι αναγκαστικά το κόστος που μέχρι τώρα πλήρωναν η Ferrari και η Porsche, θα διαιρεθεί ώστε να το πληρώσουν τα μικρά αμάξια. Γιατί το χρήμα πρέπει να μαζευτεί, δεν υπάρχει περίπτωση να επιτραπεί να εισρεύσει λιγότερο στα ταμεία μας.
Και υπάρχει κόσμος που παίρνει 700 ευρώ και πρέπει κάπως να πάει στη δουλειά του 20χλμ μακριά όπου η συγκοινωνία παίρνει μιάμιση ώρα. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
To αυτοκίνητο εκτός από το να κινείται, πρέπει και να παρκάρει. Τι θα έλεγες οι γείτονές σου να παρκάρουν κάνα χρεπο-Atos ή χρεπο-Cinquecento στην πόρτα σου μιας και δεν θα τους κοστίζει και τίποτε... Θα γεμίσουμε με χρέπια και ανασφάλιστα φοβάμαι!Θα έλεγα ότι πρέπει να κάνουν ότι και εγώ. Να εξασφαλίσουν γκαράζ με άδεια.
Είτε μας αρέσει είτε όχι, η χρήση του αυτοκινήτου έχει επιπτώσεις στις ζωές των συνανθρώπων μας. Στην Ελλάδα τόσα χρόνια απαιτούμε να μετατίθεται το πρόβλημα στους άλλους, που υποθέτουμε ότι έχουν μεγαλύτερη οικονομική άνεση από εμάς.
-
μαλλον ειναι θεμα νοοτροπιας(ελληνικης). στο εξωτερικο πως λειτουργουν ολα τα συστηματα δηλαδη οπου πληρωνουν ΚΑΙ τελη ΚΑΙ ακριβες βενζινες? εδω και δεκαετιες ετσι?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι πολύ πιο λογικό στο αυτοκίνητο να πληρώνει περισσότερο αυτός που το χρησιμοποιεί. Η μεταφορά με ΙΧ έχει κόστος στην οικονομία της χώρας. Κόστος που μετριέται στην ανάγκη συντήρησης των δρόμων, κόστος στις χαμένες εργατοώρες λόγω κίνησης, κόστος στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής όλων μας, κόστος στην εθνική ανάγκη για εισαγωγή καυσίμων.Αυτός που αγόρασε μεγάλα κυβικά πλήρωσε -χρυσοπλήρωσε- το μερίδιο που του αναλογεί σε φόρους όταν αγόραζε το αυτοκίνητο σε τιμή κατά 2/3 ακριβότερη από όσο θα έπρεπε, για να έχει το προνόμιο να ζει στην Ελλάδα. Όταν θα θελήσει να χρησιμοποιήσει και αυτός το όχημα του, θα πληρώσει σαφώς περισσότερο από τους υπόλοιπους πολύ απλά γιατί τα μεγάλα κυβικά καίνε σημαντικά περισσότερο. Αναλογικά λοιπόν, οι κάτοχοι οχημάτων μεγάλου κυβισμού θα υποστούν και αυτοί την αύξηση των καυσίμων. Όχι όμως να τους 'τιμωρούμε' επειδή είχαν την αυθάδεια να θελήσουν καλό αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν καθημερινά. Είναι παράλογο κάθε φορά που συνειδητοποιούμε ότι το σύστημα δεν δουλεύει, ότι η οικονομία και οι υποδομές δεν αντέχουν τόσα αυτοκίνητα να κινούνται καθημερινά για τις ανάγκες των commuters, να ψάχνουμε τις τσέπες αυτών που δεν είναι μέρος του προβλήματος.
Δεν αντιλέγω ότι δεν υπάρχει λόγος να τιμωρούμε όποιον πήρε πχ ένα 3-4λιτρο αμάξι. Όμως, γιατί δεν κοιτάς ποιον πλήττει αυτό το μέτρο;
Ο φουκαράς με το πAtos που κάνει 1000χλμ το μήνα, με κατανάλωση 6 λίτρα, τώρα πληρώνει περίπου 90 ευρώ, ας πούμε 100 (για ευκολία) το μήνα για βενζίνη. Και ο μισθός του είναι 800 ευρώ. ΑΝ πάει στα 2 ευρώ η βενζίνη θα πληρώνει 25% παραπάνω, δηλαδή 25 ευρώ.
Ο markvag με την corvette κάνει 300 χλμ το μήνα, με κατανάλωση 20 λίτρα στα 100, άρα καταναλώνει και αυτός την ίδια βενζίνη. Άρα και οι δύο θα πληρώσουν 25 ευρώ / μήνα παραπάνω.
Ποιος από τους δύο έχει μεγαλύτερο εισόδημα; Προφανώς ο markvag. Προφανώς, αν έχεις 800ευρώ το μήνα δεν παίρνεις αμάξι 40-50-100Κ ευρώ... Σε ποιον θα λείψουν τα 25 ευρώ; Στον μπάρμπα με την corvette (που σιγά, στη χειρότερη θα κάνει μία βόλτα λιγότερη) ή στον φουκαρά με το πAtos που θα δει ότι το καθημερινό του commute κοστίζει 25% παραπάνω;
Πόσο δύσκολο είναι κανείς να καταλάβει ότι οι έμμεσοι φόροι είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΔΙΚΟΙ γιατί πλήττουν αναλογικά τα χαμηλότερα εισοδήματα!
Συμφωνώ απόλυτα με τα νέα μέτρα αν επιβληθούν.Αλλωστε κάτι τέτοιο το είχα εκφράσει εδώ και πολλούς μήνες αν το θυμούνται κάποιοι.Γιατί να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα μεγάλα μου αφού δεν κυκλοφορούν και δεν καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο για στάθμευση ? Το μικρό με το οποίο κάνω χρήση 35.000 χλμ το χρόνο βεβαίως και πρέπει να πληρώσεις περισσότερο από τα μεγάλα που κοιμούνται σε κάποιο υπόγειο πάρκιγκ.
Αυτό που δεν μπορείτε να καταλάβετε είναι ότι υπάρχει πολύς κόσμος που χρησιμοποιεί το αμάξι από ανάγκη και δυστυχώς, το κόστος των καυσίμων του είναι δυσβάσταχτο! Με το να το αυξήσουμε απλά πλήττουμε τα χαμηλότερα εισοδήματα! Είναι απλό! Εξάλλου, έχουμε ήδη ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΗΝ ΕΕ! Ακόμα και από χώρες με πολύ υψηλότερα εισοδήματα και πολύ καλύτερα ΜΜΜ! Πως σκατά θα πηγαίνει τόσος κόσμος στη δουλειά του;;;;
Ελπίζω εδώ να μην πεταχτεί κανένας και πει 'ας αλλάξει δουλειά'...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάς όμως ότι για να βγούν αυτά τα δύο στους δρόμους συνεισφέρανε στον δημόσιο κουρβανά από το ΕΤΤ και τον ΦΠΑ ένα τεράστιο ποσό....
Ενα αυτοκίνητο που πληρώνει σήμερα εφ ΄άπαξ 150.000 ευρώ σε φόρους για να πάρει πινακίδες μάλλον θα έπρεπε να έχει ατέλεια τελών κυκλοφορίας .
Έχει συνεισφέρει, το ξέρω. Αλλά ούτε αυτά φτάνουν Η συνεισφορά που του ορίστηκε έγινε με βάση ότι πληρώνει και το ετήσιο τέλος. Αλλιώς θα πλήρωνε ακόμα περισσότερη εφ'άπαξ εισφορά.
Αντικειμενικά μιλάω, δεν έχω σκοπό να θίξω κανέναν ε Και αναγνωρίζω ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού ο χαμηλόμισθος δεν έχει να δώσει άλλα και πρέπει οπωσδήποτε να βρεθούν τα λεφτά για να μη γίνουμε μπαγκλαντές, το κράτος θα συνεχίσει αναγκαστικά να στοχοποιεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τα ακριβότερα αμάξια. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξεχνάς όμως ότι για να βγούν αυτά τα δύο στους δρόμους συνεισφέρανε στον δημόσιο κουρβανά από το ΕΤΤ και τον ΦΠΑ ένα τεράστιο ποσό....
Ενα αυτοκίνητο που πληρώνει σήμερα εφ ΄άπαξ 150.000 ευρώ σε φόρους για να πάρει πινακίδες μάλλον θα έπρεπε να έχει ατέλεια τελών κυκλοφορίας .
Σύμφωνοι... Τι % του εισοδήματος του ιδιοκτήτη ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι ο φόρος στη βενζίνη και τι στον εργάτη που παίρνει το πΆτος του για να πάει στη δουλειά του για 800ευρώ/μήνα;
Να πάμε τη βενζίνη στα 5 ευρώ να σταματήσουμε να πηγαίνουμε στις δουλειές μας να ησυχάσουμε όλοι...
Ξαναλέω: Έχουμε ΗΔΗ την πιο ακριβή βενζίνη στην ΕΕ! Ακριβαίνοντάς την κι άλλο, εκτός από το να πλήξουμε τα χαμηλά εισοδήματα και φυσικά να μειώσουμε κι άλλο τα κρατικά έσοδα, τι ακριβώς θα καταφέρουμε;;;
@kapami: Το πρόβλημα είναι ότι ΜΟΝΙΜΩΣ τα τελευταία χρόνια η μπανανία μας στοχοποιεί τα πιο χαμηλά εισοδήματα! Αρκεί κανείς να δει ότι η πλειοψηφία των εσόδων από φορολογία προέρχεται από έμμεσους φόρους.
Τέλη κυκλοφορίας